kogemusi ja teadmisi järgmistest tsiklitest
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
kogemusi ja teadmisi järgmistest tsiklitest
Tre!
Suvi tulekul ja tsiklit vaja, bike täpsemalt ja kuna nende alal suht võhik siis hüva nõu kuluks ära. Olen mõned välja vaatand, et nüüd paluks, teie arvamust nende kohta. Kas omal olemas ja kuda on?, kas jupid, ülalpidamine kallid? jne
Kussjuures plaan saksamaalt tuua.
Tsiklid siis:
Honda VFR 400 R (1992)
Kawasaki ZXR 750 (1993)
Kawasaki ZXR 400 (1992)
Kawasaki ZX-9 R Ninja (1994)
Suzuki GSX-R 750 (1993)
Yamaha YZF 750 R (1993)
Yamaha FZR 600 R (1994)
Suzuki RF 900 R (1994)
Suzuki GSX-R 750 W (1992)
Suzuki GSX 600 F (1992)
Et palju oleks norm vastava isendi eest ka raha maksta, nu mingi ligikaudne hind, asjatundjate arvates?
Tänud ette.
Suvi tulekul ja tsiklit vaja, bike täpsemalt ja kuna nende alal suht võhik siis hüva nõu kuluks ära. Olen mõned välja vaatand, et nüüd paluks, teie arvamust nende kohta. Kas omal olemas ja kuda on?, kas jupid, ülalpidamine kallid? jne
Kussjuures plaan saksamaalt tuua.
Tsiklid siis:
Honda VFR 400 R (1992)
Kawasaki ZXR 750 (1993)
Kawasaki ZXR 400 (1992)
Kawasaki ZX-9 R Ninja (1994)
Suzuki GSX-R 750 (1993)
Yamaha YZF 750 R (1993)
Yamaha FZR 600 R (1994)
Suzuki RF 900 R (1994)
Suzuki GSX-R 750 W (1992)
Suzuki GSX 600 F (1992)
Et palju oleks norm vastava isendi eest ka raha maksta, nu mingi ligikaudne hind, asjatundjate arvates?
Tänud ette.
minu isiklik tagasihoidlik arvamus asja kohta on see et jäta need 400se variandid üldse siit välja kui plaanid ratast osta pikema perspektiiviga kui see suvi, ülejäänutega on ilmselt see story et kõiki osasid on saada ja ilmselt suht samas hinnaklassis aga need on ju nii erinevad rattad, mulle näiteks fzr välimus ei meeldi üldse ja asja ei saa nii võtta et tahan bike, bik´id kah ju erinevad, vaata neid rattaid ja tee valik esialgu visuaalselt ja ma arvan et nii mõnigi neist langeb siis ära, samas ma ei tea kah, minu jaoks oleks siin kaks ratast mida olen proovinud, gsx-r ja zx9r et neid tean ja julgen soovitada, ülejäänutest ei oska midagi rääkida, muide plaanid sa oma esimest lääne ratast osta?? et esimene ratas ostetakse enamasti nii et see meeldib ja selle ostan ja see on ka õige sest siis tead mida järgmiselt rattalt oodata ja mida vältida....
Loud pipes save lives!!!
Nagu öeldud, ära 400 seid vaata. (a. jäävad lahjaks b. võib varuosadega olla raskusi, kuna nad suht vähe levinud)
Kui tegemist esimese rattaga (kogemusi suht vähe) oleks võibolla ka Kawasaki ZX-9 R Ninja arukas välja jätta, kuna tegemist just eriti mänguasjaga pole (igati metsik rattas muidu, on mida taltsutada).
Samuti ei sobi IMHO esimeseks rattaks GSX-R id kuna nad ikkagi suht Racing ja eeldavad kõrgemat pilotaasi.
Miks mitte lihtsalt GSX (600F) 750F ?
Honda VFR750; CBR600 ???
Eks ned hinnad sinna 2000+ euri kanti kipuvad olema
Kui tegemist esimese rattaga (kogemusi suht vähe) oleks võibolla ka Kawasaki ZX-9 R Ninja arukas välja jätta, kuna tegemist just eriti mänguasjaga pole (igati metsik rattas muidu, on mida taltsutada).
Samuti ei sobi IMHO esimeseks rattaks GSX-R id kuna nad ikkagi suht Racing ja eeldavad kõrgemat pilotaasi.
Miks mitte lihtsalt GSX (600F) 750F ?
Honda VFR750; CBR600 ???
Eks ned hinnad sinna 2000+ euri kanti kipuvad olema
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
Teema algataja
Esimene oma lääne ratas küll jah, kuid tegelend olen tsiklitega (vene tõugu) väiksest peale ja proovind olen ka ühtteist lääneomi, ning risti millegiees ette ei löö, olgu võimas tahes, mida võimsam seda parem
ja tahan just võimalikult sportliku.
Need 400-sed mis välja tõin on laheda väljanägemisega (http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=8300)
ja odavamad ka, kuna just see 2000(2500) euri on max mis võimalik välja käia:(
Omale meeldib mulle neist kõige rohkem just Kawasaki ZXR 750 ja ka Kawasaki 750ZX-9 R Ninja, kuid need päris kallid.

Need 400-sed mis välja tõin on laheda väljanägemisega (http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=8300)
ja odavamad ka, kuna just see 2000(2500) euri on max mis võimalik välja käia:(
Omale meeldib mulle neist kõige rohkem just Kawasaki ZXR 750 ja ka Kawasaki 750ZX-9 R Ninja, kuid need päris kallid.
-
Teema algataja
pidasin silmas 2000 euri tsikli ja siis 500 euri toomine.Njah ka eestist saab selle rahaeest ühtteist, aa kas just seda mis mulle meeldiks ja kuuldavasti on eest tsiklid kehvemas olukorras ku saksa omad. Olen kuulnud kuid kursis pole, et kuskil 30 000 eest koos toomisega igati normaalsed biked saksast toodud (600-ne ja 1000-ne).A need tsiklid mis välja pakkusin on vist vähe usutav et 30k eest kätte saaks(kui just avariilised ple), kuid jah tahan just midagi sellist mis välja tõin.
-
Teema algataja
Ei tea küll midagi erilist toomisest, aga kas see ikka on nii kallis? ok autosi tuuakse ja seal läheb see nii 10 000 ja kui valid välja ja lased tuua siis tuuakse isegi 5000 eest + eestis arvele võtmine.Tsiklit peaks ju veel parem tuua olema, treilale mahub ühe auto asemel õige mitu tsiklit, ja ka tolli saab vähem maxta, keegi ei pea teadma täpset hinda mis sa maxid, ja üleüldse toon tagavaraosadeks. Täpselt ei tea, a uued seadused ka vist mingid, millega seoses on saksamaal autod (mootorattad)kallimax läind ja toomine vist seedõttu odavamax,või midagi sellist??
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: kogemusi ja teadmisi järgmistest tsiklitest
Minu isiklik soovitus ja tagasihoidlik arvamus: katsu nende vahel leida endale sobiv. Sinu nahas olles (pajatasid, et mida võimsam seda parem jne) valiksin ZX-9R Ninja.
Kawasaki ZXR 750 (1993)
Kawasaki ZX-9 R Ninja (1994)
Suzuki GSX-R 750 (1993)
Yamaha YZF 750 R (1993)
Suzuki RF 900 R (1994)
Hetkel vist Börsis ka 98 aasta mudel, kuid võin ka eksida ja see on sama mida mainis Gearhead. Mingil hetkel oli neid rohkem müügis (keegi vist ka kuskil Lõuna-Eesti kandis müüs).
Saksast hästi otsides kuskil 2000 eurist ülesse poole.
mis puutub ülalpidamisse, siis see sõltub sellest millises korras sa selle ratta saad. Harilikult on hästi hoitud ratta puhul ka kulud väiksemad. Ja samuti sõltuvad kulud sellest, mida soovid rattast saada ja kaua seda omada. Püsikulud aastas sõltuvalt soovidest, läbisõidust ja sõidustiilist u kolmest, neljast tuhandest ülesse poole.
Ja arvesta, et peale ratta pead ka korraliku varustuse selga muretsema.

Kawasaki ZXR 750 (1993)
Kawasaki ZX-9 R Ninja (1994)
Suzuki GSX-R 750 (1993)
Yamaha YZF 750 R (1993)
Suzuki RF 900 R (1994)
Hetkel vist Börsis ka 98 aasta mudel, kuid võin ka eksida ja see on sama mida mainis Gearhead. Mingil hetkel oli neid rohkem müügis (keegi vist ka kuskil Lõuna-Eesti kandis müüs).
Saksast hästi otsides kuskil 2000 eurist ülesse poole.
mis puutub ülalpidamisse, siis see sõltub sellest millises korras sa selle ratta saad. Harilikult on hästi hoitud ratta puhul ka kulud väiksemad. Ja samuti sõltuvad kulud sellest, mida soovid rattast saada ja kaua seda omada. Püsikulud aastas sõltuvalt soovidest, läbisõidust ja sõidustiilist u kolmest, neljast tuhandest ülesse poole.
Ja arvesta, et peale ratta pead ka korraliku varustuse selga muretsema.
-
Teema algataja
Ega 2000 eest pole jah midagi asjaliku mis meeldiks
, ex peab kannatama ja koguma veel raha nats ,sest tahaks võimalikult korralikku, võimast ja pikemaks ajaks,tuuniks vaikselt edasi jne, njah kes kaua kannatab see kaua elab
.Ja loogish et varustus ka, ise olen lahtise killustikupeal paraja käbla käind ja mõnna see polnd.


-
Teema algataja
Börsi zx9r'i (kui jutt käib sellest tumehallist) ei soovita sellise hinna eest küll osta. Hind selgelt üle kuna tegemist ei ole C1 mudeliga mis tuli tehasest 1998, vaid varasema B mudeliga. C ja B mudelid on aga oluliselt erinevad rattad, kus C mudel oma uuendustega ja sõiduomadustega konkureeris bikede seas esikohale. B mudel on raskem ja kohmakam, ning nende hind ei ole nii kõrge. Asjaolu, et tsikkel pandi registrisse 98 ei tähenda, et tegu oleks C1 mudeliga.
-
Teema algataja
Ja ära ole nii kindel, et see tsikli toomine saksast nii kerge ettevõtmine on. Ratta leiad küll hea ja hinnas saad kokkuleppele aga ega ükski treilavend seda naljalt peale võtta ei taha. See ikkagi lisatöö neile ja kardavad ka et sõidu ajal midagi juhtub jne.
A kui sul tuttav kes toob, siis pole probleeme:-)
A kui sul tuttav kes toob, siis pole probleeme:-)
ehee.. ZX-9R Ninja asja ilmselt alla 4000.- EUR-i nagu ei saa.. kuisiis hirm lössis...Martin kirjutas:Ja ära ole nii kindel, et see tsikli toomine saksast nii kerge ettevõtmine on. Ratta leiad küll hea ja hinnas saad kokkuleppele aga ega ükski treilavend seda naljalt peale võtta ei taha. See ikkagi lisatöö neile ja kardavad ka et sõidu ajal midagi juhtub jne.
A kui sul tuttav kes toob, siis pole probleeme:-)
Treilerivennad ei taha siklitest midagi kuuldagi... nende tsiklite müüjad on mõnikord kolkaelanikud ja trilaga sinna pääsegi...
Hommikust saati saan vihaselt treilajuhilt Saksamaalt kõnesid... aga õnneks on 3 siklit täna juba laetud... ja kaks veel täna laadida...
Saksamaal on jube lumi ja tuisk ja palju plekimõlkimisi ja ummikuid... ja trilajuhid on hirm kurjad, kui peavad kuhugi kolkasse motikale järele sõitma

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Transast rääkides, - kui kaubale saab on seda nutikam mõnel transafirmal lasta teha kes auto kongis katuse all ratta ära toovad, ratas ei ole selle pläga käes mis praegu õues ja transa käigus kahjustada saamise tõenäosus on ka natuke väiksem.
Järgiproovitud variant
, see 1 kord mis seda kasutasin, oli hinnaklass sama.
Järgiproovitud variant

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja
Ninja on ülikõva tsikkel küll ja kallis ka kuid selle jätan oma valikust välja, kuna esimesena jäi silma Kawasaki ZXR 750 ja seda saab juba sealt 2000 euri kandist ja arvan et ka sellega kärab sõita.ka Suzuki GSX-R 750 on päris norm. vaatasin siit http://www.bikez.com/search/index.php tsikleid ja siis mobile.de-st hindasi siis olen üsna kindel et 2000 euri eest saab päris korraliku püssi.
Mis toomisse puutub siis on ju võimalus ise järgi minna ja tagasi sõita, nagu üxikuid autosi tuaksegi? Või kui keegi toob omale autod siis järelkäru taha ja ongi toodud, Või ei ole see nii lihtne??? Mul kunagi üx tuttav pikamaa bussijuht tõi isegi pussiga tsikli ära. Arvan et võimalusi on palju ja tuttavaid ka kes saksamaaga ühel või teisel viisil seotud. isiklikult ma mingil treilafirmal pimesi üldse tuua ei laseks, kui just tuttav ple, ei tea küll mix? aga kui juba toomiseks lääb siis see sinu tsikkel ja kallim kui naine
ja kui juba naist võõrastesse meestesse ei taha lubada siis tsiklist rääkimatta:P
Mis toomisse puutub siis on ju võimalus ise järgi minna ja tagasi sõita, nagu üxikuid autosi tuaksegi? Või kui keegi toob omale autod siis järelkäru taha ja ongi toodud, Või ei ole see nii lihtne??? Mul kunagi üx tuttav pikamaa bussijuht tõi isegi pussiga tsikli ära. Arvan et võimalusi on palju ja tuttavaid ka kes saksamaaga ühel või teisel viisil seotud. isiklikult ma mingil treilafirmal pimesi üldse tuua ei laseks, kui just tuttav ple, ei tea küll mix? aga kui juba toomiseks lääb siis see sinu tsikkel ja kallim kui naine




P.S...aga sa "külaline" ikka sea ju tead, et Mobile hinnad erinevad õigetest kuskil ~500 EUR`i, nii et kui hellad sellele vennale, las ta kõigepealt otsib sulle motopoodidest...


good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
See ei ole hea mõte, transiitnumbrite ja kindlustuse peale läheb nii palju eeq, et .....Anonymous kirjutas:Mis toomisse puutub siis on ju võimalus ise järgi minna ja tagasi sõita, nagu üxikuid autosi tuaksegi?
Kui just väga kallis ratas ei juhtu olema, siis see kuluv summa % ei ole nii suur.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Et siis kogemusi ratastest vahelduseks...
Endal on heameel omada praegu ühte sellest nimekirast - YZF 750R -94. Olen sõitnud ühe hooaja, suht vähe (6000 km). Siiamaani rahul, et ei valinud "kuuesajast", sest kahekesi ja kompsudega oleks ilmselt lahjaks jäänud. Ka on suurema mootori parem pöördemoment mugavam linnaliikluses. Ostes olid tingimusteks võimalikult uue aastaarvuga, vähemalt 750 ccm Honda või Yamaha sportlane olemasoleva raha eest - sellest siuke valik.
Teistes kandidaatidest olen proovinud GSX-R 750 -93, mis on nõks nõrgem ja gramm raskem. Täiesti võdväärsed, kuid Suzu juhitavus ei sobinud mulle hoopiski niihästi, kui Yamu oma. Disainilt ei ole nad kumbki kõige paremad, kuid siingi meeldib oma ratas mulle rohkem.
Praegu mõlgutan mõtteid "tonniste" sportlaste suunas (ntx yzf 1000), aga finantsolukord ei suuda kuidagi unistustega sammu pidada
Saksast on toodud ka minu ratas, aga praegu ei ole seal hinnad just kõige soodsamad IMO. Hetkel on mõned müüdavad rattad kuni 500 jura kallimad, kui oktoobrist jõuludeni ja seda 3-5k hinnakalssis.
Aga ratas osta kindlasti....
Endal on heameel omada praegu ühte sellest nimekirast - YZF 750R -94. Olen sõitnud ühe hooaja, suht vähe (6000 km). Siiamaani rahul, et ei valinud "kuuesajast", sest kahekesi ja kompsudega oleks ilmselt lahjaks jäänud. Ka on suurema mootori parem pöördemoment mugavam linnaliikluses. Ostes olid tingimusteks võimalikult uue aastaarvuga, vähemalt 750 ccm Honda või Yamaha sportlane olemasoleva raha eest - sellest siuke valik.
Teistes kandidaatidest olen proovinud GSX-R 750 -93, mis on nõks nõrgem ja gramm raskem. Täiesti võdväärsed, kuid Suzu juhitavus ei sobinud mulle hoopiski niihästi, kui Yamu oma. Disainilt ei ole nad kumbki kõige paremad, kuid siingi meeldib oma ratas mulle rohkem.
Praegu mõlgutan mõtteid "tonniste" sportlaste suunas (ntx yzf 1000), aga finantsolukord ei suuda kuidagi unistustega sammu pidada

Saksast on toodud ka minu ratas, aga praegu ei ole seal hinnad just kõige soodsamad IMO. Hetkel on mõned müüdavad rattad kuni 500 jura kallimad, kui oktoobrist jõuludeni ja seda 3-5k hinnakalssis.
Aga ratas osta kindlasti....
-
Teema algataja
suzu
93a. GSXR on väga tore ratas mis sobib ka esimeseks, eeldusel, et aru peas. Pikk teljevahe annab kurvis palju andeks ja ratas käitub palju rahulikumalt kui näiteks 98 gixer. ei soovita suzu puhul osta gsx-ide puhul muud kui r-i. see on kokku pandud headest tükkidest, s.t. pidur pidurdab, mootor kiirendab,vedru vedrutab ja raam on jäik. Teadmiseks, et mootor tahab ca 35 000 juures remonti saada, nii ,et selle võid eelarvesse sisse kalkuleerida.
-
Teema algataja
Re: suzu
HMMMdunja kirjutas:Teadmiseks, et mootor tahab ca 35 000 juures remonti saada, nii ,et selle võid eelarvesse sisse kalkuleerida.

milleks see tahaks just siis remonti saada. Siinpool lahte on kaunis palju neid rattaid ja kõik kes siiamaani on midagi öelnud neist on märkinud et sõites need ei lagune - noh ehk on juttu olnud rohkem 1100.R:st aga miks see 750:ne kehvem oleks?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.