Cobra725 raadiosaatjad ja kiivrikomplekt
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
tundub, et se ongi nende jaamade viga
ning peale seda on kõik setingud ju nullitud
alusta aga jälle algusest
Mul on ostetud koos laadijaga 2-pack.
Ainult, et tal võtab akude laadimine irmsa aja ja ei näita ka kui aku täis
punane tuli ikka punane. Kusagilt lugesin, et see alus tahab akusid laadida 14 h. Vähemaga ei lepi. No mine võta kinni
Ma olen viimasel ajal patareisid kasutanud.
Levi tundub parem olevad, peavad kauem vastu.
Proovimata on veel see, et vahetada originaalaku nelja "AAA" akupulga vastu. Renovaarist peaks asjalikumad pulgad saama ning neid laadima ja katsetama.
Hetkel veel endiselt käsil projekt "statsionaarne PMR rattale"
Juhtmed on veetud, antenn on paigas vaja veel teha alalti 12v > 6v.
Henry
Aga äki on akulaadija viga. Mõned on sellised mis jamavad. Endal vahetasin akulaadija ära ja nüüd kestavad akud kauem kui ennem.henry kirjutas:Mul on ostetud koos laadijaga 2-pack.
Ainult, et tal võtab akude laadimine irmsa aja ja ei näita ka kui aku täis
punane tuli ikka punane. Kusagilt lugesin, et see alus tahab akusid laadida 14 h. Vähemaga ei lepi. No mine võta kinni
Ma olen viimasel ajal patareisid kasutanud.
Levi tundub parem olevad, peavad kauem vastu.
Proovimata on veel see, et vahetada originaalaku nelja "AAA" akupulga vastu. Renovaarist peaks asjalikumad pulgad saama ning neid laadima ja katsetama.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:

It has all of the features of the Cobra MT725 plus several extra ones:
* a choice of 10 calling tones for easy caller ID in a group of users
* choice of 83 DCS (Digitally Coded Squelch) settings to avoid interference from other users
* rotary on/off/volume control
* 10 preset channel/CTCSS/DCS memories
* flexible antenna
Ei viitsi googeldada lihtsam on siin pool tundi teksti trükkida ja siis kaks nädalat vastuste moodi soperdisi lugedaPiipz kirjutas:google töötab siiamaani, kameeleon
It has all of the features of the Cobra MT725 plus several extra ones:
* a choice of 10 calling tones for easy caller ID in a group of users
* choice of 83 DCS (Digitally Coded Squelch) settings to avoid interference from other users
* rotary on/off/volume control
* 10 preset channel/CTCSS/DCS memories
* flexible antenna

Aga tänud infi eest
ja sinna juurde paar kondekat( 0.33mF on 330nF(nano farad) ( http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=400003 )
ja 0,1mF on siis 100nF( http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=CCLS2%20100K )
Kondekad siis valida pinge taluvusega vähemalt 16V.
Puust ja punasest ilus skeem ka silme ette: www.zone.ee/dnepraal/7806.gif
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
eks ta sõidu aeg häiriv võib olla küll. peab seisma jääma ja lahti ühendama kui plärisema hakkab.marguspp kirjutas:on selline mure, et kui aku saab tühjaks, siis ta mitte ei lüli ennast välja (nagu mobiiltelefon), vaid läheb lolliks (mõnikord jääb vibroalarm peale, mõnikord kõlar lihtsalt undama,
kuid on ka jäänud eetrisse plärisema), ja ainuke asi, mis sellest olukorrast välja toob, on aku küljest ära võtmine. Ja seda on juhtunud mõlemaga, mitte ainult ühega.
samas aga on konkreetselt teada et aku tühi, mitte nii et sõidad üksi vaikuses ja teised pööravad kõrvalteele.
endal ja 2 tuttaval ka paigaldatud 250,- (tevalost ostetud, tehnoturus on sama komplekt kahest osast ja mingi 310,- muidu täpselt sama asi) ühe kuulariga kinnise kiivri komplektid.
nolan ja ixs kiivritel sai suu ees olevasse "kummi tüki" sisse paras auk puuritud, mikrofonil vahtkumm ümbert ära ja mikrofoni element augu sisse surutud.
schuberthi kiivril aga oli ainult õhuke plastmass, kuid ka sinna sisse jäi samal meetodil mikrofon pidama. testimise ajal ei vajutanud ma aga mitte nuppu juhtme küljes, vaid saatja peal ja teine saatja mind ei kuulnud. siis lõikasin ka "polstri"(vakstu) sisse augu, ja alles siis sain aru et tuleb hoopis nuppu juhtme küljes vajutada.
juhtmed ja klapp korralikult pealmise plastmassi ja tugevduste vahele nii et ei jäänud segama, ega liigu ka paigast.
esimese korraga panin kuulari liiga kõrgele, surus kõrva peale ja kui teise kohta tõstsin ei jäänud kleeps enam pidama. võtsin kleepsu üldse ära ning "krõps-takjas" haakus hästi ka kiivri voodri külge.
20-30min nokkimist ja asi valmis.
aga jah üle 90-100 tuleb tuule müra ikka palju sisse juba.
"lenksu" nupp on plaanis panna "Pass" (täitstule vilgutamine) nupu alla. väga mugava koha peal ja liiga harva leiab muidu kasutamist.
tehnoturg korraldab viimasel ajal osta.ee oksjoneid, müüb 15paari cobra mt525 saatjaid, sain sealt 306,- paari ilma laadijateta.(muidu mingi 600-700 ilma laadijata)
kuna cobra akud on 600mAh aga suuremaid akusid ei suuda laadida ka.
omal oli laadija olemas ja ostsin 1000mAh GP akud.
tuttaval käivad aga alkaline patareid juba päris pikalt

nii et sõltub kui tihti kasutada. kas tasub akud osta 50,- tk (ootel asendis toimisid 3x 24h, pikal motomatkal aga pole jõudnud täpselt proovida, rääkimine tarbib tunduvalt rohkem)
samas korralik patarei on ka mingi 20-25,- tk ja akud kestavad laadides kordi kauem ikka kui 2 paari patareisid
cobra mt525 ja 725 erinevused(525 puuduvad siis)
niiskuskindel korpus(ei tea kui kindel see 725 ka on)
vibra alarm
vahetatavad helinad
häältundlikus(rattaga sõites on tuule müra nii suur et kasutada ikka ei saa vist)
aku indikaator(525 hakkab alles lõpus vilkuma "battery low)
skaneerimine(saab kanaleid ja alamkanaleid skännida, otsida kus side toimub)
intercom(saab 2 klapid korraga ühendada, kui 2 reisiat ühe ratta peal on, aga siis oled teise sõitjaga juhet pidi koos) adapter ise aga vaid 50,-(mitte 239,- tehnoturg endiselt)
2 kanali paraleelne kuulamine

-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
See on nüüd küll "kuldaväärt" mõte. Mu rattal on näiteks süütelukul see "park tulede" funktsioon. Peaks ka mingi muu rekenduse talle leidma. Olemas ju on aga liiga harva leiab muidu kasutamist. Praktiliselt polegi kasutanud.
Aga mina panin oma PMRi istme alla ning selesse "hallivärvi toru vms pehmesse ümbrisesse". Siiani on viisakalt vastu pidanud.
Toide on akult ning kui enne juhtmete lahtiühendamist jaam voolualt välja lülitada siis püsivad seaded mälus.
Henry
mis mõttel häda on. kui just jah iga päev 5x täistulesid ei ole vaja vilgutada.henry kirjutas:See on nüüd küll "kuldaväärt" mõte.
Aga mina panin oma PMRi istme alla ning selesse "hallivärvi toru vms pehmesse ümbrisesse". Siiani on viisakalt vastu pidanud.
Toide on akult ning kui enne juhtmete lahtiühendamist jaam voolualt välja lülitada siis püsivad seaded mälus.
Henry
või on mul selle lüliti eesmärk arusaamatuks jäänud?
kas PMRi "power" nupu tood ka eraldi juhtmega välja?
toide on siis otse akult, mitte pärast süütelukku?
seda väljalülitamist ja toite eemaldamist peaks muidugi kontrollima.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:


Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
http://biker.ee/pics/3/bik_gal_93.jpg
seda sai ka sireenina kasutada .
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

Primo kirjutas:
Või siis pigem teame, kummal pool teekraavis sa oled - vasakus või paremas
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
K2bi kirjutas:mina olen näinud et motopaksul oli selline saatja
http://biker.ee/pics/3/bik_gal_93.jpg
seda sai ka sireenina kasutada .
jätame selle teema siit nüüd küll välja...
motopaks
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Mõte ikka selles, et igal nupul oma funktsioon.
Aga mis siis kui oleks vaja vilgutada. Näiteks lähed ülevaatuseonu juurde ja temal on selline suurepärane mõte, et täna kontrollime
signaali, suunatulesid, jms Iial ei või ju ette teada
A mis ma siin ikka. Mina kasutan ikka seda kaasas olevat PTT nuppu.
kas PMRi "power" nupu tood ka eraldi juhtmega välja?
Hetkel ei ole veel viicind sellega jännata.
Kui juba näppima hakkaks siis võiks juba kogu selle juhtploki ette tuua

toide on siis otse akult, mitte pärast süütelukku?
Toide otse akult jah. Jaama ette panin ka toitefiltri kuna arvasin, et sellest on mürina vähendamisel kasu. Hetkel aga tundub, et välja tuleb vaheta kiivrikomplekti juhtmestik. Varjestatuma vastu. Kuna süütepooli ja küünalde müra tuleb ikka sisse.
Ja veel avastasin, et kiiruse kasvuga väheneb leviulatus.
Kuidas kurat nad koos käivad ma veel ei tea. tuleb katsetada.
Igatahes kui 50 km/h sõita siis on kuulda kaugemal
aga 100 km/h enam mitte.
Henry
kas autodel kontrollitakse seda "vilgutamise funktsiooni" ülevaatusel?henry kirjutas:Aga mis siis kui oleks vaja vilgutada. Näiteks lähed ülevaatuseonu juurde ja temal on selline suurepärane mõte, et täna kontrollime
signaali, suunatulesid, jms Iial ei või ju ette teada
A mis ma siin ikka. Mina kasutan ikka seda kaasas olevat PTT nuppu.
Henry
ja kui pool/täistulede ümberlülitus nupp ei oleks nii mugava koha peal ja lihtne ka vilgutada siis oleks teine teema.
praegu on tuttava gsx750 nupp pandud sidurihoova külge nipu-sidemega(mitte kaasas olnud takjakinnitusega)
ja enda omal panin sidurihoova kummikatte peale kahepoolse teibiga.
natuke parema koha peal võiks aga nupp siiski olla.
on sul pilti Henry, kuhu nupu panid?
oomipood lubab peakomplekti ja nupu hinnaks üldse 160.-
aga tarneaeg ei tea kui mitu nädalat.
ilma ratta elektrisüsteemiga ühendamata aga pole ma häireid täheldanud. eraldustrafo või miski ei aitaks lahendust leida?
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Tsikliga mul kogemus puudub. Autoga aga on olemas. Viimati kontrolliti isegi kustuti taadeldust. (sõiduautol tuleb seda teha iga aasta) noh ja minul....
See oleneb väga palju ka ülevaatajast. Ei ole mõtet nendega vaielda ja heietada erinevatel teemadel. Siin ka ei heieta. Selleks võiks teha eraldi peatüki.
on sul pilti Henry, kuhu nupu panid?
Pilti pole aga nupp on mul krõpsuga vasakul käepidemel. No seal kust ta olla võiks. Minu arust täidsa OK kohapeal. Võimalikult selle "kummi" paremas servas ja vastu nuppude kobakat.
Henry
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Saatja on mullikilesse keeratuna ja kummiribaga kinnitatuna sadula all ja vähemalt viimase Tsehhi-Slovakkia tuuri pidas vastu.kaupz kirjutas:kus sis saatja jätsid? vibratsioon ei lõhu aparaati?Aatomik kirjutas:Niih, aega läks aga asja sai.
PMR-i lisaantenn tsiklile paigaldatud ja testitud.
cobra 725? kui toidet ei ole kuidas mälu säilitad?
Jep, Cobra 725.
Kuigi saatjal enda patareid väljas ja toidet saab ainult siis kui tsiklil süüde sees, tundub oma kanalit ja muid asju ikkagi mäletama.

-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Kuna omal sama saatja + autocom, siis ei hakkaks jalgratast enam leiutama, vaid kasutaks teiste kogemusiAatomik kirjutas:Saatja on mullikilesse keeratuna ja kummiribaga kinnitatuna sadula all ja vähemalt viimase Tsehhi-Slovakkia tuuri pidas vastu.
Jep, Cobra 725.
Kuigi saatjal enda patareid väljas ja toidet saab ainult siis kui tsiklil süüde sees, tundub oma kanalit ja muid asju ikkagi mäletama.
Küsimus tekkis seoses saatja toitega - kas patareide puudumisel peab saatja alati meeles sagedused või peab iga kord siiski saatjat sisse/välja lülitama? Kuhu on toide saatjal ühendatud? Enne igat sõitu sadula alt saatjat otsida on suhteliselt tüütu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.