Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
---------------------------------------------------------------------------------------------
Sellest teemast on olude tahtel saanud Briti kaslaste, Triumph Tiger 800 / 800 XC / 800 XR / Explorer teema.
Räägime siin kõigest, mis puudutavad neid mootorrattaid.
http://www.triumphmotorcycles.co.uk
---------------------------------------------------------------------------------------------
Tere.
Kas kellegil on kogemust antud isendiga?
Ja kui keeruline ja kuulukas üldse Triumphi Eestis pidada?
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 2014 aasta
Mul on Tiger 800 ehk "roadie" (vt allolevat pilti) 2012. Mudeliuuendus tuli 2015 seega 2010-2014 on samad masinad. Sinu pildil toodu on 800XC. Erinevus põhiliselt: 45mm pikem esiamordi käik, 5mm jämedam esiamordi toru, 21" tolline esiratas (vs 19"), 5cm laiem lenks, kodarvelg (vs valuvelg) ja õige pisut erinev roolikannu kalle.
Minu jaoks senini parim tsikkel üldse. Alguses otsisin ka XC versiooni aga need on kallimad ja järelturul väiksema valikuga. Lõpuks leppisin roadiega millede valik pisut ulatuslikum. Välismaa teemafoorumitest tean tagantjärele tarkusena, et XC versioonid on paljudel juhtudel maastikul korralikult vatti saanud, samas, kui roadied on üldjuhul peaasjalikult asfaldil tuurinud. Lõppkokkuvõttes olen rahul, et XC-d ei saanud, sest rehvivalik 19" rattale on märkimisväärselt parem kui 21" jaoks. Tõsist offroadi nii-kui-nii 200kg kaaluva kolakaga ei harrasta ja lihtsalt metsa- ja kruusateede jaoks sobib valuvelg ka. Ainuke millest ma puudust tunnen on ABS aga selleks oleks pidanud rohkem välja käima ja valik oli taas märkimisväärselt väiksem.
Mootor on viimase peal, reaskolmesega on lust sõita - mõnusa veoga ja väga ühtlase jõujaotusega kogu pöörete ulatuses. Tegu on igati eeskujuliku parketimaasturiga.
Varuosad on täpselt samamoodi kättesaadavad, kui kõikidele muudele tsiklimarkidele. Kuluosade ja varuosade maksumus on ka samas klassis, midagi üllatvat küll kusagil ei märganud.
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Triumph Tiger 800 2014 aasta
Suur tänu!.
Lühidalt ja asjalikult.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Triumph Tiger 800 / 800 XC
Nüüd siis XC mudel on soetatud.
Ja Macintosh lubas hooldusest rääkida, kuna mul kohe tekkisid küsimused.
Vast pakkub ka teistele see huvi või oskab keegi midagi lisada / soovitada.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 / 800 XC
Popiks on "kaheksasajased tiigrid" siin muutunud, aasta alguses oli arvel vaid üks aga näib, et aasta lõpeb juba nelja masinaga registris. Foorumlane Bandit sai ka just ühe 2015 XRx omanikuks.
Kui koht ja tööriistad on olemas, siis enamuse hooldusest olen teinud ise. Õli, õlifiltri, õhufiltri, pidurklotsid, piduriõli jne saab ise kodus tehtud. Pole eriti raketiteadus. Kui tegevusi planeerida, siis saad filtrid-küünlad-tihendid juba varakult netist ära osta (https://goo.gl/f8JY51) kui ei, siis tänapäeva Euroopa on lihtsalt üks suur globaalne küla kus kõiki asju tarnitakse paari päeva jooksul ühest otsast teise.
Klapiregulliks viiks küll töökotta, sest mul puudub korralik garaaz, kuhu saaks lahtise masina mitmeks päevaks seima jätta. Muidu teeks ise kasvõi juba kogemuse omandamiseks. 2010- 2014 mudelile on kõik hooldusjuhendid saadaval. viewtopic.php?f=94&t=99482. Suure hulga puust ja punaseks juhendeid YouTue videode kujul leiad siit: http://www.muddysump.com/servicing/tiger-800/. 2010-2014 mudeli jaoks leiad Haynesi käsiraamatu päris mõsitliku hinna eest. https://goo.gl/eDEJwQ
Mingeid asju ilmselt ise ei saa teha, sest puuduvad vajalikud tööriistad ja ühe masina jaoks neid väga osta ei tasu.
Lenksukannu laagrite regullimiseks on vaja erikujulist padrunit (T3880023). Nr 15, allolevalt viitelt. Maksab jaburalt palju.
http://www.worldoftriumph.com/triumph_m ... _03=560031
Ebayst on sama asi saadaval vähe soodsamalt aga ikka ühe padruni eest päris palju: https://goo.gl/LtSHHT
Kui sul on olemas ligpääs metallitöö masinatle, siis saab selle valmistada üsna edukalt 52mm padrunist. Mõõdud leiab siit: http://www.triumphrat.net/sprint-forum/ ... nts-3.html
Kui arvad, et soovid hooldust teenusena siis olen kindel, et nii Motodepoo, kui ka Streetmoto saavad ühtviisi hästi sellega hakkkama. Võid alati neile ise hooldusjuhendi viia kui nad kusagil hätta jäävad.
2015 aasta mudeli puhul minuteada netist seni tehase juhendit (worksohop manual) ei leia. Ainuke võimalus selle omanikuks saada on see €107 eest Triuph Motorcycles käest osta.
https://goo.gl/APQSPE
Esimese põlvkonna Tiigritel (XC ja "roadie") on võimalik ise läbi ODB II liidesemuuta seadeid, resettida hooldusintervalle ja vahetada fuel map'pe. Selleks vajad ODB II adapterit ja vastavaid programme. Oluline on, et valitud ODB II toetaks kogu käsustikku, kui ei toeta, siis Tiigriga see koos ei toimi. Siin üks adapter, mille puhul teadjamad ütlevad, et tegemist on sobilikuga. Minul endal kogemus puudub. Kui ostad ja kasutad, siis anna siin ka teistele teada.
http://www.ebay.co.uk/itm/221969331118? ... 1436.l2649
Teisel põlvkonnal (alates 2015) saab ainult veateteid lugeda ja hoooldusintervalle resettida. ECU üleslaadimine seal pole võimalik.
Lisaks vajad tarkvara. Tasuta tarkvarast on kaks versiooni.
Esimene võimaldab sul lisaks hooldusintervallide resettimisele ka erinevadi fuel map laadida.
- TuneEcu http://www.tuneecu.com/
- TigerTool https://goo.gl/clrKhN
Alternatiiviks on Dealertool, seal on kõik komplektis olemas, juhe ja tarkvara:
http://dealertoolcouk.ipage.com/
Lisalugemist:
http://advrider.com/index.php?threads/t ... 00.599070/
http://www.tiger800.co.uk/
http://www.triumphrat.net/tiger-800-800 ... -workshop/
https://goo.gl/3CzHK6
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / 800 XC
Lisan siia juurde 800-ste tiigrite omanikele paar tähelepanekut. Esiteks - VIN koodi alusel tuvastatuna pakub Triumphi tehas osadele isenditele tasuta paari lapsehaiguse ravi. Üks neist on seotud käiguvahetusvõlliga mootori sees ja teine pragunema hakkavate jahutusvoolikutega. Kui huvi on, siis saatke meile oma VIN kood ja saate ehk tasuta lastehaiguseravi.
Nüüd kogemuse baasil - mis puudutab tehase tagasikutsumisena vahetatavat käiguvahetusvõlli, siis kahjuks ei lahendanud see siiski olukorda ja käiguvahetusvõll mootori sees siiski omal algatusel ühel rattal purunes. Asja lahates ja käe vahel analüüsides jäi minule arusaamatuks, mis selle konstruktsiooni juures on sellist, et ta EI PURUNEKS. Üks osa on lihtsalt nii õrn ja peenike, et tugev vedru peabki selle üks hetk murdma. Antud rattal kukkus tükk otse õlipumba keti vahele ja poolitas ka selle. Muid kahjustusi ei tekkinud. Seega - kui kellelgi peaks esinema olukord, kus üks käik jääb sisse ja hoob hakkab vabalt liikuma edasi käiku vahetamata, siis sama mure vaevamas. Õlisurve puudulikusele tasub igal juhul reageerida.
Teine asi - oleme maadelnud mitme uuema Triumphi käivitumisprobleemidega. Algatuseks ikka uus ja värske aku aga kahel isendil on osutunud vigaseks starterid, millel tulevad lahti lamellid, mille vastu harjad puutuvad. Vot starter on küll asi, mida 800-sel väga maha võtta ei taha. Kui enamasti on starteri mahavõtt 10 minutit ja piirdub paari-kolme mutri või poldi keeramisega, siis Tiger 800 starter asub kõikide asjade all kõige kaugemas kohas ja alustades protseduurist küljegondlid maha-paak maha-airbox maha ja lõpetades pritse maha ning alles seejärel jõuab starteri poltideni. Paar tundi müttamist on garanteeritud! Seda jälle mitte hirmutamiseks, vaid samade sümptomite korral kiiremaks vea diagnoosiks. Sümptom on hoolimata uhiuuest akust olukord, kus starter justkui ei jaksa mootorit ringi vedada.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Briti kiskjad: Tiger 800 / 800 XC
Tänud, hea teada nendel, kes plaanivad vastupidava ja lihtsalt hooldatava matkaratta ostu.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kiskjad: Tiger 800 / 800 XC
StreetMoto kirjutas:Sümptom on hoolimata uhiuuest akust olukord, kus starter justkui ei jaksa mootorit ringi vedada.
Milles ravi seisneb, kas tuleb uus starter või remonditakse vana?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Briti kiskjad: Tiger 800 / 800 XC
Uus starter on suht röögatu hinnaga. Hetkel on olnud nii, et ühele läks ikkagi uus aga teisel liimiti lamellid mingi spetsliimiga kinni ja siiani on pikalt (2 aastat) murevabalt kestnud.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Triumph Tiger 800 / 800 XC
Macintosh kirjutas:
Siin üks adapter, mille puhul teadjamad ütlevad, et tegemist on sobilikuga. Minul endal kogemus puudub. Kui ostad ja kasutad, siis anna siin ka teistele teada.
http://www.ebay.co.uk/itm/221969331118? ... 1436.l2649
Teisel põlvkonnal (alates 2015) saab ainult veateteid lugeda ja hoooldusintervalle resettida. ECU üleslaadimine seal pole võimalik.
Lisaks vajad tarkvara. Tasuta tarkvarast on kaks versiooni.
Esimene võimaldab sul lisaks hooldusintervallide resettimisele ka erinevadi fuel map laadida.
- TuneEcu http://www.tuneecu.com/
- TigerTool https://goo.gl/clrKhN
Kas sul need vidinad olemas?
On vaja "service" märk kustutada ja tulevikus on plaan pütt ära vahetada siis tuleb vajadus kütust regullida.
Peaks lähipäeval Streetmotos ka läbi käima, käigukast koliseb imelikult. Kui sidurit vajutada siis tunduvalt palju vaiksemaks muutub. Ei tea mis 8000 km peal seal võis juhtuda.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kiskjad: Tiger 800 / 800 XC
Tarkvara on tasuta alla laetav. Seega ainuke vidin, mis sa vajd on OBD II kaabel (ja sülearvuti).
Kaablit mul pole. Niiplaju, kui ma lugenud olen on Triumphy OBDII väga nõudlik. Esimene mille ostsin ei toeatnud 'AT D' käsklusi aga Tiigril ilma selleta kaablit kasuatda ei saa (auto jaoks sobis küll). Lisaks seallelel, et kaablile esitatakse kõrged nõudmised peab ka aku olema heas korras. Aku pinge ei tohi kogu tegevuse vältel langeda alla 12.5V isegi juhul, kui sul on tsikkel akulaadijaga ühendatud.
StreetMoto kirjutas:... VIN koodi alusel tuvastatuna pakub Triumphi tehas osadele isenditele tasuta paari lapsehaiguse ravi. Üks neist on seotud käiguvahetusvõlliga mootori sees ja teine pragunema hakkavate jahutusvoolikutega. Kui huvi on, siis saatke meile oma VIN kood ja saate ehk tasuta lastehaiguseravi.
Kas päringu teed siin? http://www.triumphmotorcycles.com/safety-recall-search
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / 800 XC
Ei - sellest kohast ei tea miskit aga layout on üsna samasugune meie päringuallikale, sest meie päringud on otse tehase andmebaasist.
EDIT: proovisin sealt keskkonnast päringuid ja võrdlesin tehase päringuga. Tagasikutsumiste osas identne (neile, millel vaja näitab kenasti) aga antud keskkonnas ei näe hooldusajalugu, mis meile otse tehase keskkonnast nähtav on. Seda muidugi eeldusel, et ametlik hooldaja on sinna ka kandeid teinud.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / 800 XC / Explorer
Käisin ARKis täna.
Muidu kõik korras ainult tüübikinnitust vaja oodata.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / 800 XC / Explorer
andryy kirjutas:Muidu kõik korras ainult tüübikinnitust vaja oodata.
Mis masin sul siis täpselt on? Üks 800XC on juba varasemast registris ja kaks 800 XRx'i ka.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 / 800 XC
andryy kirjutas:Kas sul need vidinad olemas?
On vaja "service" märk kustutada ja tulevikus on plaan pütt ära vahetada siis tuleb vajadus kütust regullida.
Service tule reset peaks olema võimalik vaid http://dealertoolcouk.ipage.com/ selle vidinaga (ilmselgelt ka esinduses ja võib-olla ka mõnes teeninduses on vajalikud vahendid olemas). TuneECU minuteada seda ei võimalda.
Kas kellegil on sobiv kaabel olemas - tekkis ka huvi proovida? Iseenesest on ka muidugi tellida võimalik
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
kui keegi tellima hakkab, siis pangu mind ka nimekirja.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 / 800 XC
retro kirjutas:Service tule reset peaks olema võimalik vaid http://dealertoolcouk.ipage.com/ selle vidinaga (ilmselgelt ka esinduses ja võib-olla ka mõnes teeninduses on vajalikud vahendid olemas). TuneECU minuteada seda ei võimalda.
TigerTool (https://goo.gl/clrKhN) võimaldab seda päris kindlasti: "In addition to resetting the service interval (the sole function of V1), this latest version allows the user to check & erase diagnostic trouble codes (DTCs) including ABS codes, and to check the throttle body balancing."
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / 800 XC / Explorer
Macintosh kirjutas:andryy kirjutas:Muidu kõik korras ainult tüübikinnitust vaja oodata.
Mis masin sul siis täpselt on? Üks 800XC on juba varasemast registris ja kaks 800 XRx'i ka.
800XC 2014 aasta, sama mis pildil. ARKis öeldi, et selliseid masinaid Eestis ei ole.
Ja muidu tellisin selle juhe ära mida Macintosh näitas.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / 800 XC / Explorer
See on küll huvitav. 30. juuni seisuga k.a. on registris üks 2011 aasta XC olemas. Jääb üle oletada, et üks on ABSiga ja teine ilma.
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Sain siis täna ratta arvele.
Ja OBD juhe tuli ka kohale.
Kuna endal läpparit hetkel pole siis kui keegi viitsib Tuneecu enda omale peale panna ja inglise keelega saab hakkama siis võiks katsetada mis välja tuleb.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Jep. Maalune, elekter sees.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kontrolli aku üle, et see korras oleks.
Ma ei tea, mis sa täpselt teha soovid aga kui tahad ECU-t fläshida, siis kogu tegevuse vältel ei tohi pinge langeda alla 12.5V. Fläshimiskes otsi lisaks mõni korralik autoaku, mille saab lisaks külge ühendada, et õige pinge säiliks kogu protsessi vältel.
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Mul laadija olemas.
Saaks service maha ja võib proovida uuema fuel mapi peale panna.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Hetkel niipalju uudist, et sain Tigertool tööle ja service märk saab sellega kustutada.
Tuneecuga on keerulisem, alguses olid arvatavasti valed driverid peal, ja hiljem suri laadija ära ja pinge langes 12.1 v peale. Ja nii ma seda tööle ei saanud, ostan uue laadija ja provin uuesti.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Postitusi: 59
- Liitunud: 25 Mai 2015, 23:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Huvi pärast uuriks, et kui kõrge see XC variant on, võrreldes näiteks F800GSi, uue Africa Twini ja muude selliste loomadega? Kuidas maastikusõiduomadused on?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Nende kolme võrdlus on üsna populaarne teema. https://goo.gl/pQMb8H
Sadula kõrgused: Tiger XC 845–865 , Africa Twin 850-870, BWM 865-880. BMW'd saad vedrustusest veel madamale lasta. Tiigril on võimalik osta üsna mõistliku summa eest (30€) kõrgendus või madalduslingid mille vahetamine koduõues võtab max 10-15 min.
Maastikuvõimekuses järvestuvad nad nii:
- BMW
- Africa Twin
- Tiiger
Kui maastik on põhieesmärk, siis vali pigem BMW. Kui sul on plaanis kahekesi sadulasse ronida siis Tiger 800 on täislastis paremini juhitav, BMW muutub siis (väidetavalt) alajuhitavaks.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Spoiler
Macintosh kirjutas:Nende kolme võrdlus on üsna populaarne teema. https://goo.gl/pQMb8H
Sadula kõrgused: Tiger XC 845–865 , Africa Twin 850-870, BWM 865-880. BMW'd saad vedrustusest veel madamale lasta. Tiigril on võimalik osta üsna mõistliku summa eest (30€) kõrgendus või madalduslingid mille vahetamine koduõues võtab max 10-15 min.Maastikuvõimekuses järvestuvad nad nii:
- BMW
- Africa Twin
- Tiiger
Kui maastik on põhieesmärk, siis vali pigem BMW. Kui sul on plaanis kahekesi sadulasse ronida siis Tiger 800 on täislastis paremini juhitav, BMW muutub siis (väidetavalt) alajuhitavaks.
BMW pakub madaldus kitti. sellega saad vedrustuse madalamaks. madalam vedrustus ja ka madalam sadul. kui silmas pidada ESA (enduro)seadeid siis seal jah tõstetakse tsikkel maast kõrgemale võrreldes tavaasendiga aga need erinevad asendid ei ole sadulakõrguse vaid vedrustusomaduste muutmiseks.
maastikule mina julgeks pigem Africa Twini esimesena pakkuda kui jutt käib uuest mudelist. BMW-l oleks ka 800GSA pakkuda kuid ka siis on vast AT esimene. kahekesti sadulasse ronimiseks peaks kah GSA võtma bemmi puhul, siis oleks esimene ehk bmw. alajuhitavus annab ilmselt nendel tunda kellel ei ole ESA reguleeringuga vedrustust või siis kes on lihtsalt tehase vedrustuse jaoks liiga paksud/rasked.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Vaatasin, et ühes artiklis mida hiljaaegu lugesin oli võrdlus (On-road/Off-road) alljärgev:
- Tiger XC 70-30
- Africa Twin 70-40
- BMW 60-40
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
andryy kirjutas:Hetkel niipalju uudist, et sain Tigertool tööle ja service märk saab sellega kustutada.
Tuneecuga on keerulisem, alguses olid arvatavasti valed driverid peal, ja hiljem suri laadija ära ja pinge langes 12.1 v peale. Ja nii ma seda tööle ei saanud, ostan uue laadija ja provin uuesti.
Ei tea mida teha rsk.
Proovisin igatpidi, tellisin teise juhtme mida soovitati aga see krt isegi Tigertooli ei saanud tööle.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.