Lõhutud kiivriklaas (muu varustus)
Uus tsikkel, ehk siis minu jaoks uus, sõidan hommikul garaazist välja, peatun, et uks sulgeda, lükkan hargi alla ja hakkan sadulast maha tulema, tsikkel vajub vasakule poole, hark peaks kohe vastu tulema, aga ei tule kurinahk, kavalpead Jaapanis olid hargile vedru pannud , mis selle kohe tagasi tõmbab, kui ratas hargilt püsti tõmmata ja mille olemasolu olin unustanud. Ühesõnaga ratas vajus jalge vahel külili. Õnneks lõppes asi paari kriimuga gondlil ja mõne sarvilisega. Koolipoistel, kelle koolitee garaazi eest läbi läheb oli nalja kui palju.
Seieriga bensukalonkad olid tase omaette. Tartus 90-ndate alguses sai Jawasse tangitud 10l, tankimiseks kulus umbes 3sek, seier liikus 2 korda (5liitri kaupa sai osta tol ajal), mürts- mürts ja paak oli täis:)
Seieriga bensukalonkad olid tase omaette. Tartus 90-ndate alguses sai Jawasse tangitud 10l, tankimiseks kulus umbes 3sek, seier liikus 2 korda (5liitri kaupa sai osta tol ajal), mürts- mürts ja paak oli täis:)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.