digitaalne käigunäitaja
Tere,kas on keegi paigaldanud? kas on korralikult tööle hakanud? ja kui keeruline on seda paigaldada üldse?
sooviks paigaldada TDM-ile seda:
http://www.ebay.co.uk/itm/Red-Universal ... 3379d16221
Tere,kas on keegi paigaldanud? kas on korralikult tööle hakanud? ja kui keeruline on seda paigaldada üldse?
sooviks paigaldada TDM-ile seda:
http://www.ebay.co.uk/itm/Red-Universal ... 3379d16221
http://www.ebay.com/itm/200990717488
Selline sai pandud honda cbf600-le edukalt ja töötab isegi paigalduse raskeim osa oli ratta skeemi otsimine netist. Neid saab paigaldada ainult ratastele millel kiirus jms tulevad juhet pidi, mitte trossiga.
900 tdm-il peaks tulema juhet mööda kiirus! Tea ainult kuidas ühendada!
Väike paigaldusjuhend tuli asjaga kaasa ja sellest piisas. Vaja ainult teada spido juhtmete värve ja tähendust. Et mis näidiku juhe ühendada millise spido juhtme alla.
rainz66 kirjutas:900 tdm-il peaks tulema juhet mööda kiirus! Tea ainult kuidas ühendada!
Ühendamis eõpetus seal kuulutuses olemas ju
ehk siis: must maandus, punane +12V, kollane tahhoka signaal, roheline kiiruse signaal, pruun neutraalituli ja valge on programeerimise ots. Netist pead oma ratta el.skeemi ülesse otsima ainult.
Programmeerimine käib tõenäoliselt selliselt (valge ühendatakse hetkeks +12V, pead TÄPSELT juhendist järgi vaatama) et käik sees tõstad iga käiguga pöörded 4000RPM (või misiganes number on juhendis) juurde ja hoiad ettenähtud aja ja ongi valmis. Sõltub rattast, kui tuleb kiiruse signaal mootorist, siis saad hargil teha, aga kui esirattast, siis pead sõites tegema.
Need käigunäitajad toimivad kõik kiiruse ja pöörete pealt ehk ainult sõidu ajal?
Ainus olukord, kus ma isiklikult sellest veidi puudust tundnud olen, on see, kui linnas kusagil foori taga tuleb ootamatult seisma pidurdada nii kiiresti, et ei jõua käike downshiftida - siis oleks mugavam neutraali peale vahetada kui meetodil et 1. käiguni alla lapata ja siis üles neutraali peale (mis vähemalt minu rattal iga kord ei õnnestu ka, tahab kohe tagasi 2. peale panna, 2 > N läheb ilusti neutraali peale). Aga saan aru, et selles olukorras poleks tast kasu midagi, enne kui uuesti liikuma hakata?
tfr kirjutas:Need käigunäitajad toimivad kõik kiiruse ja pöörete pealt ehk ainult sõidu ajal?
Ei, see millele rainz66 oma I postis viitas loeb käiguhoova ülesse/alla käikusid ja ei tea mitte midagi kiirusest.
rainz66 kirjutas:
Jep, kui juba paigaldada, siis igal juhul see herkonitega variant, mis konkreetselt hooba loeb.
nõme lahendus
mingi imejura hoova küljes
Alati võid kasti lahti võtta ja integreerida, kui väline imejura ei meeldi ja tunned, et üldse vajad seda näidikut.
Sa harjud oma rattaga ruttu ära ja tead hääle/kiiruse või kiiruse/pöörete järgi, mis käik sul sees on.
Huvitav kas see mu 2003 Ninja ZX12R-i küljes töötaks?
Maaks kirjutas:tfr kirjutas:Need käigunäitajad toimivad kõik kiiruse ja pöörete pealt ehk ainult sõidu ajal?
Ei, see millele rainz66 oma I postis viitas loeb käiguhoova ülesse/alla käikusid ja ei tea mitte midagi kiirusest.
rainz66 kirjutas:
[
jep,kangivariant!
ma arvan et juhtmetega varjant on lihtsam kui hakata mingeid plaate ja hoobasid tegema ja aretama! Kui takkajärge mõeldes!
On küll lihtsam, aga tfr'i jutus on point sees: kas tahad ainult liikumise pealt näha või ka foori taga, kus kiirus on null ja kaudselt tagasiside järgi arvutatav variant ei toimi?
Mina üldjuhul tunnen puudust vaid indikaatorist, et mul on juba viimane käik rauas. Et ei peaks kindluse mõttes varbaga rohkem tühja üles nõksutama.
tfr kirjutas:Need käigunäitajad toimivad kõik kiiruse ja pöörete pealt ehk ainult sõidu ajal?
Suzikidel (ja kindlasti mitte ainult nendel) on juba tehasest sisseehitatud sensor, mis tuvastab käiku. vajalik selleks et aju (ECU) kasutaks erinevaid kütusekaarte, erinevate käikude puhul. Paljudel uumatel, kallimatel ratastel on käigu indikaator juba tehasepoolt olemas. Müügis on indikaatorid, mis kasutavad seda sensorit.
Mina ehitasin endale käigu indikaatori ise, kasutades sisseehitatud sensori signaali. Esimesele versioonile läksid jupid maksma 15€. küll aga pidin tegema endale selgeks, kuidas mikrokontrollerid toimivad ja kuidas mikroprogramme kirjutada , aga teadmised liiga ei tee.
hea oleks kui näitaks käikku igal ajal! Aga selleks tuleks ikkagi kangi ja magnetite peale minna ja sellist keberniiti ma oma rattale külge ei soovi
Minujaoks on teema lõppenud!
Tänud vastuste eest!
Kuskil oli teema, kuis' TDM'ile (küll 850 ) väga kavalalt käigunäidik installiti, kasutades ära tahho numbreid...
edu
EDIT: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... ik#p573048
yeekim kirjutas:Kuskil oli teema, kuis' TDM'ile (küll 850 ) väga kavalalt käigunäidik installiti, kasutades ära tahho numbreid...
edu
EDIT: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... ik#p573048
Ise tahaks sama teha tdm900 kuigi praegu on see magnetitega näidik. Siis jääb 1magnet kaane peake ja nähtavale!
Kuna 1N2 on enamikel tsiklitel selline uimane ja koha peal seistes enamasti mittetöötav ala, siis mul on sisse harjunud protsess jalaga shitload klikke alla, siis korraks sidur pooleldi ühendusse, uuesti kaks klikki alla ja üks üles. Võtab kokku aega ca 2 sekundit, aga töötab praktiliselt iga kord oodatult. Õnneks käigunumbri näitu pole.
tfr kirjutas:Ainus olukord, kus ma isiklikult sellest veidi puudust tundnud olen, on see, kui linnas kusagil foori taga tuleb ootamatult seisma pidurdada nii kiiresti, et ei jõua käike downshiftida - siis oleks mugavam neutraali peale vahetada kui meetodil et 1. käiguni alla lapata ja siis üles neutraali peale (mis vähemalt minu rattal iga kord ei õnnestu ka, tahab kohe tagasi 2. peale panna, 2 > N läheb ilusti neutraali peale). Aga saan aru, et selles olukorras poleks tast kasu midagi, enne kui uuesti liikuma hakata?
yeekim kirjutas:Kuskil oli teema, kuis' TDM'ile (küll 850 ) väga kavalalt käigunäidik installiti, kasutades ära tahho numbreid...
edu
EDIT: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... ik#p573048
Kasutaja margus014 tegi mulle(tdm900) samasuguse ja hakkas väga hästi tööle!
Töö on väga korralik ja hind ka möistlik, julgen soovitada! Hiljem lisan ka video!
Samas jäi ule magnetitega käigunäitaja ja pakun 3 sixpaki eest!
arbs kirjutas:yeekim kirjutas:Kuskil oli teema, kuis' TDM'ile (küll 850 ) väga kavalalt käigunäidik installiti, kasutades ära tahho numbreid...
edu
EDIT: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... ik#p573048
Kasutaja margus014 tegi mulle(tdm900) samasuguse ja hakkas väga hästi tööle!
Töö on väga korralik ja hind ka möistlik, julgen soovitada! Hiljem lisan ka video!
Samas jäi ule magnetitega käigunäitaja ja pakun 3 sixpaki eest!
Lisan siis ka tehtud tööst video, kvaliteet natuke halb oli suht pime aga muidu on väga hea!
On keegi ise paigaldanud neid? Sooviks vähe vestelda sellel teemal
Argo
Arx12 kirjutas:On keegi ise paigaldanud neid? Sooviks vähe vestelda sellel teemal
Argo
Ma olen oma väikeste valgete käekestega ühe sellise, mis mõõdab kiirust ja pöördeid paigaldanud oma rattale. Mis sind huvitab?
Vana teema uueks. Sai just soetatud selline vidin oma uuele rattale:
https://www.healtech-electronics.com/pr ... gipro/gpxt
Eks lähitulevik näitab, kui lihtne see paigaldus saab olema - juhend tundus päris põhjalik olema.
Väga lahe näidik!
Tere!
Vaatasin isegi nende toodet. Lõpuks tellisin Hiina "vanaema" käest analoogi.
Hinnavahe oli märgatav, koos kinnitusega ja transaga Eestisse 27,48 EUR.
https://www.aliexpress.com/item/4001280 ... 4c4dshfbPx
Ma ei taha sellega "originaal"toodet kuidagi maha teha. Lihtsalt võrdluseks.
Paigaldus on trikele, Suzuki GSF1250 mootor, läks originaalpistikusse, otsad tuli vaid kaasas olnud pistiku õigetesse avadesse panna.
Töötab hästi. Pilti ei suuda keerata:
Lugupidamisega, saarlane
Mu küsimus sobib vabalt ka rumalate küsimuste alla, aga miks käigunäidik üldse vajalik?
Puht uudishimust küsin. Endal pole ja pole seni ka vajadust tundnud. Käiguvahetus käinud seni tunnetuse ja kõrva järgi.