Andke nõu krossiratta valikul
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 14 Juun 2004, 19:47
- Tsikkel: Saag & Tuk-Tuk
- Asukoht: Eesti
- Kontakt:
Andke nõu krossiratta valikul
Tekkis mõte soetada krossiratas. Midagi kindlat veel otsustand pole aga soov üsna tugev. Viimati sõitsin krossirattaga 10 aastat tagasi, ehk siis ammu. Nüüd (30-sena) sooviks uuesti proovida. Esialgu oma lõbuks, kui sujub, siis läheks harrastajate seas starti kah. Hetkel sõidan CBR954RR-ga (mitte rada), niiet miski sõidukogemus on olemas.
Uut ratast ei jaksa osta, seega mingi kasutatud siis. Samas mingit äraaetud kohviveskit proovimiseks, kas meeldib või mitte, kah ei taha. Pigem midagi korralikku, mida pärast võimalik taasrealiseerida. Pikkus 185, kaal 84. Füüsiline seisund tundub norm.
- 2T vs. 4T?
- Yamaha vs. Honda vs. KTM vs. Suzu ?
- kubatuur?
- kas Eestist või välismaalt?
- orienteeruv hind millega peab kasutatud, kuid korraliku ratta puhul arvestama?
- valmistamisaasta, alla mille pole mõtet ratast vaadata?
Keegi teadja võiks orienteeruva aasta eelarve kah kirja panna (nädalavahetustel oma lõbuks, lisaks mõned võistlused).
Tänud.
Uut ratast ei jaksa osta, seega mingi kasutatud siis. Samas mingit äraaetud kohviveskit proovimiseks, kas meeldib või mitte, kah ei taha. Pigem midagi korralikku, mida pärast võimalik taasrealiseerida. Pikkus 185, kaal 84. Füüsiline seisund tundub norm.
- 2T vs. 4T?
- Yamaha vs. Honda vs. KTM vs. Suzu ?
- kubatuur?
- kas Eestist või välismaalt?
- orienteeruv hind millega peab kasutatud, kuid korraliku ratta puhul arvestama?
- valmistamisaasta, alla mille pole mõtet ratast vaadata?
Keegi teadja võiks orienteeruva aasta eelarve kah kirja panna (nädalavahetustel oma lõbuks, lisaks mõned võistlused).
Tänud.
Ma arvan ,et optimaalne oleks 250ccm 2taktiline või kui 4 taktiline siis midagi suurema mootoriga . Eestist peaks ka siiski veel korralikke rattaid saama .See kas, kawa ,suzu , ktm või hoopis yamaha ,see on pigem su enda asi ,milline rohkem meeldib ja mille seljas endal mugavam on.Vastupidavuse poolest peaks nad kõik siiski suht ühte auku olema. Hinna kohta ei oska öelda ,oleneb palju sa ise oled plaaninud selleks .See on selge ,et mida uuem seda parem.
2 taktilisi vastuvõetava hinnaga algajale ei leidnud ,aga selline 4 taktiline peaks olema igati OK .
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2 taktilisi vastuvõetava hinnaga algajale ei leidnud ,aga selline 4 taktiline peaks olema igati OK .
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
4T 250 on algajale enam kui küll. Arvestama pead u 45 - 65 K normaalse ratta eest. Endal oli 2002 yamaha wr250f. Mina selle ratta piire kätte ei saanud, ja need kes räägivad et saavad (algajad) need sõidavad sirgeid teid ja ei tea asjast midagi
Minekut oli nagu traktoril, amordid super... viga ei teagi. a tean: kickstart oli ainult. Aga kuna ta 99,8 % käivitus nagu kell, siis seetõttu ei põdenud eriti. Ma siiani pöen et selle müüsin, aga noh mis ma luumurruga taga ikka teen. Aga üks on kindel, tagasi ma ostan samalaadse enduro v krossika.

Rennes aka Pröksuga Mülka
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Kui sa tahad hobi korras krossi sõita, siis oleks tore valik 250 4takti või isegi 450 4 takti, sest nende hinnavahe poel eriti suur, iseasi kas 450 liiga võimas ei ole. Neljaka plussiks on ehk see, et temaga on pisut lihtsam sõita, eriti kui sa oled algaja. 2 taktiliste hinnad on 4 taktilistega võrreldes kuni poole madalamad. 4 takti hinnad algavad 40k, alla selle pole midagi saada. Nelari kahjuks peaks mainima, et seal on mitmeid töid mida tavalise mutrivõtme ja kruvikeeraja komplektiga ei tee, erinevalt 2 taktiliselt kus saad põhimõtteliselt ise kõik tööd kodus ära teha. Samuti on minu seniste kogemuste järgi 2 taktilist odavam ülal pidada, kuigi siin kohal ei pruugi kõik minuga nõustuda...
Mis puutub väljalaske aastatesse, siis alati ei saa selle põhjal otsustada. Oleneb paljuski konkreetses masinas. Korralik 90ndate alguse pill on ka täiesti normaalne ost, kui on hooldatud ja korras.
Mis puutub väljalaske aastatesse, siis alati ei saa selle põhjal otsustada. Oleneb paljuski konkreetses masinas. Korralik 90ndate alguse pill on ka täiesti normaalne ost, kui on hooldatud ja korras.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Võtan siis ka siinkohal sõna. Siiski mainin ära, et räägin teiste inimese kogemustest kõrvalvaatajana.
Vanem vennas sõidab ka harrastajana krossi. Alustuseks ostis endale miski 500cc Honda kahetaktilise. Sellega käis siis kestvuskrossidel vahel sõitmas. Peab mainima fakti, et sõber tal sõitis 250cc KTMiga ja tavaliselt lõpetas parema kohaga. Võib olla oli sõber kõvem sõidumees... Siis ostis endale neljataktilise 450cc, marki enam kahjuks ei mäleta, vb oli Yamaha. Sellega ka möllas ja juras kestvuskrossidel. Teda vihastas kõige rohkem, et võrreldes kahetaktiliste oli käivitamine palju halvem. Kahetaktiline läks kordades paremini käima kui neljane. JA endusrot sõites tuleb käivitamist rajal ikka aeg ajalt ette:) Nüüd sõidab 300cc kahetaktilise GasGasiga ja on väga rahul. Ratas on väiksem kui eelnevad, kergem käsitseda ja tulemused on kõvasti paremad. Viimasel Favor Offroadil seitsmes koht 500cc klassis ja 121 koht üldis, oli kõige viimane kes stardist minema sai... See start seal oli ju niiii vale kui olla saab
Ta on suht väikest kasvu ehk 175 cm ja kaalult 70 kilo umbes. Ütleb, et väiksema rattaga on parem ja kergem sõita ja ei väsita nii palju kui suuremaga. Samas kiirus ei kannata kuskilt otsast.
Ehk siis tahangi öelda, et ratas peab eelkõige mehele vastama. Väiksemaga on kindlasti kergem sõita. Viiesajase valitsemiseks on vaja ikka väga korralikku kogemust ja palju palju jõudu.
Vaadates sinu kehalisi näitajaid, võib sulle ka suurem sobida edukalt. Siiski, mina alustaks väiksemast (ise kiibitsen 125cc rattaid, et kui selle jõuan täiesti peeneks rajal keerata ja tunnen, et võiks enam olla, siis vahetan alles suurema vastu).
Ja osta GasGas, see hea ratas:)
Vanem vennas sõidab ka harrastajana krossi. Alustuseks ostis endale miski 500cc Honda kahetaktilise. Sellega käis siis kestvuskrossidel vahel sõitmas. Peab mainima fakti, et sõber tal sõitis 250cc KTMiga ja tavaliselt lõpetas parema kohaga. Võib olla oli sõber kõvem sõidumees... Siis ostis endale neljataktilise 450cc, marki enam kahjuks ei mäleta, vb oli Yamaha. Sellega ka möllas ja juras kestvuskrossidel. Teda vihastas kõige rohkem, et võrreldes kahetaktiliste oli käivitamine palju halvem. Kahetaktiline läks kordades paremini käima kui neljane. JA endusrot sõites tuleb käivitamist rajal ikka aeg ajalt ette:) Nüüd sõidab 300cc kahetaktilise GasGasiga ja on väga rahul. Ratas on väiksem kui eelnevad, kergem käsitseda ja tulemused on kõvasti paremad. Viimasel Favor Offroadil seitsmes koht 500cc klassis ja 121 koht üldis, oli kõige viimane kes stardist minema sai... See start seal oli ju niiii vale kui olla saab

Ta on suht väikest kasvu ehk 175 cm ja kaalult 70 kilo umbes. Ütleb, et väiksema rattaga on parem ja kergem sõita ja ei väsita nii palju kui suuremaga. Samas kiirus ei kannata kuskilt otsast.
Ehk siis tahangi öelda, et ratas peab eelkõige mehele vastama. Väiksemaga on kindlasti kergem sõita. Viiesajase valitsemiseks on vaja ikka väga korralikku kogemust ja palju palju jõudu.
Vaadates sinu kehalisi näitajaid, võib sulle ka suurem sobida edukalt. Siiski, mina alustaks väiksemast (ise kiibitsen 125cc rattaid, et kui selle jõuan täiesti peeneks rajal keerata ja tunnen, et võiks enam olla, siis vahetan alles suurema vastu).
Ja osta GasGas, see hea ratas:)
Idiootsus
Mehed hakkab jälle pihta teie teadmine 2 ja 4 taktilistest.
Ma ütlen Sulle ausalt, 250 4-takti on Sinu pill.
Seda just seepärast, et 2 takti 250 Käib Sinu mõistusest ja jõust igal aastaajal väga selgelt üle ja siis sa sõidad sellega, nagu õige idioot kes neid ostnud on. Sumpa ots õline, pluss veel kõiksugu miinused mis pasatkasse ja sõidustiili puutuvad. Margiks Soovitan Sul Hondat. Räägitakse et klapid lähevad, ise pole seda täheldanud. Aastast 2004 olen sõitnud Honda nelaritega, ja kui kätt külge pole pannud ehk tuuninud harrastaja kombel nagu paljud seda teevad, mõistmata et seal klassis ei loe mitte see kui kõvasti pill edasi käib vaid pigem see, kuidas ventiil lenksu jõuab hoida. Jätkame, pole mõtet raisata raha 426 Yamahade peale, ja vanemate (sussklapiga) mootorratastele. Sa ei jõua talvel lihtsalt sinna küünlaid peale osta. Kogemata korraks gaasirulli keerad, paugust küünlavahetus, sest muidu see pill käima ei lähe. Pikemale poisile ja algajale on Yamaha kehvem ratas. Kuna seda tuleb hoida suhtkoht kõrgetel pööretel pidavalt et ta korralikult käiks. Honda see eest hakkab madalamalt tulema vaikselt ja rahulikult, kuid samas väga võimsalt ja läheb pea täispööreteni ilusasti võimsalt välja. Mõnel rajal jääb ainult lõpp lühikeseks. Aga selleks et lõppu kätte saada peab üks 5 aastat korralikult sõitma. Teiseks, ülalpidamiskulud. Kui Sa 4 taktil meil seal midagi tuunima ei hakka on ülalpidamiskulud väikesed. Iga 5 tunni tagant paned uue õli. Ehk siis enamvähem iga pooleteise kuu tagant uus õli
Nii käigukasti kui mootorisse, kuna Hondal käivad seal eraldi õlid. Teistel läheb üks õli nii mootorisse kui käigukasti. Iga 10 tunni tagant panen ma ka uue õlifiltri. Nii et iga 5 tunni tagant üks 300 kroonine hooldus.
Ei oska sulle öelda millal hammakaid ja kette vahetada. Ise soovitan O rõngas kett peale panna, kestab terve hooaja kui mitte rohkem. 2 taktilise eelistest ei oska rääkida, kui vaid seda, et kui korra eksid siis 250 enam andeks ei anna.,
Ma ütlen Sulle ausalt, 250 4-takti on Sinu pill.
Seda just seepärast, et 2 takti 250 Käib Sinu mõistusest ja jõust igal aastaajal väga selgelt üle ja siis sa sõidad sellega, nagu õige idioot kes neid ostnud on. Sumpa ots õline, pluss veel kõiksugu miinused mis pasatkasse ja sõidustiili puutuvad. Margiks Soovitan Sul Hondat. Räägitakse et klapid lähevad, ise pole seda täheldanud. Aastast 2004 olen sõitnud Honda nelaritega, ja kui kätt külge pole pannud ehk tuuninud harrastaja kombel nagu paljud seda teevad, mõistmata et seal klassis ei loe mitte see kui kõvasti pill edasi käib vaid pigem see, kuidas ventiil lenksu jõuab hoida. Jätkame, pole mõtet raisata raha 426 Yamahade peale, ja vanemate (sussklapiga) mootorratastele. Sa ei jõua talvel lihtsalt sinna küünlaid peale osta. Kogemata korraks gaasirulli keerad, paugust küünlavahetus, sest muidu see pill käima ei lähe. Pikemale poisile ja algajale on Yamaha kehvem ratas. Kuna seda tuleb hoida suhtkoht kõrgetel pööretel pidavalt et ta korralikult käiks. Honda see eest hakkab madalamalt tulema vaikselt ja rahulikult, kuid samas väga võimsalt ja läheb pea täispööreteni ilusasti võimsalt välja. Mõnel rajal jääb ainult lõpp lühikeseks. Aga selleks et lõppu kätte saada peab üks 5 aastat korralikult sõitma. Teiseks, ülalpidamiskulud. Kui Sa 4 taktil meil seal midagi tuunima ei hakka on ülalpidamiskulud väikesed. Iga 5 tunni tagant paned uue õli. Ehk siis enamvähem iga pooleteise kuu tagant uus õli
Nii käigukasti kui mootorisse, kuna Hondal käivad seal eraldi õlid. Teistel läheb üks õli nii mootorisse kui käigukasti. Iga 10 tunni tagant panen ma ka uue õlifiltri. Nii et iga 5 tunni tagant üks 300 kroonine hooldus.
Ei oska sulle öelda millal hammakaid ja kette vahetada. Ise soovitan O rõngas kett peale panna, kestab terve hooaja kui mitte rohkem. 2 taktilise eelistest ei oska rääkida, kui vaid seda, et kui korra eksid siis 250 enam andeks ei anna.,
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.