H Shadow 2 probleemi
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 20
- Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
- Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
- Asukoht: Viimsi /Tallinn
H Shadow 2 probleemi
Hei
Väike abi oleks teretulnud oleks vaja teadja meeste nõuandeid millest alustada. Nimelt kui sidur tühikäigul alla vajutada on kuulda ilmselt siduri kastisti kärinat. Sidur lahti pole hullu. ei kuule midagi. KUi käik sees ja sõidan ka eriti midagi aru ei saa ei kuule ilmselt ka kuna aparaat suht lärmakas.
Kas asi võib olla siduriketastes käigukastis?
Ja teine jama see et sõites näen et kuidagi tsikkel on teepeal viltu. Samuti nagu üks pol taga kummist on rohkem kulumis jälgedega. Kas võib olla et ketti viimane kord hoolduses valesti pingutati???
Väike abi oleks teretulnud oleks vaja teadja meeste nõuandeid millest alustada. Nimelt kui sidur tühikäigul alla vajutada on kuulda ilmselt siduri kastisti kärinat. Sidur lahti pole hullu. ei kuule midagi. KUi käik sees ja sõidan ka eriti midagi aru ei saa ei kuule ilmselt ka kuna aparaat suht lärmakas.
Kas asi võib olla siduriketastes käigukastis?
Ja teine jama see et sõites näen et kuidagi tsikkel on teepeal viltu. Samuti nagu üks pol taga kummist on rohkem kulumis jälgedega. Kas võib olla et ketti viimane kord hoolduses valesti pingutati???
no seda, kas kett valesti pingutatud, saad ju ise ka vaadata. kas kett õiges pinges ja kas ratas otse all. paljudel ratastel mõlemal pool kiigel kohe spets märgised keti pingutamiseks, mille järgi saab ratta otseks panna või siis kontrollida kas on otse.
kuna teed ehitatakse keskelt kõrgemad kui äärtes (et vesi maha voolaks), siis on normaalne, et kumm kulub paremasuunalisel maantesõidul rohkem vasakult poolt.
esimese mure kohta ei oska mina midagi kosta
kuna teed ehitatakse keskelt kõrgemad kui äärtes (et vesi maha voolaks), siis on normaalne, et kumm kulub paremasuunalisel maantesõidul rohkem vasakult poolt.
esimese mure kohta ei oska mina midagi kosta

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.