Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ok üritan siis...
Mitte väga ammu saadi hakkama neljataktilise bensiinil töötava mootori juures tehnoloogiaga, kus puuduvad nukvõll, tõukurid, klapid...
Kuidas seda(neid) mootoreid kutsutakse?
Mis firma mootorrataste, rollerite tootja isendile esmalt see 125cc rollerimootor katsetamiseks pandi.
Mis aastal see tehnoloogia patendeeriti?
Selgituseks niipalju, et see firma asub inglismaal ja üheks nende klientideks on USA valitsus.
Mitte väga ammu saadi hakkama neljataktilise bensiinil töötava mootori juures tehnoloogiaga, kus puuduvad nukvõll, tõukurid, klapid...
Kuidas seda(neid) mootoreid kutsutakse?
Mis firma mootorrataste, rollerite tootja isendile esmalt see 125cc rollerimootor katsetamiseks pandi.
Mis aastal see tehnoloogia patendeeriti?
Selgituseks niipalju, et see firma asub inglismaal ja üheks nende klientideks on USA valitsus.
Tegemist siis Wankel (või rootor-)mootoriga.
Firma on Norton, aastal 1982 tuli välja Interpol 2 ja selle tsiviilversioon Norton Classic.
Tehnoloogia iseenesest on suhteliselt vana, Wankel tegi esmased joonised 1924 ja sai patendi 1929. Siiski, kuna patendid tavaliselt aeguvad 20 aastaga, tekkis terve uus laine patente 40ndatel, siis 60ndatel jne.
Firma on Norton, aastal 1982 tuli välja Interpol 2 ja selle tsiviilversioon Norton Classic.
Tehnoloogia iseenesest on suhteliselt vana, Wankel tegi esmased joonised 1924 ja sai patendi 1929. Siiski, kuna patendid tavaliselt aeguvad 20 aastaga, tekkis terve uus laine patente 40ndatel, siis 60ndatel jne.
Aivar
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Triki kohta ei oska kommenteerida aga üks artikkel antud teema kohta jäi silma küll: http://www.motorcycle.com/mo/mcracing/gphistory.html
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Aizar kirjutas:Tegemist siis Wankel (või rootor-)mootoriga.
Firma on Norton, aastal 1982 tuli välja Interpol 2 ja selle tsiviilversioon Norton Classic.
Tehnoloogia iseenesest on suhteliselt vana, Wankel tegi esmased joonised 1924 ja sai patendi 1929. Siiski, kuna patendid tavaliselt aeguvad 20 aastaga, tekkis terve uus laine patente 40ndatel, siis 60ndatel jne.
Noup...see pole see. Vihjeks lisaks, et nende toodangut on võimalik ka internetist osta. Mudellennukite mootoreid nimelt.
No kui rootor ei sobi, siis jääb kaks disaini, quasiturbine ja RCV.
Kuna esimene neist väga sobiv ei ole mootorrattale (ja ma ka ei leidnud ühtegi, kes oleks katsetanud..), siis pakuks vastuseks seekord:
RCV (Rotary Cylinder Valve) mootor
Esmaselt katsetati Taiwani tootja MPI rolleritel
Patenteeriti aastal 1997 ?
EDIT: Ja firma on RCV Engines Ltd.
Kuna esimene neist väga sobiv ei ole mootorrattale (ja ma ka ei leidnud ühtegi, kes oleks katsetanud..), siis pakuks vastuseks seekord:
RCV (Rotary Cylinder Valve) mootor
Esmaselt katsetati Taiwani tootja MPI rolleritel
Patenteeriti aastal 1997 ?
EDIT: Ja firma on RCV Engines Ltd.
Aivar
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Nii ta on. Täpsustuseks veel niipalju, et katsetati MPI brändi alla kuuluval meiletuntud PGO rolleril.
Natu pilte ka asjast. http://lanos.com.ua/articles/review/4535.htm
Natu pilte ka asjast. http://lanos.com.ua/articles/review/4535.htm
Paneks ka praegu pead pöörama..
Vist on taas minu kord küsida?
Nimetage 20 sajandi alguspoole euroopa mootorrattatootja, kelle rattad, hoolimata ennenägematust tehnilisest lahendusest, võitsid asukohamaa meistrivõistlused.
Vihjeks olgu öeldud, et otsitav tehniline lahendus on praktiliselt olematu ka tänapäeval.
Nimetage 20 sajandi alguspoole euroopa mootorrattatootja, kelle rattad, hoolimata ennenägematust tehnilisest lahendusest, võitsid asukohamaa meistrivõistlused.
Vihjeks olgu öeldud, et otsitav tehniline lahendus on praktiliselt olematu ka tänapäeval.
Aivar
pakuks, et õige vastus on Saksa tootja Megola, tootis rattaid 1921-25 Münchenis. Tegu oli siis esiveolise mootorrattaga, millel oli rootormootor, mis asus esiratta sees? http://en.wikipedia.org/wiki/Megola
Viimati muutis Sekopää, 07 Aug 2006, 17:09, muudetud 1 kord kokku.
Täiesti õige. IMHO üks huvitavamaid rattatootjaid 20ndal sajandilSekopää kirjutas:pakuks, et õige vastus on Saksa tootja Megola, tootis rattaid 1921-25 Münchenis. Tegu oli siis esiveolise mootorrattaga, millel oli rootormootor, mis asus esiratta sees? http://en.wikipedia.org/wiki/Megola

Sekopää, sinu kord.
Aivar
Nii,
tahaks teada ameerikamaa tootjat, mis alustas 19. sajandi lõpul- oh imet!- jalgrataste ja nende varusosade tootmisega. Esimene mootorratas tuli välja 1905. Nimi, mida tahan teada, on kaheosaline, sai selliseks 1917. aastal.
Tegu on motospordiajaloos suhteliselt märkimisväärse tootjaga, mis purustanud erinevaid rekordeid. Eelmise sajandi alguses kasutati selle tootja rattaid ühe (praegu meilgi väga populaarse) spordiala sportlaste poolt toorikuks. 1920. aastate lõpus anti ühele oma senisele mudelile uus välimus, mis on veel tänapäevalgi erinevatele cruiseritlele omane.
Niiet siis tootjat tahan teada.
tahaks teada ameerikamaa tootjat, mis alustas 19. sajandi lõpul- oh imet!- jalgrataste ja nende varusosade tootmisega. Esimene mootorratas tuli välja 1905. Nimi, mida tahan teada, on kaheosaline, sai selliseks 1917. aastal.
Tegu on motospordiajaloos suhteliselt märkimisväärse tootjaga, mis purustanud erinevaid rekordeid. Eelmise sajandi alguses kasutati selle tootja rattaid ühe (praegu meilgi väga populaarse) spordiala sportlaste poolt toorikuks. 1920. aastate lõpus anti ühele oma senisele mudelile uus välimus, mis on veel tänapäevalgi erinevatele cruiseritlele omane.
Niiet siis tootjat tahan teada.
pravilnõi atvjet!
Lisaks veel: 1912. aasta detsembris purustati Excelsioriga esimest korda mootorrattaga 100 mph kiiruse piir.
http://www.superxowners.com/history/index.htm
Andrez, lase tulla!
Lisaks veel: 1912. aasta detsembris purustati Excelsioriga esimest korda mootorrattaga 100 mph kiiruse piir.
http://www.superxowners.com/history/index.htm
Andrez, lase tulla!
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Intelligent Energy , 2005, ENV
http://www.envbike.com/
http://www.intelligent-energy.com/index ... artid=3755
http://www.envbike.com/
http://www.intelligent-energy.com/index ... artid=3755
Penningtoni rattal oli kasutatud nõelklappi karburaatoris ja elektristarterit (kui seda mugavusvarustuseks nimetada). Vaatamata kõvale promole ei läinud ratas tootmisse. Sellest hoolimata sai Pennington oma loomingu õiguste eest 500 000 dollarit.
Edit: Selle elektristarteri tööpõhimõtte selgitamisega olen ma aga hädas, kuna tehniline sõnavara on nõrk. Aku pealt jah, aga...
Inglise keeles nimetatakse seda "wiping contact dry battery electric ignition". Mis see võiks siis olla... ärge nüüd maha lööge...
hõõrdekontaktiga kuivelemendi elektristarter?

Edit: Selle elektristarteri tööpõhimõtte selgitamisega olen ma aga hädas, kuna tehniline sõnavara on nõrk. Aku pealt jah, aga...
Inglise keeles nimetatakse seda "wiping contact dry battery electric ignition". Mis see võiks siis olla... ärge nüüd maha lööge...
hõõrdekontaktiga kuivelemendi elektristarter?



kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.