Kas keegi seletaks täpselt PIIRAJA süsteemi ?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Kas keegi seletaks täpselt PIIRAJA süsteemi ?
Tere.
Huvitab siis piiraja tööpõhimõte. Kuidas seda pannakse, kuhu mida pannakse jne. Kui on nt 70kw mootorratas ja vaja 25kw.
1. Kas siis esinduses kuskil pannakse piiraja ja väljastatakse paber, mida politseile näidata kui kinni peetakse või tehakse siis ARK dok 25kw peale ?
2. Kas piiraja kontrollib pöördeid ainult või ka kiirust ? Näiteks 5 käiguka üle 10 pöörde ei lähe. või on see kõikide käikudega nii? või siis on piiraja seadistatud kiirusele ?
3. Tean et rolleritel on seibide süsteem piirajaks ja osadel juhtmesüsteemina. Kas on võimalik panna ka mingi digitaalne või siis mehaaniline lüliti, et saab seda kohapeal ümber vahetada ???
Bond
Huvitab siis piiraja tööpõhimõte. Kuidas seda pannakse, kuhu mida pannakse jne. Kui on nt 70kw mootorratas ja vaja 25kw.
1. Kas siis esinduses kuskil pannakse piiraja ja väljastatakse paber, mida politseile näidata kui kinni peetakse või tehakse siis ARK dok 25kw peale ?
2. Kas piiraja kontrollib pöördeid ainult või ka kiirust ? Näiteks 5 käiguka üle 10 pöörde ei lähe. või on see kõikide käikudega nii? või siis on piiraja seadistatud kiirusele ?
3. Tean et rolleritel on seibide süsteem piirajaks ja osadel juhtmesüsteemina. Kas on võimalik panna ka mingi digitaalne või siis mehaaniline lüliti, et saab seda kohapeal ümber vahetada ???
Bond
pannakse piiraja siis süütesüsteemi,süütepooli ja cdi vahele(rolleritel vähemalt)
1.ramos antakse paber,millega lähed siis ark-i ja seal tehakse dokumendid ymber.
2.poorete piiramine jah.
3.peaks saama nii,et paned teise elektriahela ümber piiraja(lülitiga siis,lülitad ahela piiraja juhtme peale,siis piirab,paned otse,siis ei piira).
1.ramos antakse paber,millega lähed siis ark-i ja seal tehakse dokumendid ymber.
2.poorete piiramine jah.
3.peaks saama nii,et paned teise elektriahela ümber piiraja(lülitiga siis,lülitad ahela piiraja juhtme peale,siis piirab,paned otse,siis ei piira).
55577055
SUZUKI GSX-R 1000 K7
SUZUKI GSX-R 1000 K7
Minu CBR on originaalis 82 kw, lasin piiraja peale panna... sisselaskesse pandi üks seib iga püti peale, mille augu suurus oli võibolla 1/6 kogu augu suurusest ning gaasi piiraja, mis siis põhimõtteliselt ei lubanud gaasi rohkem peale keerata kui võibolla 30% kogu gaasist.
Nii käis siis 82 kw -> 25 kw
Passis tehti väike muudatus, nüüd on seal 25 kw ja asi jokk..
To Tramm66:

Nii käis siis 82 kw -> 25 kw
Passis tehti väike muudatus, nüüd on seal 25 kw ja asi jokk..
To Tramm66:



Ei nojah matitramm66 kirjutas:Tihtilugu pole asi üldse nii keeruline - plekist junn laseb throttle avada poole võrra... st siis, et põhjagaasi kätte ei saa, ei muud...
eelmine hooaeg rinkal peale esimest etappi leidsin sellise asja oma värskelt soetatud CBR600 küljest



Aprilia RS 50-> Aprilia RS 125 -> Suzuki GSX 600F -> Honda CBR 600F -> Aprilia RSV Mille
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.