K:KN õhufilter
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Juul 2005, 15:12
- Tsikkel: Aprilia Tuono V4R
- Asukoht: Rakvere
K:KN õhufilter
Tere
Küsimus:
tsiklile pandud eelmise omaniku poolt KN filter. Kuidas puhastada/pesta (millega), kas peab olema mingi ainega töödeldud pärast pesu/puhastamist?
Küsimus:
tsiklile pandud eelmise omaniku poolt KN filter. Kuidas puhastada/pesta (millega), kas peab olema mingi ainega töödeldud pärast pesu/puhastamist?
Yamaha FZR600-Kawasaki ZXR750-Suzuki Gsxr750-Suzuki GSXR 1000 K7-Aprilia Tuono -08-Moto Morini Corsaro 1200 - Aprilia Tuono V4R -13 - Ducati Diavel Carbon
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Astu läbi mõnest autotuningu poest. Seal on K&N hoolduskomplekt müügil. Sisaldab pesuvedelikku ja filtriõli. Toimi vastavalt pakendi juhistele. Hind oli viimati 300 krooni kandis sel komplektil kui õigesti mäletan.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Aga ära sa enam nii tee. Kui oleksid vaevunud lugema KNi puhastuskomplekti juhendit, siis seal on kirjas, et puhastamiseks ära tarvita suruõhku ja ära pese filtrit millegi muu kui vee ja spetsiaalse puhastusõliga.panin oma rattale k&n filtri ostsin kaasa sellise spets õli mida tuleb peale pihustada õrn kiht pärast pesu ise puhastasin nii, et enne lasin suruõhuga filtri seestpoolt väljapoole suurema s...ta maha ja siis bentsuga pesin, kuivatasin ära ja õlitasin
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
filter pestakse vee ja rasvaeemaldusvahendi lahusega - spetsiaalse eest küsitakse ajuvabalt palju, seega kasutage fayrit
(miskid kangemad lägad võivad filtrile liiga teha kuid seda ikka väikese tõenäosusega - see suht iga aine kindel)
pärast kuivamist või siis kuivatamist (suruõhku ärge jah väga lähedalt kasutage) kaetakse filter FILTRIÕLIGA
kogu lugu
(miskid kangemad lägad võivad filtrile liiga teha kuid seda ikka väikese tõenäosusega - see suht iga aine kindel)
pärast kuivamist või siis kuivatamist (suruõhku ärge jah väga lähedalt kasutage) kaetakse filter FILTRIÕLIGA
kogu lugu
See spets vahendiga puhastamine on suht K&N promo jutt, Fairy on piisavalt hea. Õlitamisel PEAB aga jah K&N õli kasutama. Tallinnas müüvad : http://www.motomarket.ee/ ja http://www.motokeskus.ee/et/index , ehk mõni motopood veel.sang kirjutas:Aga ära sa enam nii tee. Kui oleksid vaevunud lugema KNi puhastuskomplekti juhendit, siis seal on kirjas, et puhastamiseks ära tarvita suruõhku ja ära pese filtrit millegi muu kui vee ja spetsiaalse puhastusõliga.panin oma rattale k&n filtri ostsin kaasa sellise spets õli mida tuleb peale pihustada õrn kiht pärast pesu ise puhastasin nii, et enne lasin suruõhuga filtri seestpoolt väljapoole suurema s...ta maha ja siis bentsuga pesin, kuivatasin ära ja õlitasin
Hans
V-MAX
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Natuke OT ka: Sai enda rattale kevadel kah K&N-d peale pandud. Mitte et ma eriti K&N-i usku oleks vaid puht majanduslikel kaalutlustel - ostes paari (Venturele käib 2tk) filtreid Saksa E-bayst säästsin rahas u 500.- EEK võrreldes sellega kui oleks Yamu originaalid Eestist ostnud (B-osana teeb ainult K&N).
Bensu kuluks sain Ventspilsist tagasi tulles 5,5L/100km mis seni ainult Euroopa siledapinnalistel magistraalidel saavutatav oli.
Nii et Way to Go, K&N!
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Bensu kuluks sain Ventspilsist tagasi tulles 5,5L/100km mis seni ainult Euroopa siledapinnalistel magistraalidel saavutatav oli.
Nii et Way to Go, K&N!
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
OT to OTkris. kirjutas:Bensu kuluks sain Ventspilsist tagasi tulles 5,5L/100km mis seni ainult Euroopa siledapinnalistel magistraalidel saavutatav oli.
Nii et Way to Go, K&N!
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Mu meelest bensu kulule ei tohiks K&N filter üldjuhul positiivset mõju avaldada. K&N filtrite õhutakistus on oluliselt väiksem kui stock filtritel, thats it


Nii olen mina asjast aru saanud

Hans
V-MAX
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Täitsa nõus sellega, mida K&N peaks tegema ja milleks teda reklaamitakse. Lihsalt minu puhul oli boonuseks vähenenud kütusekulu pikal sõidul. 0,3-0,4l/100. Kuna ei teadnud seda oodata, vaid lihtsalt pikematel sõitudel arvutan niisama huvi pärast, ei tohiks tegemist olla soovunelma tahtmatu ülekandumisega tegelikkusesse
. Võimalik, et enne oli segu liiga rikas ja nüüd normaalne ... vahet pole, mina olen rahul
.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Minu praktika näitab, et avaldab küll ja tõesti just vähenemise suunas. Seda nii autodel kui tsiklitel. Kuigi seda jah - suht marginaalselt 5-10% kandis. Ise oskaks põhjendada seda vaid asjaoluga, et kõik, mis laseb mootoril vabamalt pöörelda vähendab kütusekulu. Samamoodi nagu ilma tulesid ja konditsioneeri sisselülitamata on kütusekulu oluliselt väiksem, sest energiat tarbitakse vähem ja seetõttu generaatori poolt osutatav takistus väiksem on, laseb ka vabalthingav filter mootoril õhku vabamalt sisse imeda. Sellest ka kütusekulu vähenemine tingitud.Mu meelest bensu kulule ei tohiks K&N filter üldjuhul positiivset mõju avaldada.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Ma siiski nii väga vaimustusest ei kiljuks selle filtri puhul, kuna selle filtri läbilaske võime on suurem, ei suuda aga puhastada õhku sama peenelt, kui mootori originaalfiltrid.
K&N filtrid loodud siiski sport mootoritele, millede eluiga nagunii lühike ja tolmust tingitud kulumine ei oma enam tähtsust.
Eks sõimake pealegi, aga mul on ikkagi õigus!
Ma siiski nii väga vaimustusest ei kiljuks selle filtri puhul, kuna selle filtri läbilaske võime on suurem, ei suuda aga puhastada õhku sama peenelt, kui mootori originaalfiltrid.
K&N filtrid loodud siiski sport mootoritele, millede eluiga nagunii lühike ja tolmust tingitud kulumine ei oma enam tähtsust.
Eks sõimake pealegi, aga mul on ikkagi õigus!

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Kui enne K&N paigaldamist originaal filter just täitsa umbes ei olnud, siis on tegelikult võimatu rutskat väänates vahet tunnetada ...
Koi - endas 100% kindlana oleva inimese arvamust ei olegi mõtet ümber lükkama hakata. On odavam nii teistele kui arvajale endale
. Aga võime 100 000 km pärast minu tsiklil silindrite kulumisastet mõõta kui see Sulle huvi peaks pakkuma.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Koi - endas 100% kindlana oleva inimese arvamust ei olegi mõtet ümber lükkama hakata. On odavam nii teistele kui arvajale endale

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
MA ei arvaks nii kindlalt, et KN puhastada ei suuda sama hästi.koi kirjutas:Tere.
Ma siiski nii väga vaimustusest ei kiljuks selle filtri puhul, kuna selle filtri läbilaske võime on suurem, ei suuda aga puhastada õhku sama peenelt, kui mootori originaalfiltrid.
K&N filtrid loodud siiski sport mootoritele, millede eluiga nagunii lühike ja tolmust tingitud kulumine ei oma enam tähtsust.
Eks sõimake pealegi, aga mul on ikkagi õigus!
Tavalisest filtrist imetakse õhk läbi üliväikeste aukude. Õlifiltri toime on teistsugune - läbi õhu suuna järsu muutuse panna (õhust raskemad) tolmuosakesed takerduma õlise filtripinna külge.
Kui tavafilter hakkab tööea lõppedes õhku halvemini läbi laskma, hakkab õlifilter pigem tolmu läbi laskma.
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mella kirjutas:
kordan veelkord pointi - õlitatav filter ei lase oluliselt rohkem tolmu läbi kui kartongfilter, kui seda õigeaegselt puhastada/õlitada.
Võiks küll pisut tihedamini pesta kui K&N kasutusjuhend soovitab- 50000-100000 miili
. Enda rattale kruvisin kevadest külge ja juuli lõpus enne pikemat reisi mõtlesin, et viskan pilgu peale, kuidas on. Oli. Nagu oleks filtri asemel olnud pikka aega surnud rott. Meie "tolmuvaba" keskkond eeldab küll ehk paar korda suve jooksul pesu...
terv.
Alar11
kordan veelkord pointi - õlitatav filter ei lase oluliselt rohkem tolmu läbi kui kartongfilter, kui seda õigeaegselt puhastada/õlitada.
Võiks küll pisut tihedamini pesta kui K&N kasutusjuhend soovitab- 50000-100000 miili

terv.
Alar11
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.