Ducati Monster head ja vead?
Moderaator: Moded
Ducati Monster head ja vead?
Soov soetada omale siis Ducati Monsterit
Oskab keegi äkki annda hüva nõu kuidas nad kestavad ja mis neil head ning vead olex.
Huvitaks ka ülal pidamise kulud et kas ka suured kuna neid rattaid väga palju pole meil siin.
Kas peale jõu omaduste on veel 600 ja 900cm3 vahet.
Tänud kes viitsivad ja oskavad vastata
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Isiklikult s!ttus hinge avastus, et mootoris on nukkvõllide ringi ajamine, rihmaga lahendatud. Sinna ka kogu minu huvi lõppes, nende suhtes.
( Jah, ka tänapäeva autodes on tihti sama lahendus kasutusel, see aga pole vabandus kui mitu inseneri on samasse *** ämbrisse astunud. )
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Vint kirjutas:Isiklikult s!ttus hinge avastus, et mootoris on nukkvõllide ringi ajamine, rihmaga lahendatud. Sinna ka kogu minu huvi lõppes, nende suhtes.
( Jah, ka tänapäeva autodes on tihti sama lahendus kasutusel, see aga pole vabandus kui mitu inseneri on samasse *** ämbrisse astunud. )
Koliseva ketiga on ju kolm korda parem
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Haah. Ducati, muidugi vöta ligi. A kui soig varuosade liinis, siis vöta minsk vöi izh. Iga mees seda lögisevat sidurilödinat vastu ei pea. Ducati kui ratas on igati super.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Kui välimuselt meeldib siis võta ligi
Sõitmine hakkab ka meeldima
Mida suurem mootor seda asjalikum viimame monster on 1200 mootoriga juba
Kui ratast üldse hooldada ei taha ja raha sinna alla panna siis on vale valik
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Plaan ka kevadeks Monster ligi võtta. Ja täiesti pohhui, mis need jupid maksavad ja kuidas neid kätte saab (no kuidagi ikka saab) - lihtsalt meeldib. Ja see ongi (hobi)tsikli puhul põhiline.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 04 Juun 2014, 22:04
- Tsikkel: Monster 620/S4R
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Enda väiksel 2002 620ie elukal kukkus 82000 täna ette. Sellest pea viimased 50 olen ise teda korralikult piinanud ja hetkel kestab. Kuigi erinevatel põhjustel olen pidanud silindrid/pead nii paar korda maha kakkuma (õli lekked, klappide soveldus jne.). Ise rihmad vahetanud, klapid reguleerinud, kõik muud tööd teinud.
Muidu on suht tank olnud ja teele pole jäänud, kuigi gaasi tross sai ükskord otsa aga koduni kannatas sõita otse käega drosselit keerata.
Ei kurda.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Black kirjutas:Plaan ka kevadeks Monster ligi võtta. Ja täiesti pohhui, mis need jupid maksavad ja kuidas neid kätte saab (no kuidagi ikka saab) - lihtsalt meeldib. Ja see ongi (hobi)tsikli puhul põhiline.
Parim postitus, mida siin foorumis näinud olen.
Endal suht sama suhtumine.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Vint kirjutas:Isiklikult s!ttus hinge avastus, et mootoris on nukkvõllide ringi ajamine, rihmaga lahendatud. Sinna ka kogu minu huvi lõppes, nende suhtes.
( Jah, ka tänapäeva autodes on tihti sama lahendus kasutusel, see aga pole vabandus kui mitu inseneri on samasse *** ämbrisse astunud. )
No aga osta Panigale,tollel kettajam ja märgsidur.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Kah variant, kuigi liiga kükkis olemine...
Tegelikult ei viitsi eriti saagida täna, eks iga üks vaatab seda mis just talle meeldib ja sobib. Ma isiklikult liigitan aga Itaalia rattad, sinna - miitte väga töökindlate hulkka.
Vanalendur!
Igal juhul parem, ja veel parem, kui on keti asemel hammasrattaid kasutatud. Näiteks nagu Honda VFR mootorites.
Kohati jääb valmistajatest mulje, et on tahtlikult tehtud midagi viletsalt, et saaks tavainimese rahakotist, võimalikult palju võtta, igasuguste kuluosade näol.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Vint kirjutas:Kah variant, kuigi liiga kükkis olemine...
![]()
Tegelikult ei viitsi eriti saagida täna, eks iga üks vaatab seda mis just talle meeldib ja sobib. Ma isiklikult liigitan aga Itaalia rattad, sinna - miitte väga töökindlate hulkka.Vanalendur!
Igal juhul parem, ja veel parem, kui on keti asemel hammasrattaid kasutatud. Näiteks nagu Honda VFR mootorites.
Kohati jääb valmistajatest mulje, et on tahtlikult tehtud midagi viletsalt, et saaks tavainimese rahakotist, võimalikult palju võtta, igasuguste kuluosade näol.
Ei ei. See on itaallaste kiiks mitte töökindlus:-)
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Vint kirjutas:Vanalendur!
Igal juhul parem, ja veel parem, kui on keti asemel hammasrattaid kasutatud. Näiteks nagu Honda VFR mootorites.
Kohati jääb valmistajatest mulje, et on tahtlikult tehtud midagi viletsalt, et saaks tavainimese rahakotist, võimalikult palju võtta, igasuguste kuluosade näol.
Mul see samune 5gen VFR garaazis olemas nii, et olen hammasratastega kursis. Pole siiani selle mootoriga ühtegi probleemi olnud. Ducil õigel ajal rihmad vahetatud ja pole sellega ka ühtegi muret olnud. Ainuke mis kolises oli CBR ja erinevalt Duci rihma vahetusest tuleb sellel pool mootorit laiali kakkuda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Oh teid küll...
Ma ei viitsi vaielda täna, ( kuigi just seda ma teen nüüd. ) küll aga käis peast läbi mõte, et Harrika meestele lisaks, näikse olevat tekkinud, uus seltskond, isepäiseid rahakoti peale vihaseid olevaid masohiste. Kes ennast suht regulaarset armastavad õliga kokku teha ja varuosa poode külastada.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Kõik ei pea remonti ise tegema varuosasi taga ajama ja end õliga määrima.
See, et sa vaene ja laisk oled ei määra seda, et ma ei võiks Duciga sõita
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
- Tsikkel: VFR750
- Asukoht: Skandinaavia
- Tänanud: 1 kord
Re: Ducati Monster head ja vead?
Täielik OT, aga mis sel vfri hammasratastega lahendusel viga on?
Minu rattal 70000km kella peal, ise näinud 130000km läbisõiduga ratast ja samas lugenud ka 500000km läbisõiduga sama mootoriga rattast.
Kestavad väga hästi, samas mul vanal CBRil venis kett välja...
Vaevalt sel rihmaga ducatil ka miskit viga on, õigeaegne hooldus vaid oluline. Olekski vähe imelik kui kõik aint japsidega ringi uhaks.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Tehnikavidinate (ma mõtlen hetkel pigem autode, tsiklite, relvade, mitte nutikonsoolide) näppimine võiks ju normaalse meesterahva jaoks lausa nauditav tegevus olla. Sõita ka kogu aeg ei jõua ja garaažis veedetud aeg on ju puhas kvaliteetaeg. Mul on nüüd kuu ja 1 päev rangluu murdmisest möödas ja täiesti pe*sses vegeteerimine ikka olnud. Midagi kasulikku teha ei saa, kõik vaatamisväärsed filmid on vaadatud, lugemisväärsed raamatud loetud, hakka või Lenini teoseid lugema. Tahaks juba garaaži. Minu jaoks ei ole küll rihmülekanne mingi miinus, eriti kui ma selle rihma ise ära vahetada saan. Õlid-filtrid vahetan niikuinii ise, kuigi rahaliselt poleks raske teenindusse viia. Ja täitsa mõnuga ja tean, et on tehtud.
Täiuslikkus muutub igavaks, väike kiiks annab elule vürtsi.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Ducil see rihma vahetus niisama polegi.Pingutus käib nö.noodi järgi ehk peab vibreerima teatud sagedusel.Selleks spets priboor olemas.Peaks saama mingi muu sagedust tuvastava asjaga ka.Päris täpselt pole protseduuri selgaks teinud kuna vajadus puudub.
P.S.Mul ka rangluu katki
P.S.2 Kuu ajaga kasvas nii palju kokku küll et ratta sain korda tehtud,erilist jõudu vaja ei läinud õnneks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Ducati Monster head ja vead?
Black kirjutas:Tehnikavidinate (ma mõtlen hetkel pigem autode, tsiklite, relvade, mitte nutikonsoolide) näppimine võiks ju normaalse meesterahva jaoks lausa nauditav tegevus olla. Sõita ka kogu aeg ei jõua ja garaažis veedetud aeg on ju puhas kvaliteetaeg. Mul on nüüd kuu ja 1 päev rangluu murdmisest möödas ja täiesti pe*sses vegeteerimine ikka olnud. Midagi kasulikku teha ei saa, kõik vaatamisväärsed filmid on vaadatud, lugemisväärsed raamatud loetud, hakka või Lenini teoseid lugema. Tahaks juba garaaži. Minu jaoks ei ole küll rihmülekanne mingi miinus, eriti kui ma selle rihma ise ära vahetada saan. Õlid-filtrid vahetan niikuinii ise, kuigi rahaliselt poleks raske teenindusse viia. Ja täitsa mõnuga ja tean, et on tehtud.
Täiuslikkus muutub igavaks, väike kiiks annab elule vürtsi.
Kahe käega nõus, aga kõigil pole võimalust garaažis istuda (garaaži lihtsalt pole) ja kortermaja hoovi peal on isegi keti puhastamine ja õlitamine "omapärane" tegevus..
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
franz125 kirjutas:P.S.Mul ka rangluu katki
P.S.2 Kuu ajaga kasvas nii palju kokku küll et ratta sain korda tehtud,erilist jõudu vaja ei läinud õnneks.
Eks ma patustasin ka alguses ja see venitas kokkukasvamist. Kruvisid-polte-vardaid ei pandud ja maru s**t on seda fikseeritud asendis hoida, et üldse kuskilt kokku hakkaks. Miskit ühe käega tegema hakkad, siis tahaks automaatselt teise käe ka külge panna, kui seda just korralikult kitseks ei seo. Arst käskis 6 nädalat kaelas hoida, nüüd pigem kannatan selle aja ära, kui et poole pealt miskit nihu keeran ja veel pikemaks läheb.
elektromargu kirjutas:Kahe käega nõus, aga kõigil pole võimalust garaažis istuda (garaaži lihtsalt pole) ja kortermaja hoovi peal on isegi keti puhastamine ja õlitamine "omapärane" tegevus..
Ma elan Mustamäe kortermajas ja rendin Tammsaares garaaži 50.- kuu. See on 600.- aastas, mille eest tegelikult saaks ju tohhuijaa teeninduseaega osta. Aga minu valik on selline. Maksan kasvõi peale, et ise teha.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Duci rihma saad nutitelefoniga ka paika keerata, rääkimata kitarri häälestajast. Paned äppi või häälestajasse vajaliku sageduse sisse, tinistad õige koha pealt rihma ning loed näitu ja vastavalt sellele krutid. Rihmavahetus ei ole mingi raketiteadus. Ei tasu karta neid Itaalia masinaid. Täitsa objektiivselt räägin
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Tere.
Kui palju siis esinduses/services selle rihma vahetus maksab, et cat'i poole mitte vaadata?
Itaalia ratastes on midagi, mida teistel pole....
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
pets77 kirjutas:Tere.
Kui palju siis esinduses/services selle rihma vahetus maksab, et cat'i poole mitte vaadata?
Itaalia ratastes on midagi, mida teistel pole....
On jah midagi teistmoodi erilist.Meeldivad nad mulle ka,kuigi omal pole olnud,aga äkki veel ostab.
Olles kuskil Alpides või mujal lõunapool mägiteedel,siis seal sõidab gessusid ja muid kallim otsa rattaid väga palju ja need ei torka silma,aga kui mõni ilusa häälega itaallane möödub,siis ikka kõik pööravad pead,et vaadata.Ja ise ka ikka alati vaatan
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
No ma ei tea, kui palju esinduses kulub. Oleneb vast rattast. Kuna minu rattal plastikut pole, siis rihmad ise on mingi 150€, vahetus vast tuleks mingi 300-350€ otsa. Õlivahetus on tavapärane. Klapid vähe teistmoodi kui tavaliselt.
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
Ja mis kilometraasi läbimisel seda teha tuleb?
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
puna kirjutas:Minu ratastel hooldusvälp 12K km siis
Rihma vahetus välp pakub huvi.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
24k või 2 aastat oli minumeelest. Aga olen näinud ka rattaid, mis on 10 aastat ka sama rihmaga sõitnud, pähe saanud jne aga ikka kõik ühes tükis.
Re: Ducati Monster head ja vead?
Monster 696 manual ütleb, et 24000 on rihma vahetus ja kui ma nüüd ei eksi, siis see läks maksma 195 eurikut Bikepoint-is.
Võin manuali saata mail-ile, kui kellegil suurem huvi Monster696 vastu.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Ducati Monster head ja vead?
Andrea kirjutas:24k või 2 aastat oli minumeelest. Aga olen näinud ka rattaid, mis on 10 aastat ka sama rihmaga sõitnud, pähe saanud jne aga ikka kõik ühes tükis.
3aastat
Samas on juhtunud, et 2007.a ostetud tutikal rattal (ei olnud küll Monster) sai alles sellel suvel rihmad vahetatud. Rihmad olid täitsa adekvaatsed, kuid egas see ei tähenda, et peaks nüüd tehase välpasid tuimalt eirama.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Ducati Monster head ja vead?
puhh kirjutas:Andrea kirjutas:24k või 2 aastat oli minumeelest. Aga olen näinud ka rattaid, mis on 10 aastat ka sama rihmaga sõitnud, pähe saanud jne aga ikka kõik ühes tükis.
3aastat
Samas on juhtunud, et 2007.a ostetud tutikal rattal (ei olnud küll Monster) sai alles sellel suvel rihmad vahetatud. Rihmad olid täitsa adekvaatsed, kuid egas see ei tähenda, et peaks nüüd tehase välpasid tuimalt eirama.
Samas on rihmade kvaliteet täna niipajlu parem, kui näiteks 2007,et paljudel autodel antakse(margi esinuses isegi) uute rihmadega pikem välp ,kui tehas omal ajal on andnud.Aga eks iga asja tuleb mõistusega võtta ja lagunevad tavaliselt just hooldamatta või kehva hooldust saanud isendid.Vahet pole kust maalt need pärit on ja mitu ratast all.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.