tahaks krossi sõita

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Jätke järele

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Kahetaktilised on minevik.

LC4 on bullshit.

Nimi ei olene, oleneb kõik muu mis teeb rattast krossiratta, amordid.

Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega. nelitakti sobib nii metsas hullamiseks kui ka krossi sõitmiseks. Kui see 2-taktiline nii kuradi töökindel on, siis miks neid krossil aina vähem näeb, ning samuti ka kestvuskrossil. Okei mootor on nõrk ja siis, edasi nad ju ei käi järelikult, nelitakti käib kõvemini. Loogika, kõik sõidavad neljataktiga, kuna pill käib edasi. Vaheta õli kalla bensiini ja aeg ajalt tee muusugust tehnilist hoolet. Kui aga kakstakti laiali läheb ja metsaall seisma jääb, siis võid kisada ja karjuda ainult sest kõik seal sees on persses.

Ja kui ratast vaja siis mul on sulle üks müüa

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Re: Jätke järele

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

KoVaL73 kirjutas:
Kahetaktilised on minevik.

LC4 on bullshit.

Nimi ei olene, oleneb kõik muu mis teeb rattast krossiratta, amordid.

Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega. nelitakti sobib nii metsas hullamiseks kui ka krossi sõitmiseks. Kui see 2-taktiline nii kuradi töökindel on, siis miks neid krossil aina vähem näeb, ning samuti ka kestvuskrossil. Okei mootor on nõrk ja siis, edasi nad ju ei käi järelikult, nelitakti käib kõvemini. Loogika, kõik sõidavad neljataktiga, kuna pill käib edasi. Vaheta õli kalla bensiini ja aeg ajalt tee muusugust tehnilist hoolet. Kui aga kakstakti laiali läheb ja metsaall seisma jääb, siis võid kisada ja karjuda ainult sest kõik seal sees on persses.

Ja kui ratast vaja siis mul on sulle üks müüa
Ise oled üks Bullikaka...

LC4 on väga hea mootor ning teemaalgataja poolt toodud tsikkel on meie poolt ära ostetud, nagu avatarilt näha... sellega pole mitte kui ühtegi probleemi olnud ostmisest saadik :!:

aga supermoto mis on lc4 mootoriga sellel olid lihtsalt valed asjad kokku pandud ja poos laagrit
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

kalmaaripoju
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
Asukoht: Tartu

Re: Jätke järele

Lugemata postitus Postitas kalmaaripoju »

KoVaL73 kirjutas:
..Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega....
:lol: Vot üks korralik mehesõna kah sekka! ...vahel kipub jutt siin foorumis küll nii pehmeks kätte ära minema, et hakkan juba mõtlema, et tõesti mingi eitede kari siin ainult kirjutabki! :wink: :)
La moto mía – KLX 650 R
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: Jätke järele

Lugemata postitus Postitas kmx »

kutsa99 kirjutas:
KoVaL73 kirjutas:
Kahetaktilised on minevik.

LC4 on bullshit.

Nimi ei olene, oleneb kõik muu mis teeb rattast krossiratta, amordid.

Esiteks, käige perse kõik oma vahe tunnetamisega. nelitakti sobib nii metsas hullamiseks kui ka krossi sõitmiseks. Kui see 2-taktiline nii kuradi töökindel on, siis miks neid krossil aina vähem näeb, ning samuti ka kestvuskrossil. Okei mootor on nõrk ja siis, edasi nad ju ei käi järelikult, nelitakti käib kõvemini. Loogika, kõik sõidavad neljataktiga, kuna pill käib edasi. Vaheta õli kalla bensiini ja aeg ajalt tee muusugust tehnilist hoolet. Kui aga kakstakti laiali läheb ja metsaall seisma jääb, siis võid kisada ja karjuda ainult sest kõik seal sees on persses.

Ja kui ratast vaja siis mul on sulle üks müüa
Ise oled üks Bullikaka...

LC4 on väga hea mootor ning teemaalgataja poolt toodud tsikkel on meie poolt ära ostetud, nagu avatarilt näha... sellega pole mitte kui ühtegi probleemi olnud ostmisest saadik :!:

aga supermoto mis on lc4 mootoriga sellel olid lihtsalt valed asjad kokku pandud ja poos laagrit
Se ei olnud üldiselt öeldud...Lihtsalt lc4 ei kõlba krossi sõitmiseks...Kui ikka rajale minna siis korralik krossi pilliga,ei ole mõttet mingit 150kg masitan ja ennast piinata,sellega võib niisma metsas ringi lasta...
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

LC4 on masin, mis kõige parmini kõlbab kõigeks ja samas mitte millekski.

St sellega tohib sõita tänaval, kuid maanteel on vilets. Saab keerata metsa vahele, kuid krossirajal on raske. Saab sõita supermotot, kuid sajakilostega rinda ei pista.

Mootoril jõupuudust ei tohiks olla.

Samas on tal suur eelis kõiksugu spetsiaalrataste ees - töökindlus ja madal hooldevajadus. Võrrelge õlivahetusvälpasid.

Teema algataja
y2k

Lugemata postitus Postitas y2k »

Kui teema algatajal ikka veel soov krossi sõita ja raha napib siis võibolla tasuks selline pill osta?http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuu ... evt=onpost
:wink:
Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Selleni ma tahtsingi jõuda, et LC4ga sa juba krossi ei sõida, olgu see siis kasvõi 50se raamis. Lihtsalt pidin ütlema. Kui tahad metsavahel ja linnavahel sõita on teine kuradima hea ratas. Aga tõsiselt, sellist asjaarmastajate juttu nagu siin kuuleb on ikka täis komöödia.

Ja omalajal oli CZ kah kõva nimi
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”