Õnnetused mootorratastega [2016]
Kas tuleb uus teema teha? Tallinna Nõmmel, Põllu ja Tähe ristis oli juba avarii ära.
Kas tuleb uus teema teha? Tallinna Nõmmel, Põllu ja Tähe ristis oli juba avarii ära.
Lehed veel ei kirjuta. Mis täpsemalt?
Lepime kokku, see aasta keegi ei kuku!
Loodetavalt saab hooaja alguseks ratta juba korda ja ise terveks
Ardilla kirjutas:Lehed veel ei kirjuta. Mis täpsemalt?
Kella 17.45 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Tähe ja Põllu tänavate ristmikul, kus mootorratas Yamaha YZF 600 R, mida juhtis vastava kategooria juhtimisõigust mitte omav 23-aastane Martin, põrkas kokku samaliigiliste teede ristmikul paremalt poolt lähenenud sõiduautoga Mercedes Benz B 180CDI, mida juhtis 69-aastane Lidia. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
No sellel Martini oleks küll õige mõte see hobi kiiremas korras maha jätta. Kui edasi jätkab, siis pole head oodata.
mx77 kirjutas:No sellel Martini oleks küll õige mõte see hobi kiiremas korras maha jätta. Kui edasi jätkab, siis pole head oodata.
Kumba sa nüüd hobina silmas pidasid? Lubadeta sõitu või tsikliga sõitu
Vast ikka piisab sellest, kui läheb ja õpib natuke koolis ja saab ka teada, mida võrdõiguslik ristmik tähendab.. kui isu veel vähegi järel, st..
Mart kirjutas:mx77 kirjutas:No sellel Martini oleks küll õige mõte see hobi kiiremas korras maha jätta. Kui edasi jätkab, siis pole head oodata.
Kumba sa nüüd hobina silmas pidasid? Lubadeta sõitu või tsikliga sõitu
Motoriseeritud transpordivahendi juhtimist üldse. Ilmselt on ka jalgratas liig.
Ma ei taha kohe iroonitseda, inimesel praegu s**t olla, valus õppetund jne. Aga siit saavad teised õppida.
See ei ole mingi mäng kes täidab cheklisti kõige suurema skooriga:
Juhiluba puudu: chek
Rikkus reegleid: chek
Kidnlustus puudu: YES/NO
Ülevaatsu puudu: YES/NO
Varustus puudu: YES/NO
Seljakott tagaistmel: YES/NO
Seljakotil varustust veel vähem: YES/NO
Parda kompuutrilt väljaloetud viimased piloodi sõnad: VAATA KUIDAS MA OSKAN: YES/NO
jne...
Tegelt võiks jah kokkuleppida, et see aasta võimalikult vähe rahvast seda cheklisti täidaks ja täiendaks
Aga noh, Nõmmel neid pimedaid ristmikuid küll ja veel kus ka kogenumad peavad silma lahti hoidma ka seda mis kukla peal on.
Kiiret paranemist, loodan, et jalad käed küljes ja mõistust ei pidanud asfaldilt üles korjama. Igal-juhul kiiret paranemist ja vanematele raudsemat närvi vastupidamaks.
Nõmmel neid ristmikuid küll ja veel.
yeekim kirjutas:
Asjaolud uurimisel Kurvist otse, mis seal uurida on? Mitmel juhul sajast huvitav tegu liiga suure kiirusega on?
AzA kirjutas:yeekim kirjutas:Asjaolud uurimisel
Kurvist otse, mis seal uurida on? Mitmel juhul sajast huvitav tegu liiga suure kiirusega on?
Vist tegu tegu selle kohaga. Vähemasti see oli selles asulas ainus "aiaga" kurv
Pööret sooritades võis esiratas sattuda kruusaklibule ja käest ta läkski.
Siis läks külg pidamise kaotuse tõttu maha ja ei sõitnud vastu aeda, vaid lohises vms. Meibi ajakirjaniku sõnastuse küsimus.
Sel juhul jah kehv teekate, tuliuus rehv ka ei pea alul eriti hästi, õliloik jne. jne.
Aga noh point rimeins se seim ... liiga suur kiirus
Ärge uskuge, mida ajalehed kirjutavad, seal on heal juhul vaid pool tõde.
Tegelikult sõitis kohalik joodik täis peaga sõbra ROLLERIGA lippaia raudposti otsa. Kohale tormas selle asja peale kolm suurt päästeameti veokat + kaks kiirabi autot + politsei. Enne pääseameti kohalejõudmist jõudis rolleri omanik sellele järgi tulla ja sellega ära sõita.
supersonic kirjutas:
Kommentaar seal all:
"Sama kellaaeg tegin Lillekülas õhusörki ja ilge motika kiirendamise undamine, mis kostis kaugele, häiris tõsiselt (seepärast, et mingi hull jälle kaaskodanikke ohustab ja süüdimatult mööda tänavaid ringi kimab). Kaalusin 112 helistamist, aga loobusin, sest majade vahel ei saa ju aru, kus see hull kevadmöll motika seljas täpselt aset leiab ... Igatahes oli see kuuldav kõigile, ka politsei patrullidele, kui neid juhtus sel ajal Marja (Kristiine ja Mustamäe piiril) kandis olema... Too vääratanu, kellest uudis räägib, selles mõttes asjasse ei puutu, et tema oli oma mihklipäev juba ära oodanud ja kõik lõppes üliõnnelikult -- korrarikkuja kedagi teist ei vigastanud."
"õhusörki"
Ei olegi aru saanud miks see vabaka kurv nii keeruline välja võtta on?
Ühtelugu seal vääratatakse.
Eks see on psühholoogiline efekt, kui on lauge kurv enne pikka sirget, siis kisub peale keerama, äge on ju.
Loodetavasti juhiga siiski kõik enamvähem ok, ratas ei tundu ka väga katki olevat.
Kuigi sõita juba saab on ikkagi teekate külm ja tolmune, vihma on liiga vähe veel sadanud ja sooja peaks pikemalt olema.
kent kirjutas:Ei olegi aru saanud miks see vabaka kurv nii keeruline välja võtta on?
Ühtelugu seal vääratatakse.
Võimalik variant:
suht järsk kurv (esialgu tundub lauge kuna tee on lai aga on väga lühike) ja kui vastupööramist ei oska, siis ei jõua ebasobiva kiirusega ratast "maha väänata" kui kohale jõuab, et ei pööra välja. Ja seejärel toimub kiire kurvis pidurdamine, mispeale ratas ajab ennast püsti.
Vastupööramist ei õpetata kõikides motokoolides, mitmetelt loasaanutelt olen küsinud ja olen siis ise neile õpetanud.
supersonic kirjutas:
See oli minu hea sõber, kes teelt välja sõitis.
Kiirust oli tol hetkel ca 40km/h, saatuslikuks sai kerge esipiduri vajutus kaevukaane peal. Tsikkel koos sõitjaga lendas üle äärekivi ja pidama jäid mõlemad kõnniteel. Sõber jäi terveks, mõned üksikud kriimustused-sinikad. Tsiklil jooksis käiguvaheti juurest kogu õli välja, muus osas tundub korras olevat. Käigukasti seisukorda ei tea, tuleb lahti võtta. Eile tõime tsikli minu juurde, täna hakkame vaatama, mis seal katki võib olla.
Kui kellegil on vihjeid/nõuandeid, kust saaks 87. aasta 1400'le Intruderile käigukasti osasid, võib mulle privada.
Üldiselt ütleks, et väga õnnelik õnnetus.
T vä? Seekord tulen siis mina head-paremat tooma
http://m.postimees.ee/section/384/3648171
Ma kohe ei süngi ära kas R1?
kent kirjutas:Ei olegi aru saanud miks see vabaka kurv nii keeruline välja võtta on?
Ühtelugu seal vääratatakse.
Kus see vabakas selle õnnetuse juures on?
franz125 kirjutas:kent kirjutas:Ei olegi aru saanud miks see vabaka kurv nii keeruline välja võtta on?
Ühtelugu seal vääratatakse.Kus see vabakas selle õnnetuse juures on?
Vabaduse väljaku kurv
reimps kirjutas:T vä? Seekord tulen siis mina head-paremat tooma
Ei olnud T
Hästi, et nii läks seal vabakal. Paljakäsi, puuvillase pusa ja tekspükstega nii hästi tavaliselt ei kipu minema.
Laurih kirjutas:franz125 kirjutas:kent kirjutas:Ei olegi aru saanud miks see vabaka kurv nii keeruline välja võtta on?
Ühtelugu seal vääratatakse.Kus see vabakas selle õnnetuse juures on?
Vabaduse väljaku kurv
Ahsoo ma pidasin vabakat Vabaduse puiesteeks.
Sandra kirjutas:supersonic kirjutas:See oli minu hea sõber, kes teelt välja sõitis.
Kiirust oli tol hetkel ca 40km/h, saatuslikuks sai kerge esipiduri vajutus kaevukaane peal. Tsikkel koos sõitjaga lendas üle äärekivi ja pidama jäid mõlemad kõnniteel. Sõber jäi terveks, mõned üksikud kriimustused-sinikad. Tsiklil jooksis käiguvaheti juurest kogu õli välja, muus osas tundub korras olevat. Käigukasti seisukorda ei tea, tuleb lahti võtta. Eile tõime tsikli minu juurde, täna hakkame vaatama, mis seal katki võib olla.
Kui kellegil on vihjeid/nõuandeid, kust saaks 87. aasta 1400'le Intruderile käigukasti osasid, võib mulle privada.
Üldiselt ütleks, et väga õnnelik õnnetus.
see kaevukaas on seal jah kehva koha peal jah. Isegi seal märjaga libisema saanud.