kasulik ketta lukk :)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
kasulik ketta lukk :)
Sepp.....sul on vist olnud paar korda juhust kus oleksid peaegu läinud sõitma ketta lukk peal


Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Oli kena suvepäev, nädalavahetus ilmselt. Kakumäe rand, kus palju kenasid inimesi end päikese käes pruunistamas.
Sai siis rattaga võimalikult lähedale rannajoonele sõidetud, liivasel teepervel end pargitud lootuses, et silmaalt karvane käsi ehk ratast virutama ei tule.
Antud kohas polnud küll parkimine lubatud, aga ratas tibatillukesena sai ikka teepervele ära pargitud, leidsingi end rannaliivalt lebamas, ise rahulolev, sest kettalukk sai paigaldatud seega liiklluskorraldajal ära viimisega tükk tegemist(muuseas sadula taha@piiks).
Kuna ratas oli suht edev, kogunesid paljud linnakodanikud seda ilmaimet kaema

Niisiis, kõige lähemal seisis naisterahavas oma kahe väikese lapsega, (naine julgustavalt lastega rääkimas, et minge minge vaadake, midagi ju ei juhtu) sain mina kiivri pähe, kindad kätte ja tagi selga.... Ratas käivitus imeliselt, käik sisse, pööre vasakule........ ja vaid hetk hiljem nägin enda ümber vedelevaid plastosi- suunatuld, peeglit ja eemal just julgustust saanud väikesi põnne hirmunult nutmas..
Oli vägagi piinlik moment, endal molu liivane, esmase mõttena arusaamatuna tundunud kukkkumine ja hiljem viha enese vastu.
Kokkuvõttes väga hea ja õpetlik kogemus, mis õnneks ei lõppenud suuremate kulutustega. See on asi, mida peab meeles pidama!!
Tean meest, kes just sellepärast pargib alati ratta tupikusse, ehk siis mitte sõidusuunas.
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:






Irwwwww @ Bick.......kaua sa siis põdesid ja piinlesid selle häbi pärast ?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

korke, shut the fuck up!! Sina ei ole küll see mees, kes siin peaks suud pruukima. Panid oma elu esimese sisuga posti, respect! Naudi seda aupaistet, mitte ära hakka JÄLLE ennast täis pasandama. Sa oled oma klähvimisega ja mis veel hullem, eriti ebaloogilise sõidumaneeriga nii mõnelegi mõtlemisainet andnud, et kas mitte ise olla see kohtumõistja kes su load hoiule võtab...
http://www.motopood.ee/pood/default.php ... a3da5afc00
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
lahe, et sa teemat lugeda viitsisidrix125 kirjutas:selles osas on muidugi hea alarmiga kettalukk, mis liigutamise peale lõugama pistab.
http://www.motopood.ee/pood/default.php ... a3da5afc00

Peab jah mainima ,et väga hea lahendus kettalukule.
A kui juba kogemuste vahetamiseks läks, siis minu enda jaoks köikse imelikum juhtum on aset leidnud parklas. Pargib siis minu tsikkel ninaga alati vastu seina, kett ümber esiratta ja kettalukk esirattal. Panen mina tsikli käima, üritan välja tagurdada, nu ei tule, mötlen, pidur peal??? Siis äkki prahvatab, et krt kett ju küljes. Tsikkel seisma, kett lahti...uuesti käima, nu krt, ikke ei tule...jälle prahvatus, et kettalukk ju kah peal!!! Ma sain end ikke hulk aega kiruda kuda saab nii hajameelne olla.
Nüüd kujutage ette kui ma oleks öigetpidi parkinud enda ratast

Seega, pargi alati tsikkel ärasöidule vastupidiselt

Lugupidamisega, saarlane.
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
http://www.luma.es/caste/catalogo/motoc ... /xmart.htm
GSX F -le seda kahjuks paigaldada ei saa, kui midagi ymber ei tee
Ma lihsalt enne käima ei pane kui luku maha olen võtt

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Dilemma
Kuna masin va"rskelt soetatud, olen isegi 2vahel-kumba soetada?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Dilemma
Xena luku hea omadus on, et vastavat adapterit kasutades saad sinna ka keti külge panna. 2-in-1 ühesõnaga. Soovitan kõigepealt luku osta siiski. Ketist on rohkem kasu siis, kui sul on tõepoolest nii hea post, kuhu seda ketti kinnitada. Pean silmas seda, et kui sa ostad mingi hüper-eliit abus level25 keti, siis on tõenäoliselt seda posti 10 korda lihtsam läbi saagida, kui ketti ning samamoodi on võimalik su tsikkel ära lohistada.ants01 kirjutas:Kui nyyd varga seisukohast vaadata, kumba on raskem lahti saada, kas rattaketti/kaablit vo'i piduriketta lukku?
Kuna masin va"rskelt soetatud, olen isegi 2vahel-kumba soetada?
Kett on ka siis hea, kui mitmekesi matkamas käia, et kaks tsiklit omavahel kinni panna.
Valikut tehes tastub mõelda, kus lukku rohkem kasutad. Xena kisa aitab siiski eelkõige asustatud paikades, linnas jne - keset loodust ei peleta see kedagi. Samas keti/kaabliga lukustatud ratta tõstab paar tugevat härga autokasti ja lännu ta ongi.Kui nyyd varga seisukohast vaadata, kumba on raskem lahti saada, kas rattaketti/kaablit vo'i piduriketta lukku?
Kuna masin va"rskelt soetatud, olen isegi 2vahel-kumba soetada?
Lahti saamise keerukus oleneb teatavasti muukija osavusest ja luku kvaliteedist.

Tuuli@rahul kisava Xenaga
mhhh...get real. Kui nad(vargad) juba mingi posti suudavad läbi saada (rellakaga näiteks) siis ei ole ikka turvaketi pooleks saamine mingi probleem. Vargad tegelevad aga tavaliselt vaikselt. Abus level 20 ketti aga tangidega väga kergelt ei purusta, eriti, kui toetuspinda pole. ammugi ei saa tangidega mingit posti läbi lõigata.Tuuli kirjutas:Seda küll, aga nagu Piipz mainis - variant muretseda endale kvaliteetne abus lukk ja püüa siis seda tugevat posti otsida..selles keti mõte ju ongi, et kinnitad posti või ankru külge...
Kui kõva hääl pole varastele probleemiks, siis ketaslõikuri abiga lõigatakse jah kõik postid ja asjad läbi

...
Omal selline juhus kus päise päeva ajal varastati ratas millel oli signa, immo, esiratta lukustus + kett.. Tõenäoliselt passiti peale ja ise arvan, et tõsteti kasti/bussi...
Ketiga on sellised lood, et yldiselt väga madal temperatuur lõhub kiirelt ja vaikselt.. niiet tundub et ainus toimiv asi oleks tänasel päeval gps lahendus...
C.
Re: ...
Ma ei tea täpselt millist lahendust sa mõtled gps all, aga minu teada toimivad need gps lahendused koos gsm'iga. Viimase kõrvaldamiseks on olemas suht väikesed seadmed, mis tekitavad auto/ratta ümber pilve, milles gsm ei toimi. Kui gsm on kõrvaldatud siis pole ka gps'ist + alarmist sms peale enam mingit kasu.Cisco kirjutas:niiet tundub et ainus toimiv asi oleks tänasel päeval gps lahendus...

Seega kui ikka tahavad ratast ära viia siis istu või peal, ikka viivad minema.
Leif
..
Keegi võiks mingi sisse ehitatud kiibi välja mõelda mida lihtsalt ei saa ära kruttida... Selline asi aitaks ikka kõvasti..
C.
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.