krossar sureb välja
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
krossar sureb välja
Ma ei hakkant uut teemat tegema.Sain omale trendiportist 110cc krossari.Panin õhuklappi kinni ja lõin käima.Lasin tal paar minutit soojeneda.Keerasin õhuklappi lahti ja kohesuri välja.Miks?Kui õhuklapp kinni on siis ainult töötab.Kuid seal trendiporti kasutusjuhendis oli kirjas et algul keerata õhuklapp kinni ,kui läheb käima siis poolepeale ja kyui soe on siis lahti keerata.Nii kui ma õhuklappi lahti keeran sureb masin välja.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Normaalne oleks segu õigeks reguleerida, mitte teistele lolli nõu anda.masto kirjutas:õhu klapp tee lahti aint siis kui käivitad(mina teen vähemalt nii) kui läheb käima siis pane tagasi kinni. mul sureb ka välja kui lahti jätta
Kui sooja mootoriga vajab tööle jäämiseks õhuklapi sulgemist siis on järelikult liiga lahja segu. Suletud õhuklapp vähendab ka õhukogust ja sellega saab küll segu enamvähem paika... aga segu enda kogus on drastiliselt väike ja selletõttu mootor töötab umbes 30% võimsusest.
P.S sellised monkey kloonmootorid soojenevad normaalsele töötemperatuurile vägakaua aega - vähemalt 5min kerge koormusega sõitmist.
hälvik
Miskipärast mulle tundub, et kodanik masto pole lihtsalt omale päris täpselt selgeks teinud, mida see nupu(lingi)liigutus seal karburaatoris selle õhuklapiga ikka täpselt teeb - kas avab või suleb. Õhuklapp tõesti suletakse külma mootori käivitamiseks - et saada käivitamiseks tarvilikku rikast küttesegu.oldmoped kirjutas:Normaalne oleks segu õigeks reguleerida....masto kirjutas:õhu klapp tee lahti aint siis kui käivitad(mina teen vähemalt nii) kui läheb käima siis pane tagasi kinni. mul sureb ka välja kui lahti jätta
Kui sooja mootoriga vajab tööle jäämiseks õhuklapi sulgemist siis on järelikult liiga lahja segu. Suletud õhuklapp vähendab ka õhukogust ja sellega saab küll segu enamvähem paika... aga segu enda kogus on drastiliselt väike ja selletõttu mootor töötab umbes 30% võimsusest.
...
Kuid kui kui karburaatoris on kasutusel mingi teine segurikastussüsteem külmkäivituseks, näitks kolvi- või nõelaga avatav lisadüüs, siis jah - see on tarvis avada külma mootori korral. Sellisel juhul vastaks masto kirjeldatud tegevus tõele, kuid - tegemist ei ole sel juhul õhuklapiga..
-
-
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.