k: milles siis asi on kui hoiad gaasi põhjas ja masin paugub

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

k: milles siis asi on kui hoiad gaasi põhjas ja masin paugub

Lugemata postitus Postitas vashooder »

k: milles siis asi on kui hoiad gaasi põhjas ja masin paugub
tegemist on cz -ga
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

piiraja :lol:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

mul gaasi põhjas hoides ilus tuleleek tagant välja käib ja loomulikult ka paugub. Tegelt kaldun arvama, et see sellest, et siis motor liigpalju kütet peale saab, ning üleliigne paugubki väljalaskes......
see muidugi vaid minu rumala arvamus. :nono:

edit: nagu korke mainis, asi loomulikult lisaks mu jutule veel piirajas on, kuid piiraja teda paukuma ei tohiks panna.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

No kui minul piirajasse jookseb ..siis tuleleek taga ja paugub :)
triplekix kirjutas:
edit: nagu korke mainis, asi loomulikult lisaks mu jutule veel piirajas on, kuid piiraja teda paukuma ei tohiks panna.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

madismad
Postitusi: 33
Liitunud: 20 Jaan 2005, 13:45
Asukoht: Võhma-Põltsamaa

paugub?

Lugemata postitus Postitas madismad »

vaata kontakte ja kondekat, kui tal sellised asjad üldse on
tee ei ole parkimise jaoks

Teema algataja
vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

ei usu et cz piiraja peal on :lol:
10aastat tagasi olid cz ikka krossis tipptehnika pillid, vaevalt neile piirajaid peale pandi
aga süütega ei või midagi olla w?
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

korke kirjutas:
No kui minul piirajasse jookseb ..siis tuleleek taga ja paugub :)
triplekix kirjutas:
edit: nagu korke mainis, asi loomulikult lisaks mu jutule veel piirajas on, kuid piiraja teda paukuma ei tohiks panna.
Ma võin küll väga puusse panna oma teooriaga aga kas ei või nii olla et piiraja jätab sädeme vahele aga pihustitest/karpast kütet ikka tuiskab peale ja kui säde tagasi tuleb siis pauk käib ja jutt muutub. Kuidas muidu seletada hakkimist rulli põhjas hoides.

Kui keegi teab kuidas asi tegelikult käib siis andke teada, tekkis endal ka sportlik huvi asja vastu.

Teema algataja
vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

ssage aru sellel pillil pole võimalik et piiraja peal on!
see oli TIPPTEHNIKA krossil :!: PIIRAJAT POLE :!:
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

vashooder kirjutas:
ssage aru sellel pillil pole võimalik et piiraja peal on!
see oli TIPPTEHNIKA krossil :!: PIIRAJAT POLE :!:
Rahu - Rahu

CZ-il ei pruugi olla piirajat aga ratastel millest Triplekix ja Korke rääkisid on kindlasti piirajad peal seega kes teab midagi täpsemalt see andku teada.

Teema algataja
vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

lihtsalt ütlesin, siin räägiti muudkui piirajatest

Kid

Lugemata postitus Postitas Kid »

kui lased tahoka piirajasse, siis peaks midagi slelist häält tulema : da-da-da-da-da-da-da-da... . paugub ta minu teada siis kui kütet tuleb üle liia. siis sumpas käib see plahvatus, mis tegelikult peaks toimuma mootoris :lol:
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Segu liiga lahja? Kontrolli süütepooli kinnitust. On ta sul kogu aeg nii teinud või tekkis see probleem lihtsalt "lambist"?

Mis süüde sul on kas motoplat?

Mingitest piirajatest ei saa cz-i puhul juttu olla.

rix3

Lugemata postitus Postitas rix3 »

see ju täiesti normaalne forseeritud mootorite puhul mõtlen just cz-te ja vene motikaid olen omand nii üht kui ka teist kõik pauguvad kui tuure põhjas hoida ja samas pole sellest midagi katki

aga need aint minu kogemused........ :)

Luik

Lugemata postitus Postitas Luik »

on seal kontaktsüüde? mis cz`ga üldse tegu on?

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Vaheta algatuseks küünal või kontrolli juhtmete ühendusi.

Cocafantasprite
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Mär 2006, 10:03
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Cocafantasprite »

Õige teooria on kasutajal "triplekix"! Paugud hakkavad sellest, et kogu küttesegu ei jõua ära põleda silindris töötsükli jooksul ja protsess jätkub juba väljalasketorustikus. Juhtub see tavaliselt paaril kindlal põhjusel: küttesegu on silindris liiga palju ja mootor töötab liiga kiiresti; süütehetk on liiga hiline; süütesüsteem ei ole töökorras ja sädeme tekkimine ei ole korrapärane.
Siis õhtul koju lähen ma
Ja pudeli absinti
Taas lahti teen ja üksinda
Ma võtan ennast vinti.

Teema algataja
vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

et siis põhimõtteliselt süüde vale :?:

Cocafantasprite
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Mär 2006, 10:03
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Cocafantasprite »

Pane süüde pisut varasemaks ja jälgi mootori tööd... Kui ei aita, reguleeri kütuse segu ja pealevoolu... jne.
Siis õhtul koju lähen ma
Ja pudeli absinti
Taas lahti teen ja üksinda
Ma võtan ennast vinti.

mrio88

Lugemata postitus Postitas mrio88 »

Süüde vale jah !

precision

Lugemata postitus Postitas precision »

kuidas süüdet varasemaks saab?
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

keerad süüdet vastu väntv. liikumise suunda.

precision

Lugemata postitus Postitas precision »

aga kas see sealt pesast siis välja ei loksu, või pean küünlal midagi keerama
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Precision, pane pölema ennast, tramaivõi :evil:
Rennes aka Pröksuga Mülka

precision

Lugemata postitus Postitas precision »

näita siis pildiga, ma ei tea ju, alles algaja, hea et midagigi tehtud saan, ratas 3 nädalat vana!

Heavykas

Lugemata postitus Postitas Heavykas »

Mis värvi sul küünal on?
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

mul ka mootoriga pidurdades paugub niimihirmus - arvasin et peabki olema kui avastasin et keevitus kus leegitoru sompasse läheb on praoga.
katsun naisele augu pähe rääkida et äkki saan ta tööjuures õmbluse ole keevitada.
Kui peale seda paukumine lõpeb siis süüdlane leegitoru ja sumpa vahel.

loodame et teisip juba tulemus näha ( kuulda hoopis )
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

precision

Lugemata postitus Postitas precision »

sain oma oma korda, asi oli nõela asendis, mul oli liiga madalal, panin ülemisele ja keerasin segu õigeks, nüüd on üli hea :D

Teema algataja
vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

küünla värv: naq pruunikas või selline mustjas
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

Aga kas pärast mootori töötamist on küünal pealt märg või kuiv?
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!

Teema algataja
vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

pole vaadanud!
aga kumb peab siis olema???
märg/kuiv
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”