A load
-
Teema algataja
Järjest segasemaks läheb 
Mina saan asjast nii aru:
Tuleb eristada kolme muutujat - juhtimisõigust, sõidukite kategooriaid, vanusest tulenevaid piiranguid
Juhtimisõigus on isikukeskne. Kategooria tähistab sõidukit. Vanust vaata sünnitunnistuselt.
1. Juhtimisõigus on esimesed kaks aastat esmane. Peale kahte aastat võid läbida lõppastme koolituse ja uuel eksamil näidata, et need kaks aastat pole mööda külgi maha jooksnud.
2. Sõidukite kategooriad on:
A1 - mootorratas kubatuuriga kuni 125m³
A2 - mootorratas võimsusega kuni 25kW või erivõimsusega kuni 0,16kW/kg (kuna seaduses pole A2-st juttu, siis võiks seda nimetada ka nn väike A kategooria sõiduk. Aga siinkohal lihtsuse mõttes räägime A2-st)
A - misiganes mootorratas
(muudest kategooriatest mõnes teises foorumis. Huvitav kas B1 kategooria auto on see, mis halva nähtavusega ei sõida ja mille kõrvalistmele on installeeritud täisjuhtimisõigust omav isik.)
3. Vanusest tulenevad piirangud on:
16a - A1
18a - A2
21a - A
Niisiis, kõiki neid muutujaid vastavalt oma vanuseliste ja juhtimiskogemuslike omadustega kombineerides, peaks igaüks enda kohta kehtiva tulemuse saavutama. Ja kui kõik hästi läheb siis see tulemus kajastub ka juhilubadel:
Näiteks:
Olen isik, kellel on juhtimisõigus(täielik), järelikult siit mingeid piiranguid ei tulene.
Olen vanem kui 21, järelikult ka siit mingeid piiranguid ei tulene.
Sooritasin edukalt sõidueksami A kategooria sõidukiga, järelikult ka siit ei tulene mingeid piiranguid.
Ja ennäe, juhilubadel, mis mulle ARK-ist anti on A1 ja A kategooria järel märgitud kehtivuse algus ilma lõppdaatumita. Järelikult valem toimis.
Loodan et minu mõttekäik on ka kellelegi teisele abiks. Kõik täiendused ja parandused on oodatud.

Mina saan asjast nii aru:
Tuleb eristada kolme muutujat - juhtimisõigust, sõidukite kategooriaid, vanusest tulenevaid piiranguid
Juhtimisõigus on isikukeskne. Kategooria tähistab sõidukit. Vanust vaata sünnitunnistuselt.
1. Juhtimisõigus on esimesed kaks aastat esmane. Peale kahte aastat võid läbida lõppastme koolituse ja uuel eksamil näidata, et need kaks aastat pole mööda külgi maha jooksnud.
2. Sõidukite kategooriad on:
A1 - mootorratas kubatuuriga kuni 125m³
A2 - mootorratas võimsusega kuni 25kW või erivõimsusega kuni 0,16kW/kg (kuna seaduses pole A2-st juttu, siis võiks seda nimetada ka nn väike A kategooria sõiduk. Aga siinkohal lihtsuse mõttes räägime A2-st)
A - misiganes mootorratas
(muudest kategooriatest mõnes teises foorumis. Huvitav kas B1 kategooria auto on see, mis halva nähtavusega ei sõida ja mille kõrvalistmele on installeeritud täisjuhtimisõigust omav isik.)
3. Vanusest tulenevad piirangud on:
16a - A1
18a - A2
21a - A
Niisiis, kõiki neid muutujaid vastavalt oma vanuseliste ja juhtimiskogemuslike omadustega kombineerides, peaks igaüks enda kohta kehtiva tulemuse saavutama. Ja kui kõik hästi läheb siis see tulemus kajastub ka juhilubadel:
Näiteks:
Olen isik, kellel on juhtimisõigus(täielik), järelikult siit mingeid piiranguid ei tulene.
Olen vanem kui 21, järelikult ka siit mingeid piiranguid ei tulene.
Sooritasin edukalt sõidueksami A kategooria sõidukiga, järelikult ka siit ei tulene mingeid piiranguid.
Ja ennäe, juhilubadel, mis mulle ARK-ist anti on A1 ja A kategooria järel märgitud kehtivuse algus ilma lõppdaatumita. Järelikult valem toimis.
Loodan et minu mõttekäik on ka kellelegi teisele abiks. Kõik täiendused ja parandused on oodatud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.