Paluks abi mootoriteemal

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Paluks abi mootoriteemal

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Niisiis plaan talvel jupiter3 mootor lahti võtta ja uuesti kokku panna (täiesti tükkideks võtta), kuna 1 pütt ei tööta. Siis aga pöördun siia, et kasvõi keegi annaks või saadaks läbi interneti mingeid jooniseid selle margi mootori kohta. Oleks hea kui keegi veel hoiataks mind selliste kohtade eest mida on raske lahti võtta ja kokku panna, et mitte eriti originaal osi rikkuda. Kuna tegu on algajaga siis on kõik soovitused teretulnud!

Tänades BlingBling.
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Kindlasti kui sa hakkad väntvõlli välja võtma vaata siis seda sa väntvõllil põskesi kokku ei löö.Endal on olnud sellised kurvad kogemused. :roll: :oops: Ja vaata siis seda ka, et sa midagi lahti ei löö täie rauaga.Mõistusega võtab lahti mitte jõuga.Edu sulle siis.Jooniseid peaks ikka saama internetist või siis mõnelt izi kodulehelt.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

esimene takistus ootab sind süüte kaane all,nimelt rootor.Rootori saad lahti,kui kasutad spets tõmmitsat või lihtsa polti,millel on keerme osa vähemalt 10 cm selle poldi keerad süütenuka asemele (poldi keerad rootorisse mitte nagu süütenuka poldi vänta) ja ongi käes..keti hammika mutter on Vastaskeermega,samuti ka siduri korvi oma,mina soovitaks igast liigutusest teha pilt digikaga..pärast lihtsam kokku panna.Samuti Näiteks Siduri osad ühte kohta panna süüte asja ja muud asjad teisse kohta.Sest seda ma ütlen sealt mootorist juppe tuleb palju.Kindlasti tee mingi joonis või fikseeri "kärridega vms" käigukast..Ja kindlasti keera kõik mootori poldid lahti...ennemgi segaseks end taotud ja mootori kaasi võid lahti taguda ainult puu kloppi kasutades,metall metalliga ei tõota head.Nii siis on üks koht veel,kus tasuks ettevaatlik olla ,nimelt veohammikaga on ühenduses 4-s käik ja too junn kannab LAHTISE LAAGRIGA karteri kaande,et kui avad ja siis hakkavad sealt rull-laagrid välja jooksma,sellega tasuks ette vaadata..Kui veel on probleeme,siis mu MSN abiks,Midagi oskan veel ehk aidata..Oman ka mingit pildi materjali,kui ise ühte jup3 lammutasin.
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Siiamaani olen palju kasulikku infot saanud. Tänan
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

.HARLEY.

Lugemata postitus Postitas .HARLEY. »

Kõige tähtsam asi, et sa kruvikeerejat kuhugi vahele ei lööks(äärmisel juhul mootori kinnituse juurde), ainult vasaraga siia, sinna, (kuhu saab)
Teiseks ära käigu hoova varrast parempoolse kaane alt lahti keera(kui on automaat sidur).
kindlasti keera hooratta polt lahti!
käigukastiga ole tähelepanelik!
midagi keerulist ei tohik olla!

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

vaata et vändakiile ära ei kaota...kuna sul on parem pütt vigane ? kas peab võtma kogu motorit laiali ?Äkki saaks käimari ühe kaane sisse jätta ja aint vändad välja koorida ja simmerid ära vahetada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

From: Raigo - Äkki saaks käimari ühe kaane sisse jätta ja aint vändad välja koorida ja simmerid ära vahetada.

See koht jäi segaseks, sest ma suht algaja. Kas keegi seletaks seda põhjalikumalt.
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

Paltry

Lugemata postitus Postitas Paltry »

kui vähegi loogilist mõtlemist on siis pole mingit digikat vaja, ja rootor tuleb ka nii ära et paned laua vahele ja koputad vähe aamriga ja tuleb ära

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Paltry käimarit esimest korda vaadates küll uuesti lambist kokku ei paneks õigesti,mina rootorit lauajupiga ei lööks kui oleks spetsiaalne tõmmits polt olemas..

.HARLEY.

Lugemata postitus Postitas .HARLEY. »

Aga oled sa kindel ,et viga on simmerlingides. ma kardan et asi on rohkem elektrisüsteemis.
Mul oli sama moodi parem pütt ei käinud-säde oli korras, kõik oli nagu enam vähem, aga kui käima panid, jäi säde nõrgaks.
ja viga oli juhtmete ühendustes.
Kasutaja avatar

tont
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Apr 2004, 12:41

Lugemata postitus Postitas tont »

enne mootori lahti kiskumist käi elektrisüsteem üksipulgi läbi: juhtmed, süütepoolid, küünlad, kondekad. hea oleks kui keegi saaks testriga kontrollida, et lühiseid ei ole. eriline tähelepanu juhtmetele, et need omavahel kuskilt koos ei oleks, mittevajalikust kohast massi ei läheks jne. elektrisüsteemi läbilappamine peaks algajale lihtsam olema kui käikari ja mootori laiali kiskumine.
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

nii. täpsustan siis. kui ajad 1 pütiga pöörded põhja, siis võtab ka 2 püti taha, mis omakorda ajab mootori nii möirgama et õudne. Mingil ajahetkel suurtel pööretel hakkavad mõlemad tööle. Viga ei saa olla elektrisüsteemis, sest ma vedasin kõik juhtmed uuesti. geneka pealt tulevad vanad juhtmed kondekasse ( - juhe) ja aku pealt tuleb juhe ka otse kondekasse ( + juhe). Ise arvan, et imeb bena asemel õhu hoopis silindrisse ( vist mingi tihend läbi)

Ning kas keegi seletaks mis asi on simmerling!!!
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

simmerling on tavaliselt mustast kummist asi (rõngas), mille siseraadiusel asetseb vedrurõngas...simmerling on tihend võllide....bla-bla...väntade otsas ja sees :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Kas ta siis on tihend võllide vahel?
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

ei..tavaliselt võllide otsas
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

st tihend jah :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

kas seda "tihendit" müüakse ka kuskil?
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 229
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas stretch »

Simmerlinge ehk kaelustihendeid ehk mansette müüakse näiteks Tallinna motopoodides ja kindlasti veel kusagil spetskohtades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

ok. selge. aga kas kellelgi pole pilte mootori lahtivõtust? või mingeid skeeme?
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

.HARLEY.

Lugemata postitus Postitas .HARLEY. »

Võib juhtuda et leiad selle simmerlingi mingist moto poest või laagrite poest näit:SKF. (ära siis tihendi mõõtusid või tihendit ennast maha unusta)

Jupiteri mootorist pilte ei ole, aga IZ 56 käigukastist on.

Aga kuda mootori komresjooniga on, kas seal ei või viga olla??
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

Just panin kolvile uue ülemise rõnga ja silindrile kõik uued tihendid, aga ikka 1 pütt ei tööta. Ja kas jupiter3 ja Iz 56 käigukastid erinevad?
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

.HARLEY.

Lugemata postitus Postitas .HARLEY. »

ei, nad nii erinevad ka ei ole võllid on samad ainult lülitus süsteem on teine
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

ok selge, aga ootan ikka pilte mootori sisust!
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere. arvan, et pole mõtet neid pilte oodata,sestneed ei anna sulle mootorist mingit ülevaadet ikkagi. Targem oleks ikka ise mingi veski laiali lüüa ja selle najal aru saada, et seal mingit nõidust ei ole. Kõrvuti mootori lahkamisega uuri ka mõnd raamatut (A. Palu raamatust on foorumis palju juttu olnud- see oleks sulle nagu papile piibel). Usu, ükski pildi seeria ei anna sulle sellega võrdset infi ja kogemust.
Kasutaja avatar

Teema algataja
BlingBling
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
Asukoht: saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas BlingBling »

mis sa mees arvad, et ma pole Arseni Palu raamatut lugenud? Sorry ma nii võhik ka pole.
Jawa 350cm3, Jawa 250cm3, cž 173cm3, Roller Turist 350cm3, Jupiter 2-3, Iž Jupiter 3k, zaz 968m

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Oh ärand riidle. Siis ju asi palju lihtsam. Keera küünlad maha, süütemängu kaan maha, küünlad piipude külge ja korpusega massi, süüde sisse, keera väntvõlli võtmega süütemängu juurest päripäeva ja vaata millalüks kontakt avaneb- samal ajal peab ühes küünlas särtsatama-nüüd tead kumb kontakt on millisel pütil. Pead saama mõõta kolvi asendit küünla august ja sättima kolvi nii 2 kuni 3mm enne ülemist surnud seisu. (täpset mõõtu jupile ei mäleta-vist 2,3mm oli). Nüüd selles asendis pead vastavat kontakti liigutama nii, et see HAKKAB just avanema. Samuti keera teine kolb paika ja säti kontaktid paika. Kuna seal on kahed kontaktid ja nende kinnitus on kuidagi vist omavahel seotud, on sul natuke pusimist asjaga( palju aega tagasi sai torgitud ja ei mäleta hästi). Meeldetuletuseks veel, et kontaktivahet suurendades läheb süüde varasemaks ja vastupidi! Ega muud kui jõudu ja kannatust!

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

No näed nüüd- panin veel valesse teemasse ka.

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas zten00 »

koi kirjutas:
Oh ärand riidle. Siis ju asi palju lihtsam. Keera küünlad maha, süütemängu kaan maha, küünlad piipude külge ja korpusega massi, süüde sisse, keera väntvõlli võtmega süütemängu juurest päripäeva ja vaata millalüks kontakt avaneb- samal ajal peab ühes küünlas särtsatama-nüüd tead kumb kontakt on millisel pütil. Pead saama mõõta kolvi asendit küünla august ja sättima kolvi nii 2 kuni 3mm enne ülemist surnud seisu. (täpset mõõtu jupile ei mäleta-vist 2,3mm oli). Nüüd selles asendis pead vastavat kontakti liigutama nii, et see HAKKAB just avanema. Samuti keera teine kolb paika ja säti kontaktid paika. Kuna seal on kahed kontaktid ja nende kinnitus on kuidagi vist omavahel seotud, on sul natuke pusimist asjaga( palju aega tagasi sai torgitud ja ei mäleta hästi). Meeldetuletuseks veel, et kontaktivahet suurendades läheb süüde varasemaks ja vastupidi! Ega muud kui jõudu ja kannatust!
see on asjalik jutt. a minu jupiter 3el küll kontaktide kinnitused ühenduses pole.

PS. kas küünaldedl ikka ON korralik säde olemas? kui oled kuskil seda enne maininud siis vabandust.

taurka

Lugemata postitus Postitas taurka »

.HARLEY. kirjutas:
Võib juhtuda et leiad selle simmerlingi mingist moto poest või laagrite poest näit:SKF. (ära siis tihendi mõõtusid või tihendit ennast maha unusta)

Jupiteri mootorist pilte ei ole, aga IZ 56 käigukastist on.

Aga kuda mootori komresjooniga on, kas seal ei või viga olla??
jupiteri ja 56 käigukast on nagu öö ja päev!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”