Deltast rallimasin
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Deltast rallimasin
Kas Deltat oleks võimalik niimoodi forseerida.
1.Puurida keps ja väntvõll auke täis
2.Käiata kolvi küljepealne osa maha.
3.Keevitada siduri hammasratas väntvõlli külge, sidur küll puuduks, aga see-eest väntvõll väga kerge.
4.Treida väntvõlli otsas oleva magneti ebavajalik osa maha.
5.Lihvida silindrikaant.
Kas see muudaks delta võimsamaks, või rikuks selle täilikult. Endal on mõte katsetada seda kõike vanade juppide peal,
1.Puurida keps ja väntvõll auke täis
2.Käiata kolvi küljepealne osa maha.
3.Keevitada siduri hammasratas väntvõlli külge, sidur küll puuduks, aga see-eest väntvõll väga kerge.
4.Treida väntvõlli otsas oleva magneti ebavajalik osa maha.
5.Lihvida silindrikaant.
Kas see muudaks delta võimsamaks, või rikuks selle täilikult. Endal on mõte katsetada seda kõike vanade juppide peal,
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Deltast rallimasin
1.Puurida keps ja väntvõll auke täis
Ära puuri auklikuks vaid livi keps õhemaks, ääred ümaraks ja poleeri ära. Väntvõlli ei tohi torkida- läheb tasakaalust välja ja tekib ka "karteri surnud ruum" - kui tahad kergemaks (mida küll vaja ei ole), siis treid põsed väiksemaks ja taskaalustad uuesti üle ja täidad karteriruumi sellega tekkinud tühja ruumi alumiiniumist valmistatud "vööga"
3.Keevitada siduri hammasratas väntvõlli külge, sidur küll puuduks, aga see-eest väntvõll väga kerge.
Kasutatakse seda küll, aga seljuhul viiakse sidur ümber tagumisele võllile (mis eeldab küll suuri ümberehitusi ja ka kaane muutmist) - tehakse seda mitte niivõrd kaalu pärast vaid selleks, et vähendada sidurikorvi pöörete vähendamise arvelt vibratsiooni.
4.Treida väntvõlli otsas oleva magneti ebavajalik osa maha.
Seljuhul tuleb vahetada hoopis kogu süütemäng mingi teisetüübilise vastu
5.Lihvida silindrikaant.
Lihvimisega sa mingit normaalset tulemust ei saavuta, tegu ikkagi freesimistööga, soovitav seljuhul ka põlemiskambri kuju muutmine ebasümeetriliseks "nokkmütsiks"
Sinu mõtet lugedes ei saa hästi aru, mis kinnisidee sul selle kaalu vähendamisega on - iga asi peab olema ikkagi mõistuse piires ja sellisel pisikesel mootoril on hoorattaeffekt väga vajalik - sellest, et saad vabakäigul "sae häält" teha ei ole sul sõites eriti mingit kasu.
Lisaks juurde selline märkus, et piirdu palun selle projekti raames ainult sellesama teemaga ja ära hakka teistesse teemadesse sellest projektist postitama või oma ideede kohta küsima. Samuti ära tee iga selle mootoriga tekkiva järjekordse idee puhul uut teemat vaid jätka sedasama.
Ära puuri auklikuks vaid livi keps õhemaks, ääred ümaraks ja poleeri ära. Väntvõlli ei tohi torkida- läheb tasakaalust välja ja tekib ka "karteri surnud ruum" - kui tahad kergemaks (mida küll vaja ei ole), siis treid põsed väiksemaks ja taskaalustad uuesti üle ja täidad karteriruumi sellega tekkinud tühja ruumi alumiiniumist valmistatud "vööga"
3.Keevitada siduri hammasratas väntvõlli külge, sidur küll puuduks, aga see-eest väntvõll väga kerge.
Kasutatakse seda küll, aga seljuhul viiakse sidur ümber tagumisele võllile (mis eeldab küll suuri ümberehitusi ja ka kaane muutmist) - tehakse seda mitte niivõrd kaalu pärast vaid selleks, et vähendada sidurikorvi pöörete vähendamise arvelt vibratsiooni.
4.Treida väntvõlli otsas oleva magneti ebavajalik osa maha.
Seljuhul tuleb vahetada hoopis kogu süütemäng mingi teisetüübilise vastu
5.Lihvida silindrikaant.
Lihvimisega sa mingit normaalset tulemust ei saavuta, tegu ikkagi freesimistööga, soovitav seljuhul ka põlemiskambri kuju muutmine ebasümeetriliseks "nokkmütsiks"
Sinu mõtet lugedes ei saa hästi aru, mis kinnisidee sul selle kaalu vähendamisega on - iga asi peab olema ikkagi mõistuse piires ja sellisel pisikesel mootoril on hoorattaeffekt väga vajalik - sellest, et saad vabakäigul "sae häält" teha ei ole sul sõites eriti mingit kasu.
Lisaks juurde selline märkus, et piirdu palun selle projekti raames ainult sellesama teemaga ja ära hakka teistesse teemadesse sellest projektist postitama või oma ideede kohta küsima. Samuti ära tee iga selle mootoriga tekkiva järjekordse idee puhul uut teemat vaid jätka sedasama.
hälvik
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Silndri kaane viilimisega , tuleb rohkem peavalu kui kasu. Ise olen viilinud rolleri silindri kaant ja saavutasin küll edu! kiirus kasvas u. 5km/h kiirendus läks kehvemaks ja kui sõita nii u. kaks tundi siis õhkjahutus ei suuda ära jahutada! Tee seda aga mõistuse piirides, ma võtsin maksimumi ja ega sest nii palju kasu ei tulnud kui ootasin.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Sellest eelmise postitaja´tuunimisest´ka vastav teema ette näidata, mida ei tohiks käepäraste vahenditega teha.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ht=#122376
ÄRA NII TEE!
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ht=#122376
ÄRA NII TEE!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.