1. leht 1-st

Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 14 Mär 2016, 14:49
Postitas jasest

Tere,

Kas keegi on antud alarmi soetanud ja kiidaks või laidaks antud süsteemi ?

http://www.intermoto.ee/alarmid/LM898TS ... uazF_mLSUk


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 14 Mär 2016, 20:17
Postitas kris.

Hei,

eks nad suures osas töötavad kõik nagu reklaamitud, v.a. tegevusraadius. Eelmisel rattal oli mingi analoogne millel lubati kuni 500m tegevusraadiust. Reaalselt tähendas see seda, kui läksid 10m kaugusele maja nurga taha või oli ratta ja puldi vahel mingi suurem objekt ja oligi side lõpp. Kui lubatakse 5000m ... no reaalses elus ehk sadakond meetri saab kätte :twisted: .

terv
Kris.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 14 Mär 2016, 23:23
Postitas Macintosh

Isiklik kogemus selle konkreetse tootega puudub. Vahemaa 5km on ulme. Pealiskaudne vaatlus ütleb, et Hiina "originaaltoode". Täpselt samasugusid erineva nime all leiad umbes poole hinna eest suvalisest e-poest.
http://goo.gl/1r5cGz
http://goo.gl/frlUxq

Ma prooviks ehk mõnd toodet, mis pole Hiinas "leiutatud"
http://goo.gl/WNclD9


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 10:45
Postitas Heikik

Mul on välimuse järgi täpselt sama alarm, mis teemaalgataja lingitud lehel. Ainult et bränd on "SPY" :lol: Puldid samad, kontrolleri karp sama jne. Lihtsalt teine kiri on peal ja ostsin väiksema raha eest: http://www.bikepoint.ee/?id=alarmid

5000m ei võta ta elusees, aga senimaani vabas õhus 500m on võtnud muretult, rohkem pole viitsinud kõmpida. Tööl 3. korrusel istudes, kui tsikkel oli teisel pool maja mitmete betoonseinte taga ca 200-250 m kaugusel, võttis ka.

Detsembris külma ilmaga sõites läks korra lolliks ja kukkus tsiklit välja suretama, rohkem pole anomaaliaid olnud ja toimib normaalselt. Auto-arm funktsioon on tüütu - läheb ise valvesse ja kui ära unustad, pistab ruigama, kui oled selga istunud.

PS: Miinusena on aus veel mainida, et puldi AAA patarei tühjeneb ruttu. Kestab ehk kuu-poolteist, äärmisel juhul kaks.

Aga üldiselt - selle raha eest võib-olla ostaks isegi uuesti sama asja. Naise rattal on peal Secure 2-way või miski sarnase nimega asi; ei oska küll üht teise suhtes eelistada.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 11:35
Postitas jasest

Tänud mõtteainete eest. Arvatavasti Macintosh´e soovitus läheb käiku.

Veel küsiks, et kas 2 poolse sidega või 1 poolse ? Ainuke miinus kahepoolsel vist on, et iga kuu peab patareid vahetama? Hetkel mõtlen, ühepoolse sidega+ kettalukk.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 14:25
Postitas Priidic

2 poolsega saad rattalt teada, kui midagi toimub.

http://www.auto24.ee/products/alarmid/s ... py/277496/


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 17:31
Postitas AzA
jasest kirjutas:

Veel küsiks, et kas 2 poolse sidega või 1 poolse ? Ainuke miinus kahepoolsel vist on, et iga kuu peab patareid vahetama? Hetkel mõtlen, ühepoolse sidega+ kettalukk.

Ja hind ka ikka. Ühepoolne on julge poole odavam.
Kahepoolse eeliseks on see, et peale väuksumise ja süüte katkestamise saad teada, kui keegi su lõugavat tsiklit transitisse upitab ei muud.
Kohale jõuad on hästi, kaugemal kui 30 sekundit oled jääb üle vaid politseisse helistada.
Igal juhul, kui pappi on siis kahepoolne, korra kuus patareid vahetada pole vast teab mis keerukas ja see kolmkümmend euri hinna vahet ka vast ei tapa.
Pigem on valik kahe ja ühe puldi vahel, sest too viimane maksabki. Ehk kui sul üks pult villast viskab, siis on hambad :)
Too viidatud 65 eurine auto24 kamplekt on ilmselt ühe puldiga, katsu müüijaga täpsustada, kui pole siis .... suht hea hind :bsmile:

Maci viidatud aliexpressi puhul pead tõenäoliselt ka maksud lisama, võimalik, et tuleb ka ilusti kingina läbi tolli.
Jebai Hawk, aga tuleb inglismaalt, ehk saadki 100 euri kanti kätte, maksud makstud, aus mees.
Üsna suure tõenäosusega on ka hawk seesama spy, voyager või vastupidi. Inglased üldiselt ebays äri ajades heategevusega ei tegele :)
Aga igal juhul on uk-st tellimine palju valutum kui riskida ise hiinaga ja lisaks võimaliku tollimisega.
Ma ise küll tulen täna öösel eestisse tagasi, aga mul tütar jääb veel 10ks päevaks siia, elik kui tahad selle 15£ postikulu võita, saan lasta kohvrisse visata ja pärnusse transada. Aga lasen kõik pakendid eemaldada ja hästi kompaktseks ta teha.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 17:54
Postitas sepp

mul 2 poolne 2way secure oma, patareid läheb täpselt aastas 2tk. see kyll autol,aga põhimõte on sama ju.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 18:13
Postitas red buell
jasest kirjutas:

Tänud mõtteainete eest. Arvatavasti Macintosh´e soovitus läheb käiku.

Veel küsiks, et kas 2 poolse sidega või 1 poolse ? Ainuke miinus kahepoolsel vist on, et iga kuu peab patareid vahetama? Hetkel mõtlen, ühepoolse sidega+ kettalukk.

Kahepoolse sidega alarmid söövad suht kiiresti tsikliaku tühjaks kuna neil pole "magamis" funktsiooni. Korralikud ühepoolsed lülitavad ennast energisäästu rezhiimi ja tsikkel võib seista kuid ilma laadimata.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 18:39
Postitas AzA

Ilmselt on signalisatsiooni soetamisel nii ehk naa nn. targalaadija ost päevakorras, see 40 euri on ilmagi hea investeering.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 19:29
Postitas Rixy

Üks asi, mis Bikepoint`is müüdaval alarmil silma jäi, on mikrolaine andurid. Eeldaks, et see on lisaks põrutus ja kallutus andurile. Siis oleks see veidi ägedam signa variant :)

Tahaks peagi enda motikalegi midagi sellist peale muretseda.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 15 Mär 2016, 19:50
Postitas Heikik
Rixy kirjutas:

Üks asi, mis Bikepoint`is müüdaval alarmil silma jäi, on mikrolaine andurid. Eeldaks, et see on lisaks põrutus ja kallutus andurile. Siis oleks see veidi ägedam signa variant :)

Tahaks peagi enda motikalegi midagi sellist peale muretseda.

Kallutusandurit pole. Ja pole vaja ka, kuna pistab lõugama, kui üle 5 sek järjepidevalt tsikli lähedal taidled. Põrutusandur on.

jasest kirjutas:

Tänud mõtteainete eest. Arvatavasti Macintosh´e soovitus läheb käiku.

Veel küsiks, et kas 2 poolse sidega või 1 poolse ? Ainuke miinus kahepoolsel vist on, et iga kuu peab patareid vahetama? Hetkel mõtlen, ühepoolse sidega+ kettalukk.

2-poolse sidega. Korraliku pakettakna taga keerad rahulikult teist külge, kui keegi su ratast bussi peale või nurga taha lohistab. 2-3 meest tõstavad su ratta koos kettalukuga peale. :D 2-poolse sidega on tõenäosus suurem, et ärkad üles ja jõuad torutangid, kirves või kärbik käes kellelegi "tere" ütlema minna. Patarei vahetuse ja aeg-ajalt aku lisaks laadimise (võtab rohkem voolu) elab vast muude hüvede nimel üle.


Re: Beret'i kahepoolne signalisatsioon

Postitatud: 16 Mär 2016, 11:00
Postitas smtasku

Kui sellel 2-poolse signa puldil patakas tühjaks hakkab saama, siis ta annab sellest lühikeste harvade piiksatustega märku. Esimest korda kodus ei saanud aru, mis asi ja kus häält teeb. Hetkel on kasutuses 2-poolne hiina toode, töötab minu hinnangul OK. Pildi järgi kõik analoogne nagu esimeses postis, puldid natuke teise disainiga. Olen proovinud ka 1-poolset Hiinakat, samuti töötas. Akut tarbivad mõlemad. Kui ratast ei kasuta, siis tahab kuus vähemalt korra laadimist saada, muidu ei pruugi starteri jaoks rammu jaguda.
Leviraadiust testinud ei ole aga 100m tuppa toimib.