Kindlasti on mõtet vaadata. Tootja peab Shindengen olema, ratta mudel pole otseselt oluline. Nad kõik töötavad samal põhimõttel (3 juhet genekast sisse, +/- regulaatorist välja, mõnel juhul rohkem aga neid saab siis kokku ühendada, siin suvaline DL-650 K7 skeem, kus regulaatorist tulevad BR ja BW juhtmed on põhimõtteliselt dubleeritud, 100% kindluse jaoks peaks sinu ratta skeemi ka üle vaatama: http://www.v-strom.co.uk/downloads/DL650K7Wiring.PNG).
Näiteks:
http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Z-750-Z ... Swkl5Xe0J5
http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ER-6-n- ... Swvg9XeuLQ
Isiklikult jälgiks, et oleks selle sajandi ratta pealt ja mitte liiga palju sõitnud. Pistikud pead ümber tegema aga see on köki-möki ning müüakse ka shindengenile sobivaid pistikuid eraldi mõne euro eest. Tutikad on 100+ eur.
Või siis proovi osta originaal kasutatud V-Stormi oma, kui ei viitsi pistikutega jamada (ise vaata, milline sobib), see oleks kõige lihtsam:
http://www.ebay.de/itm/Regler-Suzuki-DL ... SwWTRW1bY6
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-DL-1000-R ... Sw4HVWCTOK
Point on see, et nimetut hiinakat ei ole mõtet osta. Kas kasutatud/uus originaal või Shindengen. Need hiina replicad lihtsalt ei kesta ja kõik. Sa võid olla see 1 inimene 10-st, kes saab hiinakaga 1-2 hooaega lasta, aga minul isiklikult kooles vist 3 nädalaga või midagi sinna kanti. Teisalt võid muidugi proovida, kui tagasi saata ei saa. Aga ise mõtle, kas on sõber võtta, kes suvalisse kohta käru või bussiga või lisaakuga järgi saab tulla.