91 gsx 600f (elumärgid puuduvad)
vastu talve jäi seisma nii et paak oli bensiinist tühi ja õli väljas sidurikaan maas. nüüd sai hammakad kett ja õli/filter vahetatud. aku toimib. hetkel ei käivitu. öelge nüüd mida kuskohast sättima/puhastama pean?
vastu talve jäi seisma nii et paak oli bensiinist tühi ja õli väljas sidurikaan maas. nüüd sai hammakad kett ja õli/filter vahetatud. aku toimib. hetkel ei käivitu. öelge nüüd mida kuskohast sättima/puhastama pean?
Kui säde olemas, siis alusta toitesüsteemist (pump jne), kui sädet ei ole, siis süütesüsteemist.
Kas karpad olid samamoodi tühjad? või oli neis tilk sees? Kui jah, siis lase ned ka tühjaks, ning Pri asendis lase värskel bensiinil peale vajuda. Aku lae korralikult täis, et starter veaks kiirelt. Ning siis varu endale kas käivitusabi eetrit, või Brake Cleanerit. Võta iste maha, ning anna starterit, samal ajal lase ka surts eetrit või cleanerit õhufiltri avast sisse.
Ahjaa, kui sul talv otsa mootorist õli väljas oli, siis kontrolli enne kas sul sidur ka toimib.
+1 säde või kütus sealt saad edasi mõelda ...
mul kui täiesti tühi oli paak siis kütusekraani pri asendis ja tooreklapp lahti läheb umbes 20 sekundilise käiamisega käima
toitesüsteemi puhul piiluda
okei. aitäh nõuannete eest. panin kraani pri asendisse ja andsin starterit. toorklapp päästsin valla. lasin sutsu brake cleanerit ka( ma ei tea kas see aitas) siis hakkas turtsuma ja hakkas tööle. kuid nüüd ei hoia tühikäiku ja sureb välja (igas kraani asendis). ning maitea kas see on vana õli vms. kuid siduri kaane alt (ja üleüldse põhja alt)ja väljalaske pealt hakkas midagi aurama.hirmus toss tuli mõtlesin et kurat panen tsikli põlema :S ps eelmine aasta kui seima jäi siis võtsin sidurikaane maha et murdunud tõukurvarras välja lükata ja siis sai veel mõned lullad seal vahetatud . ennem kui nüüd kaane peale panin siis kontrollisin kas sidurikettad veel õlised ka.mnjah oli näha ja tunda näpuga.(korra võtsin maha ka siduri ja panin kenasti tagasi).kõvasti kinni ei keeranud surveplaati. niiparajalt. ei murdnud väga.polnud seda njuutonvõtit käepärast. sooviks teada kuidas tühikäiku regullida ja siis jahutuse poolepealt midagi rääkida.et kas peaks kontrollima kuidagi midagi. andke hüva nõu!
Tühikäigu kruvi pensukraanist umbes 15cm eespool näppudega katsu raami ja mootori vahelist osa siis leiad ülesse, tühikäik sooja mootoriga paika jahutuse suhtes pole suzu õlikatel suurt midagi kontrollida ainult leketel silm peal hoida. Tossu pärast ära põe kui hetkel lekkeid ei ole siis suitseb ära ja rahu majas, mul vahel ketiõli paljuvõitu saanud siis ehmatab ka korraks kui sumpale mõni tilk kukkunud
edit: taga pool ikka, endal läks juba sassi
nii. see kruvi oli mul 15 tagapool ja raami taga peidus. keerasin natuke peale. palju on tühikäigul norm.pöörded? käima panin läbi akulaadija. ja suretasin välja sain linnulaulu kuulata 2km. sidur ka õnneks funktsioneerib.
Kas see kruvi keerab ennast talvel ära või?