K: Yamaha BT 1100 Bulldog V2
Tere.
Otsingust leidsin palju head selle masina kohta ja tekkis endal huvi kohe
Küsimus siis mootori kohta millel läbisõit 70K kas on üldse mõtet vaadata nii suure ls ratast?
Tere.
Otsingust leidsin palju head selle masina kohta ja tekkis endal huvi kohe
Küsimus siis mootori kohta millel läbisõit 70K kas on üldse mõtet vaadata nii suure ls ratast?
Kui on korrapäraselt hooldatud ja lõhutud ei ole, siis on tipstops (kardaan=muretu, suure mahuga V2=reeglina palju ressurssi). Mingi kähkusõiduratas see muidugi ei ole, aga rahulikule sõitjale (ja kaasreisijaga sõiduks) mõnnamõnna tsikkel. Vaatama minnes võta igaks juhuks asjatundja kaasa, kui endal teadmisi napib. Ja kasuta otsingut, siin foorumis on ka selliste rataste omanikud täitsa olemas.
Edu otsustamisel!
Tambet@kaBulldogifänn
Põhihäda on neil metallosade oksüdeerumine. Muidu on superäge ratas. Ostaks hea meelega uuesti, kui uueväärse leiaks.
Kaaluda võiks ka MT-01. Sisuliselt sama asi, aga natuke suurem kubatuur.
mrtn kirjutas:Põhihäda on neil metallosade oksüdeerumine. Muidu on superäge ratas. Ostaks hea meelega uuesti, kui uueväärse leiaks.
Väga mõnus tsikkel. On jah selline rahulikku tüüpi ja kiirteele sellega eriti asja ei ole. Aga ikkagi mõnus ja tore.
Mul on Bulldog olnud juba aastaid ( varasemalt vahetasin iga aasta või lausa paar korda aastas tsiklit ) ning mingit metallosade oksüdeerumist pole täheldanud.
Omasin ise ka üle aasta 04' Bulldogi, sõidurõõm oli hea, aga seda varjutasid paar probleemi. Mõlemad korrad olid seotud käivitamisega. Esimesel korral läks starteril mingi võru kinnitus katki ( srry ei tea neid täpseid tehnilisi termineid) ja sai korda kui puuriti uus diftiava ja paigaldati dift sinna. Väideti mulle et starter pidi olema selle mootori jaoks natuke nõrk. Teinekord oli seotud ka starteriga ja selle pentiksiga. Et igakord kui seisma jätad, siis pidi tagumine kolb natuke tagasi lööma ja pentiksi umbes 20-25k km juures ära lõhkuma. Yammu orginaal oleks maksnud kuskil 900 euri ringis, aga läksin seda teed et võtsin ebayst järgi tehtud 200 euri eest pluss veel 150 remondiks. See probleem olla ära lahendatud 05' ja peale mudelitel. Minu omal oli ka probleeme, et mootorilt koorus värvi maha, aga ega ma liikusin ka iga ilmaga ringi, nii päikse, vihma kui lumega. Ise läksin edasi MT-01 peale.
rainisk kirjutas:Omasin ise ka üle aasta 04' Bulldogi, sõidurõõm oli hea, aga seda varjutasid paar probleemi. Mõlemad korrad olid seotud käivitamisega. Esimesel korral läks starteril mingi võru kinnitus katki ( srry ei tea neid täpseid tehnilisi termineid) ja sai korda kui puuriti uus diftiava ja paigaldati dift sinna. Väideti mulle et starter pidi olema selle mootori jaoks natuke nõrk. Teinekord oli seotud ka starteriga ja selle pentiksiga. Et igakord kui seisma jätad, siis pidi tagumine kolb natuke tagasi lööma ja pentiksi umbes 20-25k km juures ära lõhkuma. Yammu orginaal oleks maksnud kuskil 900 euri ringis, aga läksin seda teed et võtsin ebayst järgi tehtud 200 euri eest pluss veel 150 remondiks. See probleem olla ära lahendatud 05' ja peale mudelitel. Minu omal oli ka probleeme, et mootorilt koorus värvi maha, aga ega ma liikusin ka iga ilmaga ringi, nii päikse, vihma kui lumega. Ise läksin edasi MT-01 peale.
Sõber omab ka sama isendit ja tema teadis ka rääkida, et starter on nõrk. Talle oli soovitatud, et vea vältimiseks tuleks käivitamisel gaasi mitte peal hoida.
No nii, nüüdsest siis õnnelik buldogi omanik
Esimesed 250km ka läbitud ja hetkel väga rahul rattaga.
Veidi vajab küll iluravi kuna aastaid ka 14 selja taga aga sellega plaanin talvel tegelema hakata.
Millise ostsid? Kui 67KY, siis see on minu vana.
Ei ole selline nr.