Kiivritestid

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Kiivritestid

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

Keda peaks huvitama MOTORRADI-i viimased testitulemused, siis need leiab http://www.motomarket.ee/Muud/motorrad_ ... 9_2005.pdf
Kasutaja avatar

MOTODEPOO
Kaupmees
Postitusi: 247
Liitunud: 23 Aug 2004, 13:47
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas MOTODEPOO »

Antud testis napilt kolmandaks jäänud, Lazeri avatav Granville GL mudel piiratud koguses nyyd Motodepoo Tallinna kaupluses saadaval, hinnaga 2900.-...nagu ka palju teisi Lazeri kiivreid, hinnad alates 1200.- (kinnine mudel)

Ups, läks vist vähe kaubaliseks :roll:

terv,
Rain
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

mad ära kuula hülge ja rahva loba :lol:

shoei, arai, suomi (w)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

tramm66 kirjutas:
mad ära kuula hülge ja rahva loba :lol:

shoei, arai, suomi (w)
aga NOLAN??? :roll:
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

talveale oli 6300.- louis.de, kasutatud kujul ringleb ca 3-5 tuh vahel.. ebay
Kasutaja avatar

m6mmik
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas m6mmik »

madone kirjutas:
mhmh.. kas 1200 tutikas või 5k suts kasutatud? :D

hmmmmmmm.... :P kurat tramm su naine teenib sadamas hästi :D:D
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.

sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.

ise sõidan shoeiga
Twinnipoeg Puhh :)
Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 248
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: R1200R -17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas Jannes »

m6mmik kirjutas:
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.

sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.

ise sõidan shoeiga
No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...

P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

madone kirjutas:
Kuna te siin juba reklaami teete ja tooteid usinasti soovitate siis ehk on pakkuda midagi, mis oleks võimalikult vaikne, kindlasti peab olema kinnine ning võiks katta suure osa lõuaalusest jne.

Ühesõnaga tahaks ala kosmonaudi kuplit, kus sees üksi ennast privaatsena tunda ilma sitikate ja muude olenditeta....

aitäh!

Vaikne, kinnine, võimalikult palju kattev

Testide põhjal tundub see lazer täitsa pandav...
Schuberth-i S1 - hetkel vaikseim ja kinniseim. ARAI unustage ära, kui vaikust soovite. Samad sõnad SHOEI kohta, kuigi mõlemad väga head sport - kategooria kiivrid. Lihtsalt vaikus ei ole nende tootjate peaeesmärk.
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Kasutaja avatar

Kelleni
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Aug 2005, 12:26

Lugemata postitus Postitas Kelleni »

Motomarket kirjutas:
Schuberth-i S1 - hetkel vaikseim ja kinniseim. ARAI unustage ära, kui vaikust soovite. Samad sõnad SHOEI kohta, kuigi mõlemad väga head sport - kategooria kiivrid. Lihtsalt vaikus ei ole nende tootjate peaeesmärk.
Muude kohta ei tea kindlalt öelda aga Shoei'l on mõnele mudelile olemas selline toode nagu Whisper Strip Kit:
http://www.motorradbekleidung.de/inc/fo ... helme2.jpg
Ise seda küll kasutanud ei ole ja seetõttu ei oska ka kommenteerida. :roll: Mõtlesin, et järgmine hooaeg proovin ära. Eks siis annan märku, on see jupstükk seda raha väärt või mitte (~40€ vist).
Terv.
Kelleni
Kasutaja avatar

m6mmik
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas m6mmik »

Jannes kirjutas:
m6mmik kirjutas:
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.

sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.

ise sõidan shoeiga
No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...

P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.
noh mida keegi tähtsaks peab, kas hinda või kvaliteeti ja mürataset. see et shoei ja arai müratase pole peamine ei tähenda veel et nad ilgelt lärmaks. minu peas näiteks shubert kisas kõvemini. noh aga kiiver on kah suht personaalne ja igaüks soetab täpselt selle mida ta nagu oluliseks peab

p.s mina sain oma kiivri sisu ise komplekteerida oma peakuju järgi. paljud odavad kiivrimüüad seda võimaldavad? kiivri ma ikkagi nigut endale ostan ju
Twinnipoeg Puhh :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

m6mmik kirjutas:
Jannes kirjutas:
m6mmik kirjutas:
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.

sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.

ise sõidan shoeiga
No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...

P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.
noh mida keegi tähtsaks peab, kas hinda või kvaliteeti ja mürataset. see et shoei ja arai müratase pole peamine ei tähenda veel et nad ilgelt lärmaks. minu peas näiteks shubert kisas kõvemini. noh aga kiiver on kah suht personaalne ja igaüks soetab täpselt selle mida ta nagu oluliseks peab

p.s mina sain oma kiivri sisu ise komplekteerida oma peakuju järgi. paljud odavad kiivrimüüad seda võimaldavad? kiivri ma ikkagi nigut endale ostan ju
No võta proovi näiteks ARAI tippkiivrit RX 7 Corsair-i - kohiseb isegi juba linnakiirusel (bike peal). Saksa kiireteel peale poolt tundi 200 + kiirusel ilma kõrvatroppideta - kukuvad kõrvad lihtsalt peast ära. Samas ringrajal on asendamatu kiiver - istub superhästi, ventilatsioon on tipptasemel, kaalust, aerodünaamikast ja turvalisusest rääkimata.
Kui otsida mugavust, vaikust ja komforti, siis tihtilugu odavamad nö. mitte-sport mudelid pakuvad seda kordi enam.
Ja ärgem nüüd valesti aru saage - ARAI RX 7 ON väga hea kiiver ! Ainult, et matkameestele ja vaikuse otsijatele mitte just parim valik, kuigi hinnalt on saadaolevatest kalleim.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

madone kirjutas:
nuh.. omal ajal ostsin pea 5k maksva AGV ja siiamaani olles ka teistega sõitnud nagu vahet pole :D

võibolla, et mõni odavam laseb lihtsalt rohkem müra läbi...

mingi aasta tagasi juba enam oma agv daemon top mudelile uut visiiri müüa pold kuskil ja nüüd kus tume klaas hakkab kah juba oma aega ära elama siis olengi dilemma ees, et millist nüüd osta.

ma ju räägin ei tea mitmendat korda, et kalli AGV-ga võib tillist saada... saastale koorikule on kirev replica peale löödud ja küsitakse ei tea mis hinda... tean, et üks ok AGV on x-vent mudel
Mad kas Bikeworld ei paku klaasi? kas louis kataloogist oled vaadanud? paljalt klaasi pärast nüüd kiivrit nurka ka ei maksa visata... tglt mul üks agv oma seisab - tutikas, pakendis, keskmise tumedusega... peab proovima kas sobib sinu omale

kes ütleb, et shoei z-one ei pea müra see järelikult pole seda kiivrit kunagi proovinud.
Teemas kõneaineks olnud lisa tuulekaitse lõua alla on z-onel hinna sees kaasas.
Ma ei kaitse seda kiivrit kinnisideena - pole muud põhjust kui vaid paljude proovitud kiivrite seast on vaid agv x-vent sinna lähedale küündinud, muud on sinna sapikas-mersu teemasse
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

tramm66 kirjutas:
madone kirjutas:
nuh.. omal ajal ostsin pea 5k maksva AGV ja siiamaani olles ka teistega sõitnud nagu vahet pole :D

võibolla, et mõni odavam laseb lihtsalt rohkem müra läbi...

mingi aasta tagasi juba enam oma agv daemon top mudelile uut visiiri müüa pold kuskil ja nüüd kus tume klaas hakkab kah juba oma aega ära elama siis olengi dilemma ees, et millist nüüd osta.

ma ju räägin ei tea mitmendat korda, et kalli AGV-ga võib tillist saada... saastale koorikule on kirev replica peale löödud ja küsitakse ei tea mis hinda... tean, et üks ok AGV on x-vent mudel
Mad kas Bikeworld ei paku klaasi? kas louis kataloogist oled vaadanud? paljalt klaasi pärast nüüd kiivrit nurka ka ei maksa visata... tglt mul üks agv oma seisab - tutikas, pakendis, keskmise tumedusega... peab proovima kas sobib sinu omale

kes ütleb, et shoei z-one ei pea müra see järelikult pole seda kiivrit kunagi proovinud.
Teemas kõneaineks olnud lisa tuulekaitse lõua alla on z-onel hinna sees kaasas.
Ma ei kaitse seda kiivrit kinnisideena - pole muud põhjust kui vaid paljude proovitud kiivrite seast on vaid agv x-vent sinna lähedale küündinud, muud on sinna sapikas-mersu teemasse
No proovi korra Schuberth-i S1 ära ja siis alles märkad, kui lärmakas Z-one tegelikult on. Olen Z-one -i 3 aastat omal ajal tarbinud (alates sellest hetkest kui ta Shoei mudelivalikusse tuli) ja üllatav oli see, et tolle hetke aste madalam mudel (RF-800 oli vist tol hetkel), oli vaiksem. Z-one kaldub ka sinna sport-kategooriasse - hea dünaamika, väga hea vent, kerge aga tiba lärmakam kui rahvamudelid. Isegi mingites testides jooksevad need dB näitajad üllatuseks sedapidi välja.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

nõus, et on palju vaiksemaid kiivreid olemas aga millegi muu arvelt - näiteks kaal mis hakkab kaela väsitama...
täiesti nõus ka sellega, et rahulikule kulgejale ja rutskaväänajale ei sobi üks ja sama mudel

aga pingutad ikka kõvasti üle jutuga sest shoeil mingit nii häirivat lärmi ka nüüd pole... mingi odava kiivri vihinaga ei anna ikka võrrelda küll kaugeltki mitte...
ainus harjumist vajav asi oli seljataha vaatamine - vaatenurk tavapärasest väiksem....
irw - naljakas asi tuli meelde... kukkusin trennis x-vendil klaasi puruks ja varu polnud kaasas. Lasin mingi laenatud nolaniga edasi kuni 200 pealt seljataha kiigates viuhh ja tuulega klaas eest läind - ostke 1500.-ga kiiver :wack:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

tramm66 kirjutas:
nõus, et on palju vaiksemaid kiivreid olemas aga millegi muu arvelt - näiteks kaal mis hakkab kaela väsitama...
täiesti nõus ka sellega, et rahulikule kulgejale ja rutskaväänajale ei sobi üks ja sama mudel

aga pingutad ikka kõvasti üle jutuga sest shoeil mingit nii häirivat lärmi ka nüüd pole... mingi odava kiivri vihinaga ei anna ikka võrrelda küll kaugeltki mitte...
ainus harjumist vajav asi oli seljataha vaatamine - vaatenurk tavapärasest väiksem....
irw - naljakas asi tuli meelde... kukkusin trennis x-vendil klaasi puruks ja varu polnud kaasas. Lasin mingi laenatud nolaniga edasi kuni 200 pealt seljataha kiigates viuhh ja tuulega klaas eest läind - ostke 1500.-ga kiiver :wack:
No kindlasti on palju hullemaid vihisejaid. Shoei Z-One on tippkvaliteet - vigu on raske leida ja alla 5K kiivritega ei tasugi üldse kõrvutama hakatagi. Sama jutt Arai kohta. Lihtsalt, kui mõni ostab endale Ferrari ja hiljem avastab, et oleks tahtnud hoopis S-klassi Mersut, kuna too on mugavam ja vaiksem sõita. Tegelikult on ju mõlemad tippklassist, ainult et erineva suunitlusega. Schuberth toodab ka kahte kategooriasse - võistluskiivrid lähevad F1-te (Michael Schumacher, Ralf Schumacher, Nick Heidfeld) ja autosporti. Motokiivrid tavakasutusse, võttes arvesse just nõudlikku igapäevatarbijat. Hinnatasemelt ei ole muidugi premium-sarja mudelid nagu S1, C2, J1 igaühele vastuvõetavad.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

Siit veel mõned lärmakuse testid kinnistele kiivritele http://www.motomarket.ee/Muud/Helmtest.pdf
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

mul on nolan x-lite 901 hinnax loodusinevstis peaaegu 6000eeki (oleneb värvist) ja ma olen kyll sitax rahul nolaniga.... ja enne lendab mul pea otsast ära kui sellel kiivril visiir lahti läheb ise.vent on hea... all see tuule krae olemas,ja mis mulle julmalt meeldib on see, et tal on sees visiiril veel uduklaas, tänu millele pole mitte kunagi see visiir udusex läinud :mrgreen: :bsmile:
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

ära muretse sepp... see millel klaas ära lendas oli mingi suva odav nolan
mul üks tuttav sõitis rinkat nolani kallima mudeliga (täpset marki ei tea) ja oli väga rahul
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

tramm66 kirjutas:
ära muretse sepp... see millel klaas ära lendas oli mingi suva odav nolan
mul üks tuttav sõitis rinkat nolani kallima mudeliga (täpset marki ei tea) ja oli väga rahul
oehhh jesss... saan nyyd öösel rahulikult magada :mrgreen:
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Motomarket kirjutas:
Siit veel mõned lärmakuse testid kinnistele kiivritele http://www.motomarket.ee/Muud/Helmtest.pdf
Minu siirad õnnitlused Motomarketile "Teie" kiiver jälle kõige parem. Miks ma ei üllatu.
Üks küsimus tekkis........kas kiivri juures peale db veel midagi hinnata on.....
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

endal Shark S800, minu arust suurt vahet shoei-ga küll pole :roll:
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Inz001 kirjutas:
endal Shark S800, minu arust suurt vahet shoei-ga küll pole :roll:
on ikka - ligi viiekordne hinnavahe :mrgreen:
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

ainuke vahe ongi vist hind :lol:
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Inz001 kirjutas:
ainuke vahe ongi vist hind :lol:
kle kiri ka ikka ju :lol:
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Võtab aastavanuse teema jälle üles ;)

oli juttu, kus üks väidab, et kiiver on mürarikas, teine aga sama kiivri kohta, et vaikseim, mida proovinud.

Minu kogemus C1-ga oli samasugune erinevaid tsikleid kasutades.

LC4 Adventure 98 oskas C1 ja minu pikkuse kombinatsioonis tekitada olukorra, kus 100km läbimist tekitas nädalase peavalu. Sama kombinatsiooniga püsti sõites oli see kiiver vaikseim ja stabiilseim.
Aitas Adventure esiklaasi asendamine isetehtuga ning probleemid kadusid. Lihtsalt kiivri aerodünaamika ei sobinud tsikli omaga absoluutselt kokku.

C1 näiteks tavalise matkabaigi peal (gsx600f) oli enamasti vaikne. Teatud peeglite asend tekitas aga kusagil visiiri juures vilistava keerise.

Seega ei ole kiivri müratase absoluutne näitaja vaid sõltub kasutaja füsionoomia, tsikli aerodünaamika ja kiivri disaini kombinatsioonist.
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

inglise tsiklinädalaleht Motorcyclenews kirjutas paar nädalat tagasi et euroopa ECE 22-05 ohutusstandard mille nõudeid peavad kõik euroopas müüdavad kiivrid täitma on jama. Mujal maailmas (USA, Kanaada, Austraalia jne) kasutusel olev SNELL standard on palju nõudlikum. ECE 22-05 standard pidi nii lahja olema selleks et oleks võimalik euroopas turustada odavaid hiinas toodetud kiivreid. Motorcyclenews lasi erinevaid kiivried testida laboris SNELL standardi järgi, enamus kukkus haledalt läbi.
Siin on selle kohta väike filmike: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... ODUCT-NEWS

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Samas ringrajal on asendamatu kiiver - istub superhästi, ventilatsioon on tipptasemel, kaalust, aerodünaamikast ja turvalisusest rääkimata.
Turvalisuse jutt ei ole vast eriti asjakohane sest allpoolt toodud artiklis on matemaatiliselt tõestatud, et isegi paar tuhat krooni maksva Uvex kiivri katki tegemiseks on vaja kiirust ligi 700 km/t.

http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 7-2006.jpg

No tegelt jah, turvalisuse alla ei käi ainult kiivri tugevus, vaid ka vastupidavus tulele, klaasi stabiilsus kiirustel 200+... Siin on need kallid mudelid ilmselt kaugel ees
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

kas pole mitte nii, et snelli test pole tegelikult kohustusli? et see on üks metoodika mitmetest kuidas kiivrit testida (ilmselt tuntuim ja seega paremini müüv) erinevalt euroopast, kus on üks standard mida täites võib sellise kiivriga varustatult liigelda.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Freaksmart kirjutas:
Turvalisuse jutt ei ole vast eriti asjakohane sest allpoolt toodud artiklis on matemaatiliselt tõestatud, et isegi paar tuhat krooni maksva Uvex kiivri katki tegemiseks on vaja kiirust ligi 700 km/t.

http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 7-2006.jpg

No tegelt jah, turvalisuse alla ei käi ainult kiivri tugevus, vaid ka vastupidavus tulele, klaasi stabiilsus kiirustel 200+... Siin on need kallid mudelid ilmselt kaugel ees
ma pakun, et kiivri esmafunktsioon on kaitsta pead löögi eest mitte jääda terveks kiirusel 600kmh :P

või on olulisem , et kirstus on vähemalt pea terve?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”