Kiivritestid
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Kiivritestid
Keda peaks huvitama MOTORRADI-i viimased testitulemused, siis need leiab http://www.motomarket.ee/Muud/motorrad_ ... 9_2005.pdf
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
- Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.madone kirjutas:mhmh.. kas 1200 tutikas või 5k suts kasutatud?![]()
hmmmmmmm....kurat tramm su naine teenib sadamas hästi
:D
sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.
ise sõidan shoeiga
Twinnipoeg Puhh 

-
- Postitusi: 248
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)m6mmik kirjutas:aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.
sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.
ise sõidan shoeiga
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...
P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Schuberth-i S1 - hetkel vaikseim ja kinniseim. ARAI unustage ära, kui vaikust soovite. Samad sõnad SHOEI kohta, kuigi mõlemad väga head sport - kategooria kiivrid. Lihtsalt vaikus ei ole nende tootjate peaeesmärk.madone kirjutas:Kuna te siin juba reklaami teete ja tooteid usinasti soovitate siis ehk on pakkuda midagi, mis oleks võimalikult vaikne, kindlasti peab olema kinnine ning võiks katta suure osa lõuaalusest jne.
Ühesõnaga tahaks ala kosmonaudi kuplit, kus sees üksi ennast privaatsena tunda ilma sitikate ja muude olenditeta....
aitäh!
Vaikne, kinnine, võimalikult palju kattev
Testide põhjal tundub see lazer täitsa pandav...
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
kes saksa keelt ei sprechi, neile:
http://motorcyclistonline.com/gearbox/hatz/
ning müra kohta:
http://www.freehearingtest.com/hia_moto ... acts.shtml
http://motorcyclistonline.com/gearbox/hatz/
ning müra kohta:
http://www.freehearingtest.com/hia_moto ... acts.shtml
Muude kohta ei tea kindlalt öelda aga Shoei'l on mõnele mudelile olemas selline toode nagu Whisper Strip Kit:Motomarket kirjutas:Schuberth-i S1 - hetkel vaikseim ja kinniseim. ARAI unustage ära, kui vaikust soovite. Samad sõnad SHOEI kohta, kuigi mõlemad väga head sport - kategooria kiivrid. Lihtsalt vaikus ei ole nende tootjate peaeesmärk.
http://www.motorradbekleidung.de/inc/fo ... helme2.jpg
Ise seda küll kasutanud ei ole ja seetõttu ei oska ka kommenteerida.

Terv.
Kelleni
Kelleni
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
- Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
noh mida keegi tähtsaks peab, kas hinda või kvaliteeti ja mürataset. see et shoei ja arai müratase pole peamine ei tähenda veel et nad ilgelt lärmaks. minu peas näiteks shubert kisas kõvemini. noh aga kiiver on kah suht personaalne ja igaüks soetab täpselt selle mida ta nagu oluliseks peabJannes kirjutas:No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)m6mmik kirjutas:aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.
sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.
ise sõidan shoeiga
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...
P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.
p.s mina sain oma kiivri sisu ise komplekteerida oma peakuju järgi. paljud odavad kiivrimüüad seda võimaldavad? kiivri ma ikkagi nigut endale ostan ju
Twinnipoeg Puhh 

-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
No võta proovi näiteks ARAI tippkiivrit RX 7 Corsair-i - kohiseb isegi juba linnakiirusel (bike peal). Saksa kiireteel peale poolt tundi 200 + kiirusel ilma kõrvatroppideta - kukuvad kõrvad lihtsalt peast ära. Samas ringrajal on asendamatu kiiver - istub superhästi, ventilatsioon on tipptasemel, kaalust, aerodünaamikast ja turvalisusest rääkimata.m6mmik kirjutas:noh mida keegi tähtsaks peab, kas hinda või kvaliteeti ja mürataset. see et shoei ja arai müratase pole peamine ei tähenda veel et nad ilgelt lärmaks. minu peas näiteks shubert kisas kõvemini. noh aga kiiver on kah suht personaalne ja igaüks soetab täpselt selle mida ta nagu oluliseks peabJannes kirjutas:No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)m6mmik kirjutas:aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.
sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.
ise sõidan shoeiga
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...
P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.
p.s mina sain oma kiivri sisu ise komplekteerida oma peakuju järgi. paljud odavad kiivrimüüad seda võimaldavad? kiivri ma ikkagi nigut endale ostan ju
Kui otsida mugavust, vaikust ja komforti, siis tihtilugu odavamad nö. mitte-sport mudelid pakuvad seda kordi enam.
Ja ärgem nüüd valesti aru saage - ARAI RX 7 ON väga hea kiiver ! Ainult, et matkameestele ja vaikuse otsijatele mitte just parim valik, kuigi hinnalt on saadaolevatest kalleim.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
madone kirjutas:nuh.. omal ajal ostsin pea 5k maksva AGV ja siiamaani olles ka teistega sõitnud nagu vahet pole
võibolla, et mõni odavam laseb lihtsalt rohkem müra läbi...
mingi aasta tagasi juba enam oma agv daemon top mudelile uut visiiri müüa pold kuskil ja nüüd kus tume klaas hakkab kah juba oma aega ära elama siis olengi dilemma ees, et millist nüüd osta.
ma ju räägin ei tea mitmendat korda, et kalli AGV-ga võib tillist saada... saastale koorikule on kirev replica peale löödud ja küsitakse ei tea mis hinda... tean, et üks ok AGV on x-vent mudel
Mad kas Bikeworld ei paku klaasi? kas louis kataloogist oled vaadanud? paljalt klaasi pärast nüüd kiivrit nurka ka ei maksa visata... tglt mul üks agv oma seisab - tutikas, pakendis, keskmise tumedusega... peab proovima kas sobib sinu omale
kes ütleb, et shoei z-one ei pea müra see järelikult pole seda kiivrit kunagi proovinud.
Teemas kõneaineks olnud lisa tuulekaitse lõua alla on z-onel hinna sees kaasas.
Ma ei kaitse seda kiivrit kinnisideena - pole muud põhjust kui vaid paljude proovitud kiivrite seast on vaid agv x-vent sinna lähedale küündinud, muud on sinna sapikas-mersu teemasse
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
No proovi korra Schuberth-i S1 ära ja siis alles märkad, kui lärmakas Z-one tegelikult on. Olen Z-one -i 3 aastat omal ajal tarbinud (alates sellest hetkest kui ta Shoei mudelivalikusse tuli) ja üllatav oli see, et tolle hetke aste madalam mudel (RF-800 oli vist tol hetkel), oli vaiksem. Z-one kaldub ka sinna sport-kategooriasse - hea dünaamika, väga hea vent, kerge aga tiba lärmakam kui rahvamudelid. Isegi mingites testides jooksevad need dB näitajad üllatuseks sedapidi välja.tramm66 kirjutas:madone kirjutas:nuh.. omal ajal ostsin pea 5k maksva AGV ja siiamaani olles ka teistega sõitnud nagu vahet pole :D
võibolla, et mõni odavam laseb lihtsalt rohkem müra läbi...
mingi aasta tagasi juba enam oma agv daemon top mudelile uut visiiri müüa pold kuskil ja nüüd kus tume klaas hakkab kah juba oma aega ära elama siis olengi dilemma ees, et millist nüüd osta.
ma ju räägin ei tea mitmendat korda, et kalli AGV-ga võib tillist saada... saastale koorikule on kirev replica peale löödud ja küsitakse ei tea mis hinda... tean, et üks ok AGV on x-vent mudel
Mad kas Bikeworld ei paku klaasi? kas louis kataloogist oled vaadanud? paljalt klaasi pärast nüüd kiivrit nurka ka ei maksa visata... tglt mul üks agv oma seisab - tutikas, pakendis, keskmise tumedusega... peab proovima kas sobib sinu omale
kes ütleb, et shoei z-one ei pea müra see järelikult pole seda kiivrit kunagi proovinud.
Teemas kõneaineks olnud lisa tuulekaitse lõua alla on z-onel hinna sees kaasas.
Ma ei kaitse seda kiivrit kinnisideena - pole muud põhjust kui vaid paljude proovitud kiivrite seast on vaid agv x-vent sinna lähedale küündinud, muud on sinna sapikas-mersu teemasse
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
nõus, et on palju vaiksemaid kiivreid olemas aga millegi muu arvelt - näiteks kaal mis hakkab kaela väsitama...
täiesti nõus ka sellega, et rahulikule kulgejale ja rutskaväänajale ei sobi üks ja sama mudel
aga pingutad ikka kõvasti üle jutuga sest shoeil mingit nii häirivat lärmi ka nüüd pole... mingi odava kiivri vihinaga ei anna ikka võrrelda küll kaugeltki mitte...
ainus harjumist vajav asi oli seljataha vaatamine - vaatenurk tavapärasest väiksem....
irw - naljakas asi tuli meelde... kukkusin trennis x-vendil klaasi puruks ja varu polnud kaasas. Lasin mingi laenatud nolaniga edasi kuni 200 pealt seljataha kiigates viuhh ja tuulega klaas eest läind - ostke 1500.-ga kiiver
täiesti nõus ka sellega, et rahulikule kulgejale ja rutskaväänajale ei sobi üks ja sama mudel
aga pingutad ikka kõvasti üle jutuga sest shoeil mingit nii häirivat lärmi ka nüüd pole... mingi odava kiivri vihinaga ei anna ikka võrrelda küll kaugeltki mitte...
ainus harjumist vajav asi oli seljataha vaatamine - vaatenurk tavapärasest väiksem....
irw - naljakas asi tuli meelde... kukkusin trennis x-vendil klaasi puruks ja varu polnud kaasas. Lasin mingi laenatud nolaniga edasi kuni 200 pealt seljataha kiigates viuhh ja tuulega klaas eest läind - ostke 1500.-ga kiiver

-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
No kindlasti on palju hullemaid vihisejaid. Shoei Z-One on tippkvaliteet - vigu on raske leida ja alla 5K kiivritega ei tasugi üldse kõrvutama hakatagi. Sama jutt Arai kohta. Lihtsalt, kui mõni ostab endale Ferrari ja hiljem avastab, et oleks tahtnud hoopis S-klassi Mersut, kuna too on mugavam ja vaiksem sõita. Tegelikult on ju mõlemad tippklassist, ainult et erineva suunitlusega. Schuberth toodab ka kahte kategooriasse - võistluskiivrid lähevad F1-te (Michael Schumacher, Ralf Schumacher, Nick Heidfeld) ja autosporti. Motokiivrid tavakasutusse, võttes arvesse just nõudlikku igapäevatarbijat. Hinnatasemelt ei ole muidugi premium-sarja mudelid nagu S1, C2, J1 igaühele vastuvõetavad.tramm66 kirjutas:nõus, et on palju vaiksemaid kiivreid olemas aga millegi muu arvelt - näiteks kaal mis hakkab kaela väsitama...
täiesti nõus ka sellega, et rahulikule kulgejale ja rutskaväänajale ei sobi üks ja sama mudel
aga pingutad ikka kõvasti üle jutuga sest shoeil mingit nii häirivat lärmi ka nüüd pole... mingi odava kiivri vihinaga ei anna ikka võrrelda küll kaugeltki mitte...
ainus harjumist vajav asi oli seljataha vaatamine - vaatenurk tavapärasest väiksem....
irw - naljakas asi tuli meelde... kukkusin trennis x-vendil klaasi puruks ja varu polnud kaasas. Lasin mingi laenatud nolaniga edasi kuni 200 pealt seljataha kiigates viuhh ja tuulega klaas eest läind - ostke 1500.-ga kiiver :wack:
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
mul on nolan x-lite 901 hinnax loodusinevstis peaaegu 6000eeki (oleneb värvist) ja ma olen kyll sitax rahul nolaniga.... ja enne lendab mul pea otsast ära kui sellel kiivril visiir lahti läheb ise.vent on hea... all see tuule krae olemas,ja mis mulle julmalt meeldib on see, et tal on sees visiiril veel uduklaas, tänu millele pole mitte kunagi see visiir udusex läinud



Minu siirad õnnitlused Motomarketile "Teie" kiiver jälle kõige parem. Miks ma ei üllatu.Motomarket kirjutas:Siit veel mõned lärmakuse testid kinnistele kiivritele http://www.motomarket.ee/Muud/Helmtest.pdf
Üks küsimus tekkis........kas kiivri juures peale db veel midagi hinnata on.....
Võtab aastavanuse teema jälle üles 
oli juttu, kus üks väidab, et kiiver on mürarikas, teine aga sama kiivri kohta, et vaikseim, mida proovinud.
Minu kogemus C1-ga oli samasugune erinevaid tsikleid kasutades.
LC4 Adventure 98 oskas C1 ja minu pikkuse kombinatsioonis tekitada olukorra, kus 100km läbimist tekitas nädalase peavalu. Sama kombinatsiooniga püsti sõites oli see kiiver vaikseim ja stabiilseim.
Aitas Adventure esiklaasi asendamine isetehtuga ning probleemid kadusid. Lihtsalt kiivri aerodünaamika ei sobinud tsikli omaga absoluutselt kokku.
C1 näiteks tavalise matkabaigi peal (gsx600f) oli enamasti vaikne. Teatud peeglite asend tekitas aga kusagil visiiri juures vilistava keerise.
Seega ei ole kiivri müratase absoluutne näitaja vaid sõltub kasutaja füsionoomia, tsikli aerodünaamika ja kiivri disaini kombinatsioonist.

oli juttu, kus üks väidab, et kiiver on mürarikas, teine aga sama kiivri kohta, et vaikseim, mida proovinud.
Minu kogemus C1-ga oli samasugune erinevaid tsikleid kasutades.
LC4 Adventure 98 oskas C1 ja minu pikkuse kombinatsioonis tekitada olukorra, kus 100km läbimist tekitas nädalase peavalu. Sama kombinatsiooniga püsti sõites oli see kiiver vaikseim ja stabiilseim.
Aitas Adventure esiklaasi asendamine isetehtuga ning probleemid kadusid. Lihtsalt kiivri aerodünaamika ei sobinud tsikli omaga absoluutselt kokku.
C1 näiteks tavalise matkabaigi peal (gsx600f) oli enamasti vaikne. Teatud peeglite asend tekitas aga kusagil visiiri juures vilistava keerise.
Seega ei ole kiivri müratase absoluutne näitaja vaid sõltub kasutaja füsionoomia, tsikli aerodünaamika ja kiivri disaini kombinatsioonist.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
inglise tsiklinädalaleht Motorcyclenews kirjutas paar nädalat tagasi et euroopa ECE 22-05 ohutusstandard mille nõudeid peavad kõik euroopas müüdavad kiivrid täitma on jama. Mujal maailmas (USA, Kanaada, Austraalia jne) kasutusel olev SNELL standard on palju nõudlikum. ECE 22-05 standard pidi nii lahja olema selleks et oleks võimalik euroopas turustada odavaid hiinas toodetud kiivreid. Motorcyclenews lasi erinevaid kiivried testida laboris SNELL standardi järgi, enamus kukkus haledalt läbi.
Siin on selle kohta väike filmike: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... ODUCT-NEWS
Siin on selle kohta väike filmike: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... ODUCT-NEWS
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Turvalisuse jutt ei ole vast eriti asjakohane sest allpoolt toodud artiklis on matemaatiliselt tõestatud, et isegi paar tuhat krooni maksva Uvex kiivri katki tegemiseks on vaja kiirust ligi 700 km/t.Samas ringrajal on asendamatu kiiver - istub superhästi, ventilatsioon on tipptasemel, kaalust, aerodünaamikast ja turvalisusest rääkimata.
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 7-2006.jpg
No tegelt jah, turvalisuse alla ei käi ainult kiivri tugevus, vaid ka vastupidavus tulele, klaasi stabiilsus kiirustel 200+... Siin on need kallid mudelid ilmselt kaugel ees
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
ma pakun, et kiivri esmafunktsioon on kaitsta pead löögi eest mitte jääda terveks kiirusel 600kmhFreaksmart kirjutas:Turvalisuse jutt ei ole vast eriti asjakohane sest allpoolt toodud artiklis on matemaatiliselt tõestatud, et isegi paar tuhat krooni maksva Uvex kiivri katki tegemiseks on vaja kiirust ligi 700 km/t.
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 7-2006.jpg
No tegelt jah, turvalisuse alla ei käi ainult kiivri tugevus, vaid ka vastupidavus tulele, klaasi stabiilsus kiirustel 200+... Siin on need kallid mudelid ilmselt kaugel ees

või on olulisem , et kirstus on vähemalt pea terve?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.