125 mootor, vähe kiirust ?!
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
125 mootor, vähe kiirust ?!
selline värk, et endal masin rex cruiser 125, CDI mootoriga ja kuidagi tunne et jõudlust ja tippkiirust jääb väheks.. muidugi 8kW ka aint.
tean et seda marki masin peaks 120km/h vähemalt(!) minema, kuid mul hakkab 90 juures juba pehmelt öeldes jonnima. tahaks nagu ikka maanteel normaalselt sõita mitte traktoritega võidu lasta. tekkis mõte et kas tuleks ette võtta väike remont, et vahetaks kolvi, rõngad, tihendid.. selline kamm. oleks sellest kasu? muidugi kui keegi teab mingit paremat varianti..
piirajaid tal peal ei tohiks olla, eelmine omanik väitis nii. ise pole aga vaadanud. 4 takti masin loomulikult.
loodan et tekst tuli arusaadav
tean et seda marki masin peaks 120km/h vähemalt(!) minema, kuid mul hakkab 90 juures juba pehmelt öeldes jonnima. tahaks nagu ikka maanteel normaalselt sõita mitte traktoritega võidu lasta. tekkis mõte et kas tuleks ette võtta väike remont, et vahetaks kolvi, rõngad, tihendid.. selline kamm. oleks sellest kasu? muidugi kui keegi teab mingit paremat varianti..
piirajaid tal peal ei tohiks olla, eelmine omanik väitis nii. ise pole aga vaadanud. 4 takti masin loomulikult.
loodan et tekst tuli arusaadav

Re: 125 mootor, vähe kiirust ?!
Kust sul selle ratta kohta sellised andmed, et "vähemalt" 120km/h...?joelum kirjutas:...tean et seda marki masin peaks 120km/h vähemalt(!) minema.
-
-
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Alati arvatakse, et kui masin edasi ei lähe on mootor peetis puhhh.. Ja alati vaadatakse suurimat kiirust mis sellega on kätte saadud keegi pani mäest alla sai 120km/h wow kohe peabki minema!! Parem pane turbo peale tuleb ka rahaliselt sama välja, kui terved väntvõllid,klapid, puurimised, oonimised, kolb ja rõngad jne.. Või siis lepi sellega mis on ja suuremat hammakat pole küll mõtet panna, kui juba praegu ei suuda 6 käiku kasutada !! Parem haka raha koguma ja osta karmim masin, kui 18 saad !!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: 125 mootor, vähe kiirust ?!
Hello !
Sellised asjad seoses hammakatega. Esimest hammakat pole mõtet üldsegi näppima hakata. Puhasta õhu filter ja säti väljalaset.
Taha väiksem hammakas kuid mitte palju. Hamba võrra. Kuna mootor sl pöördes aga jõudu üle. Tuleks lõpp kiirust selle arvelt juurde ,et pöörded langevad samal kiirusel ja oli ennem jõudu veel ülegi.Urmas568 kirjutas:mul läheb 125 ccm MZ (4takti) 120km/h ilusti välja kui meeletut suurt vastutuult pole. Siis jõudu isegi nati oleks aga pöörded punase lähedal ja käike ka pole enam jäänud. Täitsa rahul sellega. Kuigi lähitulevikus vaatan võibolla võimsama ratta, kuna 18 sünnipäev läheneb.
Taha hammakas suurem. Jõuab sl 6 käigu kah peenemaks käija ja võib selle arvelt juurde saada max kiirust. Pead leidma õige kompromissi ,et ei muutuks uimaseks ,ega käi peeneks.Või teine halb varjant jõudu jääb üle ja mootor iga käiguga peene ja käigud muutuvad väga lühikeseks.joelum kirjutas:selline värk, et endal masin rex cruiser 125, CDI mootoriga ja kuidagi tunne et jõudlust ja tippkiirust jääb väheks.. muidugi 8kW ka aint.
tean et seda marki masin peaks 120km/h vähemalt(!) minema, kuid mul hakkab 90 juures juba pehmelt öeldes jonnima. tahaks nagu ikka maanteel normaalselt sõita mitte traktoritega võidu lasta. tekkis mõte et kas tuleks ette võtta väike remont, et vahetaks kolvi, rõngad, tihendid.. selline kamm. oleks sellest kasu? muidugi kui keegi teab mingit paremat varianti..
piirajaid tal peal ei tohiks olla, eelmine omanik väitis nii. ise pole aga vaadanud. 4 takti masin loomulikult.
loodan et tekst tuli arusaadav
Sellised asjad seoses hammakatega. Esimest hammakat pole mõtet üldsegi näppima hakata. Puhasta õhu filter ja säti väljalaset.
Re: 125 mootor, vähe kiirust ?!
Tsiteerin:Esimest hammakat pole yldse mõtet näppima hakata.
Kas sellepärast et esimest hammasratast on kordi lihtsam vahetada ja maksab kordi vähem ja tulemus on sama?
Kas sellepärast et esimest hammasratast on kordi lihtsam vahetada ja maksab kordi vähem ja tulemus on sama?

Tuletaks jälle meelde, et ülekande muutmisel kehtib reegel 1 hammas ees võrdub u. 3 hammast taga. Seega ikka peenhäälestus tagahammakaga. Loomulikult, kui on vaja muuta üle 1-2 hamba ees, siis arvatavasti pole see enam tehniliselt võimalik ja tuleks minnna tagahammaka kallale, mis omakorda tähendab ka keti lühemaks või pikemaks tegemist.mella kirjutas:Esimesega tasub mängida siis, kui umbkaudu on kogu ülekanne paigas. Mina näiteks 600-sel singlil ainult esimest vahetangi, et ketti ei peaks puutuma. Kui aga võrril on 6 käik kasutu, tuleb ilmselt suuremaid muutusi teha kui esimesega võimalik.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Noo eks igaüks on oma peremees ja teab mis teeb.
See oli vaid minu mõte. Mina olen nii teinud olen rahul. 125ccm on kordi jõudu vähem kui 600ccm ja sellel see ca 3-4 hammast võib juba väga palju muuta. Tagumisega annab minul paremini sättida sellest kah minu ütles.
Eks kõik on siin oma moodi targad ja tahavad seda teistele näidada nii ,et ärge hakake kohe näkku panema !
Tsiteerin:sa peakasid panema just väiksema hammaka siis ta jõuab 6 käiguga ka vedada ja tippkiirus võib ka tõusta. Noo mis valemi läbi väiksem taga hammakas annab jõudu juurde kui praegu just puudus ?
Täpsustaks ehk. Ette vb jah kuid taha kyll mitte.
See oli vaid minu mõte. Mina olen nii teinud olen rahul. 125ccm on kordi jõudu vähem kui 600ccm ja sellel see ca 3-4 hammast võib juba väga palju muuta. Tagumisega annab minul paremini sättida sellest kah minu ütles.
Eks kõik on siin oma moodi targad ja tahavad seda teistele näidada nii ,et ärge hakake kohe näkku panema !
Tsiteerin:sa peakasid panema just väiksema hammaka siis ta jõuab 6 käiguga ka vedada ja tippkiirus võib ka tõusta. Noo mis valemi läbi väiksem taga hammakas annab jõudu juurde kui praegu just puudus ?
Täpsustaks ehk. Ette vb jah kuid taha kyll mitte.
Väiksem tagahammakas annab sulle tippkiirust juurde ja kaob kiirendus. Seega siis kas suurem ette või väiksem tahaNo_name kirjutas:Noo eks igaüks on oma peremees ja teab mis teeb.
See oli vaid minu mõte. Mina olen nii teinud olen rahul. 125ccm on kordi jõudu vähem kui 600ccm ja sellel see ca 3-4 hammast võib juba väga palju muuta. Tagumisega annab minul paremini sättida sellest kah minu ütles.
Eks kõik on siin oma moodi targad ja tahavad seda teistele näidada nii ,et ärge hakake kohe näkku panema !
Tsiteerin:sa peakasid panema just väiksema hammaka siis ta jõuab 6 käiguga ka vedada ja tippkiirus võib ka tõusta. Noo mis valemi läbi väiksem taga hammakas annab jõudu juurde kui praegu just puudus ?
Täpsustaks ehk. Ette vb jah kuid taha kyll mitte.

Loeks äkki teema algust. Asi selles ,et masin ei käi peeneks , kuuendat pole mõtet sisse ladudagi. Noo ja selelst ,et taha suurem hammakas siis käib peenemaks ja tuleb selle võrra tipp kiirust juurde. Muidu teorroas oleks jah nii ,et taha väiksem kiirust juurde aga praegu ei kehti see kuna jõud lännuasdf123 kirjutas:Väiksem tagahammakas annab sulle tippkiirust juurde ja kaob kiirendus. Seega siis kas suurem ette või väiksem tahaNo_name kirjutas:Noo eks igaüks on oma peremees ja teab mis teeb.
See oli vaid minu mõte. Mina olen nii teinud olen rahul. 125ccm on kordi jõudu vähem kui 600ccm ja sellel see ca 3-4 hammast võib juba väga palju muuta. Tagumisega annab minul paremini sättida sellest kah minu ütles.
Eks kõik on siin oma moodi targad ja tahavad seda teistele näidada nii ,et ärge hakake kohe näkku panema !
Tsiteerin:sa peakasid panema just väiksema hammaka siis ta jõuab 6 käiguga ka vedada ja tippkiirus võib ka tõusta. Noo mis valemi läbi väiksem taga hammakas annab jõudu juurde kui praegu just puudus ?
Täpsustaks ehk. Ette vb jah kuid taha kyll mitte.

-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
no perse küll (sorri)! Kas keegi vastutab kah oma sõnade eest või lahmitakse täpselt seda, mis näppude alt parasjagu tuleb?kutsa99 kirjutas:tegelikult aitab natuke kanalite lihvimine ja sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] (valjemaks) tegemine
Ühe venna käest nõudsin seletust hammasratta vahetuse kohta - nagu eeldada võis, polnud tal aimugi esi- ja tagahammasratta muutmise erineva mõju kohta. Nüüd järgmine mees teatab, mis TEGELIKULT õige on! Pane siis kirja, mis kanaleid lihvima peab, kuidas tulemus avaldub ja sama sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] valjemaks tegemise kohta.
pane puri peale, saad kiirust juurde
Tegelt mul oli endal ka suht sarnane probleem, ei tahtnud tsikkel enam liikuda korralikult: tagarattase ainult esimesega ronis, sedagi vaevaliselt ja üle 260 spidol praktiliselt ei läinud, rajal sõitsid 600cc lõdvalt kiirendusega mööda
Mõtlesin juba teab mida aga peale õhufiltri puhastamist ja küünlavahe korrastamist liigub jälle normaalselt.
S.o. vaata elementaarsed asjad üle kõigepealt. Seejärel võid suuremale tagahammakale, väljalaske vahetamisele jms mõelda.



ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
4 taktilisel masinal, tekib vasturõhk sumbutis, seega sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] vahetamine tooks juurde võibolla mõned hp-d aga nagu testid on näidanud siis sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] hea sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ostmine maksab suht palju ja selle rahaga on võimalik juba suuremaid võimsusi saada kätte siis erinevate ülelaadimis või ajastus seadmetega! Aga niikunii sa ei hakkaks ostma sellele Yoshimurat alla, et kui oled tegija mees tee ise sellest on siin foorumis räägitud(võid mingi odava ka osta)!! Leiti veel, et väljalaske süsteemide vahetamises on suurem kasutegur raskukeseme allpoole viimisel, kui võimsuse saavutamises!! Ühesõnaga otsusta ja tegutse !!
Viimati muutis Whitebalance, 15 Okt 2006, 15:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mis hammasrataste juttu puudutab, siis siin on nii nagu no_name ütles - kui 6. käiku ei saa kasutada, sest jõudu ei jagu, on õige just taga väiksem hammakas (esimesel on hambaid nii vähe, et seal nende arvu muutmine mõjub liiga palju). Siis muutub 6. käik kasutatavaks, kusjuures ta on ikkagi kiirema ülekandega, kui originaalkonfiguratsioonis oli 5.
Eks kesisema mootoriga autogi saavutab tippkiiruse 4. käiguga, mis siis, et 5. käik on justkui "kiirem".
Eks kesisema mootoriga autogi saavutab tippkiiruse 4. käiguga, mis siis, et 5. käik on justkui "kiirem".
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
Teema algataja
vabandust, tüübid.. mul on 5 käiku 
ma pole varem netti saand ja loen nüüd kõike korraga. 120km/h tean, sest ühel tuttaval oli täpselt sama marki masin ja temal läks spido lõppu (130). ühegi käiguga ma kiirenduse üle eriti ei kurda aga jah, viiendaga tuleks nagu mingil hetkel sein ette.. eelmine omanik ütles, et piirajaid või asju küll sellel peal ei tohiks olla, äkki peaks ise üle vaatama, kus ja mis need olla võivad?
-et siis raban täna õhupuhasti(karpa ka puhastada?), sumpsi ja küünla maha ja vaatan mis juhtub?(tähenärijatele loomulikult seda, et enne käima panemist panen loomulikult detailid uuesti külge
)

ma pole varem netti saand ja loen nüüd kõike korraga. 120km/h tean, sest ühel tuttaval oli täpselt sama marki masin ja temal läks spido lõppu (130). ühegi käiguga ma kiirenduse üle eriti ei kurda aga jah, viiendaga tuleks nagu mingil hetkel sein ette.. eelmine omanik ütles, et piirajaid või asju küll sellel peal ei tohiks olla, äkki peaks ise üle vaatama, kus ja mis need olla võivad?
-et siis raban täna õhupuhasti(karpa ka puhastada?), sumpsi ja küünla maha ja vaatan mis juhtub?(tähenärijatele loomulikult seda, et enne käima panemist panen loomulikult detailid uuesti külge

ära mine paanikasse kellegi külajutust. Kui sa ise oleks saanud teise täpselt sama marki tsikliga 130 sisse ja enda tsikkel lendaks vaid 90 välja, siis oleks põhjust muretsemiseks. Aga mingit tuttava juttu, et oh kurat kus lendasin, see ei ole midagi väärt ja selle võid kohe ära unustada. See on soovunelm, mitte reaalsus. Tuleb meelde üks lapsepõlves loetud jutt, kus kaks meest muudkui kiitsid, kui pikad hüpped nad sooritasid, kui üksi suusamäele sattusid, üks ikka 10 meetrit ja teine 15. Kui aga koos suusatades mäeni jõudsid, ei julgenud kumbki neist hüppama minna120km/h tean, sest ühel tuttaval oli täpselt sama marki masin ja temal läks spido lõppu (130).

Selle tänaõhtuse rabamisega võib veel juhtuda nii, et parandad korras tsiklit seni kuni katki läheb. Kui õhupuhasti pole igivana ja/või saasta täis, kui küünal on hooaja alguses uus pandud, siis neist pole midagi vaadata. Ehk siis vaid küünla värvust, et kas segu liiga rikas/lahja pole. Sumpsi võid sa seitse korda maha kakkuda ja peale tagasi panna, ega seal sul teha nagunii midagi pole ja sellest mootor paremini käima hakka (kui just täiesti täispigitanud ei ole).
Ehk siis enne mõtle hoolikalt järgi ja alles siis mine torkima.