Honda shadow 93 siduri ja käimari probleem

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
cretzky
Postitusi: 20
Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
Asukoht: Viimsi /Tallinn

Honda shadow 93 siduri ja käimari probleem

Lugemata postitus Postitas cretzky »

Hei

Kindlasti on siis mehi, kes oskaks mind aidata. Sai just soetatud esimene tsikkel omnale ja esiemesed 500km maha sõidetud. Küsimus aga järgmine. Nimelt käik läheb sisse esimene kuidagi nagu väikse naksuga eelnevalt oli asi parem ja nüüd võtab sidur kuidagi eriti ülevalt kuidagi imelikult kohe. Mida saaks teha milles viga võib olla.Kõik inff on teretulnud kas saab kuskilt sidurit peale keerata. Tehniliselt olen alles algaja just tsikli poole pealt. Kõik abi teretulnud.
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Esimene käik lähebki nii sisse, et "jõnks" käib rattast läbi, see on normaalne. Proovi trossi pikkust reguleerida, saad siduri jälle "keskele" 8)

Hans
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 927
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

trossi pikkuse reguleerimise kohad on reeglina nii heebli, kui mootori juures - ehk siis mõlemas trossi otsas. võta tross maha, puhasta, määri, kontrolli et ei ole katkiseid kiude. ja reguleeri paika heebli vabakäik - vastavalt juhendile. aga väga mööda ei pane, kui heebli ots ca 10mm liigub vabalt.

Teema algataja
cretzky
Postitusi: 20
Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
Asukoht: Viimsi /Tallinn

Lugemata postitus Postitas cretzky »

Kas keegi ka viimsi kandis oleks kes oleks nõus mulle esimese korra veidi abi pakkuma? Kuna tehniliselt väga hästi siklit ei valda siis oleks heameelega esimese korra vaataja rollis ja õpiks mängu.
Oleks väga tänulik. Kui tänu eest ei saa saab ka rahalisele kokkuleppele.

Teema algataja
cretzky
Postitusi: 20
Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
Asukoht: Viimsi /Tallinn

Lugemata postitus Postitas cretzky »

MIllest aru saab et sidur hakkab vaikselt saba andma. MUl selline tunne et vaja siduri kettas cahetada? Tundub et ei lahuta esimest käiku sisse pannes krralikult ära. On kuulda et kuidagi kärisevad hammakad kui käiku sisse paned.

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

Sidur hakkab saba andma siis kui kiirendades või juba ka sõidu ajal libisema hakkab - siis on kettad kulunud või vedrud nõrgaks jäänud. Enamasti on see normaalne kui esimest käiku aeglaselt/õrnalt lülitades hammasrattad ragisevad. Sidur lahutab vähe siis kui käiku sees hoides hakkab ratast kaasa vedama. See võib olla tingitud veninud trossikõrist.

Kui sa ütled, et lahutama hakkab üsna ülevalt, aga samas jõuliselt kiirendades ei libise ning seistes ka kaasa ei vea, siis pole häda midagi.

See koht kust maalt lahutama panna on maitse asi - mõni eelistab ülevalt, et samal ajal paari näpuga lenksu hoida.

Üldse on kahte sorti trossajameid - 1 mootori küljes on sisuliselt jäik hoovastik, mida ei saa reguleerida ja 2 mootori küljes reguleeritava mehhanismiga. Esimesel juhul reguleerid trossikõri pikkuse sättimisega. Teisel juhul alutad mootoripoolse mehhanismi reguleerimisest ja alles siis asud trossi parajaks timmima. Kogu kompott on õieti reguleeritud siis kui vabastatud olekus on süsteemis väike lõtk - tross pole liiga pingul, sidurivedrud pole surve all. (õigemini poolde vinna lahutatud)

Teema algataja
cretzky
Postitusi: 20
Liitunud: 14 Juul 2005, 14:50
Tsikkel: HONDA VFR 800 VTEC V4
Asukoht: Viimsi /Tallinn

Lugemata postitus Postitas cretzky »

Tänud grahv info eest
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”