Sisselaske klapid or smt

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Sisselaske klapid or smt

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

mida annab klappide vahetus, näiteks mul preegalt stock klapid olnud mingi 20 tuh km ja paneks malossi klapid peale mis olid 70 sportiga kaasa? mida see muudaks?
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

väga väike vahe kui originaal vs sport :?
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

aga milles see vahe on? kui panen uuemad lihtsalt? kas see väljendub kh mingis asjas ve? et nagu kütusekulus või mootori töös või, ise ei saagi aru mida need klabid yldse teevad? ajavad penziini laiali ve?
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

Klappide ülesanne peaks olema see, et bensiin tagasi karbussi ei pääseks. :wink:

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

lihtsalt küte läheb paremini sisse ning põlenud kütus kiiremini välja :roll:

fkk ma täitsa umbes täna :wack:
Viimati muutis RKsilver, 17 Okt 2006, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

Stagga
Postitusi: 181
Liitunud: 12 Juul 2004, 23:08
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Stagga »

Stockis pole vahet.
Agalihtsalt tuuningu omad on tugevamad ja paindlikumad ja tagavad mootori ühtlasema töö 10 000+ pöörde juures.
Tööülesanne on see et mootoril on kaks tööd: tõmbab bensiini karterisse ja lükkab sealt silindrisse, ilma nende klappideta lendab bensiin tagasi karpasse ja poleks mitte mingit läbivust. Mootor käiks tühja.

Näiteks on mu sõbral isegi juhtunu8d kui peale 10 tuhandet kilomeetrid läbinud rollerile viskas Athena 70 silku peale koos suure karbussiga mille tulemuseks oli et originaal metall klapist tuli tükk ära ja keeras terve silku ja kolvi pe***e. Tuli uus kolb osta ja silku hoonida.
Viimati muutis Stagga, 17 Okt 2006, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

kutsa99 kirjutas:
lihtsalt küte läheb paremini sisse ning põlenud kütus kiiremini välja :roll:

http://www.keveney.com/otto.html

4t töö põhimõte



:wack: Jutt käib kahetaktilisest.
Erinevus on enamasti ikka klapilehe erinevas jäikuses. Tugevamate lehtedega töötab paremini kõrgematel pööretel. Nii olen ise asjast aru saanud. Loodan ,et mitte valesti :roll:
Viimati muutis Kirs, 17 Okt 2006, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

Ma ei usu ,et erineva tootja klappide ehituses väga suurt vahet on kuid need klapilehed mis kaasa antakse suudavad korralikult sulguda ka kõrgematel pööretel. Nii et väike võimsuse võit on küll võimalik.
Aprilia RST 1000 Futura
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”