Ducati World Premiere
Ducati uued mudelid!
Homme, kell 17:30 eesti aja järgi!
http://premiere.ducati.com
Ducati uued mudelid!
Homme, kell 17:30 eesti aja järgi!
http://premiere.ducati.com
See uudis mõnda aega juba olemas
Ehk siis tulevad 959 Panigale, lindiga kruiiser Diavel, Pikes Peak Multistrada ja 400cc Scrambler
Endal ei õnnestunud otseülekannet vaadata aga Youtube´s mõned uued promovideod juba üleval ka.
Kruiser XDiavel
[youtube][/youtube]
Multistrada 1200 Enduro
[youtube][/youtube]
Multistrada 1200 Pikes Peak
[youtube][/youtube]
Monster 1200 R
[youtube][/youtube]
959 Panigale
[youtube][/youtube]
Hypermotard 939
[youtube][/youtube]
Huvitav, kas uuele Diavelile apehangereid ja nahast sadulakotte ka saada on
Multistrada enduro variant võiks tore olla...
Ja 400cc uus Scrambler Sixty2 noorte hipsterite-skedovendade-surfarite mänguasi
[youtube][/youtube]
*X-Diavel - on minumeelest väga maasikas, eriti see S-versioon. Samas tunnen kerget vastuolu ette viidud jalaraudade ja madalale toodud väände osas, peaks nagu kõvasti tagarattasse rebima aga jalad ees on seda megaimelik teha. Rihmavedu on huvitav, Duci puhul vist isegi esmakordne. Naljakas on, et mootor on pandud laulma madalalt, samas on lisatud launch control
*Multistrada Enduro - jääb hetkel kaugeks, ei oska hinnata seda. Kui proovida saaks, vast meeldiks.
*Multistrada Pikes Peak - jälle rohkem minu sorti masin, Öhlins, elektroonika, võimas mootor, Termi, teravam välimus võrreldes tavaversiooniga.
*Monster 1200 R - "naistekale pandi suur mootor". Välimus on pettumus, see mootor vääriks paremat asukohta. Monster R on vaatamata oma carbonile, titaanile ja Marchesinile ikkagi liiga raske. Nt minu Streetfighteril, mis on 6 aastat vanem, on kuivkaalu arvestades jõudu 689 kw tonni kohta, Monsteri 650 kw vastu, väänet 713 nm tonni kohta, Monsteri 728 nm vastu. Oleks suuremat arengut oodanud. PS, elektroonika on hea aga see TFT display on päikse käes täitsa kasutu.
*959 Panigale - küljepeal asuva summutiga versioon on niru, mootori alla sobivad paremini need pütid. Jõukasv on tervitatav, samas kasvas ka kaal proportsionaalselt.
*Hypermotard 939 SP - võimsus kasvas 3 hp võrra, väänet tuli juurde 9 nm jagu, samas pekki tuli juurde 7kg jagu.
Kokkuvõttes, oli meeldivaid üllatusi aga oli ka mõttetuid täiendusi, kus võimsusekasv kaalukasvuga ära tapeti ning kleebiti külge silt "uus".
PS! Kas saan õigesti aru, et Diavel Titanium ja Streetfighter 848 on edaspidi lettidelt kadunud?
Rihmavedu on jah esmakordne nähtus Duci juures.
MTS Enduro on ju GS ja Adv segment. Kuigi arvestades aparaadi kaalu, peaks kaasas olema ka kraana, mis ta püsti aitaks, kui matkal peaks külili vajuma . Iseenesest päris huvitav suund. Kuid siiski oleks lootnud miskit kergemat näha või väiksemat MTS'i (selle asemel on siis tõenäoliselt Hyperstrada). Jälgides MTS'i arengut selle mudeli loomisest aastal 2003 on kaal ja lisavidinate hulk päris kõvasti tõusnud.
959 Panigale sumpsidega nõustun Andrea'ga. Parem kui nad oleks need jätnud külge kruvimata. Rohkem seda ei kommenteeri üldsuse rahu huvides.
Aga 959 Panigale sumpsidega seoses on päris äge see, et sa saad ostes ise valida, kuhu sa neid tahad. Kui jääd EURO 4 süsteemi juurde, saad need küljepeal asetsevad, kui võtad korraliku Akrapovic'i, saad titaanist underbelly süsteemi. Kui võtad USA turu jaoks mõeldud mudeli, saad kohe stock underbelly süsteemi kaasa.
Pisikese Multistrada koha täidab tõepoolest Hyperstrada.