Suzuki 1200 Bandit
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Suzuki 1200 Bandit
Kes oskab sellest rattast rääkida?
Plussid/miinused?
Saksast paar isendit välja vaadatud, kuid teeks enne pisut taustauuringut kuidas vastupidavusega seda tüüpi isenditel on.

Plussid/miinused?
Saksast paar isendit välja vaadatud, kuid teeks enne pisut taustauuringut kuidas vastupidavusega seda tüüpi isenditel on.


-
Teema algataja
Mul on teist aastat Bandit 1200 (1998), kusjuures läbisõit on üle 65000 km. Toodud Saksamaalt ja ise olen sõitnud u. 4000 km. Mingit probleemi pole olnud, kuigi alguses põdesin, et esimene käik läheb jube kõva kolksuga sisse, aga no las läheb - Suzukidel pidigi käigutäpsus väiksem olema. Konarlikul teel esiosas, nagu enamasti kõigil tsiklitel, midagi plagiseb, aga lenksulaager see vist pole (seistes pidurit hoides esiotsaga koogutades mingit häält ei tee.) Ühesõnaga - minu sõidetud tuhandete kiltide jooksul pole ükski esialgu kardetud viga süvenenud, ainult tagarehv tuli vahetada, sest lolli peaga ei mõõtnud rõhku, mis oli liiga madal ja seetõttu kulus kumm ruttu.
Ratas on raske ja sööb seetõttu sportliku sõidu korral piduriklotse. Bensuluku linnas u. 6 l. Mootori vääne on imetlusväärne ja normaalse sõidu puhul kasutan umbes samu pöördeid, mis tavalisel sõiduautol. Kui aga vaja pöördesse ajada, läheb nagu baik. Sõiduasend on püstine, aga mul on nn. poolgondliga modifikatsioon ja kuni 110 km/h tuul väga ei tapa. Suuremal kiirusel istun tahapoole ja lasen pea madalamale. Sõbrad, kes sõidavad teiste suurekubatuuriliste ratastega on kiitnud Banditi lihtsat juhitavust.
Peeglid on ümmargused ja üsna värdjaliku reguleerimissüsteemiga, aga selle eest ei vibreeri ja pilt on alati selge. Netist olen lugenud, et sidur pidi olema suurte Banditite nõrgim lüli, aga seda vist ainult nende jaoks, kes rasket tsiklit pidevalt siduriga nokka tõstma meelitavad. Seda ratast kasutab ka kohalik politsei ning paljud asjatundjad on kinnitanud, et suure Banditi ostmine on sõltumata läbisõidust üsna kindlapeale minek. Negatiivse poole pealt ei oskagi midagi esile tuua, sest Bandit on mul alles teine tsikkel. Räägitakse, et see õhk-õli jahutusega masin ei tahtvat külma ilmaga hästi käia, aga vähemalt nullilähedasel temperatuuril tiksub küll, tahab vaid rohkem soendamist.
Ratas on raske ja sööb seetõttu sportliku sõidu korral piduriklotse. Bensuluku linnas u. 6 l. Mootori vääne on imetlusväärne ja normaalse sõidu puhul kasutan umbes samu pöördeid, mis tavalisel sõiduautol. Kui aga vaja pöördesse ajada, läheb nagu baik. Sõiduasend on püstine, aga mul on nn. poolgondliga modifikatsioon ja kuni 110 km/h tuul väga ei tapa. Suuremal kiirusel istun tahapoole ja lasen pea madalamale. Sõbrad, kes sõidavad teiste suurekubatuuriliste ratastega on kiitnud Banditi lihtsat juhitavust.
Peeglid on ümmargused ja üsna värdjaliku reguleerimissüsteemiga, aga selle eest ei vibreeri ja pilt on alati selge. Netist olen lugenud, et sidur pidi olema suurte Banditite nõrgim lüli, aga seda vist ainult nende jaoks, kes rasket tsiklit pidevalt siduriga nokka tõstma meelitavad. Seda ratast kasutab ka kohalik politsei ning paljud asjatundjad on kinnitanud, et suure Banditi ostmine on sõltumata läbisõidust üsna kindlapeale minek. Negatiivse poole pealt ei oskagi midagi esile tuua, sest Bandit on mul alles teine tsikkel. Räägitakse, et see õhk-õli jahutusega masin ei tahtvat külma ilmaga hästi käia, aga vähemalt nullilähedasel temperatuuril tiksub küll, tahab vaid rohkem soendamist.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
www.mobile.de ja sucheni alt vali motorräderiddumka kirjutas:Oled juba Saksas käinud? Millised hinnad seal on, et kavatsed sinna?

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja
Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste, 2006 oma näeb ka esikondliga hea välja... aga linnas/rajal sõitmiseks võiks natuke kergem olla. Samas on kaalust kasu maanteel, kus iga väiksema tuule/lohu peale rapsima ei hakka. Uute puhul positiivne, et saab ABS-iga.
Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.
Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.
Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Triumph Daytona 955i Centennial
Need on omadused, mida rattalt ootan.kYbb kirjutas:Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.
Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.
Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Aga jahh raskus võib takistuseks saada, mitte seda, et ma nõrk olen, vaid see, et kui ratas on nõmedalt raske või raskuskese asub kõrgel, siis pehmemal pinnasel on sellega ikka tükk tegu. Natuke kaldub ära, siis peeru saatel punnitad silmad peast välja ratast sirgeks.
Palju see 1200 Bandit kaalub, vist oli miski 230kg.
Pull selles, ega see kaal niipalju loe, kui raskuskeskme kõrgus. Juhtusin miskil aastal MotoExsotikal BMW F 650 GS Dakar ratast imetlema. Raskust asjal 175kg aga täitsa hapnik. Külje jalapealt andis punnitada ratast sirgeks.
Kui mõnus selle banditiga manööverdada on. Linnas, maastikul. Seda tean, et maanteel on väga hea.
Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga..riksx kirjutas:Need on omadused, mida rattalt ootan.kYbb kirjutas:Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.
Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.
Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.

Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
CB500 kirjutas:
Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga..
Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.
Tõsi.. igal mehel oma maitse.
Kui aus olla siis 900 Honda Hornet on väga edev ja hea ratas, kuid hetkel hind mängib oma rolli..
Normaalse Horneti naljalt alla 4000 jevra dollari eest ei saa...

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
siin on muidu kõik mudelid üleval:
http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su
ja ka orig. varuosade koodid
http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su
ja ka orig. varuosade koodid
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
OT: aga kas sealt poest keegi midagi tellinud ka on? Saadavad nad Eestisse? Hinnad seal head muidu.Piipz kirjutas:siin on muidu kõik mudelid üleval:
http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su
ja ka orig. varuosade koodid
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans
-
Teema algataja
Vabandan vaheletrügimise pärast teise teemaga aga mida arvate Bandit 600-s (2004.a) kohta. Endal plaan soetada ja kuna eelnev ratas oli Jawa siis arvan, et lahjaks ei tohiks kohe algul jääda ja kuna liigun rohkem Tallinna vahel siis sutsu kergem ka. Muidu Bandit 1200 ja 600 enamvähem samad väljaarvatud mootorid?
Eks ta linnavahel käib küll, kasuta otsingut, 600cc Banditist on varemgi juttu olnud. Näiteks 
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... 00&t=21257

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... 00&t=21257
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Uuel Banditil on ka sissepritse.CB500 kirjutas:Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga..riksx kirjutas:Need on omadused, mida rattalt ootan.kYbb kirjutas:Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.
Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.
Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.
Sai vaadatud naked, mis oleks klaasiga, sest enne sai Marauderiga tuule käes loperdatud küll.
Hind on 2 rattal uuena täiesti erinev.
Hornetit ei tea, aga Banditit võin pikkadele soovitada (192 pikk olen), sealt tuligi see minule sobiv hea asend.
Aga kiidetud ratas on nyyd müüa: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Triumph Daytona 955i Centennial
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
kiige sobib ka, 600 kiige on küll rauast (1200 oma alumiiniumist) kuid see pole probleemiks.Raigo kirjutas:kiige ei sobi ainult imho.
100% kindel ei ole aga kui panna 600 GSXF-le 1100 mootorit,tuleb kasutada 750-se GSXF-i kiiget.
Äkki on sama ka banditiga
aga minupoolt kõik offtopicuga
Miks tuleb sinu arvates vahetada kiiget gsxf600 puhul?
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
uue all sa mõtled 2007? 2006 ja sinu oma on veel karpadega ikka?kYbb kirjutas:Uuel Banditil on ka sissepritse.
Hornetit ei tea, aga Banditit võin pikkadele soovitada (192 pikk olen), sealt tuligi see minule sobiv hea asend.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja
Alles alates 2007 on Bandit sissepritsega. Muuseas, alates 2007 on tegemist siis 1250 mootoriga senise 1200 asemel.
http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/tech.p ... =on_street
650 ne kah pritsega alates 2007
http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/tech.p ... =on_street
Auto 24 müügikuulutuses olev pill on karpadega.
http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/tech.p ... =on_street
650 ne kah pritsega alates 2007
http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/tech.p ... =on_street
Auto 24 müügikuulutuses olev pill on karpadega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.