NSR korrastamisel
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
NSR korrastamisel
Nii siis sai omale soetatud selline masin nagu honda nsr125. Mul tekkis siis selline küsimus et kuna see masin on 2t kas siis peab bensiini õliga segama või ei pea?Tal on küll olemas minig õlipaak aga see on paagi all ja ma ei usu et igakord kui tahad õli panna siis pead paagi ära võtma.
Tegin ka pildi kus seda paaki näha on http://www.zone.ee/l22ne/minu%20NSR/Pilt054.jpg?2 . Oleks tänulik ka näiteks elektrisüsteemi joonise eest kui keegi leiaks kusgilt!
Tegin ka pildi kus seda paaki näha on http://www.zone.ee/l22ne/minu%20NSR/Pilt054.jpg?2 . Oleks tänulik ka näiteks elektrisüsteemi joonise eest kui keegi leiaks kusgilt!
Viimati muutis active, 14 Apr 2006, 23:19, muudetud 1 kord kokku.
NSR
Siis hakkab tossama masin . Saab liialt õli kätte.Justice kirjutas:Ega see midagi ei teeks ju kui ta panekki Bena ja õli segamini
Igakord? Palju sul neid kordi siis on? paned paagi täis ja rahu majas pikaks ajaks!active kirjutas:Tal on küll olemas minig õlipaak aga see on paagi all ja ma ei usu et igakord kui tahad õli panna siis pead paagi ära võtma.
Tark ei torma!
Kõigepealt võtad sadula ära. Ja siis lähed paagi kallale. Sa ei pea paaki ära võtma küljest. Paagil on eespool seal üks polt, mida saab kuuskantvõtmega keerata. Selle keerad lahti ja võtad üldse sealt ära, siis tõstad paagi lahti, nagu auto kapoti ja paned "jala" peale seisma. Siis täidad õlipaagi ära ja paned kõik jälle tagasi ja kinni.
Kui aru ei saanud, siis järgneval lingil on ka pildid, kuidas seda teha.
http://nsr125.com/twostroke.htm
Kui aru ei saanud, siis järgneval lingil on ka pildid, kuidas seda teha.
http://nsr125.com/twostroke.htm
Selle sõitmisega on veel aega. Praegu tekkis siis selline küsimus et milleks on see http://www.zone.ee/l22ne/minu%20NSR/projekt%20002.jpg?2 see tross jookseb kuhugi silindri juurde mis seal on. Siis on veel selline küsimus et kuna mu nsril läheb gaasi tross kaheks. Üks jookseb karpuraatorisse ja teine õli segajasse. Kuidas ma saaksin neid sünkroseerida nagu et mõlemad annaks piisavalt peale vms. kas sellel gaasi trossil peab mingi kindel pikkus olema vms 

NSR
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:d
Jahm see on power valve klapp olenevalt pööretest avab ja sulgeb väljalaske ava, et mootori töö kõige tõhusam oleks.
PS! Panin ise enda NSRi just 3 õhtut kokku umbes 14 h. Soovitan soojalt, et tee digikaga pilte kõigest sest pärast kui tahad hakata kokku panema siis võib osade trosside kinnitustega jama tekkida, et kuidas täpselt käisid. Loomulikult ma ei tea kui lahti sa kavatsed võtta oma masina! Mul oli päris juppideks.
PS! Panin ise enda NSRi just 3 õhtut kokku umbes 14 h. Soovitan soojalt, et tee digikaga pilte kõigest sest pärast kui tahad hakata kokku panema siis võib osade trosside kinnitustega jama tekkida, et kuidas täpselt käisid. Loomulikult ma ei tea kui lahti sa kavatsed võtta oma masina! Mul oli päris juppideks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.