Milline kiiver?
Nojah ikka jätkuvalt on teatud seltskond jahumas mingitest imelistest trendikatest kaubamärkidest, mis pead 5 korda rohkem kaitsevad!!?? Eestis kaasneb tõesti asjade ostmisega iseloom ja maailmavaade. Kui ikka peas on 7tonnine kiiver, siis tõesti ülejäänud on vaid kandmiseks nagu mõni väga tabavalt võttis kokku ehteeestlasliku üldnormi:)
Kui nüüd unustame hinnasildid, siis kogu kallima kiivri eelisi tuleb siiski välja pigem kasutusmugavuses: vähem müra, avar vaateväli , see ergonoomiline arendamine nõuab ressurssi. Kiivri kaitseomadusi reguleerivad siiski kindlad standardid. Ja iga E tähistusega koorik seda ka idee järgi tagab. Vaadates nüüd materjale, millest enamikk iivreid koosneb, siis pole siin nüüd kül kes teab mis raketiteadust kasutatud. Tavalised materjalid polükarbonaat/plast ja
tehnoloogiliselt edasi arenenum fiiberkiust (klaas või süsinikkiud) kiivrid. Selle viimase eelis on mingil määral parem löögi neeldumine. Kuidd peamine põhjus miks seda kasuatatkse on siiski sellelmaterjali kergus. Aga asja miinuspool on see, et see kiiver on ka väga õrn . Isegiegi õrna kõksu saades võib see päris kildudeks minna. Nii, et tavalisel tänavasõitjale pole nüüd küll mingit vahet ohutuse poole pealt, millien kiiver tal peas on. Põhilien löögisummutaj siiski enamasti nn. penokas või selle modifikatsioonid ehk ka veel mõningad materjalid.
Hind paneb siiski paika kasutusmugavuse. Ja mugavus tõepoolest maksab.
Lisaks vee,l et see Grex vist on mäletamist mööda Nolani kaubamärk. Kes usalduskriisis on , siis ehk tuttav nimi rahustab ehk kedagi , sest kõikidel headel asjadel (eriti riietel)peab olema nimi, mis on suurte punaste tähtedega peale kirjutatud. Kõige sobivaimad ja ka enamlevinumad (miljonidi inimesed ei saa ju eksida) on ika NIKe ja adidas jms asjad:
Kes tahab endale siiski kõige tugevamast materjalist pada pähe tõmmata, siis mehaanilise tugevuse poolest üle kõige on (kunagi loetud ajakirja testide põhja) okeaania saarestiku rahvaste poolt kookospähkli koortest tehtud lahingkiiver.
Aga kõva kiivri ostmise asemel võiks ohutumale sõidule rohkem tähelepanu pöörata:)
Kui nüüd unustame hinnasildid, siis kogu kallima kiivri eelisi tuleb siiski välja pigem kasutusmugavuses: vähem müra, avar vaateväli , see ergonoomiline arendamine nõuab ressurssi. Kiivri kaitseomadusi reguleerivad siiski kindlad standardid. Ja iga E tähistusega koorik seda ka idee järgi tagab. Vaadates nüüd materjale, millest enamikk iivreid koosneb, siis pole siin nüüd kül kes teab mis raketiteadust kasutatud. Tavalised materjalid polükarbonaat/plast ja
tehnoloogiliselt edasi arenenum fiiberkiust (klaas või süsinikkiud) kiivrid. Selle viimase eelis on mingil määral parem löögi neeldumine. Kuidd peamine põhjus miks seda kasuatatkse on siiski sellelmaterjali kergus. Aga asja miinuspool on see, et see kiiver on ka väga õrn . Isegiegi õrna kõksu saades võib see päris kildudeks minna. Nii, et tavalisel tänavasõitjale pole nüüd küll mingit vahet ohutuse poole pealt, millien kiiver tal peas on. Põhilien löögisummutaj siiski enamasti nn. penokas või selle modifikatsioonid ehk ka veel mõningad materjalid.
Hind paneb siiski paika kasutusmugavuse. Ja mugavus tõepoolest maksab.
Lisaks vee,l et see Grex vist on mäletamist mööda Nolani kaubamärk. Kes usalduskriisis on , siis ehk tuttav nimi rahustab ehk kedagi , sest kõikidel headel asjadel (eriti riietel)peab olema nimi, mis on suurte punaste tähtedega peale kirjutatud. Kõige sobivaimad ja ka enamlevinumad (miljonidi inimesed ei saa ju eksida) on ika NIKe ja adidas jms asjad:
Kes tahab endale siiski kõige tugevamast materjalist pada pähe tõmmata, siis mehaanilise tugevuse poolest üle kõige on (kunagi loetud ajakirja testide põhja) okeaania saarestiku rahvaste poolt kookospähkli koortest tehtud lahingkiiver.
Aga kõva kiivri ostmise asemel võiks ohutumale sõidule rohkem tähelepanu pöörata:)

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.