FZR600

Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Suzumen kirjutas:
loodusevingerpuss kirjutas:
äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
Selleks EI pea vedrustust seadma vaid hammakaid vahetama. Kristjan Faifer sõidab 600 Apriljaga. Ainult hammakad on tal taga 60-ne ja ees 13. Kui aga sa ei oska siduriga tagarattasse minna, siis järelikult jätab sinu sõiduoskus soovida. Ja et seda trennida EI ole vaja 100+ kiirusel harjutada tagarattas sõitu. See lihtsalt võib kujuneda nii sinule kui baigile vääga valusaks. Vaheta hammakad ja hakka harjutama väiksematel kiirustel. Ja nagu vanasõnagi: iga harjutamine teeb lõpuks meistriks. Jõudu sulle :D
http://public.fotki.com/martin/stuntrid ... 04516.html
Vasakult esimene Faifer (maailma meister, euroopa meister), tema taga Venemaa stunt Riding klubi esimees Aleksei, siis Piiteri klubi risk Sergei ja mina.
95a. FZR-l saab tagaamorti ( mitte vedrut)regullida, amordi allotsas on mutter(võimalik käega keerata) sai seda kruvidut ja kui tagaotsa jäigaks keerasin siis kiirendada oli päris jama kuna maru kergelt tahtis nina üles kerida aga ka teelpüsivus andis soovida ( kolkis täiega) Aga kui amort keerata normaali peale siis teelpüsivus ideaalne aga jah nina kohe raskem!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”