Milline kiiver?
Moderaator: Moded
Re: nujah
Kui mudel ja suurus teada, siis milleks eesti kaupmehi kasutada? Need panevad nagunii paraja protsendi otsa. Netist tellimisega peaks tänapäeval juba igaüks hakkama saama.viirastus kirjutas:LOODA SA!pix111 kirjutas:Shoei kiiver!!!
Tahaks ikka enne tellimist-ostmist proovida!
Mõni TLN firma võiks ju kohapeale väikse valiku tellida.
Kui kiiver on turvaline ja mugav, kataloog näitas, et kerge ka!
Turgu peaks ju Eestis kah olema...![]()
Otsustasin ka viimaks, et tahan shoeid - selle peale hakkas kemplemine. Põhiline vastus oli - shoeid ei too, tahad araid? Teed siis rahulikult selgeks, et ei, et tahaks ikka shoeid, kindel mudel,suurus välja valitud, pähegi proovitud, siis öeldakse, et... no, võime ju eraldi tellida ja siis laiatatakse sellise hinnaga et![]()
oleks ju parem, kui üks kogu kambast spetsialiseeruks shoeile, mitte araile, aga...ei tea mille taha see toppama on jäänud?
Igal juhul, kui oled surmkindlalt shoei kasuks otsustanud, siis soovin sulle vaid edu, pealehakkamist ja pikka kannatust!
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Müts maha Tondi selveri kõrval oleva motopoe müügimehe ees.
kuu-poolteist tagasi käisin rääkimas et tahaks Airoh i tygerit ja sai
kataloogist pilti näidatud. Tellis paar suurust ära viitsis minuga mässata ( kusagilt laost ükshaaval proovida tuua) kui seljataga potensiaalsed bikeostjad ootasid. Kui kusagil kokkutulekul teda näen siis napsud minupoolt kindlustatud.
RR
kuu-poolteist tagasi käisin rääkimas et tahaks Airoh i tygerit ja sai
kataloogist pilti näidatud. Tellis paar suurust ära viitsis minuga mässata ( kusagilt laost ükshaaval proovida tuua) kui seljataga potensiaalsed bikeostjad ootasid. Kui kusagil kokkutulekul teda näen siis napsud minupoolt kindlustatud.
RR
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kiivri ost siis plaanis ja ei oska valida ja üldse ei tea kiivritest midagi nagu.
Et on jäänud silma Lazer LZ6 Bullet [motopoes müüakse 1300.- http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1340 ]
Selle kohta tahaks küsida, et kas tumeda klaasiga kiiver hea, et nagu näeb läbi hästi ja kas kaitseb päikese eest või pole tast midagi kasu peale ilusa välimuse ?
Ning siis teine valik Airoh kiivrid, mis Automaailmas müügil on - http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... cat_id=150 [need Speed Fire Explorer, Speed Fire Out, Speed Fire Out, Speed Fire Basic, Krypton 100 - ehk mis 1090.- maksavad]
Täpsustaks seda ka, et rolleriga sõitmiseks vaja seda osta, nii, et kiirused väga suureks ei lähe.
Ja kolmas valik, et äkki hoopis mingi muu kiiver, aga mis, kui max hind oleks 1300.- ning tahaks uuena, mitte kasutatud.
Ja, et kui proovima läheb, siis peaks võtma niisuguse suurusega, et oleks üpris ümber, mitte ei loksuks ?
Suuret tänud vastajatele
Et on jäänud silma Lazer LZ6 Bullet [motopoes müüakse 1300.- http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1340 ]
Selle kohta tahaks küsida, et kas tumeda klaasiga kiiver hea, et nagu näeb läbi hästi ja kas kaitseb päikese eest või pole tast midagi kasu peale ilusa välimuse ?
Ning siis teine valik Airoh kiivrid, mis Automaailmas müügil on - http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... cat_id=150 [need Speed Fire Explorer, Speed Fire Out, Speed Fire Out, Speed Fire Basic, Krypton 100 - ehk mis 1090.- maksavad]
Täpsustaks seda ka, et rolleriga sõitmiseks vaja seda osta, nii, et kiirused väga suureks ei lähe.
Ja kolmas valik, et äkki hoopis mingi muu kiiver, aga mis, kui max hind oleks 1300.- ning tahaks uuena, mitte kasutatud.
Ja, et kui proovima läheb, siis peaks võtma niisuguse suurusega, et oleks üpris ümber, mitte ei loksuks ?
Suuret tänud vastajatele

...
Mul Kiivril sarnane tähistus sees, küllap ta siis on Euro nõuetele vastav, kuigi sildilt suutsain endal välja lugeda, et vastab Briti standarditele. 

Viimati muutis marcus, 05 Juun 2006, 00:28, muudetud 3 korda kokku.
ise oman sellist kiivrit nagu Grex . maksis vist ~1200.-.
Ei oskaks nagu mingit halba sõna öelda. kiirusel 140km/h ei olnud see müra kah midagi hullu.
seepärast vähemalt praegu ei saa aru mis õigustab 6x kallimate kiivrite hinda ...
visiir läheb uduseks jah kergesti aga ega muu üle ei saa kurta. Muidugi ma pole saanud proovida neid C2 ja muid roppkalleid asju, seepärast võibolla ei oska nuriseda.
Ei oskaks nagu mingit halba sõna öelda. kiirusel 140km/h ei olnud see müra kah midagi hullu.
seepärast vähemalt praegu ei saa aru mis õigustab 6x kallimate kiivrite hinda ...
visiir läheb uduseks jah kergesti aga ega muu üle ei saa kurta. Muidugi ma pole saanud proovida neid C2 ja muid roppkalleid asju, seepärast võibolla ei oska nuriseda.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Nojah ikka jätkuvalt on teatud seltskond jahumas mingitest imelistest trendikatest kaubamärkidest, mis pead 5 korda rohkem kaitsevad!!?? Eestis kaasneb tõesti asjade ostmisega iseloom ja maailmavaade. Kui ikka peas on 7tonnine kiiver, siis tõesti ülejäänud on vaid kandmiseks nagu mõni väga tabavalt võttis kokku ehteeestlasliku üldnormi:)
Kui nüüd unustame hinnasildid, siis kogu kallima kiivri eelisi tuleb siiski välja pigem kasutusmugavuses: vähem müra, avar vaateväli , see ergonoomiline arendamine nõuab ressurssi. Kiivri kaitseomadusi reguleerivad siiski kindlad standardid. Ja iga E tähistusega koorik seda ka idee järgi tagab. Vaadates nüüd materjale, millest enamikk iivreid koosneb, siis pole siin nüüd kül kes teab mis raketiteadust kasutatud. Tavalised materjalid polükarbonaat/plast ja
tehnoloogiliselt edasi arenenum fiiberkiust (klaas või süsinikkiud) kiivrid. Selle viimase eelis on mingil määral parem löögi neeldumine. Kuidd peamine põhjus miks seda kasuatatkse on siiski sellelmaterjali kergus. Aga asja miinuspool on see, et see kiiver on ka väga õrn . Isegiegi õrna kõksu saades võib see päris kildudeks minna. Nii, et tavalisel tänavasõitjale pole nüüd küll mingit vahet ohutuse poole pealt, millien kiiver tal peas on. Põhilien löögisummutaj siiski enamasti nn. penokas või selle modifikatsioonid ehk ka veel mõningad materjalid.
Hind paneb siiski paika kasutusmugavuse. Ja mugavus tõepoolest maksab.
Lisaks vee,l et see Grex vist on mäletamist mööda Nolani kaubamärk. Kes usalduskriisis on , siis ehk tuttav nimi rahustab ehk kedagi , sest kõikidel headel asjadel (eriti riietel)peab olema nimi, mis on suurte punaste tähtedega peale kirjutatud. Kõige sobivaimad ja ka enamlevinumad (miljonidi inimesed ei saa ju eksida) on ika NIKe ja adidas jms asjad:
Kes tahab endale siiski kõige tugevamast materjalist pada pähe tõmmata, siis mehaanilise tugevuse poolest üle kõige on (kunagi loetud ajakirja testide põhja) okeaania saarestiku rahvaste poolt kookospähkli koortest tehtud lahingkiiver.
Aga kõva kiivri ostmise asemel võiks ohutumale sõidule rohkem tähelepanu pöörata:)
Kui nüüd unustame hinnasildid, siis kogu kallima kiivri eelisi tuleb siiski välja pigem kasutusmugavuses: vähem müra, avar vaateväli , see ergonoomiline arendamine nõuab ressurssi. Kiivri kaitseomadusi reguleerivad siiski kindlad standardid. Ja iga E tähistusega koorik seda ka idee järgi tagab. Vaadates nüüd materjale, millest enamikk iivreid koosneb, siis pole siin nüüd kül kes teab mis raketiteadust kasutatud. Tavalised materjalid polükarbonaat/plast ja
tehnoloogiliselt edasi arenenum fiiberkiust (klaas või süsinikkiud) kiivrid. Selle viimase eelis on mingil määral parem löögi neeldumine. Kuidd peamine põhjus miks seda kasuatatkse on siiski sellelmaterjali kergus. Aga asja miinuspool on see, et see kiiver on ka väga õrn . Isegiegi õrna kõksu saades võib see päris kildudeks minna. Nii, et tavalisel tänavasõitjale pole nüüd küll mingit vahet ohutuse poole pealt, millien kiiver tal peas on. Põhilien löögisummutaj siiski enamasti nn. penokas või selle modifikatsioonid ehk ka veel mõningad materjalid.
Hind paneb siiski paika kasutusmugavuse. Ja mugavus tõepoolest maksab.
Lisaks vee,l et see Grex vist on mäletamist mööda Nolani kaubamärk. Kes usalduskriisis on , siis ehk tuttav nimi rahustab ehk kedagi , sest kõikidel headel asjadel (eriti riietel)peab olema nimi, mis on suurte punaste tähtedega peale kirjutatud. Kõige sobivaimad ja ka enamlevinumad (miljonidi inimesed ei saa ju eksida) on ika NIKe ja adidas jms asjad:
Kes tahab endale siiski kõige tugevamast materjalist pada pähe tõmmata, siis mehaanilise tugevuse poolest üle kõige on (kunagi loetud ajakirja testide põhja) okeaania saarestiku rahvaste poolt kookospähkli koortest tehtud lahingkiiver.
Aga kõva kiivri ostmise asemel võiks ohutumale sõidule rohkem tähelepanu pöörata:)

nii härrased, lugege ja pange kõrva taha!! olen nõus eelmise sõnavõtjaga! no jah, mõni läheb omale kiivrit ostma kukkumise jaoks. sõida, mida sa kukud koguaeg 

kaks ratast on ikka kaks ratast!
http://backyard.pri.ee
http://backyard.pri.ee
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
ja kui korra kukud, siis ühel juhul kuuled ainult seda, kuidas mulda kaane peale kühveldatakse, teisel juhul söödetakse sulle putru, kõrrega ja seda elupäevade lõpuni.anticrist kirjutas:..., mõni läheb omale kiivrit ostma kukkumise jaoks. sõida, mida sa kukud koguaeg
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
Yep,
myyjate soovituste jargi ostab mees endale nii kalli kiivri kui kalliks ta oma peakolu peab.
Ise noustun pigem viimaste siin valjakaidud seisukohtadega ja arvan, et pole need odavamapoolsed kiivrid nii viletsad yhti. Odavamad SNELL voi DOT sertifitseeritud kiivrid ei jaa kaitseomaduste poolest kallimatele alla. Vahe voib olla kasutusmugavuses ja myratasemes. Myra vastu saab aga dollari eest korralikud korvatropid osta ja kui uus kiiver muidu hasti istub pole minu meelest erilist vahet... Peale tegijama tunde, mis kalli kiiviga paratamatult kaasneb
tamps (soidab nii kalli Shoei kui odava Bell'i kiivriga)
myyjate soovituste jargi ostab mees endale nii kalli kiivri kui kalliks ta oma peakolu peab.
Ise noustun pigem viimaste siin valjakaidud seisukohtadega ja arvan, et pole need odavamapoolsed kiivrid nii viletsad yhti. Odavamad SNELL voi DOT sertifitseeritud kiivrid ei jaa kaitseomaduste poolest kallimatele alla. Vahe voib olla kasutusmugavuses ja myratasemes. Myra vastu saab aga dollari eest korralikud korvatropid osta ja kui uus kiiver muidu hasti istub pole minu meelest erilist vahet... Peale tegijama tunde, mis kalli kiiviga paratamatult kaasneb

tamps (soidab nii kalli Shoei kui odava Bell'i kiivriga)
jah antud kiivriga pole kukkumist testind kuid eelmise , eest lahtise , kah 1000 eegusega sai korra kuklaga asfaldile maandutud järve ülesõidul ja korra kruusa peale - samas läks puruks 2 luud käes. pea lõi ainult uimaseks. nii et loll jutt , et ei kaitseSuzumen kirjutas:
Kiivrid võiks jaotada kahte kategoorjasse. Ühed mis on kandmiseks, teised millega kannatab ka kukkuda. Jah, seda Grex-i saab kanda küll (lisaks kaela lihastele hea pidev lisatrenn tänu kaalule). Kuid kukkuda ma sinul sellega ei soovitaks. Kuigi ise tead, oma tervis.Kellele aga tervis kallis soovitaks eelkõige Arai-d või Shoe-d. Nendele kiivritele tehakse tehase poolt tunduvalt rohkem teste kui euronõue nõuab. Kui aga rahakot ei luba, siis soovitaks AGV, Shubert või Suomy. Lisaks on tunduvalt kvaliteetsema sisuga, mis peab 3 korda kauem vastu ja mida saab eraldi välja võtta ja pesta.

ps . kaal on 1260g kui õieti mäletan - kukla peal kirjas . imo pole ju palju ?
ps2 . või krt oli ta 1620g , ei viitsi garaazi vaatama minna

<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
teema kisub jälle imelikuks kätte.
ega jah, muidugi! kõik nii kõvad mehed. keegi ju ei kukugi. ja kui kukubki siis kas kabelimats või kooma... c'mon.
maailm pole ainult must ja valge.
kuna müüakse erinevaid kiivreid, ju siis on neile ka turgu. kes saab endale lubada ja tahab, ostab endale tipu. kes ei saa, see ostab midagi muud. mõni jaksaks küll, aga ikka ei osta tippkiivrit, teeb selle asemel mõned õlled ja ei kavatsegi kukkuda
. pohhui lihtsalt. sokke ka ei pese. ei huvita ja ongi kõik.
Mõnda huvitab väga mis endale selga ja pähe ajab. Teisel on kama. Peaasi, et vihma eest kaitseks. See mis on ühe jaoks tähtis, ei oma teise jaoks mitte mingit väärtust. 15 aastat tagasi pubekana kandsin ka ise kohalikku klaasriidest ja epovaigust tehtud AGV koopiat. Võite ette kujutada sellise kusagil kuuris valatud kiivri kaitseomadusi. Täna ei paneks seda asja raha eest kah pähe.
Ohutus eelkõige, aga mõnele maksab ka mugavus. Materjali kvaliteet, voodrite eemaldamisvõimalus, kinnitused, visiiri vahetusmugavus, tuulutusavade tõhusus, müra, kaal jne. Odaval asjal on neist omadustest mõni. Kallimatel on need kõik ja lisaks veel ka ohutus.
Ostku igaüks endale täpselt niisugune kiiver, millist jaksab. Peaasi, et ostab ja sellega siis ka sõidab ja ka pähe kinni paneb.
just eile nägin linnas kahte "rollnoksi" rolleril nõelumas, kiivrid kuklasse lükatud. On need Araid, Grexid või kookospähklid, mis vahet siis on.
Läbu. Läbu. Läbu.
ega jah, muidugi! kõik nii kõvad mehed. keegi ju ei kukugi. ja kui kukubki siis kas kabelimats või kooma... c'mon.
maailm pole ainult must ja valge.
kuna müüakse erinevaid kiivreid, ju siis on neile ka turgu. kes saab endale lubada ja tahab, ostab endale tipu. kes ei saa, see ostab midagi muud. mõni jaksaks küll, aga ikka ei osta tippkiivrit, teeb selle asemel mõned õlled ja ei kavatsegi kukkuda

Mõnda huvitab väga mis endale selga ja pähe ajab. Teisel on kama. Peaasi, et vihma eest kaitseks. See mis on ühe jaoks tähtis, ei oma teise jaoks mitte mingit väärtust. 15 aastat tagasi pubekana kandsin ka ise kohalikku klaasriidest ja epovaigust tehtud AGV koopiat. Võite ette kujutada sellise kusagil kuuris valatud kiivri kaitseomadusi. Täna ei paneks seda asja raha eest kah pähe.
Ohutus eelkõige, aga mõnele maksab ka mugavus. Materjali kvaliteet, voodrite eemaldamisvõimalus, kinnitused, visiiri vahetusmugavus, tuulutusavade tõhusus, müra, kaal jne. Odaval asjal on neist omadustest mõni. Kallimatel on need kõik ja lisaks veel ka ohutus.
Ostku igaüks endale täpselt niisugune kiiver, millist jaksab. Peaasi, et ostab ja sellega siis ka sõidab ja ka pähe kinni paneb.
just eile nägin linnas kahte "rollnoksi" rolleril nõelumas, kiivrid kuklasse lükatud. On need Araid, Grexid või kookospähklid, mis vahet siis on.
Läbu. Läbu. Läbu.
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
enda kiivriga olen suht rahul,sain siin metsavahel üle nipli käidud kuskil 50-65 pealt ,pea käis vastu maad,aga ise ei saanud eriti arugi.selg ja õlg olid ianult haiged.
kiiver: http://www.betaracing.se/images/thumbs/ ... Silver.jpg
kiiver: http://www.betaracing.se/images/thumbs/ ... Silver.jpg
Nii huvitav teema teil siin...mida võib veel öelda näiteks Arai kiivrite kohta on see et Arai oli minu teada ainukene kiivritootja, kes andis oma kiivrile 5 aastase kasutus loa, ülejäänud kiivritootjad soovitavad peale 2 aastast kasutamist kiivri välja vahetada, olenemata, kas sellega on kukutud või mitte...muidugi jutt käib siis võistlustingimustest, mitte tänaval sõitmisest...ja kasvõi meie lähinaabrite soomlaste juures sõitmas käies hakkavad isegi nemad juba nokkima kui kiivri valmistusaasta on vanem kui 2 aastat...iga 2 aasta tagant tuleb siis soetada uus a'la 7000-9000 krooni maksev kiiver.
PS. Olenemata kiivri tootjast, kui kiivril on peal kukkumis jälg (kriimud...ei pea mitte sügavad olema piisab ka sellest, et värv on maas vähe) siis sõitma ei lasta olenemata kas kiiver on 3 aastat vana või ostetud alles nädala tagasi ja kohe vastu maad käinud
PS. Olenemata kiivri tootjast, kui kiivril on peal kukkumis jälg (kriimud...ei pea mitte sügavad olema piisab ka sellest, et värv on maas vähe) siis sõitma ei lasta olenemata kas kiiver on 3 aastat vana või ostetud alles nädala tagasi ja kohe vastu maad käinud

SM
mis
nende kriimudega kiivril oligi? tere. plaanin ka minna piiri taha sõitma. kas see kehtib kõigile või ainult võistluste jms. nõue.
aitäh
aitäh
Tere!
Vaja uut kiivrit, eelkõige vaikset (kõrvatroppe ei kannata).
Silmapiirile jäi 2 valikut:
Schuberth Speed http://www.ciao.de/Schuberth_Speed__139185
ja
AGV Airtechhttp://www.agv.it/prodotto.asp?Id_Prodotto=6
Kas kellelgi on kogemusi nende kiivritega?
Samast hinnaklassist võib ka midagi muud soovitada.
Vaja uut kiivrit, eelkõige vaikset (kõrvatroppe ei kannata).
Silmapiirile jäi 2 valikut:
Schuberth Speed http://www.ciao.de/Schuberth_Speed__139185
ja
AGV Airtechhttp://www.agv.it/prodotto.asp?Id_Prodotto=6
Kas kellelgi on kogemusi nende kiivritega?
Samast hinnaklassist võib ka midagi muud soovitada.
Jarko
Jawa 350
Jawa 350
Isiklikult eelistan belli kuna tean et see on kvaliteetne ja mulle sobib hästi pea kujuga.
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Ise sõidan Arai Condoriga, Schuberth C2 vaiksuse vastu see kiiver aga ei saa.
Condor on peas minu jaoks mugavam, reageerib tuulele vähem ja on ka oluliselt kergem, 1380 grammi. Külgtoed põskedel on Condoril paremad. Condor on C2-ga võrreldes ka oluliselt "saledam" kiiver.
C2-el liigub vesiiri taga väga vähe tuult, tähendab peaaegu ei liigugi ja on ka väga oluliselt vaiksem. Kaal aga ca 1600 grammi, võibolla seetõttu reageerib tuulele hästi.
Kui oleks valida siis matkamiseks võtaks C2, "sõitmiseks" aga Arai Condori või mõne muu Arai mudeli.
Shoei Raid peaks olema Arai Condoriga samaväärne kiiver, hinnanguliselt võibolla isegi ehk parem. Näiteks vesiiri käsitsemine, eemaldamine ja lukustamine on Shoei Raid'il parem, mugavam.
Soovitan kindlasti proovida neid kiivreid ja ei maksa arvata, et need on mingite ulmeliste hindadega. Condori hind oli louis.de-s natuke aega tagasi ca 4k, Shoei Raid ca 5k.
Kui ma õigesti tean, peaks see AGV kiiver olema samaväärne Shoei Raid'i ja Arai Condor'ga, seega mitte väga vaikne.
Andke märku kui ma eksin!
Condor on peas minu jaoks mugavam, reageerib tuulele vähem ja on ka oluliselt kergem, 1380 grammi. Külgtoed põskedel on Condoril paremad. Condor on C2-ga võrreldes ka oluliselt "saledam" kiiver.
C2-el liigub vesiiri taga väga vähe tuult, tähendab peaaegu ei liigugi ja on ka väga oluliselt vaiksem. Kaal aga ca 1600 grammi, võibolla seetõttu reageerib tuulele hästi.
Kui oleks valida siis matkamiseks võtaks C2, "sõitmiseks" aga Arai Condori või mõne muu Arai mudeli.
Shoei Raid peaks olema Arai Condoriga samaväärne kiiver, hinnanguliselt võibolla isegi ehk parem. Näiteks vesiiri käsitsemine, eemaldamine ja lukustamine on Shoei Raid'il parem, mugavam.
Soovitan kindlasti proovida neid kiivreid ja ei maksa arvata, et need on mingite ulmeliste hindadega. Condori hind oli louis.de-s natuke aega tagasi ca 4k, Shoei Raid ca 5k.
Kui ma õigesti tean, peaks see AGV kiiver olema samaväärne Shoei Raid'i ja Arai Condor'ga, seega mitte väga vaikne.
Andke märku kui ma eksin!
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
aeg edasi läinud ja üksjagu C2 sõidetud aga uus mure...tuulevilin hakkab kõrvadele.Seega on päevakohane mugavate kõrvatroppide leidmine.Tavalised tööriistapoodides müüdavad ei sobi minu kõrvadele.Mäletan, et keegi rääkis mingis muusikariistade poodides müüdavatest aga ei suuda seda teemat leida.Ehk on kellegil täpsemaid juhiseid kus kohast otsida?Alex kirjutas:ise kasutan IXS kinnist ja LEM lahtikäivat.Hinnaklassilt olid mõlemad üle 3K.Igapäevasõiduks eelistan lahtikäivat aga näiteks vihmaga või pimedas IXS.IXS on vaiksem,polsterdust on rohkem ja tugeva tuulega(suure kiirusega)loob turvalisema tunde.Olen proovind ka Schuberti lahtikäivat aga see oli hoopis teisest klassistmõlema mudeli head olid üheskoos)Täna ostaks ilmselt kaks korda kallima Schuberti(lahtikäiva)
tänks jänesele...loomulikult ajasin sassi kohta arvamuste lugemisest.
sry eksituse pärast
Alex@tiba pettunud Schubertis
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.