KTM 640 Lc4 40kw 2004 - Westcoast
Tervisi ka siia foorumisse.
Sai endale juba pikemalt plaani peetud, et mingisugune enduro/supermoto võiks olemas olla, mõnda aega vedeles tuttava dr big 750s minu käes millega sai sõitmist harjutatud omajagu ja isegi selle suure kolaka ratta kohta hakkas meeldima, kuid siiski tuttavatelt uurides sain üha rohkem infot et kui midagi ostma hakkad siis kindlasti sihi ktm-i ja tehtud see otsus sai, ära ma ta tõin endale, kuigi pole endal lubegi veel aga ilmselt tuleval kevadel kindlasti võtan asja plaani ja siis olekski lubadel nii öelda täis ring olemas, sest kõik muud katekooriad olemas aga kunagi b-d tehes olin ise loll kui ei viitsinud a-ga tegeleda kuigi oleks isegi kinni makstud mulle see pull, kuid see selleks.
KTM 640 lc4 40kw, kaasa sai masinaga teistel velgedel kärbid, supermoto rehvid olid üsna nigelas seisus aga hetkel ei omagi tähtsust.
Paberid korras, kehtiv üv olemas ja endine omanik oli isegi kindlustuse veel ära jõudnud hiljuti teha.
Masina ajaloost nii palju et eelmise aasta oktoobris mootorile kap remo tehtud kaurit motos, lisaks uus aku,hammakas, kett jms muud nipet näpet tehtud.
Esimesed tiirud metsavahel on tehtud ja olen ise rahul, edasi astub tigedalt ja hätta ei jäta millekagi.
Käivitub esimesest nupu vajutusest ja kick starter isegi toimetab paugust
Samuti meeldis masina välimus mis ostes ka veidikenegi rolli mängis, muidugi arvestades kui algaja olen siis kindlasti lähitulevikus võib neid plastikuid omajagu minema hakata aga egast siis laadse hobiga tegeledes tulebki arvestada kukkumistega ja esimene kergem gravitatsiooni testimine on juba tehtud
Esialgu paugutan metsasihtidel ringi ja kuskil karjäärides kuhu sinimundri mehed ilmselt aasta jooksul kordagi ei kipu, vältimaks mõtetuid sekeldusi kuniks load olemas on aga esimeseks rattaks usun, et sai vb liiga suur pähkel võetud aga alati ongi meeldinud raskelt alustada asjadega, pakub lihtsalt rohkem pinget.
Masinal 2004a mudeli kohta imelik lai taga plastik, lisaks tundub et nagu oleks terve taguots kunagi ära vahetatud või lihtsalt on neidki tehasest igas varjandis välja tulnud? Teadjaid siin vast on kes informeerida oskavad.
Lisaks tagumine piduriketas supermoto veljelt, kärbiga veljele ei istunud, augukohad olid okei aga veljes olevad augud olid nõks suuremad mistõttu käivad mutikad tühjalt ringi, esimesele istusid ilusti keerasin otsa ja vsjo, lähiajal sebin lihtsalt kärpide omale sobiva ketta, kuna tagupidurit siiski ka tarvis, aga esimesed sõidud sai edukalt vaid esimest kasutades tehtud
Samuti ei istunud spidoka tigu teistele velgedele, aga siinkohalgi plaanis digispido koos magnetiga osta, samuti huvitav miks veel 2004a masinal analoog on? pilte asju jälginud olen siis kõigil digid juba.
Sadula disain meeldis samuti ja sadulat altpoolt inspekteerides leidsin sadulsepp tomi läikiva kleepsukese koos telo nriga, tundub et on kunagi head tööd tehtud
Aitab mölast, pilte kah: