Kiivritest rääkides
Moderaator: Moded
Kiivritest rääkides
Nädalapäevad tagasi sattusin Bike World`i, kus hiljuti Arai esindaja müügimehi koolitamas käis.
Kohale oli toodud mitmete erinevate markide mudelid, mis legoks võetud ja osad ka purustatud kujul näha-katsuda.
Usun, et ilusti küsides neid ka teile näidatakse. Samuti on olemas ka kiivrite polstrid, millede erinevus margipõhiselt väga tuntav.
Eriliselt haibitud ja ilmselgelt üle hinnatud Schuberthist jalutan edaspidi päris kauge kaarega mööda, see kiiver on paberist. (pole päris 100% kindel, aga tundus et oli C1)
Samuti sai näpitud ühte AGV tippmudelit, mis hinnalt kõrgklassist, aga turvalisus küsitav.
Ise sain sellest "koolitusest" oluliselt targemaks ja valiku tegemisel pead vaevata polnud vaja.
Airoh läks pensionile.
Nädalapäevad tagasi sattusin Bike World`i, kus hiljuti Arai esindaja müügimehi koolitamas käis.
Kohale oli toodud mitmete erinevate markide mudelid, mis legoks võetud ja osad ka purustatud kujul näha-katsuda.
Usun, et ilusti küsides neid ka teile näidatakse. Samuti on olemas ka kiivrite polstrid, millede erinevus margipõhiselt väga tuntav.
Eriliselt haibitud ja ilmselgelt üle hinnatud Schuberthist jalutan edaspidi päris kauge kaarega mööda, see kiiver on paberist. (pole päris 100% kindel, aga tundus et oli C1)
Samuti sai näpitud ühte AGV tippmudelit, mis hinnalt kõrgklassist, aga turvalisus küsitav.
Ise sain sellest "koolitusest" oluliselt targemaks ja valiku tegemisel pead vaevata polnud vaja.
Airoh läks pensionile.
Kes mett teeb, see mett sööb!
No näed, hea kohe vaadata, et järgmine ekspert teab täpselt, mis kiivrid on paberist ja millised mitte. Kiivri ülesanne on lööki summutada ja see kuidas seda erinevad tootjad teevad pole siinkohal eluliselt vahet. Sinu nägemuste järgi raudkiiver oleks tippude tipp, sealt ei tule kuul ka ju läbi, aga paraku lahkud sellega siit ilmast kindlamalt, kui tavalise korraliku ABS-plastist kiivriga. Ei maksa unistadagi sellest, et ARAI kiivriga võid sa kordi kindlamalt läbi kivimüüri põrutada, kui näiteks kasvõi sellesama Airoh-iga. Ja kui võrdled kiivrikoore paksust, siis võrdle ka sisu summutusmaterjali paksust. Siit ka vahe, miks Arai väliselt väga väike tundub, seevastu Schuberth jälle liiga suur - Schuberth-i sisemine summutus on kordi paksem. Seega otsusta ise, mida sul rohkem vaja on, kas kuulikindlust või head summutust.Bick kirjutas:
Eriliselt haibitud ja ilmselgelt üle hinnatud Schuberthist jalutan edaspidi päris kauge kaarega mööda, see kiiver on paberist. (pole päris 100% kindel, aga tundus et oli C1)
Samuti sai näpitud ühte AGV tippmudelit, mis hinnalt kõrgklassist, aga turvalisus küsitav.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Nüüd ootame kõik pikkisilmi selle valiku nimekirja. Eriline sportlik huvi oleks mul isiklikult millised avatava lõuaosaga kiivrid sinna turvalisuse poole pealt parimate sisse klassifitseeruvad?Bick kirjutas:Nädalapäevad tagasi sattusin Bike World`i, kus hiljuti Arai esindaja müügimehi koolitamas käis.
Eriliselt haibitud ja ilmselgelt üle hinnatud Schuberthist jalutan edaspidi päris kauge kaarega mööda, see kiiver on paberist. (pole päris 100% kindel, aga tundus et oli C1)
Samuti sai näpitud ühte AGV tippmudelit, mis hinnalt kõrgklassist, aga turvalisus küsitav.
Ise sain sellest "koolitusest" oluliselt targemaks ja valiku tegemisel pead vaevata polnud vaja.
Airoh läks pensionile.
(või oli see muidugi vastupidi Arai müügijutt?

tsiklonaut, mine käi kohapeal ja uuri asja.
Esmalt oli kõik materjal reaalselt katsutav, seega müügimehel polnud siin midagi rääkida, kui vaid erinevatele momentidele tähelepanu juhtida.
Mis puutub avanevasse lõuaossa, siis on arusaadav, et kõik mis mingil moel liigub, on ka hapram võrreldes püsivaga.
Sellegi poolest ei pea ükski koor olema pealaelt pehme nagu sai... Jutu mõte oli materjalide erinevuses, jäikuses ja sisepolstrite mõistusepärases tehnoloogulises lahenduses. Mine proovi neid erinevaid koorikuid, vedelad nagu keedumakaronid.
Kenasti värvitud koorel ja hinnasildile märgitud numbril võiks ka sisu olla.
Esmalt oli kõik materjal reaalselt katsutav, seega müügimehel polnud siin midagi rääkida, kui vaid erinevatele momentidele tähelepanu juhtida.
Mis puutub avanevasse lõuaossa, siis on arusaadav, et kõik mis mingil moel liigub, on ka hapram võrreldes püsivaga.
Sellegi poolest ei pea ükski koor olema pealaelt pehme nagu sai... Jutu mõte oli materjalide erinevuses, jäikuses ja sisepolstrite mõistusepärases tehnoloogulises lahenduses. Mine proovi neid erinevaid koorikuid, vedelad nagu keedumakaronid.
Kenasti värvitud koorel ja hinnasildile märgitud numbril võiks ka sisu olla.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Schuberthi simemine polsterdus on tõepoolest kordi paksem ja jäik nagu kivitükk. Kumb siis parem, kas kildudeks lendav väliskiht ja kivina vastu pead lajatav sisepolsterdus, või vastupidav väliskoor ja pehmendatud sisepolsterdus?Rider*RR kirjutas:
Ja kui võrdled kiivrikoore paksust, siis võrdle ka sisu summutusmaterjali paksust. Siit ka vahe, miks Arai väliselt väga väike tundub, seevastu Schuberth jälle liiga suur - Schuberth-i sisemine summutus on kordi paksem. Seega otsusta ise, mida sul rohkem vaja on, kas kuulikindlust või head summutust.
Tõenäosus, et teisel juhul elama jääd vähe suurem, sest esimesele laksule võib ka teine järgneda. Kui aga peale esmast kontakti teise jaoks enam midagi pead kaitsmas pole, on tulemus teada.
Läbi seina sõitmiseks oleks mõistlik kiiver riiulile jätta, sest oht elama jääda on olemas ja ratastoolis veereda vaevalt keegi tahab. Kiiver jääks ka terveks, seega seda pole mõtet edaspidi ostupõhjuseks pakkuda.
Kes mett teeb, see mett sööb!
No nii lolli juttu pole juba ammu kuulnud. Viskad äkki pilgu vahelduseks siia http://www.schuberth-engineering.de/index_2.htmlBick kirjutas:Sellegi poolest ei pea ükski koor olema pealaelt pehme nagu sai... Jutu mõte oli materjalide erinevuses, jäikuses ja sisepolstrite mõistusepärases tehnoloogulises lahenduses. Mine proovi neid erinevaid koorikuid, vedelad nagu keedumakaronid.
Kenasti värvitud koorel ja hinnasildile märgitud numbril võiks ka sisu olla.
Ja teadmiseks veelkord - kiivrid toimivad tervikuna, st. koos sisu ja polstriga. Loomulikult, kui võrrelda ainult väliskoort, siis nendel, millel on kasutatud kolmekihilist erineva struktuuriga laminaati (nagu Arai), ongi see koorik tugevam. See annab tohutu tugevuse läbilöögile ja hõõrdumisele. Reaalsuses aga mängib suurimat rolli löögi sumbuvus - küll ja küll on vennad siitilmast lahkunud praktiliselt tervete kiivritega, kuna inimaju ei kannata lõputut koormust. See on sama võrdlus, miks tehakse uued autod kõik maksimaalselt lööki neelavad - eesmärk ei ole teps mitte auto esialgse kuju säilitamine, vaid autos istuja kaitsmine. Mine räägi autosalongis samuti värvile kleebitud hinnast.
Rider*RR viskab võib-olla vahepeal pilgu ka reaalsele elule. See mida sulle klipilt demotakse on absoluutne tippklass, mida saavad kasutada vaid vähesed väljavalitud. Poeletilt vaatab sulle vastu teine maailm, kus valikuid teha võimalik kõikidel ülejäänutel.
Nii lolli juttu my ass, selgelt eelistan pehmendatud sisu, kui lõhutud koorikut ja jäika polsterdust.
Nii lolli juttu my ass, selgelt eelistan pehmendatud sisu, kui lõhutud koorikut ja jäika polsterdust.
Kes mett teeb, see mett sööb!
No nii, tundub et mõni jääbki pead vastu seina taguma, aga see selleks. No mis kuradi maailm sul siis poeletilt vastu paistab. Ma olen samuti neid läbilõikes kiivreid kümneid kordi näinud ja ei ole kordagi hullunult mingisse margisõltuvusse sattunud. Rõhutan veelkord, vaatamata selle, et ma isiklikult Arai-d kasutan ja teda igati kiidan, tahan ma öelda seda, et on olemas palju teisi häid kiivritootjaid. See ongi reaalsus, et kõik nad vastavad turvalisusnormidele. Ja reaalsus on ka see, et tavatarbijale mängivad kindlalt suuremat rolli muud omadused, kui väliskooriku kihtide arv. Sinu jutu järgi peaks hakkama rõhuv enamus juba varakult hauapaika otsima, sest kiiver, millega nad ringi sõidavad, on osutunud tõeliseks pannkoogiks. Ja kardan, et paljudel siitmailt moodustaks tihtilugu ülalnimetatud Arai suurema osa tsikli hinnast.Bick kirjutas:Rider*RR viskab võib-olla vahepeal pilgu ka reaalsele elule. See mida sulle klipilt demotakse on absoluutne tippklass, mida saavad kasutada vaid vähesed väljavalitud. Poeletilt vaatab sulle vastu teine maailm, kus valikuid teha võimalik kõikidel ülejäänutel.
Nii lolli juttu my ass, selgelt eelistan pehmendatud sisu, kui lõhutud koorikut ja jäika polsterdust.
Mul jäi just sama mulje, et sinuga vaidlemine nagu peaga vastu puud jooksmine.
Esmalt on tõepoolest fantastiline kohata inimest, kes täpselt teab kiivrite hingeelust, nende käitumisest peale kokkupuudet objektidega, kellegi surma põhjustest rääkimata.. Respect ekspert, ameti vahetamisele pole mõelnud??
Avaldasin vaid oma enese arvamust nähtust ja kogetust, mitte ei räägi jutte, mida naisetelt saunas kuulsin
Ka mina olen aastate jooksul näinud ja kasutanud palju erinevate tootjate kiivreid, ning kinnise kiivri juurde tagasi pöördudes jään kindlasti avaneva lõuaosaga kiivrite eelist näit. teistega suhtlemisel taga igatsema. Absoluutselt ei kahtle erinevate tootjate turvanõuete vastavuses, aga loetud materjalide, nii siin, kui ka naaberriigi messil saadud informatsiooni põhjal, sai nii mõnigi asi selgemaks.
Lisaks on saanud oluliseks mõningad lisaväärtused, näit. vastumeelsus iga aasta uuesti kiivri sisse sõitmisele, sest ta suudab oma kuju muuta ka seistes. Pähe tõmbamisel erinevates suundades veniva kiivri pähe vedamine jne. Minus ei tekita endiselt usaldust kiiver, mis oma kivikõva sisuga väliselt pudeneb ja edasise eest ei kaitse.
NB! jutt ei käinud kiivrite läbilõikest vaid näidistele füüsiliselt tekitatud vigastustest.
Esmalt on tõepoolest fantastiline kohata inimest, kes täpselt teab kiivrite hingeelust, nende käitumisest peale kokkupuudet objektidega, kellegi surma põhjustest rääkimata.. Respect ekspert, ameti vahetamisele pole mõelnud??
Avaldasin vaid oma enese arvamust nähtust ja kogetust, mitte ei räägi jutte, mida naisetelt saunas kuulsin
Ka mina olen aastate jooksul näinud ja kasutanud palju erinevate tootjate kiivreid, ning kinnise kiivri juurde tagasi pöördudes jään kindlasti avaneva lõuaosaga kiivrite eelist näit. teistega suhtlemisel taga igatsema. Absoluutselt ei kahtle erinevate tootjate turvanõuete vastavuses, aga loetud materjalide, nii siin, kui ka naaberriigi messil saadud informatsiooni põhjal, sai nii mõnigi asi selgemaks.
Lisaks on saanud oluliseks mõningad lisaväärtused, näit. vastumeelsus iga aasta uuesti kiivri sisse sõitmisele, sest ta suudab oma kuju muuta ka seistes. Pähe tõmbamisel erinevates suundades veniva kiivri pähe vedamine jne. Minus ei tekita endiselt usaldust kiiver, mis oma kivikõva sisuga väliselt pudeneb ja edasise eest ei kaitse.
NB! jutt ei käinud kiivrite läbilõikest vaid näidistele füüsiliselt tekitatud vigastustest.
Viimati muutis Pikk, 21 Veebr 2006, 23:15, muudetud 2 korda kokku.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Millise ameti ? Ma puutun tsiklite, kiivrite ja muu sarnasega igapäevase tööna kokku juba pikki aastaid. Lõi äkki lambi põlema ? Ja keegi siin vahepeal piuksus midagi, et kas ma olen pannud peaga maasse- jah esimese asjaliku laksu panin 24 aastat tagasi mingi tolle aja moodsaima kiivriga, teise laksu 5 aastat tagasi tipp-Shoei-ga. Mõlemad korrad olid võrdselt ebameeldivad. Kui on veel küsimusi, anna aga tulla !Bick kirjutas:Mul jäi just sama mulje, et sinuga vaidlemine nagu peaga vastu puud jooksmine.
Esmalt on tõepoolest fantastiline kohata inimest, kes täpselt teab kiivrite hingeelust, nende käitumisest peale kokkupuudet objektidega, kellegi surma põhjustest rääkimata.. Respect ekspert, ameti vahetamisele pole mõelnud??
Eks siis paljasta oma tegelik pale. Kui selline ekspert juba oled, siis
mida sa keerutad? Keegi pole pretendeerinud absoluutsele tõle, sa ei saa väita, et sinul vaid õigus. Mina arvan näiteks teisiti ja mingil põhjusel on see nii. Kas siis valel põhjusel???.
Kõik eelnev jutt oli kogetu põhjal ja kui keegi minu jutus kahtleb võib seda kõike ise kohapeale kontrollima minna (kui sul see kõik olemas, kutsu külla ja väida vastupidist) seega lõpeta see läbilõike, oletuste ja kohati solvanguna võetav jutt.
Kui sinu maailma kujundavad vaid netist nähtud videoklipid, vanaemalt kuuldud muinasjutud ja saunanaise poolt õhtulehest loetu, siis jäta se enda teada.
Anonüümselt võime kõik Leninid olla.
mida sa keerutad? Keegi pole pretendeerinud absoluutsele tõle, sa ei saa väita, et sinul vaid õigus. Mina arvan näiteks teisiti ja mingil põhjusel on see nii. Kas siis valel põhjusel???.
Kõik eelnev jutt oli kogetu põhjal ja kui keegi minu jutus kahtleb võib seda kõike ise kohapeale kontrollima minna (kui sul see kõik olemas, kutsu külla ja väida vastupidist) seega lõpeta see läbilõike, oletuste ja kohati solvanguna võetav jutt.
Kui sinu maailma kujundavad vaid netist nähtud videoklipid, vanaemalt kuuldud muinasjutud ja saunanaise poolt õhtulehest loetu, siis jäta se enda teada.
Anonüümselt võime kõik Leninid olla.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Minu tegelik pale ei sisalda mingit inimesi abistavat infot. Need kes mind teavad, need teavad...Küll aga vastutan täiel määral selle eest, mida ma siin räägin.Bick kirjutas:Eks siis paljasta oma tegelik pale. Mida sa keerutad, kui selline ekspert juba oled?
Kui sinu maailma kujundavad vaid netist nähtud videoklipid, vanaemalt kuuldud muinasjutud ja saunanaise poolt õhtulehest loetu, siis jäta se enda teada.
Anonüümselt võime kõik Leninid olla.
Ma saan aru, et minu vanuseklassi juures on natuke mõtetu siin foorumis vaielda, aga reaalne info ja faktid on see, mis maksavad. On üsna kurb, et sellised inimesed nagu näiteks Napalm, keda ma isiklikult tunnen, kes on tõelised fanatid omal alal ja üritavad mingitki reaalset infot siia foorumisse tuua, peavad siit samakiiresti lahkuma tänu kohati lokkavale lauslollusele. Kindlasti on siin lugejateks ka neid, keda võiks peale kokkutulekute ka muu huvitada, võtame siis kasvõi sellesama kiivriteema...
lapsed-lapsed-lapsed....
kas ikkagi läheks sinna tagasi, et erineva paksuse rahakotiga inimesed jäävad ikkagi sinna, kuhu nende rahakott lubab jääda?
ja nende erinevate paksuste juures on olemas tipptegija ja siis tubli keskmik ja siis odav säästumudel?
fakt on see, et igaüks ei jõua osta schubertit või shoeid, mõni jääb ka airohi juurde. olen ise sõitnud shoeiga ja kiidan seda heaks, kuna see oli maksimum, mida sain see hetk lubada (shoei raid mark 2). hetkel sõidan kroomratta ja shoei alt lahtise lõuaga kiivriga ja ei kurda (ca 12K km tulemusena).
ei tee üldse maha või haibi airohit või avg'd või schubertit mõnda muud tegijat. lihtsalt kudagi samasugune tunne on, nagu bemmimehed teevad maha audit ja viimased omakorda mersut.
mida enam ma mõtlen selle jutu peale, mida RiderRR ja Bick siin aretanud on, siis tekib küsimus, kes on RiderRR? äkki korke, kes on teinud mitmeid lakse ja ellu jäänud. foorumirahvas teab suuresti, kes on bick. kes on rider rr, ei oska küll arvata.
tegelikult äkki peaks üldse korke käest küsima, mis kiivreid tema kasutab, sest kuulates rahvalegende ja tema enese jutte nendest laksudest, mida ta üle elanud on, siis peaksid just need kõige paremad olema.
aga noh, mida mina, asjaarmastaja ja õhukese rahakotiga inimene ka tean. aga seepärast ei jäta rattaga sõitmata, et mul ei ole Rider RR või Bickiga ühesugust kiivrit. nagu väga paljud teised
kas ikkagi läheks sinna tagasi, et erineva paksuse rahakotiga inimesed jäävad ikkagi sinna, kuhu nende rahakott lubab jääda?
ja nende erinevate paksuste juures on olemas tipptegija ja siis tubli keskmik ja siis odav säästumudel?
fakt on see, et igaüks ei jõua osta schubertit või shoeid, mõni jääb ka airohi juurde. olen ise sõitnud shoeiga ja kiidan seda heaks, kuna see oli maksimum, mida sain see hetk lubada (shoei raid mark 2). hetkel sõidan kroomratta ja shoei alt lahtise lõuaga kiivriga ja ei kurda (ca 12K km tulemusena).
ei tee üldse maha või haibi airohit või avg'd või schubertit mõnda muud tegijat. lihtsalt kudagi samasugune tunne on, nagu bemmimehed teevad maha audit ja viimased omakorda mersut.
mida enam ma mõtlen selle jutu peale, mida RiderRR ja Bick siin aretanud on, siis tekib küsimus, kes on RiderRR? äkki korke, kes on teinud mitmeid lakse ja ellu jäänud. foorumirahvas teab suuresti, kes on bick. kes on rider rr, ei oska küll arvata.
tegelikult äkki peaks üldse korke käest küsima, mis kiivreid tema kasutab, sest kuulates rahvalegende ja tema enese jutte nendest laksudest, mida ta üle elanud on, siis peaksid just need kõige paremad olema.
aga noh, mida mina, asjaarmastaja ja õhukese rahakotiga inimene ka tean. aga seepärast ei jäta rattaga sõitmata, et mul ei ole Rider RR või Bickiga ühesugust kiivrit. nagu väga paljud teised

-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
ja mis teeb teist sellised staarid, et teiste arvamused teie omade kõrvale enam viisakalt ei mahu?Rider*RR kirjutas:Ma saan aru, et minu vanuseklassi juures on natuke mõtetu siin foorumis vaielda, aga reaalne info ja faktid on see, mis maksavad. On üsna kurb, et sellised inimesed nagu näiteks Napalm, keda ma isiklikult tunnen, kes on tõelised fanatid omal alal ja üritavad mingitki reaalset infot siia foorumisse tuua, peavad siit samakiiresti lahkuma tänu kohati lokkavale lauslollusele. Kindlasti on siin lugejateks ka neid, keda võiks peale kokkutulekute ka muu huvitada, võtame siis kasvõi sellesama kiivriteema...
Kindlasti oleks ühe näite põhjal ennatlik järeldusi teha - kuid paistab tõesti nii - miski väga odav IXS "pott" - sai endale nii 15 - 20 cm prao sisse - kuid samas pea tundub olevat sama korras kui ennem (kui korras ta muidugi ennem oli....) - mis puutub nimet IXS i mugavusse siis see on ligilähedane nullile - tuul puhub sisse, polstrid raskesti eemaldatavad j.n.e.Tsikkelröövel kirjutas:Voh, hakkabki vist kujunema pilt, mida ootasin - kallim kiiver on (ehk)mugavam ja selle juustuks muutumine võtab kauem aega. Aga kui rääkida ise-enese tervisest, pole suurt vahet - laksu, mis nõuetekohase kiivri purustab, ei peaks pea vist kiivri sees niikuinii vastu. Muidugi, lükake mu jutt ümber, kui ma jama ajan.
Tere hommikut jälle.Rider*RR kirjutas:
Ma saan aru, et minu vanuseklassi juures on natuke mõtetu siin foorumis vaielda, aga reaalne info ja faktid on see, mis maksavad.
Ütle siis mulle, millise reaalse info vastu mina eksisin??? Kas siis SC (schuberth) väliskiht ei ole pehme ja sisu kivikõva?? Kas Arai väliskiht ei ole tugev ja sisu pehmendatud??
Kas peale esmast objektiga kokkupuudet, selle tulemusel purunenud väliskihil ja teistkordsel kokkupuutel objektiga ning edaspidise kaitse puudumisel pole seost turvalisusega?? Või käib alati üks laks ja edasine on ühene??? Elad üle või kaevatakse maasse.
Kui sa mu esimest posti uuesti loed, siis näed, et vooderduste erinevusele juhtisin samuti tähelepanu, mitte ei rääkinud ainult väliskihist...
Kas ma ei võinud saada nähtust oma emotsiooni??? Lihtsalt meie müügikultuuris puudub selline nähtus, nagu reaalne näite toomine, valdavalt räägitakse sulle tuntud kaubamärgist pestavast sisust ja nimedest, kes sama kaubamärki kasutavad, unustades, et nendel "kuulsustel" vaid nimi kiivril, mis sinu poolt soetatud tootega sama.
See oli minu seisukoht ja sa ei ole suutnud seda siiani muuta. Jutuga, et kõik on head ja mina tean, ilmselt kaugele ei sõida..
Siiani pole veel ükski lamp põlema läinud, pole aimugi kes sa oled ja kuni sul puuduvad vahendid kõige eelneva ümber lükkamiseks jäädki teoreetikuks, kes niisama kõvatab.
Viimati muutis Pikk, 22 Veebr 2006, 09:45, muudetud 1 kord kokku.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Tead, ütlen ausalt, ei viitsi enam vaielda. Aga sõnum, mis ma tahtsin öelda, on see, et kiivrit tuleb vaadelda tervikuna. Ma kardan, et kui hakkad neid erinevaid väliskoori võrdlema, siis on suurem enamus sinu mõistes nö. pehme. Küll aga turvalisustestid läbivad nad kõik. Võin välja kaevata info numbrites, kus löögi alla ja crash-testi on pandud suurem enamus tuntuid nimesi - no ei ole seal mäekõrgusi erinevusi, kui võrdled komposiitkiivreid. Ja mida need numbrid reaalses elus tavatarbijale annavad ? Selge on ka see, et kui suur ja tuntud kiivritootja laseb oma tooteliinilt välja miljoneid eluohtlikult nõrku kiivreid, oleks võimatu, et sellest keegi ei kuuleks. Ja lõppkokkuvõtteks, milliseid vahendeid sa minult soovid ? Loomulikult ei hakka ma ise kiivreid omal nahal testima - jään siis teoreetikuks või ?Bick kirjutas:Tere hommikut jälle.
Ütle siis mulle, millise reaalse info vastu mina eksisin??? Kas siis SC (schubeth) väliskiht ei ole pehme ja sisu kivikõva?? Kas Arai väliskiht ei ole tugev ja sisu pehmendatud??
Kas peale esmast objektiga kokkupuudet, selle tulemusel purunenud väliskihil ja teistkordsel kokkupuutel objektiga ning edaspidise kaitse puudumisel pole seost turvalisusega?? Või käib alati üks laks ja edasine on ühene??? Elad üle või kaevatakse maasse.
Kui sa mu esimest posti uuesti loed, siis näed, et vooderduste erinevusele juhtisin samuti tähelepanu, mitte ei rääkinud ainult väliskihist...
Kas ma ei võinud saada nähtust oma emotsiooni??? Lihtsalt meie müügikultuuris puudub selline nähtus, nagu reaalne näite toomine, valdavalt räägitakse sulle tuntud kaubamärgist pestavast sisust ja nimedest, kes sama kaubamärki kasutavad, unustades, et nendel "kuulsustel" vaid nimi kiivril, mis sinu poolt soetatud tootega sama.
See oli minu seisukoht ja sa ei ole suutnud seda siiani muuta. Jutuga, et kõik on head ja mina tean, ilmselt kaugele ei sõida..
Siiani pole veel ükski lamp põlema läinud, pole aimugi kes sa oled ja kuni sul puuduvad vahendid kõige eelneva ümber lükkamiseks jäädki teoreetikuks, kes niisama kõvatab.
Nii, et on peale Arai veel palju teisi häid kiivritootjaid - Shoei, AGV, Suomy, Shark, Schuberth, Bell, HJC, X-Lite jne., mida kohtad tippsõitjate peas motospordis ja laias maailmas. Ja ükski neist kiivritest ei ole 100% veatu. Võin ka enda Arai RX7 kohta miinused välja tuua, mis mind igapäevases elus häirivad - tohutu tuulemüra, sajandivanune visiirimehanism, kergesti lagunevad külgmised dekoorplaadid visiirimehanismil (endal juba üks vahetatud peale 4 kuud tarbimist). Küll aga kaaluvad plussid minu jaoks üle - hea kerge, superhea vent, fantastiline istuvus. Turvalisuse osas ma ei ole kordagi ühelegi tootjale kahtlust seadnud.
Halenaljakaks. Raider*RR=Motomarket, sellest võivad kõik ise omad järeldused teha. Miks ma ei imesta, et Schuberthi mainimisest saag käima tõmmati.. Ole siis mees ja julge kaupmehena sõna võtta, mitte ära poe oma kahestunud isiksusega kellegi anonüümse vägeva taha peitu.
Minu jaoks teema ammendus nüüd. Milliseid adekvaatseid vastuseid siit oodata enam olekski, kui ühe margi esindaja erapooletu kasutaja nime all sõna võtab.
Megairww@motomarket
Ühe foorumi kasutaja kommentaar:
"point ju lihtne, ta ei saa lihtsalt motomarketi nime alt siukest juttu ajada, keegi krt ei läeks enam sinna siit foorumist"
Minu jaoks teema ammendus nüüd. Milliseid adekvaatseid vastuseid siit oodata enam olekski, kui ühe margi esindaja erapooletu kasutaja nime all sõna võtab.
Megairww@motomarket
Ühe foorumi kasutaja kommentaar:
"point ju lihtne, ta ei saa lihtsalt motomarketi nime alt siukest juttu ajada, keegi krt ei läeks enam sinna siit foorumist"
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Miks te nii isiklikuks peate minema??? Selline normaalne argumenteeritud diskussioon on minu arvates selle foorumi üks paremaid osasid, sest vaidlustes ju selgubki tõde... Aga selle iskliku solvamise peaks sealt kuidagi välja saama...
Mina arvan, et kiivite hinnad ei sõltu mitte niivõrd turvalisusest (olen ka seda meelt, et see peaks standarditega paigas olema) vaid kergusest ja sellest tulenevast kallite materjalide (a la kevlar) kasutamisest, ventilatsioonist, visiirist jne. Ja kindlasti ei saa alahinnata ka brändi enda osa hinnas. Heaks võrdluseks on siin ju riided - sitta need Versace teksased Levi'seomadest 5x paremad, vastupidavamad jne. on...
Fazer@Nolan
Mina arvan, et kiivite hinnad ei sõltu mitte niivõrd turvalisusest (olen ka seda meelt, et see peaks standarditega paigas olema) vaid kergusest ja sellest tulenevast kallite materjalide (a la kevlar) kasutamisest, ventilatsioonist, visiirist jne. Ja kindlasti ei saa alahinnata ka brändi enda osa hinnas. Heaks võrdluseks on siin ju riided - sitta need Versace teksased Levi'seomadest 5x paremad, vastupidavamad jne. on...
Fazer@Nolan
Argumenteeritud erapooletu diskussioon on alati tervitatav. Kui aga keegi hakkab varjatult teise nime all oma tooteid promoma, siis see on vastuvõetamatu.
Ehe näide on Probikeri teema http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=111161#111161
kus Rider*RR (motomarket) Probiker kiivri maatasa teeb ja sujuva liigutusega motomarket(Rider*RR) kohe oma "super" toodet pakub. Alatu või mis??
Isiklikuks kiskus teema siis, kui motoRider mind lolliks nimetas. Ise selline kaval, häbi peaks olema!!!
Siiani arvasin, et isegi motomarket on suuteline muutuma, aga lisaks oskamatule müügitööle on seal peres ka alatu kahepalgeline häbiplekk. Mida siis arvata poodi sisenedes??? Saad ausalt müüjalt ausa hinnaga head kaupa?? Sellise suhtumisega mitte kunagi!!! Häbi rsk! Koomik.
Ehe näide on Probikeri teema http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=111161#111161
kus Rider*RR (motomarket) Probiker kiivri maatasa teeb ja sujuva liigutusega motomarket(Rider*RR) kohe oma "super" toodet pakub. Alatu või mis??
Isiklikuks kiskus teema siis, kui motoRider mind lolliks nimetas. Ise selline kaval, häbi peaks olema!!!
Siiani arvasin, et isegi motomarket on suuteline muutuma, aga lisaks oskamatule müügitööle on seal peres ka alatu kahepalgeline häbiplekk. Mida siis arvata poodi sisenedes??? Saad ausalt müüjalt ausa hinnaga head kaupa?? Sellise suhtumisega mitte kunagi!!! Häbi rsk! Koomik.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.