tahaks krossi sõita
Moderaator: Moded
Jätke järele
Kahetaktilised on minevik.
LC4 on bullshit.
Nimi ei olene, oleneb kõik muu mis teeb rattast krossiratta, amordid.
Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega. nelitakti sobib nii metsas hullamiseks kui ka krossi sõitmiseks. Kui see 2-taktiline nii kuradi töökindel on, siis miks neid krossil aina vähem näeb, ning samuti ka kestvuskrossil. Okei mootor on nõrk ja siis, edasi nad ju ei käi järelikult, nelitakti käib kõvemini. Loogika, kõik sõidavad neljataktiga, kuna pill käib edasi. Vaheta õli kalla bensiini ja aeg ajalt tee muusugust tehnilist hoolet. Kui aga kakstakti laiali läheb ja metsaall seisma jääb, siis võid kisada ja karjuda ainult sest kõik seal sees on persses.
Ja kui ratast vaja siis mul on sulle üks müüa
LC4 on bullshit.
Nimi ei olene, oleneb kõik muu mis teeb rattast krossiratta, amordid.
Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega. nelitakti sobib nii metsas hullamiseks kui ka krossi sõitmiseks. Kui see 2-taktiline nii kuradi töökindel on, siis miks neid krossil aina vähem näeb, ning samuti ka kestvuskrossil. Okei mootor on nõrk ja siis, edasi nad ju ei käi järelikult, nelitakti käib kõvemini. Loogika, kõik sõidavad neljataktiga, kuna pill käib edasi. Vaheta õli kalla bensiini ja aeg ajalt tee muusugust tehnilist hoolet. Kui aga kakstakti laiali läheb ja metsaall seisma jääb, siis võid kisada ja karjuda ainult sest kõik seal sees on persses.
Ja kui ratast vaja siis mul on sulle üks müüa
Re: Jätke järele
Ise oled üks Bullikaka...KoVaL73 kirjutas:Kahetaktilised on minevik.
LC4 on bullshit.
Nimi ei olene, oleneb kõik muu mis teeb rattast krossiratta, amordid.
Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega. nelitakti sobib nii metsas hullamiseks kui ka krossi sõitmiseks. Kui see 2-taktiline nii kuradi töökindel on, siis miks neid krossil aina vähem näeb, ning samuti ka kestvuskrossil. Okei mootor on nõrk ja siis, edasi nad ju ei käi järelikult, nelitakti käib kõvemini. Loogika, kõik sõidavad neljataktiga, kuna pill käib edasi. Vaheta õli kalla bensiini ja aeg ajalt tee muusugust tehnilist hoolet. Kui aga kakstakti laiali läheb ja metsaall seisma jääb, siis võid kisada ja karjuda ainult sest kõik seal sees on persses.
Ja kui ratast vaja siis mul on sulle üks müüa
LC4 on väga hea mootor ning teemaalgataja poolt toodud tsikkel on meie poolt ära ostetud, nagu avatarilt näha... sellega pole mitte kui ühtegi probleemi olnud ostmisest saadik

aga supermoto mis on lc4 mootoriga sellel olid lihtsalt valed asjad kokku pandud ja poos laagrit
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
Re: Jätke järele
KoVaL73 kirjutas:..Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega....



La moto mía – KLX 650 R
Re: Jätke järele
Se ei olnud üldiselt öeldud...Lihtsalt lc4 ei kõlba krossi sõitmiseks...Kui ikka rajale minna siis korralik krossi pilliga,ei ole mõttet mingit 150kg masitan ja ennast piinata,sellega võib niisma metsas ringi lasta...kutsa99 kirjutas:Ise oled üks Bullikaka...KoVaL73 kirjutas:Kahetaktilised on minevik.
LC4 on bullshit.
Nimi ei olene, oleneb kõik muu mis teeb rattast krossiratta, amordid.
Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega. nelitakti sobib nii metsas hullamiseks kui ka krossi sõitmiseks. Kui see 2-taktiline nii kuradi töökindel on, siis miks neid krossil aina vähem näeb, ning samuti ka kestvuskrossil. Okei mootor on nõrk ja siis, edasi nad ju ei käi järelikult, nelitakti käib kõvemini. Loogika, kõik sõidavad neljataktiga, kuna pill käib edasi. Vaheta õli kalla bensiini ja aeg ajalt tee muusugust tehnilist hoolet. Kui aga kakstakti laiali läheb ja metsaall seisma jääb, siis võid kisada ja karjuda ainult sest kõik seal sees on persses.
Ja kui ratast vaja siis mul on sulle üks müüa
LC4 on väga hea mootor ning teemaalgataja poolt toodud tsikkel on meie poolt ära ostetud, nagu avatarilt näha... sellega pole mitte kui ühtegi probleemi olnud ostmisest saadik![]()
aga supermoto mis on lc4 mootoriga sellel olid lihtsalt valed asjad kokku pandud ja poos laagrit
LC4 on masin, mis kõige parmini kõlbab kõigeks ja samas mitte millekski.
St sellega tohib sõita tänaval, kuid maanteel on vilets. Saab keerata metsa vahele, kuid krossirajal on raske. Saab sõita supermotot, kuid sajakilostega rinda ei pista.
Mootoril jõupuudust ei tohiks olla.
Samas on tal suur eelis kõiksugu spetsiaalrataste ees - töökindlus ja madal hooldevajadus. Võrrelge õlivahetusvälpasid.
St sellega tohib sõita tänaval, kuid maanteel on vilets. Saab keerata metsa vahele, kuid krossirajal on raske. Saab sõita supermotot, kuid sajakilostega rinda ei pista.
Mootoril jõupuudust ei tohiks olla.
Samas on tal suur eelis kõiksugu spetsiaalrataste ees - töökindlus ja madal hooldevajadus. Võrrelge õlivahetusvälpasid.
-
Teema algataja
Kui teema algatajal ikka veel soov krossi sõita ja raha napib siis võibolla tasuks selline pill osta?http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... evt=onpost


Selleni ma tahtsingi jõuda, et LC4ga sa juba krossi ei sõida, olgu see siis kasvõi 50se raamis. Lihtsalt pidin ütlema. Kui tahad metsavahel ja linnavahel sõita on teine kuradima hea ratas. Aga tõsiselt, sellist asjaarmastajate juttu nagu siin kuuleb on ikka täis komöödia.
Ja omalajal oli CZ kah kõva nimi
Ja omalajal oli CZ kah kõva nimi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.