Võrri süüde paigast ära
mulle üks tark tehnikamees rääkis et kui kasutad kõrgema oktaanarvuga bensiini tuleb panna süüde natuke hilisemaks sest kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb kiiremini. ma ise sõitsin 92-ga ja need eeltoodud andmetega töötas võrr laitmatult. umbes sama pull oli tuulaga sest kui panin süüte kõik raamatu andmete järgi paika siis ei olnud üldse tõmmet, kiirendust ega tippkiirust, kuid hiljem hakkasin ise süütemomenti muutma paranes asi märgatavalt. sellest ka järeldus et tehase andmetega pole vene masina süüte süsteemi juures midagi teha. uskuge või mitte aga nii see on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.