Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.
mul gaasi põhjas hoides ilus tuleleek tagant välja käib ja loomulikult ka paugub. Tegelt kaldun arvama, et see sellest, et siis motor liigpalju kütet peale saab, ning üleliigne paugubki väljalaskes......
see muidugi vaid minu rumala arvamus.
edit: nagu korke mainis, asi loomulikult lisaks mu jutule veel piirajas on, kuid piiraja teda paukuma ei tohiks panna.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit. Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit: http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
ei usu et cz piiraja peal on
10aastat tagasi olid cz ikka krossis tipptehnika pillid, vaevalt neile piirajaid peale pandi
aga süütega ei või midagi olla w?
No kui minul piirajasse jookseb ..siis tuleleek taga ja paugub
triplekix kirjutas:
edit: nagu korke mainis, asi loomulikult lisaks mu jutule veel piirajas on, kuid piiraja teda paukuma ei tohiks panna.
Ma võin küll väga puusse panna oma teooriaga aga kas ei või nii olla et piiraja jätab sädeme vahele aga pihustitest/karpast kütet ikka tuiskab peale ja kui säde tagasi tuleb siis pauk käib ja jutt muutub. Kuidas muidu seletada hakkimist rulli põhjas hoides.
Kui keegi teab kuidas asi tegelikult käib siis andke teada, tekkis endal ka sportlik huvi asja vastu.
ssage aru sellel pillil pole võimalik et piiraja peal on!
see oli TIPPTEHNIKA krossil PIIRAJAT POLE
Rahu - Rahu
CZ-il ei pruugi olla piirajat aga ratastel millest Triplekix ja Korke rääkisid on kindlasti piirajad peal seega kes teab midagi täpsemalt see andku teada.
kui lased tahoka piirajasse, siis peaks midagi slelist häält tulema : da-da-da-da-da-da-da-da... . paugub ta minu teada siis kui kütet tuleb üle liia. siis sumpas käib see plahvatus, mis tegelikult peaks toimuma mootoris
see ju täiesti normaalne forseeritud mootorite puhul mõtlen just cz-te ja vene motikaid olen omand nii üht kui ka teist kõik pauguvad kui tuure põhjas hoida ja samas pole sellest midagi katki
Õige teooria on kasutajal "triplekix"! Paugud hakkavad sellest, et kogu küttesegu ei jõua ära põleda silindris töötsükli jooksul ja protsess jätkub juba väljalasketorustikus. Juhtub see tavaliselt paaril kindlal põhjusel: küttesegu on silindris liiga palju ja mootor töötab liiga kiiresti; süütehetk on liiga hiline; süütesüsteem ei ole töökorras ja sädeme tekkimine ei ole korrapärane.
Siis õhtul koju lähen ma
Ja pudeli absinti
Taas lahti teen ja üksinda
Ma võtan ennast vinti.
mul ka mootoriga pidurdades paugub niimihirmus - arvasin et peabki olema kui avastasin et keevitus kus leegitoru sompasse läheb on praoga.
katsun naisele augu pähe rääkida et äkki saan ta tööjuures õmbluse ole keevitada.
Kui peale seda paukumine lõpeb siis süüdlane leegitoru ja sumpa vahel.
loodame et teisip juba tulemus näha ( kuulda hoopis )
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.