Parim signa tsiklile
Hei,
Paluksin teie abi parima tsikli signa valimise kohta.Mida targemad soovitavad?
Kas tuntud SPY 5000 oleks mõistlik lahendus?Jagage palun oma kogemusi nimetatud alarmi kohta.
Tervitades,
Aivar
Hei,
Paluksin teie abi parima tsikli signa valimise kohta.Mida targemad soovitavad?
Kas tuntud SPY 5000 oleks mõistlik lahendus?Jagage palun oma kogemusi nimetatud alarmi kohta.
Tervitades,
Aivar
Aivar kirjutas:Hei,
Paluksin teie abi parima tsikli signa valimise kohta.Mida targemad soovitavad?
Kas tuntud SPY 5000 oleks mõistlik lahendus?Jagage palun oma kogemusi nimetatud alarmi kohta.
Tervitades,
Aivar
Sellel signal puudub kaldeandur.
red buell kirjutas:Aivar kirjutas:Hei,
Paluksin teie abi parima tsikli signa valimise kohta.Mida targemad soovitavad?
Kas tuntud SPY 5000 oleks mõistlik lahendus?Jagage palun oma kogemusi nimetatud alarmi kohta.
Tervitades,
AivarSellel signal puudub kaldeandur.
Kasutan sellest suvest mainitud signat. Kaldeandurit pole, aga ei näe ka vajadust, kuna mikrolaineandur toimib ilusti. Ehk siis pistab lõugama kui tsiklile piisavalt lähedale taidlema minna - saab reguleerida nii, et teatud kauguses üle 5 sekundi järjest taidlemise peale käivitab alarmi. Mul on sätitud nii, et reageerib, kui minna ca 40 cm kaugusele rattast. Valehäireid üldiselt pole andnud, v.a ühel korral, kui vihm oli nii kõva, et põrutusandur reageeris. Ja pult püsib levis ka üsna kaugel. Vabas õhus olen proovinud ca 500m (kaugemale lihtsalt ei viitsinud minna), läbi betoonseinte 200m julgelt (ehk ka kaugemalt, aga pole vajadust olnud proovida).
Häire korral teeb pult piisavalt lärmi, et öösel ehmatusega üles ajada (ühel korral hüppas kass katuselt alla tulles ratta peale ) - väriseb, vilgub ja näitab displeil, milline anduritest häire vallandas.
Omapärastest asjadest mainiksin seda, et käivitusblokeering laseb ratta mõneks sekundiks käima panna, enne kui välja suretab - mis tundus mulle pisut imelik. Ja alarmil on oma kaitse, mille pesa kontaktid algul ei tahtnud ühendust anda ja ratta mõned korrad sõites välja suretasid. See ilmselt võinuks suuremal kiirusel kehvasti lõppeda.
Üldiselt siiski täitsa hea variant minu meelest, ilmselt kuulub antud valdkonna "best bang for your buck" listi, julgen soovitada küll.
Ostetud sai bikepointist, kuna tuli ca 10 eur odavam kui Ebay kõige odavam pakkumine.
Biker24 müüb mingit sellist asja: Motoalarm Secure 2-Way
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=197&item=2339
Kellegil selle kasutamise kogemus ka olemas on?
Sellel on ka kaldeandur
SPY 5000 signaga head kogemused. Toimib väga hästi. Ainuke asi mida peab jälgima, et kui ratas jääb pikaks ajaks seisma siis tuleks signa akuküljest lahti ühendada
elektromargu kirjutas:Biker24 müüb mingit sellist asja: Motoalarm Secure 2-Way
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=197&item=2339Kellegil selle kasutamise kogemus ka olemas on?
Sellel on ka kaldeandur
Mu rattal on see peal ja täitsa OK on. ÜKs valehäire oli, kui lennujaamas reaktiiv hakkas liikuma, aga siis hakkasid ka autode alarmid tööle. Ühe korra olen pidanud reageerima, kui Haapsalus olin ja alarm järsku tööle hakkas. Jooksin ratta juurde ja seal lähedal istunud vanapaar ütles, et Soome Harley vennad olevat mu rattale sisse sõitnud, hea et püsti jäi.
Ei oska õelda, kui kaugelt ta töötab, aga maaalusest parklast tuppa (õismäel ja hooned kõrvuti) ulatub küll.
elektromargu kirjutas:Biker24 müüb mingit sellist asja: Motoalarm Secure 2-Way
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=197&item=2339Kellegil selle kasutamise kogemus ka olemas on?
Sellel on ka kaldeandur
Kui mikrolaineandurit tahta, peab antud komplektile selle lisaks soetama. Minu arust mikrolaineandur on kasulikum asi kui kaldeandur ja esimese olemasolul viimast pole väga vaja. Üldiselt muidu ka täitsa toimiv variant. Sõbra Ninjal oli kunagi peal, ta oli täitsa rahul ja pult võttis üsna kaugelt. Komponendid ja pult jätavad ainult natukene odavama mulje võrreldes SPY-ga.
Kangur kirjutas:SPY 5000 signaga head kogemused. Toimib väga hästi. Ainuke asi mida peab jälgima, et kui ratas jääb pikaks ajaks seisma siis tuleks signa akuküljest lahti ühendada
Jah...suvel polnud probleemi, aga kui ilmad külmemaks läksid, tõmbas umbes nädala-kahega aku tühjaks. Puldi patareid saab ka võrreldes tavalise ühepoolse sidega signaga sagedamini vahetada - ca paari kuu tagant. Aga see pole vast märkimist väärt probleem.
SPY kohta unustasin ühe häiriva asja ka mainida. Nimelt on tal auto arm funktsioon, mis tähendab, et signa läheb teatud olukorras ise peale ja see on kohati tüütu. Võtad nagu omast arust signa maha, hakkad sõitma ja siis keset sõitu võib ta signa uuesti peale panna, ehk siis pistab lõugama ja suretab mõne hetke pärast välja.Nimelt, kui teed teatud arvu nupuvajutusi, läheb ise mõne aja pärast uuesti alarmi alla (jääb auto arm režiimi, juhuks, kui tahad midagi näiteks ainult korraks ratta juurest võtta); kui teed natuke rohkem ja kiiremini, läheb lõplikult maha. Ei ole veel aru saanud, kuidas seda ümber häälestada.
Heikik kirjutas:Puldi patareid saab ka võrreldes tavalise ühepoolse sidega signaga sagedamini vahetada - ca paari kuu tagant. Aga see pole vast märkimist väärt probleem.
Annab ta kuidagi märku ka, kui tühjaks hakkavad saama või ühel hetkel on pilt läinud ja valvet enam maha ei saa? Ehk siis peab tagavarapatareid igaks juhuks rahakoti vahel hoidma?
elektromargu kirjutas:Heikik kirjutas:Puldi patareid saab ka võrreldes tavalise ühepoolse sidega signaga sagedamini vahetada - ca paari kuu tagant. Aga see pole vast märkimist väärt probleem.
Annab ta kuidagi märku ka, kui tühjaks hakkavad saama või ühel hetkel on pilt läinud ja valvet enam maha ei saa? Ehk siis peab tagavarapatareid igaks juhuks rahakoti vahel hoidma?
Näitab nagu mobiilil graafiliselt kui palju patareis voolu on. Samamoodi näitab ka levi. Tavaliselt hakkab jupsima, enne kui täitsa tühjaks saab. Rahakoti vahele hästi ei mahu, sest on AAA.
Kas katte all töötab Spy ka?
Tundub,et SPY 5000 on signa mille võiksin lasta paigaldada oma tsiklile.Keegi kasutajatest vähemalt ei tee otseselt maha seda valikut.Igal signal on oma miinused ja plussid.Bikepoint annab oma töödele ju garantii samuti mis pole vähe tähtis.See puldi patarei tühjenemise teema on iga signa probleem.
Tänud kõigile vastajatele oma arvamuse avaldamise eest. Kohtumiseni kevadel uutel sõitudel.
Kasutaja nimega:red buell
Millist signat sa siis ise soovitaksid ja paigaldaksid? Saan aru,et tegeled selle tööga igapäevaselt.
Parim lahendus on siiski lasta mingi signa paigaldada.Tean seda isegi,et tegelikult on nendest tolku ainult natukene aga siiski on...
Aivar kirjutas:Hei,
Paluksin teie abi parima tsikli signa valimise kohta.Mida targemad soovitavad?
Akut ei tõmba tühjaks ja toimib 100%
Aivar kirjutas:Kasutaja nimega:red buell
Millist signat sa siis ise soovitaksid ja paigaldaksid? Saan aru,et tegeled selle tööga igapäevaselt.
Parim lahendus on siiski lasta mingi signa paigaldada.Tean seda isegi,et tegelikult on nendest tolku ainult natukene aga siiski on...
Kui kahepoolset signat tahad siis mina soovitaks Secure 2-way-d, sest sellel signal on korralik ja toimiv esindaja Eestis olemas. Patareid kestavad kauem, põrutus ja kaldeandur on keskusesse sisseehitatud ja saad puldist vajadusel muuta setinguid. Lisaks võib veel paigaldada mikrolaineanduri kui vaja aga see hakkab lisaks veel voolu tarbima. Olen neid alarme paigaldanud sadu nii tsikli esindustes kui oma firma alt.
Mina küll SPY 5000 ei soovita. Lagedal väljal oli levi ca 200 meetrit ja esimene sein pidas ka signaali kohe kinni. Lisaks on alarmil erakordselt häiriv omadus, mida ei saa välja lülitada - pärast süüte väljakeeramist piiksub alarm häälekalt ja vilgutab suunatulesid (meeldetuletus, et alarmi peale paneksid). Kui tsikkel seisma jätta, tõmbas aku tühjaks umbes 3-4 nädalaga (ja tegemist oli uue akuga, mis oli eelnevalt kurguni täis laetud)
red buell kirjutas:Aivar kirjutas:Kasutaja nimega:red buell
Millist signat sa siis ise soovitaksid ja paigaldaksid? Saan aru,et tegeled selle tööga igapäevaselt.
Parim lahendus on siiski lasta mingi signa paigaldada.Tean seda isegi,et tegelikult on nendest tolku ainult natukene aga siiski on...Kui kahepoolset signat tahad siis mina soovitaks Secure 2-way-d, sest sellel signal on korralik ja toimiv esindaja Eestis olemas. Patareid kestavad kauem, põrutus ja kaldeandur on keskusesse sisseehitatud ja saad puldist vajadusel muuta setinguid. Lisaks võib veel paigaldada mikrolaineanduri kui vaja aga see hakkab lisaks veel voolu tarbima. Olen neid alarme paigaldanud sadu nii tsikli esindustes kui oma firma alt.
Secure 2-wayd kaalusin ise ka. Kindlasti on see OK variant, aga patareide kestvuse jms osas julgeks eluliste näidete põhjal vaielda. Aga, tulles tagasi SPY juurde, kas bikepoint ei ole siis n-ö esindaja SPY jaoks?
strt kirjutas:Mina küll SPY 5000 ei soovita. Lagedal väljal oli levi ca 200 meetrit ja esimene sein pidas ka signaali kohe kinni. Lisaks on alarmil erakordselt häiriv omadus, mida ei saa välja lülitada - pärast süüte väljakeeramist piiksub alarm häälekalt ja vilgutab suunatulesid (meeldetuletus, et alarmi peale paneksid). Kui tsikkel seisma jätta, tõmbas aku tühjaks umbes 3-4 nädalaga (ja tegemist oli uue akuga, mis oli eelnevalt kurguni täis laetud)
Minu oma küll nii ei käitu... Eks igaüks kiidab ikka oma sedasamust, aga mul tõesti levis hästi. Lagedal julgelt 500m, parklast läbi 3-4 betoonseina paarisaja meetri kaugusele 3. korrusele võttis ka ilusti. Süüte välja võtmisele ei reageeri mul ka nii, nagu sa kirjutad. On täitsa vait ja piiksu teeb siis, kui puldilt lukku vajutad. Seistes muidu tsiklialarmid kurnavadki akut üsna kiiresti. Gemini ja paljude teiste (ühesuunalise sidega) alarmide manualis on viide vajadusele paari-kolme nädala tagant akut laadida.
Aga teemaalgatajale: loe välismaistest foorumitest nii ühe kui teise alarmi kohta. Kindlasti leiad vastakaid arvamusi. Iseenesest on mõlemad siin mainitud alarmid kindlasti arvestatavad variandid ja minul isiklikult, olles mõlemaga kokku puutunud, on ühe veenvat eelist teise ees raske välja tuua. Edu!
Kasutaja Pontuse poolt pakutud lahendus on ka väga hea aga see toimib ainult oma koduhoovis Sõidule ei saa teda kahjuks kaasa võtta ja järgi selline ka väga pikalt ei jaksa joosta.Lisaks kõigele on veel sellise "signa"ülapidamine on kordades kallim kui mingite puldipatareide vahetus või siis korra nädalas aku laadimine.
Otsustasin ikkagi SPY 5000 kasuks mille Bikepoint ka ise paigaldab kuna ratas sealt ostetud.Tänud kõigile kes viitsisid arvamust avaldada.
Põhimõtteliselt võib teema nüüd lukku panna kuna lahendus on leitud.
Kuidas 2 aastat hiljem rahul oled ?
mul oli spy. Kaugele ei levinud. Paneelika 6 korrusele läbi maja kindlasti mitte. muidu töötas ja suutis ilusti närvi ajada. Samas vastab kasko nõuetele, aktiveerub süüte maha keeramisele.
Minu hääl secure 2-wayle.
Olen juba kahele tsiklile paigaldada lasknud ja väga rahul. Toimib ilusti, saab muuta andurite tundlikust, saab panna peale ja võtta ka maha auto-arm-i ning samuti saab muuta kas alarmi peale pannes teeb ka häält vüi läheb vaikselt peale/maha. Olemas ka nö hoiatav vilkuv tuleke ning töötab normaalselt ka siis, kui kate ümber on. Pult vibrab ja lärmab ka kenasti ning leviga muresid pole ka olnud
Ja üldiselt soovitan kahepoolse sidega alami, sest endal ikka süda palju rahulikum, eriti kortermajade juures ja võõrastes kohtades parkides
On. Kui loobud kõikidest füüsilise SIM-i või E-SIM-i teenustest, võid kasutada aktiveerimata karpi täiesti anonüümsena milleks iganes. Kui aga soovid träkkeri funktsioone, siis pead mingi "teenusetissi" otsas paratamatult ikkagi istuma.Tuuletallaja kirjutas: ↑22 Apr 2023, 18:00Huvitav, kas kuskilt leiab ka sellist träkkerit, mida saaks kasutada anonüümselt (ei mõtle siinkohal jälitusseadmena), "teenusetissi" otsas rippumata (füüsilise SIM-iga) ning see oleks samas ka piisavalt energia säästliku varutoitega?![]()
Kui selle Monimotoga tsikli kõrval telos avada bluetoothi otsimine kas näitab, et on seade läheduses või on ka mingist settest nähtavus maha võetav?Motomarket kirjutas: ↑22 Apr 2023, 10:50Ei ole küll signa, aga vägagi toimiv träkker on Monimoto 7. Lihtne paigaldada, ei vaja juhtmete ühendamist ja ei tarbi tsikli akut. Mõõtudelt piisavalt väike, et korralikult ära peita. Kel huvi, võib poodi tutvuma tulla https://motomarket.ee/e-pood/lisavarust ... onimoto-7/
Seade peaks olema telefonile nähtav ainult siis kui oled koos Key Fob-iga vahetus läheduses ja teed träkkerile esimest aktiveerimist.kiilas kirjutas: ↑22 Apr 2023, 19:09Kui selle Monimotoga tsikli kõrval telos avada bluetoothi otsimine kas näitab, et on seade läheduses või on ka mingist settest nähtavus maha võetav?Motomarket kirjutas: ↑22 Apr 2023, 10:50Ei ole küll signa, aga vägagi toimiv träkker on Monimoto 7. Lihtne paigaldada, ei vaja juhtmete ühendamist ja ei tarbi tsikli akut. Mõõtudelt piisavalt väike, et korralikult ära peita. Kel huvi, võib poodi tutvuma tulla https://motomarket.ee/e-pood/lisavarust ... onimoto-7/