1. leht 2-st
Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 11:45
Postitas Thesaarlane
Tere
Küsimus järgmine:
Mis võimalikult väike kaubik mahutaks ära kongi 2 tsiklit. Ideaalne oleks kui keegi tuleks oma kogemustega.
Tingimused:
- välismõõtudelt võimalikult väike, et laeva ja praamiga oleks odav sõita, sest laeva pilet ei käi kategooria järgi vaid sõiduki välismõõtude järgi
- sisse peaks mahtuma hetkeseisuga üks bike ja üks naked
- asi ei tohi minna B-kategooriast välja
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 12:22
Postitas Urmas79
Ma Olen vedanud kogu aeg pika variandi transporter T4-ga. Norm môôdus rattaid topib 2tk sisse ja vähemalt Tallinki puhul mahub söiduauto pileti alla ära. Muidugi XL Varaderoga Oli see mure, et tagaukse Ava körguse tôttu pidi Klaasi ja peeglid küljest monteerima.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 12:57
Postitas Thesaarlane
Kiilukas kirjutas:Ma Olen vedanud kogu aeg pika variandi transporter T4-ga. Norm môôdus rattaid topib 2tk sisse ja vähemalt Tallinki puhul mahub söiduauto pileti alla ära. Muidugi XL Varaderoga Oli see mure, et tagaukse Ava körguse tôttu pidi Klaasi ja peeglid küljest monteerima.
Kõrvuti nad ei mahu ju eks? Viltu kuidagi sinna kongi?
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 13:07
Postitas mx77
kõrvuti peaks nad mahtuma küll, üks ühtepidi ja teine teistpidi. tänavaratast tagurpidi sisse nügida on küll veidi raske.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 13:21
Postitas Hardrocker
Julgen kinnitada, et VW T4 mahutab 2 ratast lahedalt ära.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 15:13
Postitas StreetMoto
Renault Trafic/Opel Vivaro/Nissan Primastar on kõik sellised. Endal kasutuses igapäevaselt alates 2006 aastast ja sõidutab pea iga päev tsikleid. Kui võtad pika kerega variandi, siis saad kombineerida ka selliselt, et sisse jääb 1 lisa istmerida (autos sellisel juhul 6 kohta) ja taha mahub diagonaalis 1 tsikkel. Kui mõlemad istmeread välja viskad, siis läheb 2 tänavatsiklit või 3 krossikat korraga sisse. Kõrgus on selline, et läheb sisse kõikidesse maa-alustesse parklatesse ja mingil soome laeval (Viking oli vist) mahtus ka kõrguselt suvalise sõiduka kategooriasse. Meeles peab pidama, et sama kere puhul määrab näiteks Saremaa praamipileti hinna passis olev tingimus sõiduauto või kaubik. Kui on 9 kohaline, siis maksad samapalju kui Nissan Micra
ja kui on passis kaubik, siis paned täiega suure kaubiku hinna.
Ainus, millega üksikutel kordadel olen olnud hädas, on kongi kõrgus. Näiteks mõnedel endukatel peab peeglid küljest võtma ja BMW R1150/1200 seerial ka esiklaasi demonteerima. Kõik muud tsiklid on muretult kõrguse mõttes sisse läinud.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 15:31
Postitas pacaan
Neeme jutule juurde kommenteerides: Vivaro / Traffic oleks muidu päris hea valik kuid Tallink-i puhul need kahjuks sõiduauto kategooriasse ei mahu.
Selle tarbeks palju muid valikuid kui VW T4 ja MB Vito / V-klass (vanem versioon kuni ca 2003 vms) minu teada palju pole - st piirid siis kõrgus kuni 1,9 ja pikkus kuni 5.
NB! minu arust ka pika teljevahega T4 ei sobi enam kuna on üle 5m pikk sellisel juhul?
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 15:48
Postitas mella
Pikk T4 on üle 5m. Ja kõige madalam T4 on registridokumentides 1.93m tehase andemetel. Seega ei mahu sõiduauto alla.
Samamoodi on eelmise põlvkonna Traficuga - kõrgus üle 1,9m. Praamikassade andurit saab vahel petta, kui katuse oleva "küüruga" andurist kaugemale sõidad.
pacaan kirjutas:Neeme jutule juurde kommenteerides: Vivaro / Traffic oleks muidu päris hea valik kuid Tallink-i puhul need kahjuks sõiduauto kategooriasse ei mahu.
Selle tarbeks palju muid valikuid kui VW T4 ja MB Vito / V-klass (vanem versioon kuni ca 2003 vms) minu teada palju pole - st piirid siis kõrgus kuni 1,9 ja pikkus kuni 5.
NB! minu arust ka pika teljevahega T4 ei sobi enam kuna on üle 5m pikk sellisel juhul?
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 16:14
Postitas Thesaarlane
Nii palju kui kuulnud olen siis on Tallinkis nii, et ükspäev nokitakse, teine päev kedagi ei huvita.
Ja kui ka nokitakse, siis seda 30cm on natuke raske ära ka võtta kuskilt.
Suured tänud vastuste eest ja ideede eest.
Unustasin üldse, et ka MB tegi väikseid kaubikuid.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 16:18
Postitas pacaan
mella kirjutas:Pikk T4 on üle 5m. Ja kõige madalam T4 on registridokumentides 1.93m tehase andemetel. Seega ei mahu sõiduauto alla.
Samamoodi on eelmise põlvkonna Traficuga - kõrgus üle 1,9m. Praamikassade andurit saab vahel petta, kui katuse oleva "küüruga" andurist kaugemale sõidad.
T4 1,93 üleminev 3 cm tehakse enamasti tühjemate rehvide või raskema (nt mootorrattad) abil vabalt alla 1,9ks juhul kui see juba ei ole alla 1,9 vanusest väsinud vedrude tõttu ning kuna seal (Tallinkis) kontroll reaalmõõtude järgi siis üldjuhul kui on reaalselt alla 1,9 siis läheb ka sõiduauto järgi (kui pole pikem kui 5m), sõltumata mis passis kõrgusena kirjas.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 16:19
Postitas Loff
mella kirjutas:Pikk T4 on üle 5m. Ja kõige madalam T4 on registridokumentides 1.93m tehase andemetel. Seega ei mahu sõiduauto alla.
Thesaarlane kirjutas:Nii palju kui kuulnud olen siis on Tallinkis nii, et ükspäev nokitakse, teine päev kedagi ei huvita.
Ja kui ka nokitakse, siis seda 30cm on natuke raske ära ka võtta kuskilt.
Ilmselt näpukas - siiski kõigest 3cm või 30mm.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 16:27
Postitas Urmas79
T4 puhul räägin oma kogemustest. Olen juba 3 aastat sellega Rootsi vahet nühkinud ja ainult 1 kord on tehnilist passi küsitud. Siis ka ainult sellepärast, et unustasin lällari antenni katuselt maha vôtta ja kôrgusmôôdiku ees käis piiks ära. Aga isegi tol korral ei pidanud juurde maksma. Omaette teema on Dfds, kus tuleb broneerides sisestada sôiduki môôtmed ja seal Oli vist üle 1,8 kôrgus juba kallima piletiga.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 16:27
Postitas mx77
Thesaarlane kirjutas:Nii palju kui kuulnud olen siis on Tallinkis nii, et ükspäev nokitakse, teine päev kedagi ei huvita.
Ja kui ka nokitakse, siis seda 30cm on natuke raske ära ka võtta kuskilt.
Suured tänud vastuste eest ja ideede eest.
Unustasin üldse, et ka MB tegi väikseid kaubikuid.
me pidime igatahes ükskord soome suustama minnes rehvid tühjaks laskma, õnneks oli väike 12V kompressor kaasas, mingi 20 milli oli üle ja muudmoodi lihtsalt peale ei saanud. Eks see 1,9 on Tallinkil väga teadlikult paika pandud mõõt. laeval vahet ei ole, seal on lae all ruumi küll.
Aga need MB väikesed kaubikud on küll vist maailmakuulsad oma vigade ja riketega.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 16:27
Postitas Thesaarlane
Loff kirjutas:mella kirjutas:Pikk T4 on üle 5m. Ja kõige madalam T4 on registridokumentides 1.93m tehase andemetel. Seega ei mahu sõiduauto alla.
Thesaarlane kirjutas:Nii palju kui kuulnud olen siis on Tallinkis nii, et ükspäev nokitakse, teine päev kedagi ei huvita.
Ja kui ka nokitakse, siis seda 30cm on natuke raske ära ka võtta kuskilt.
Ilmselt näpukas - siiski kõigest 3cm või 30mm.
Sry jh, 30mm on vaja maha saada mitte 30cm.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 17:47
Postitas puna
MB Vitot seda vanemat ise enam ei võtaks pole kandejõudu ja laguneb nagu raibe
T4 pikk tagant ustega ideaalne 2 ratast pane sisse kuidas soovid igatpidi mahub ära.
Ja Tallinkis pole viimase 3 aasta jooksul kunagi T4 midagi küsitud kõrgus sobib hästi neile, ega tahetud läheb sõiduautona.
Odav ja lihtne parandada kui midagi vaja teha
Rekord kogus kaupa oli peal 2,7.. Tonni midagi ja ikka liikus
Mootorivalikust siis 2,4 vabalthingav või siis 2,5Turbokas need 1,9 kärakad ei liigu üldse vahepeal tunne, et peab hoogu juurde lükkama
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 20:31
Postitas eetarga
Tunnistan, olen ise T4 fanaatik. 
Ja ma tahan lisaks mainida, et endised turvavöö kinnituskohad tagand kastis -sealt sa saad tsikklid ka suurepäraselt kinnitada 
Olen isegi näinud kuidas näiteks Fiat Ducato kinnituskohad on plekis väljarebinenud, nii nagu tegu oli paberist - peale avarii 
need 1,9 kärakad ei liigu üldse vahepeal tunne, et peab hoogu juurde lükkama
loll jutt - olen ise vähemalt 10 tsikklid temale (1,9 D) Eestisse toonud - a) käigukasti ülekanne mängib oma tähtsus (mul on AYG kast) ja b) laevaga Travemünde - Ventspils/Liepaja ja siis Põhja-Saksast korjama kõlbab ta küll - selge see, mägi ronnimiseks Alpides on mul ka T4 - 2,4 diisel olemas - aga nii suur seda vahe nüüd küll ei ole ( 1,9 D 60 versus 2,4 D 77 hj.)
btw. - Stenalines (Läti-Saksamaa) = T4 = sõiduauto - kõrgus ei ole nii tähtis.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 21:06
Postitas mx77
ma olen korra 2.4 vabalthingavaga alpides käinud, mitte kunagi enam. omal on esimene käik see, lapats põhjas ja siis mingi suvaline linnaliini tüüpi madalapõhjaline buss paneb nagu postist mööda. kui turbot ikka ei ole, siis hõredamas õhus on kööga.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 21:31
Postitas Urmas79
Ja kui veel 2,5TDI chippida, siis saab 95kw kätte. Kuigi tunnistan, et tavaline 75 kw ka lahjaks ei jää. Sõidukas treilaga sabas, pole probleemi 120-130-ga kulgeda. 
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 22:37
Postitas eetarga
küll offtopic, aga näiteks minu 2,4 D puhul olid isegi 6 ! erinevaid käigukasti variandid olemas..., ma ei vaatanud kõik ülekanded, aga vähemalt kaks suured sammud on olemas.
Vaata siin: http://www.t4-wiki.de/wiki/Getriebekennbuchstabe
...ja siis on selge, et erinevused on suht suur.
Aga üldarvestuslik tunnistan, et mõlemad mootorid on suht nõrk oma pöördemomendi puhul. 
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 22:50
Postitas puna
Ju sellel masinal mis ma sain kasutada oli sobilik kast all
2,5T kaupa peal j läks veel nagu loom
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 23:20
Postitas mella
Et kui on tehasest 111kW, siis võiks selle 95 peale chippida. Poleee pahaaa...
T4 2,5TDI on tehasest vähemalt 3 erineva võimsusega tulnud.
Kiilukas kirjutas:Ja kui veel 2,5TDI chippida, siis saab 95kw kätte. Kuigi tunnistan, et tavaline 75 kw ka lahjaks ei jää. Sõidukas treilaga sabas, pole probleemi 120-130-ga kulgeda. 
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 30 Nov 2015, 23:42
Postitas Hardrocker
mella kirjutas:Et kui on tehasest 111kW, siis võiks selle 95 peale chippida. Poleee pahaaa...
T4 2,5TDI on tehasest vähemalt 3 erineva võimsusega tulnud.
Kiilukas kirjutas:Ja kui veel 2,5TDI chippida, siis saab 95kw kätte. Kuigi tunnistan, et tavaline 75 kw ka lahjaks ei jää. Sõidukas treilaga sabas, pole probleemi 120-130-ga kulgeda. 
Mainib oma lauses 75kw 2,5 TDI motot 
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 01 Dets 2015, 00:29
Postitas Urmas79
Tean jah, et kui TDI on rohelise I-tähega, siis on 66kw. Hôbedase I-tähega 75kw ja punase I-tähega 111kw. Neid viimaseid on kaubikuna ikka ülivähe liikumas.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 01 Dets 2015, 00:31
Postitas puna
Neid chippiti politseile väga sobivaks püssideks
pärast kui maha müüdi ei hakanud keegi seal enam midagi muutma
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 01 Dets 2015, 08:57
Postitas mx77
ega väike lisavõimusus ei tee kunagi paha, mul omal krossibuss 316 CDI ja ikka mõnus on sõita - möödasõidud lähevad nagu sõiduautoga. see 75 kW saab oma 120 lõpuks kätte küll, aga seda aega peab kalendriga mõõtma.
peaks enda oma kevadel ära chippima, kas keegi oskab head tegijat soovitada?
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 01 Dets 2015, 09:09
Postitas puna
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 01 Dets 2015, 09:13
Postitas mella
Poolik tõde. Ei ole roheline ja ei ole 66kw. On sinine ja 65kW.
Kiilukas kirjutas:Tean jah, et kui TDI on rohelise I-tähega, siis on 66kw. Hôbedase I-tähega 75kw ja punase I-tähega 111kw. Neid viimaseid on kaubikuna ikka ülivähe liikumas.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 01 Dets 2015, 09:14
Postitas mx77
Tänud, huvitav, et neil pole 2,7 CDI-id nimekirjas
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 01 Dets 2015, 10:00
Postitas urmas66
Kiilukas kirjutas:T4 puhul räägin oma kogemustest. Olen juba 3 aastat sellega Rootsi vahet nühkinud ja ainult 1 kord on tehnilist passi küsitud. Siis ka ainult sellepärast, et unustasin lällari antenni katuselt maha vôtta ja kôrgusmôôdiku ees käis piiks ära. Aga isegi tol korral ei pidanud juurde maksma. Omaette teema on Dfds, kus tuleb broneerides sisestada sôiduki môôtmed ja seal Oli vist üle 1,8 kôrgus juba kallima piletiga.
Mul sõidavad ka ühed allvedajad soome vahet,mitme erineva transporteriga ja lähevad nö sõiduka alla.
Re: Kaubik tsiklite jaoks
Postitatud: 01 Dets 2015, 11:48
Postitas Thesaarlane
Hetkel tundub, et Vito vist tasub maha matta ja sihtida Transporter T4, sest vist on ainuke, mis mahub eri laevade piiride sisse nibin nabin.
Suured tänud vastuste eest!