CPI OLIVER CITY

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Dimka89

CPI OLIVER CITY

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

Küsimus on selline ,et kui külge visata sportsumps ja malossi koonusfilter , kui palju ta siis välja pigistab ?

Millised rullikud on kõige paremad ? Milline düüs sobiks kõige rohkem ?
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

mingi 80 peaks minema vast...
DiTech :ner:
Pilt
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

kõik oleneb sellest mis seisukorras sul mootor hetkel on.
Kui silku läbi siis ei saa sa eriti midagi juurde.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

Teema algataja
Dimka89

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

roller on uus , hetkel veel 650 ls. Aga plaanid oleksid siis sellised nagu esimeses postis , aind , et koonusfiltri ostan siis kui hoolduses ja " tuuning jupid " peal .
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

kui oled sissesõidu korralikult ära teinud siis soovitan jah panna alla sest siis peab silinder ka kauem vastu.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

Teema algataja
Dimka89

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

kui rasked rullikud panna ?

Teema algataja
snap567

Lugemata postitus Postitas snap567 »

Kuskil 5-6 grammised rullid oleks normaalsed..
Orginaal peaks olema mingi 7,2g.

pang
Postitusi: 211
Liitunud: 20 Apr 2006, 22:25
Asukoht: Lõuna

Lugemata postitus Postitas pang »

snap567 kirjutas:
Kuskil 5-6 grammised rullid oleks normaalsed..
Orginaal peaks olema mingi 7,2g.
Originaal on 6,5g.
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

70-80 düüs
4-5g rullid
(sportsumpsi ja koonusfiltriga)

Teema algataja
Dimka89

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

Tellisin nüüd endale technigas TEK chroom + Malossi koonus + 75ne düüs , rullid tulevad sumpsiga mingid , loodetavasti normaalsed . Survevedru peaks ka tulema .

Eile üritasin seda esimest tunningkomplekti peale panna , kui oli mingi jama . Leegitoru oli vale , poe mees oli vist keeway oma mulle andnud , sest see oli ikka elukõveralt .

Tahtsime variot lahti keerata , oh nussi. Ei saand , polnud jõudu või lihtsalt mõistust .

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Dimka89 kirjutas:

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:
Kas kruvi või mutter? Õige avamine käib spets tõmmitsate abiga. Ühesõnaga pead kuidagimoodi(ohutult) takistama vänvõlli pöörlemist hetkel, kui keerad variaatorit kinnihoidvat mutrit lahti.
Sellest variaatorimutri lahtisaamisest siin ennegi räägitud.

pang
Postitusi: 211
Liitunud: 20 Apr 2006, 22:25
Asukoht: Lõuna

Lugemata postitus Postitas pang »


ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:


väga hea lahendus on ka suruõhk :)

Teema algataja
jollerface

Lugemata postitus Postitas jollerface »

ise sain hakkama autode õlifiltrite vahetamise tööriistaga.
Kasutaja avatar

GReddy
Postitusi: 481
Liitunud: 17 Aug 2004, 17:29
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GReddy »

Dimka89 kirjutas:
Tellisin nüüd endale technigas TEK chroom + Malossi koonus + 75ne düüs , rullid tulevad sumpsiga mingid , loodetavasti normaalsed . Survevedru peaks ka tulema .

Eile üritasin seda esimest tunningkomplekti peale panna , kui oli mingi jama . Leegitoru oli vale , poe mees oli vist keeway oma mulle andnud , sest see oli ikka elukõveralt .

Tahtsime variot lahti keerata , oh nussi. Ei saand , polnud jõudu või lihtsalt mõistust .

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:
Mina lükkasin näiteks brauerisse kus lasti tasuta lahti 1sekk võttis umbes aega.. käsitsi kannatab kinni keerata..
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

MOMO kirjutas:
Dimka89 kirjutas:
Tellisin nüüd endale technigas TEK chroom + Malossi koonus + 75ne düüs , rullid tulevad sumpsiga mingid , loodetavasti normaalsed . Survevedru peaks ka tulema .

Eile üritasin seda esimest tunningkomplekti peale panna , kui oli mingi jama . Leegitoru oli vale , poe mees oli vist keeway oma mulle andnud , sest see oli ikka elukõveralt .

Tahtsime variot lahti keerata , oh nussi. Ei saand , polnud jõudu või lihtsalt mõistust .

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:
Mina lükkasin näiteks brauerisse kus lasti tasuta lahti 1sekk võttis umbes aega.. käsitsi kannatab kinni keerata..
nii lahti kui kinni saab käsitsi ja ise , üksina, väga edukalt.
sinna hammaste vahele ja siis teiseltpoolt mingi nurga taha kinni paned mingi kandilise kruvikeeraja või viili näiteks ja hoiad seda ühe käega kinni ja teises käes on mutrivõti ning keerad.
jõudu pole teil pisikestel v?

kahekesi on muidugi veel mugavam ja lihtsam.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

üksinda nats jama teha, võid vario taldriku need jahutusribisid vigastada...
DiTech :ner:
Pilt
Kasutaja avatar

sqanx
Postitusi: 141
Liitunud: 15 Mai 2005, 21:56
Asukoht: Viljandi // Keeway Focus

Lugemata postitus Postitas sqanx »

ise tegin nii lahti, et sõber keeras mutrit, ja mina hoidsin 'rihmvõtmega' taldrikut kinni, tuli edukalt.
Pilt

Liikleb Keeway Focusel..

Teema algataja
Dimka89

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

Sain nüüd Leovinci Zx , Malossi koonusfiltri , kollased sidurivedrud , rullikud 4,3g*6 ja 5,8g*6 , düüsi 86 ( vist natuke suur ) . Olen rahul , kuid küsin veel mis oleks puudu ;D

Äkki survevedru ?
Kasutaja avatar

GP1
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Nov 2003, 18:42
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas GP1 »

hellish kirjutas:
kui oled sissesõidu korralikult ära teinud siis soovitan jah panna alla sest siis peab silinder ka kauem vastu.
Vot selle peaks kuhugile lolluste kullafondi panema, et koonusgileter ja sportsummuti pikendab mootori eluiga :) .
Derbi-The RED power
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

variaatori polti saab ju lihtsalt lahti võtad küünla maha paned tugeva pehme paksemapoolse nööri jupi sisse ja see jääb kolvi teele ette ning protsess peatub, siis keerad lihtsalt lahti!

pang
Postitusi: 211
Liitunud: 20 Apr 2006, 22:25
Asukoht: Lõuna

Lugemata postitus Postitas pang »

InterFace kirjutas:
nii lahti kui kinni saab käsitsi ja ise , üksina, väga edukalt.
sinna hammaste vahele ja siis teiseltpoolt mingi nurga taha kinni paned mingi kandilise kruvikeeraja või viili näiteks ja hoiad seda ühe käega kinni ja teises käes on mutrivõti ning keerad.
jõudu pole teil pisikestel v?
vot niimoodi saigi eelmisel rolleril tehtud - tulemuseks murdunud ribi:)

Jõudu peaks mul ikka olema ja piisavalt.
Kasutaja avatar

GReddy
Postitusi: 481
Liitunud: 17 Aug 2004, 17:29
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GReddy »

Jahutustaldriku sain ise niimoodi ,et panin sõbraga puujupi vario ääre ja taldriku vahele (parem oleks õhuga ikkagi lasta)

Teema algataja
Dimka89

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

Sain oma Leovinci paika , läks vähe aega ja porilaua kinnitsuse pidin isaga koos meisterdama , kuid ilus ta on . Rullikud said 3*4,3g ja 3*5,8g = 5,05g keskmine . Problem , ei saanud seda tagumist asja lahti , kus sidurivedrud asuvad , ehk on selle asja nimi sidur :D . Püssiga saime variaatori lahti , kuid selle siduriga oli probleem , et 21 padrun oli väike ja 22 loksus . Ehk keegi teab kuidas seda lahti saab ?

Teine probleem , malossi kollast survevedru pole CPi'le ?

Eijah , koonusfiltrit ka ei saa panna , kui düüsi ära ei vaheta . Ei oska , peab kellegi käest küsima . Düüs on 70 olemas . Kuid kust seda karbussi lahti saab ? Kas nagu poole pealt ? Meie võtsime gaasi trossi lahti , sealt vist see küll ei käi . Kas peab karbussi üldse välja võtma , et seda düüsi sinna panna ?
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

karpa maha, karpa alt kaas maha, ja düüs peaks vastu vaatama :roll:

Teema algataja
Dimka89

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

Okei , aga mis survevedrust saab siis , kas see kollane malossi ei lähegi CPi'le ?
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

vist mitte, survevedru võid orig. ka jätta ja kui tahad ikkagi ära vahetada, siis valge kärab ka :wink:

Teema algataja
Dimka89

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

imelik , miks siis mopshop.de 's CPi Oliver City'le Malossi kollane olemas on :/ Äkki peaks seda sinna kuidagi sisse pressima ?
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

kasutaja stagga müüs kunagi malossi kollast survevedru, müügi põhjuseks oli pandud, et ei sobinud peale, tal oli ka CPI :roll:

Teema algataja
Dimka89

Lugemata postitus Postitas Dimka89 »

Aga kuidas siis selle silindriga jääb, ei saa ju lahti kui 22 padrun loksub otsas :(

Teema algataja
zanner

Lugemata postitus Postitas zanner »

kasuta toll möödus padrunit siis äkki sobib
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”