Paluks abi mootoriteemal
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Paluks abi mootoriteemal
Niisiis plaan talvel jupiter3 mootor lahti võtta ja uuesti kokku panna (täiesti tükkideks võtta), kuna 1 pütt ei tööta. Siis aga pöördun siia, et kasvõi keegi annaks või saadaks läbi interneti mingeid jooniseid selle margi mootori kohta. Oleks hea kui keegi veel hoiataks mind selliste kohtade eest mida on raske lahti võtta ja kokku panna, et mitte eriti originaal osi rikkuda. Kuna tegu on algajaga siis on kõik soovitused teretulnud!
Tänades BlingBling.
Tänades BlingBling.
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
Kindlasti kui sa hakkad väntvõlli välja võtma vaata siis seda sa väntvõllil põskesi kokku ei löö.Endal on olnud sellised kurvad kogemused.
Ja vaata siis seda ka, et sa midagi lahti ei löö täie rauaga.Mõistusega võtab lahti mitte jõuga.Edu sulle siis.Jooniseid peaks ikka saama internetist või siis mõnelt izi kodulehelt.


-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
esimene takistus ootab sind süüte kaane all,nimelt rootor.Rootori saad lahti,kui kasutad spets tõmmitsat või lihtsa polti,millel on keerme osa vähemalt 10 cm selle poldi keerad süütenuka asemele (poldi keerad rootorisse mitte nagu süütenuka poldi vänta) ja ongi käes..keti hammika mutter on Vastaskeermega,samuti ka siduri korvi oma,mina soovitaks igast liigutusest teha pilt digikaga..pärast lihtsam kokku panna.Samuti Näiteks Siduri osad ühte kohta panna süüte asja ja muud asjad teisse kohta.Sest seda ma ütlen sealt mootorist juppe tuleb palju.Kindlasti tee mingi joonis või fikseeri "kärridega vms" käigukast..Ja kindlasti keera kõik mootori poldid lahti...ennemgi segaseks end taotud ja mootori kaasi võid lahti taguda ainult puu kloppi kasutades,metall metalliga ei tõota head.Nii siis on üks koht veel,kus tasuks ettevaatlik olla ,nimelt veohammikaga on ühenduses 4-s käik ja too junn kannab LAHTISE LAAGRIGA karteri kaande,et kui avad ja siis hakkavad sealt rull-laagrid välja jooksma,sellega tasuks ette vaadata..Kui veel on probleeme,siis mu MSN abiks,Midagi oskan veel ehk aidata..Oman ka mingit pildi materjali,kui ise ühte jup3 lammutasin.
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Kõige tähtsam asi, et sa kruvikeerejat kuhugi vahele ei lööks(äärmisel juhul mootori kinnituse juurde), ainult vasaraga siia, sinna, (kuhu saab)
Teiseks ära käigu hoova varrast parempoolse kaane alt lahti keera(kui on automaat sidur).
kindlasti keera hooratta polt lahti!
käigukastiga ole tähelepanelik!
midagi keerulist ei tohik olla!
Teiseks ära käigu hoova varrast parempoolse kaane alt lahti keera(kui on automaat sidur).
kindlasti keera hooratta polt lahti!
käigukastiga ole tähelepanelik!
midagi keerulist ei tohik olla!
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
enne mootori lahti kiskumist käi elektrisüsteem üksipulgi läbi: juhtmed, süütepoolid, küünlad, kondekad. hea oleks kui keegi saaks testriga kontrollida, et lühiseid ei ole. eriline tähelepanu juhtmetele, et need omavahel kuskilt koos ei oleks, mittevajalikust kohast massi ei läheks jne. elektrisüsteemi läbilappamine peaks algajale lihtsam olema kui käikari ja mootori laiali kiskumine.
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
nii. täpsustan siis. kui ajad 1 pütiga pöörded põhja, siis võtab ka 2 püti taha, mis omakorda ajab mootori nii möirgama et õudne. Mingil ajahetkel suurtel pööretel hakkavad mõlemad tööle. Viga ei saa olla elektrisüsteemis, sest ma vedasin kõik juhtmed uuesti. geneka pealt tulevad vanad juhtmed kondekasse ( - juhe) ja aku pealt tuleb juhe ka otse kondekasse ( + juhe). Ise arvan, et imeb bena asemel õhu hoopis silindrisse ( vist mingi tihend läbi)
Ning kas keegi seletaks mis asi on simmerling!!!
Ning kas keegi seletaks mis asi on simmerling!!!
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere. arvan, et pole mõtet neid pilte oodata,sestneed ei anna sulle mootorist mingit ülevaadet ikkagi. Targem oleks ikka ise mingi veski laiali lüüa ja selle najal aru saada, et seal mingit nõidust ei ole. Kõrvuti mootori lahkamisega uuri ka mõnd raamatut (A. Palu raamatust on foorumis palju juttu olnud- see oleks sulle nagu papile piibel). Usu, ükski pildi seeria ei anna sulle sellega võrdset infi ja kogemust.
-
Teema algataja - Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Oh ärand riidle. Siis ju asi palju lihtsam. Keera küünlad maha, süütemängu kaan maha, küünlad piipude külge ja korpusega massi, süüde sisse, keera väntvõlli võtmega süütemängu juurest päripäeva ja vaata millalüks kontakt avaneb- samal ajal peab ühes küünlas särtsatama-nüüd tead kumb kontakt on millisel pütil. Pead saama mõõta kolvi asendit küünla august ja sättima kolvi nii 2 kuni 3mm enne ülemist surnud seisu. (täpset mõõtu jupile ei mäleta-vist 2,3mm oli). Nüüd selles asendis pead vastavat kontakti liigutama nii, et see HAKKAB just avanema. Samuti keera teine kolb paika ja säti kontaktid paika. Kuna seal on kahed kontaktid ja nende kinnitus on kuidagi vist omavahel seotud, on sul natuke pusimist asjaga( palju aega tagasi sai torgitud ja ei mäleta hästi). Meeldetuletuseks veel, et kontaktivahet suurendades läheb süüde varasemaks ja vastupidi! Ega muud kui jõudu ja kannatust!
see on asjalik jutt. a minu jupiter 3el küll kontaktide kinnitused ühenduses pole.koi kirjutas:Oh ärand riidle. Siis ju asi palju lihtsam. Keera küünlad maha, süütemängu kaan maha, küünlad piipude külge ja korpusega massi, süüde sisse, keera väntvõlli võtmega süütemängu juurest päripäeva ja vaata millalüks kontakt avaneb- samal ajal peab ühes küünlas särtsatama-nüüd tead kumb kontakt on millisel pütil. Pead saama mõõta kolvi asendit küünla august ja sättima kolvi nii 2 kuni 3mm enne ülemist surnud seisu. (täpset mõõtu jupile ei mäleta-vist 2,3mm oli). Nüüd selles asendis pead vastavat kontakti liigutama nii, et see HAKKAB just avanema. Samuti keera teine kolb paika ja säti kontaktid paika. Kuna seal on kahed kontaktid ja nende kinnitus on kuidagi vist omavahel seotud, on sul natuke pusimist asjaga( palju aega tagasi sai torgitud ja ei mäleta hästi). Meeldetuletuseks veel, et kontaktivahet suurendades läheb süüde varasemaks ja vastupidi! Ega muud kui jõudu ja kannatust!
PS. kas küünaldedl ikka ON korralik säde olemas? kui oled kuskil seda enne maininud siis vabandust.
jupiteri ja 56 käigukast on nagu öö ja päev!.HARLEY. kirjutas:Võib juhtuda et leiad selle simmerlingi mingist moto poest või laagrite poest näit:SKF. (ära siis tihendi mõõtusid või tihendit ennast maha unusta)
Jupiteri mootorist pilte ei ole, aga IZ 56 käigukastist on.
Aga kuda mootori komresjooniga on, kas seal ei või viga olla??
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.