Honda VFR750f 1996a.
Niisiis, sai hiljuti pisike maastikusõit tehtud mille tagajärjel ratta välimus kannatada sai!
Ratas oli algselt siis sellise välimusega!
Niisiis, sai hiljuti pisike maastikusõit tehtud mille tagajärjel ratta välimus kannatada sai!
Ratas oli algselt siis sellise välimusega!
Peale maastikusõitu:
Pikalt peale kärna koju vedelema ei jäänud, parema käe rangluu oli pesast väljas ja vasaku käe väike sõrm 4 murruga, esimesel nädalal sai diivanil vedeletud aga teisel nädalal sai garaaži mindud ja hakatud vaatama, mis edasi saab?
Palju mõelda ei olnud, peas liikus vaid üks mõte Streetfighter!
Nii, e-bay lahti ja vaatama mis head pakutakse
Nii, milleks mõlke välja võtta?
Lõime hoopis mõned mõlgid lisaks, teisele poole, et ühtlasem olex
Lihvisime läbi ja matistasime kogu ülejäänud pinna, ning panime matt laki alla! Tulemus minuarust super!
Vahepeal oli kohale jõudnud esimene e-bay saadus, esitule mask Lätist!
See sai korra sõbra kätte, et teha vorm, juhuks, kui kunagi veel sellist maski vaja peaks minema!
Tagasi saades sai tehtud krunt, alusvärv (punane) ja pinnavärviks kollane! Plaan siis kõik detailid teha sama disainiga nagu paak, et lihvin teravnurgad läbi pinnavärvi, et punane alusvärv kumama hakkab ja kohati täiesti läbi!
Mask siis selline!
Tulekinnituse proov.
Ohoo, hoopis teine nägu ju
Juba hakkab meeldima
Kena! Mis hinnaga mask tuli? V äkki sõber vorbiks mõne valmis? Oleks huvitatud..
Järgmine neti saadus jõudis kaugelt Hiinamaalt kohale Hirm edevad suunatuled
Nüüd pidi natuke vaeva nägema ja uued radika kinnitused tegema, paar tundi garaažis papist šabloonidega mässamist ja valma, sai suunatuled ka radika kinnituse külge pandud.
Mainin, et vanu kinnitusi ei saanud kasutada, kuna need olid pool meetrit välja ulatavad kummaltki poolt (natuke liialdan) nimelt vana gondel kinnitus nende külge!
Aga küljes need suunad lõpuks on, koos radikaga!
Smm kirjutas:Kena! Mis hinnaga mask tuli? V äkki sõber vorbiks mõne valmis? Oleks huvitatud..
Maski hind oli 72€
Pean küsima, kas viitsib teha, ühe tegi paar päeva tagasi, see läks juba ära!
Saabus kõhualune Saksast! Pole küll päris sellele rattale mõeldud, kuid paari kiire lõikusega hakkas ilusti istuma!
Samast asukohast saabus ka uus saba! Saba siis 2008-2013 rinka R6 oma! Nüüd ruttu sabaraami ehitama!
Jube juhtme mäsu hakkab pihta! Kõik vajalik alles ja ülearune minema!
Gondlite proov, Saksa plastid kuivalt külge ja ratas välja, oi kurja, laks hakkab ennast ära tasuma välimus juba päris edev
Nonii, kolm nädalat laksust möödas, võtan vasaku käe kipsi maha, nüüd saab ehituse tempot tõsta Laks ise toimus 05.07.2015
Nüüd saabusid uutele lenksudele kinnitused! Prillid keevitaja kätte ja alt täis keevitada!
Lenksud said ka tellitud! (fatbar) 800mm pikad!
Nii, prillid sain keevitatud kujul tagasi, nüüd avad sisse klotsid peale ja lenksad külge!
Rattale proovides selgus tõsiasi, klotsid liiga madalad, putke otsad lähevad vasta lenksu ennem kui prillid õige sügavuse saavutavad
Kuidas see saarlaste vanasõna oli: üheksa korda mööda ja üks kord löika
Uusi ka tellima ei hakka enam, pole aega oodata, hooaeg saab otsa ennem!
Tuleb teha sinna kinnitusklotside alla veel 1cm jagu sama kujuga kõrgendus klotsid!
Siitmaalt tuleb paaripäevane paus sisse, nädalavahetusel Kiviõli motofest, ei saa jätta minemata!
Esmaspäeval jälle garaaži
mx77 kirjutas:Kuidas see saarlaste vanasõna oli: üheksa korda mööda ja üks kord löika
paraku nii juhtus jah, et mõõtmisele suurt rõhku ei pannud
Aga usun, et saab ka sinna alla väiksed kõrgendusklotsid teha
Eeem kipsis käega 2,5 nädalaga nii palju valmis jõuda ja siis veel tempot tõsta kui kips maas... kuhu edasi
Väga lahe ehitus ja värvi kombinatsioon
tito kirjutas:Eeem kipsis käega 2,5 nädalaga nii palju valmis jõuda ja siis veel tempot tõsta kui kips maas... kuhu edasi
![]()
Väga lahe ehitus ja värvi kombinatsioon
ei saa seda hooaega raisku lasta! Kips natuke segas, ja ega parem käsi ka kiita pole, see nüüd ongi pesast väljas, arstid väitsid, et see ei jää enam püsima sinna, kuna sidemed ära rebestanud
Tahaks ca nädala või pooleteise pärast tänavale tagasi saada
Tänud kiidusõnade eest, kui nüüd saba ja kõhuvanni ka sama värvilahenduse alla saab, siis lõpptulemus võib edev tulla küll
masterwood kirjutas:Gondlite proov, Saksa plastid kuivalt külge ja ratas välja, oi kurja, laks hakkab ennast ära tasuma
välimus juba päris edev
Pildi peal tundub nagu parem amordi toru oleks kõver, see pilt vist petab ma loodan. Jõudu ehitusega.
ma loodan, et petab
vaatan üle kui garaaži lähen!
Prillid lasin lahti, midagi nagu kusagile sikutama ei hakanud
Tegelikult pean laiali võtma need nagunii, vasak simmer jookseb sirinal
Üli rokc'n'roll !!! Kui nüüd seda esiporikat ka suts napimaks nudida, siis on perfecto
.
Kuldsed käed! Ja summuti on äge, loodetavasti teeb kurja häält ka.
tali kirjutas:Üli rokc'n'roll
!!! Kui nüüd seda esiporikat ka suts napimaks nudida, siis on perfecto
.
Kuldsed käed! Ja summuti on äge, loodetavasti teeb kurja häält ka.
Tänud kiidusõnade eest! Porikat peab kärpima jah, riivab oma massiivsusega silma veits!
Summuti on käsitööna valmistatud, spiraalsõeltega, lärmab nii mis kole!
Sellise ratta sumps peab olema nii käre, et vanaema serviisile mõrad peale tõmbab!
Mootoriga pidurdades pillub leeki küll tagant
Selle ratta V4 mootor annab selle summutiga alles õige kõla kätte!
Krt, hakka või enda vfr-i lõikama , aga maastikusõidu osa jätaks küll sellisel kujul vahele
masterwood kirjutas:Sellise ratta sumps peab olema nii käre, et vanaema serviisile mõrad peale tõmbab!
Mootoriga pidurdades pillub leeki küll tagant
madmax kirjutas:maastikusõidu osa jätaks küll sellisel kujul vahele