Honda shadow 93 siduri ja käimari probleem
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 20
- Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
- Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
- Asukoht: Viimsi /Tallinn
Honda shadow 93 siduri ja käimari probleem
Hei
Kindlasti on siis mehi, kes oskaks mind aidata. Sai just soetatud esimene tsikkel omnale ja esiemesed 500km maha sõidetud. Küsimus aga järgmine. Nimelt käik läheb sisse esimene kuidagi nagu väikse naksuga eelnevalt oli asi parem ja nüüd võtab sidur kuidagi eriti ülevalt kuidagi imelikult kohe. Mida saaks teha milles viga võib olla.Kõik inff on teretulnud kas saab kuskilt sidurit peale keerata. Tehniliselt olen alles algaja just tsikli poole pealt. Kõik abi teretulnud.
Kindlasti on siis mehi, kes oskaks mind aidata. Sai just soetatud esimene tsikkel omnale ja esiemesed 500km maha sõidetud. Küsimus aga järgmine. Nimelt käik läheb sisse esimene kuidagi nagu väikse naksuga eelnevalt oli asi parem ja nüüd võtab sidur kuidagi eriti ülevalt kuidagi imelikult kohe. Mida saaks teha milles viga võib olla.Kõik inff on teretulnud kas saab kuskilt sidurit peale keerata. Tehniliselt olen alles algaja just tsikli poole pealt. Kõik abi teretulnud.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
trossi pikkuse reguleerimise kohad on reeglina nii heebli, kui mootori juures - ehk siis mõlemas trossi otsas. võta tross maha, puhasta, määri, kontrolli et ei ole katkiseid kiude. ja reguleeri paika heebli vabakäik - vastavalt juhendile. aga väga mööda ei pane, kui heebli ots ca 10mm liigub vabalt.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Sidur hakkab saba andma siis kui kiirendades või juba ka sõidu ajal libisema hakkab - siis on kettad kulunud või vedrud nõrgaks jäänud. Enamasti on see normaalne kui esimest käiku aeglaselt/õrnalt lülitades hammasrattad ragisevad. Sidur lahutab vähe siis kui käiku sees hoides hakkab ratast kaasa vedama. See võib olla tingitud veninud trossikõrist.
Kui sa ütled, et lahutama hakkab üsna ülevalt, aga samas jõuliselt kiirendades ei libise ning seistes ka kaasa ei vea, siis pole häda midagi.
See koht kust maalt lahutama panna on maitse asi - mõni eelistab ülevalt, et samal ajal paari näpuga lenksu hoida.
Üldse on kahte sorti trossajameid - 1 mootori küljes on sisuliselt jäik hoovastik, mida ei saa reguleerida ja 2 mootori küljes reguleeritava mehhanismiga. Esimesel juhul reguleerid trossikõri pikkuse sättimisega. Teisel juhul alutad mootoripoolse mehhanismi reguleerimisest ja alles siis asud trossi parajaks timmima. Kogu kompott on õieti reguleeritud siis kui vabastatud olekus on süsteemis väike lõtk - tross pole liiga pingul, sidurivedrud pole surve all. (õigemini poolde vinna lahutatud)
Kui sa ütled, et lahutama hakkab üsna ülevalt, aga samas jõuliselt kiirendades ei libise ning seistes ka kaasa ei vea, siis pole häda midagi.
See koht kust maalt lahutama panna on maitse asi - mõni eelistab ülevalt, et samal ajal paari näpuga lenksu hoida.
Üldse on kahte sorti trossajameid - 1 mootori küljes on sisuliselt jäik hoovastik, mida ei saa reguleerida ja 2 mootori küljes reguleeritava mehhanismiga. Esimesel juhul reguleerid trossikõri pikkuse sättimisega. Teisel juhul alutad mootoripoolse mehhanismi reguleerimisest ja alles siis asud trossi parajaks timmima. Kogu kompott on õieti reguleeritud siis kui vabastatud olekus on süsteemis väike lõtk - tross pole liiga pingul, sidurivedrud pole surve all. (õigemini poolde vinna lahutatud)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.