mootori õli
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
mootori õli
küsimus siis järgmine - millist õli soovitate yamaha dt-le käigukasti?
Viimati muutis bikemike, 07 Apr 2006, 15:16, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
mootori õli
Tere mehed ! Uuri järgi , mis marki õli Su tsiklile läheb ja kasuta täpselt seda mis on ette nähtud muidu võid oma "kallimale" teha karuteene ! Näiteks sõna - täissünt- kõlab uhkelt aga teeb kasu asemel hoopis s***a kokku ! Tervitab :Karl
Väikese vahemärkusena ütlen, et ära kindlasti kuula linnalegendide levitajaid, kes väidavad , et sünteetiline õli on saatanast.
Tänu püsivamale molekulaarstruktuurile on süntõli "venivam", pidades paremini vastu suuremates temperatuurivahemikes.
Kuid ei ütle ka korraliku mineraali kohta ühtki halba sõna. Mineraali puhul jälgida kindlati kvaliteediklassi.
Nii, et ostes vaata viskoossusklassi ja ja API astet, et see mootori nõudmistele vastaks. Paremat võib alati panna kui raha juhtub olema. Tänapäevased õlid on võrreldes 10-15 aasta taguste oludega kõvasti edasi arenud ja kuna tsiklimootorid üldreeglina üsna primitiivsed (va pritsungiga kõrge surveastmega tänapäevased high end mootorid) siis üldreeglian kõlbavad enamus õlimarke.
Juhul ,kui sul kasutet ratas ja ei tea, kas eelmine omanik õli on vahetanud või mida sinna sisse üldse valanud, siis tee enne mootoripesu kas pesuõliga või vanale õlile juurde lisatava pesuvedelikuga.
Olen näinud mõnda klapikambrikaant, mis on kaetud väga sitke õlimögaga, mis võib tõepoolest mõnes õlituskanalis ummistust põhjustada.
Eks siit on tulnud ka mõnigi kivi sünteetiliste õlide kapsaaeda, kuna sündil on pesuomadused paremad, siis kõntsasele mootrile kohe peale valades võibki mootori sees ladestuse lahti pesta.
Selliseid lugusid olevat juhtunud 90ndate keskpaigas kui Ziguli õlilt üle mindi täissündile.
Suuremate õlitootjate lehel on tõepooelst nnm nõustaja kuhu paned tsikli margi ja kubatuuri ja viskab sulle terve nimekirja, mida peaksid kohe ostma:)
Tänu püsivamale molekulaarstruktuurile on süntõli "venivam", pidades paremini vastu suuremates temperatuurivahemikes.
Kuid ei ütle ka korraliku mineraali kohta ühtki halba sõna. Mineraali puhul jälgida kindlati kvaliteediklassi.
Nii, et ostes vaata viskoossusklassi ja ja API astet, et see mootori nõudmistele vastaks. Paremat võib alati panna kui raha juhtub olema. Tänapäevased õlid on võrreldes 10-15 aasta taguste oludega kõvasti edasi arenud ja kuna tsiklimootorid üldreeglina üsna primitiivsed (va pritsungiga kõrge surveastmega tänapäevased high end mootorid) siis üldreeglian kõlbavad enamus õlimarke.
Juhul ,kui sul kasutet ratas ja ei tea, kas eelmine omanik õli on vahetanud või mida sinna sisse üldse valanud, siis tee enne mootoripesu kas pesuõliga või vanale õlile juurde lisatava pesuvedelikuga.
Olen näinud mõnda klapikambrikaant, mis on kaetud väga sitke õlimögaga, mis võib tõepoolest mõnes õlituskanalis ummistust põhjustada.
Eks siit on tulnud ka mõnigi kivi sünteetiliste õlide kapsaaeda, kuna sündil on pesuomadused paremad, siis kõntsasele mootrile kohe peale valades võibki mootori sees ladestuse lahti pesta.
Selliseid lugusid olevat juhtunud 90ndate keskpaigas kui Ziguli õlilt üle mindi täissündile.
Suuremate õlitootjate lehel on tõepooelst nnm nõustaja kuhu paned tsikli margi ja kubatuuri ja viskab sulle terve nimekirja, mida peaksid kohe ostma:)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.