Aprilia RSV 1000R laadimine.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
- Tsikkel: Kawasaki er5 97a.
- Tänatud: 1 kord
Aprilia RSV 1000R laadimine.
Tere!
Mure selline, et tühikäigul laadimine puudub ja pööretel on maks laadimine 13,3V . Sõites nii 100-110km tunnis on laadimne umbes 13,3v.
Tundub, et genekas õhtal, oskab keegi öelda kus kohast saab uue geneka tellida või teab kedagi kes mähiks uuesti?
Tartu Motohoovis öeldi, et isegi B-osa ei ole enam saada.
Ette tänades Meelis.
Mure selline, et tühikäigul laadimine puudub ja pööretel on maks laadimine 13,3V . Sõites nii 100-110km tunnis on laadimne umbes 13,3v.
Tundub, et genekas õhtal, oskab keegi öelda kus kohast saab uue geneka tellida või teab kedagi kes mähiks uuesti?
Tartu Motohoovis öeldi, et isegi B-osa ei ole enam saada.
Ette tänades Meelis.
-
- Postitusi: 507
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Huupi genekat ostma ei tormaks. Sümptomid võivad ka pekkis pingeregulaatori põhjustatud olla.
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
- Tsikkel: Kawasaki er5 97a.
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Kuidas seda saan konrtollida?vanalendur kirjutas: ↑09 Apr 2024, 22:19Huupi genekat ostma ei tormaks. Sümptomid võivad ka pekkis pingeregulaatori põhjustatud olla.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Tüüpviga sellel rattal, mähis põleb läbi. otsides kindlasti leiab uue. palju läbisõitu on?
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
- Tsikkel: Kawasaki er5 97a.
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Kui õige see on aga kella järgi 22000km.peetersell kirjutas: ↑10 Apr 2024, 00:20Tüüpviga sellel rattal, mähis põleb läbi. otsides kindlasti leiab uue. palju läbisõitu on?
-
- Postitusi: 435
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Siin on suhteliselt lihtsalt lahti seletatud kuidas veenduda:Ametivend kirjutas: ↑09 Apr 2024, 22:24Kuidas seda saan konrtollida?vanalendur kirjutas: ↑09 Apr 2024, 22:19Huupi genekat ostma ei tormaks. Sümptomid võivad ka pekkis pingeregulaatori põhjustatud olla.
Muidugi saab ka pingeregulaatorit kontrollida, kuid siis on vaja kindlasti teada kontaktide ehk pistiku PINide omadusi - kuhu tulevad genekast 3F vahelduvvoolu, kus on "+" väljund, milline on "-" väljund ning kas on veel mingi kontrolli funktsiooni ühendus... Kui neid ei tea, siis väga keeruline on õigeid näite pingeregulaatori kontaktidelt lugeda. Pigem testiks seda alles siis, kui geneka väljundid on korras. Kui genekas on korras aga korrektne laadimise pinge ikkagi akule ei jõua, siis otsimise teraviku suunaks pingereleele.
Kui Pingerelee näit jääb videos soovitatud piiridest välja, siis korraks prooviks ka näitu lugeda ilma igasuguste tarbijateta - st võtaks kaitsme plokist n.ö. peakaitsme välja, et jääks ainult pingeree ahel koos geneka ja akuga - see välistaks mingi tarbija ahela lühise, mis alandab pingerelee näitu trastiliselt... Najah, siis on ka ratast väga keeruline tööle panna...
Samas tuleks siis iga kaitsmega seotud ahela takistust mõõta, kui see jääb ootereziimil üle 1A... siis on midagi jama selle ahelaga ehk liiga suur tarbimine. Samas see 1A kaob küll mootori töötamisel ülejäänud tarbijate hulka ära aga lühise korral võib pingerelee saada kahjustatud.
Kõige suurem oht pingereele on kuumus - st see paikneb kuskil istme/paagi jne all, kus jahutus puudulik - sellisel juhul soovitaks, kui on võimalik, see pingerelee viia sinna, kus õhk liigub.
Teine jama on see, kui geneka vahelduvvoolu ahel läheb kerega lühisesse - see tekitab pingereele n.ö. vastupidise voolu ja kärsatab dioodid läbi.
Teine asi on see, kui kuskil on lühis peale pingeregulaatorit, selleks tuleks kaitsmetest tarbijad tagant ära lükata ning igat ahelat eraldi testida... Selle otsimise jätaks juba spetsialistide valdkonda.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
- Tsikkel: Kawasaki er5 97a.
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Tänud vastamast !hmm kirjutas: ↑10 Apr 2024, 07:38Siin on suhteliselt lihtsalt lahti seletatud kuidas veenduda:Ametivend kirjutas: ↑09 Apr 2024, 22:24Kuidas seda saan konrtollida?vanalendur kirjutas: ↑09 Apr 2024, 22:19Huupi genekat ostma ei tormaks. Sümptomid võivad ka pekkis pingeregulaatori põhjustatud olla.
Muidugi saab ka pingeregulaatorit kontrollida, kuid siis on vaja kindlasti teada kontaktide ehk pistiku PINide omadusi - kuhu tulevad genekast 3F vahelduvvoolu, kus on "+" väljund, milline on "-" väljund ning kas on veel mingi kontrolli funktsiooni ühendus... Kui neid ei tea, siis väga keeruline on õigeid näite pingeregulaatori kontaktidelt lugeda. Pigem testiks seda alles siis, kui geneka väljundid on korras. Kui genekas on korras aga korrektne laadimise pinge ikkagi akule ei jõua, siis otsimise teraviku suunaks pingereleele.
Kui Pingerelee näit jääb videos soovitatud piiridest välja, siis korraks prooviks ka näitu lugeda ilma igasuguste tarbijateta - st võtaks kaitsme plokist n.ö. peakaitsme välja, et jääks ainult pingeree ahel koos geneka ja akuga - see välistaks mingi tarbija ahela lühise, mis alandab pingerelee näitu trastiliselt... Najah, siis on ka ratast väga keeruline tööle panna...
Samas tuleks siis iga kaitsmega seotud ahela takistust mõõta, kui see jääb ootereziimil üle 1A... siis on midagi jama selle ahelaga ehk liiga suur tarbimine. Samas see 1A kaob küll mootori töötamisel ülejäänud tarbijate hulka ära aga lühise korral võib pingerelee saada kahjustatud.
Kõige suurem oht pingereele on kuumus - st see paikneb kuskil istme/paagi jne all, kus jahutus puudulik - sellisel juhul soovitaks, kui on võimalik, see pingerelee viia sinna, kus õhk liigub.
Teine jama on see, kui geneka vahelduvvoolu ahel läheb kerega lühisesse - see tekitab pingereele n.ö. vastupidise voolu ja kärsatab dioodid läbi.
Teine asi on see, kui kuskil on lühis peale pingeregulaatorit, selleks tuleks kaitsmetest tarbijad tagant ära lükata ning igat ahelat eraldi testida... Selle otsimise jätaks juba spetsialistide valdkonda.
Vaatan kõigepealt pistikud üle ja siis tuleb generaatori kolm faasi ära mõõta. Nagu ma aru saan siis iga faasi pinge peab olema vähemalt 50V+.
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
- Tsikkel: Kawasaki er5 97a.
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Oskab keegi mind aidata, kus kohast üldse generaatorit tellida.
Eestis ükski motopood seda ei paku.
Ette tänades Meelis.
Eestis ükski motopood seda ei paku.
Ette tänades Meelis.
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Ostsin kunagi Suzukile Ebayst soodsa Hiina oma. Samal aastal andis saba. Siis tellisin 10-20 aastat kasutatud originaali sarnase hinnaga (samuti Ebayst). See toimib tänaseni (10 aastat hiljem)
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
- Tsikkel: Kawasaki er5 97a.
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
https://www.mbspecialparts.co.uk/produc ... second-gen
https://www.aspecialparts.com/shop/elec ... th-gasket/
https://rmstator.com/en_ww/rms900-106902
palun. final fix on osta lahjem rootor, genereerib vâhem watti välja. seda vist sai ainult lõpuaasta ratastel. selle hinnad on kuskil tonni ringis. UK-s mingi túúp pakub teenust ja oskab rootori vòimsus kuidagi váhendada. kõige lihtsam on leppida, et máhised kestavadki paarkúmmend tuhat km ja vahetada.
terminid pole vb kòik korrektsed, aga jutt on òige. Internetis vága palju infornatsiooni sellel teemal.
https://www.aspecialparts.com/shop/elec ... th-gasket/
https://rmstator.com/en_ww/rms900-106902
palun. final fix on osta lahjem rootor, genereerib vâhem watti välja. seda vist sai ainult lõpuaasta ratastel. selle hinnad on kuskil tonni ringis. UK-s mingi túúp pakub teenust ja oskab rootori vòimsus kuidagi váhendada. kõige lihtsam on leppida, et máhised kestavadki paarkúmmend tuhat km ja vahetada.
terminid pole vb kòik korrektsed, aga jutt on òige. Internetis vága palju infornatsiooni sellel teemal.
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
- Tsikkel: Kawasaki er5 97a.
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
On keegi, neist lehtedelt midagi tellinud ka?peetersell kirjutas: ↑25 Apr 2024, 08:42https://www.mbspecialparts.co.uk/produc ... second-gen
https://www.aspecialparts.com/shop/elec ... th-gasket/
https://rmstator.com/en_ww/rms900-106902
palun. final fix on osta lahjem rootor, genereerib vâhem watti välja. seda vist sai ainult lõpuaasta ratastel. selle hinnad on kuskil tonni ringis. UK-s mingi túúp pakub teenust ja oskab rootori vòimsus kuidagi váhendada. kõige lihtsam on leppida, et máhised kestavadki paarkúmmend tuhat km ja vahetada.
terminid pole vb kòik korrektsed, aga jutt on òige. Internetis vága palju infornatsiooni sellel teemal.
Äkki keegi kes on rohkem sina peal tellimisega, telliks mulle ära?
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Sealt Aspecial partsist tellimine tundub väga lihtne. Itaaliast tellides, ei teki mingit tollimist ega muud. Veebis maksmiseks on krediitkaardi laadset asja vaja ja kogu lugu.
-
Teema algataja - Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Aug 2018, 21:01
- Tsikkel: Kawasaki er5 97a.
- Tänatud: 1 kord
Re: Aprilia RSV 1000R laadimine.
Tellitud ja käes !
Küsimus nüüd: kuna statori kaabli pistiku pidi küljest ära lõikama, et kaabel kätte saada siis, kas statorist tuleval kolmel faasijuhtmel on mingi kindel paigutus ka pistikus?
See pistik mis ühendab statori pingeregulaatoriga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.