The Most Grand Aastapäeva järelkajad
Mari Öö: no rääkige siis teistele ka, mis autointsident see oli! olete põnevust kütnud küll juba.
Õnnelik õnnetus oli. Olime oma paarisrakendiga (Golf ees ja Toyota taga) teel Jõgeva suunas kui umbes 7 km enne Jõgevale jõudmist oli tee kohe väga libe ja sellise mõnusa sujuva asfaldilohukesega, millest läbi sõites (kiirus oli sel hetkel kõige rohkem 80 km/h) on tõenäoline, et rataste ja teekatte vahele jääb teatav vahe...igatahes käis asi kiirelt: silm suutis fikseerida vastassuunas mööduva auto ja algas karussell: algul 180 kraadi pööre, libisemine vastassuunavööndist kõrvalistujapoolse tagumise rattaga teevalli, kokkupõrge valliga, suunamuutus 180 kraadi ja auto ninaga Jõgeva poole tagasi ja siis vaikus... hetkelise vaikuse järel küsimus: olete terved kõik? Enam ei mäleta, kes selle esitas aga vastus oli kahest suust: jah
Esiistujatel, minul ja Motochikil, olid turvavööd kinni aga taga peaaegu unele suikunud Equ lendas peadpidi juba ettenägelikult selleks otstarbeks tagaistmele kuhjatud kasukate ja välisriiete hunnikusse.
Selle aja peale kui me autost välja saime oli meie juhtauto ka avastanud, et saba on kadunud.
Nüüd siis kahjustustest: tagaratta esialgne olukord oli selline, et edasisõit ilma füüsilise sekkumiseta oleks olnud võimatu. Peaaegu kohe olid kohal kolm abivalmis meesolevust (uudistajaid ja abipakkujaid oli teisigi). Kuna poisid olid kohalikud, siis organiseeriti kohale kang, millega ratas vähe normaalsemasse asendisse kangutati ning oli võimalik sõita nende umbes km kaugusel asuvasse garaazhi. Veel nii umbes tunnike tööd kanali peal ning asi oli sellises seisus, et võisime vähemalt omil ratastel Tartu poole teele asuda. Ahjaa, kõik plekid ja tuled jäid terveks.
Loo moraal nagu ikka: kasutage ilmastikule vastavaid rehve, valige õige sõidukiirus ja taktika, kinnitage turvavöö enne auto liikumahakkamist või vahetult peale seda ja kriitilisse olukorda sattudes säilitage rahu. Talvel peaks iga juht vähemalt korra proovima oma autot jäärajal. Lihtne ju...
Kui meie seltskonnas olnutel on midagi täpsustada siis palun tehke seda nüüd
Õnnelik õnnetus oli. Olime oma paarisrakendiga (Golf ees ja Toyota taga) teel Jõgeva suunas kui umbes 7 km enne Jõgevale jõudmist oli tee kohe väga libe ja sellise mõnusa sujuva asfaldilohukesega, millest läbi sõites (kiirus oli sel hetkel kõige rohkem 80 km/h) on tõenäoline, et rataste ja teekatte vahele jääb teatav vahe...igatahes käis asi kiirelt: silm suutis fikseerida vastassuunas mööduva auto ja algas karussell: algul 180 kraadi pööre, libisemine vastassuunavööndist kõrvalistujapoolse tagumise rattaga teevalli, kokkupõrge valliga, suunamuutus 180 kraadi ja auto ninaga Jõgeva poole tagasi ja siis vaikus... hetkelise vaikuse järel küsimus: olete terved kõik? Enam ei mäleta, kes selle esitas aga vastus oli kahest suust: jah
Esiistujatel, minul ja Motochikil, olid turvavööd kinni aga taga peaaegu unele suikunud Equ lendas peadpidi juba ettenägelikult selleks otstarbeks tagaistmele kuhjatud kasukate ja välisriiete hunnikusse.
Selle aja peale kui me autost välja saime oli meie juhtauto ka avastanud, et saba on kadunud.
Nüüd siis kahjustustest: tagaratta esialgne olukord oli selline, et edasisõit ilma füüsilise sekkumiseta oleks olnud võimatu. Peaaegu kohe olid kohal kolm abivalmis meesolevust (uudistajaid ja abipakkujaid oli teisigi). Kuna poisid olid kohalikud, siis organiseeriti kohale kang, millega ratas vähe normaalsemasse asendisse kangutati ning oli võimalik sõita nende umbes km kaugusel asuvasse garaazhi. Veel nii umbes tunnike tööd kanali peal ning asi oli sellises seisus, et võisime vähemalt omil ratastel Tartu poole teele asuda. Ahjaa, kõik plekid ja tuled jäid terveks.
Loo moraal nagu ikka: kasutage ilmastikule vastavaid rehve, valige õige sõidukiirus ja taktika, kinnitage turvavöö enne auto liikumahakkamist või vahetult peale seda ja kriitilisse olukorda sattudes säilitage rahu. Talvel peaks iga juht vähemalt korra proovima oma autot jäärajal. Lihtne ju...
Kui meie seltskonnas olnutel on midagi täpsustada siis palun tehke seda nüüd

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.