1. leht 1-st

KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 12:13
Postitas sepi

Tere!

Probleem järgmine. Aegajalt rattal tyhikäigu pöörded kõiguvad 3000 -1000 tavaliselt on kusagil 1400 p.
Maantee sõidul sidurit lahutades ja pöörded maha lastes sureb mootor teinekord välja.
Kytte ja muud torud tunduvad visuaalselt ok olevat et lisa6hku ehk ei saa.
Ehk on kellelgi samane jama olnud ja oskate n6u anda.
Rattal on Akra väljalase ja see seadistati aastaid tagasi, kas v6ib olla et setungid paigast ajaga ja nuid paneb segast ?

Terv. Sepi


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 12:17
Postitas Piipz

Siin võib palju asju olla ning Biker.ee reegel on, et kui sa postitad probleemi ja ise vahepeal kontrollimas ei käi, siis päeva lõpuks on sul rattal kõik vead, kaasaarvatud see, et rehvis pole piisavalt rõhku.

Alustaks selle probleemi puhul Throttle Body Sync'ist ja TPS anduri regullist.
Ehk on sul service manual sellel rattal olemas, ma praegu ei jõua kiiruga sulle neid asju välja otsida.


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 12:22
Postitas sepi

Servic manuali mul pole.
Ilmselt tulex siis esimesena juhe rattale sappa saada.


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 12:46
Postitas nrvous

Mul juhe olemas kui Tallinnasse satud, saame TPS andurite näidud ja veakoodid üle vaadata kui tahad.


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 14:04
Postitas Snowhite
sepi kirjutas:

Tere!

Probleem järgmine. Aegajalt rattal tyhikäigu pöörded kõiguvad 3000 -1000 tavaliselt on kusagil 1400 p.
Maantee sõidul sidurit lahutades ja pöörded maha lastes sureb mootor teinekord välja.
Kytte ja muud torud tunduvad visuaalselt ok olevat et lisa6hku ehk ei saa.
Ehk on kellelgi samane jama olnud ja oskate n6u anda.
Rattal on Akra väljalase ja see seadistati aastaid tagasi, kas v6ib olla et setungid paigast ajaga ja nuid paneb segast ?

Terv. Sepi

See veakirjeldus viitab pigem kütuseande või segu reguleerimise probleemile tühikäigul.
Seda Su suur performance map ei mõjuta aast ega beest.
Teatavasti on pritsega rattal selleks (kütusepump, aju, pihustid, aku ja laadimine).
990 mootoritel on tühikäigul suht kehva laadimine, kui aku jampsib, siis tuleb tihti sellist käitumist ette.
Kontrolli laadimist ja pinget ja siis rattale juhe sappa, et kas näitab mõnda muret.
:bsmile:


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 14:11
Postitas Snowhite

PS! - kas canisterectomy on tehtud???


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 17:51
Postitas sepi
Snowhite kirjutas:

PS! - kas canisterectomy on tehtud???

Ei ole tehtud. Ma olen viimased kolm hooaega muretult s6itnud ja peale keti määrimise ja 6li vahetuse pole miskit muret olnud.
Mis see canisterectomy yldse on :oops: :oops: :oops: :)


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 21:07
Postitas nrvous
sepi kirjutas:
Snowhite kirjutas:

PS! - kas canisterectomy on tehtud???

Ei ole tehtud. Ma olen viimased kolm hooaega muretult s6itnud ja peale keti määrimise ja 6li vahetuse pole miskit muret olnud.
Mis see canisterectomy yldse on :oops: :oops: :oops: :)

Minu teada see EU mudeleid ei puuduta, USA turu jaoks oli nõutud bensiiniaurude filtreerimine/eemaldamine.

Pilt


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 22 Juul 2015, 21:59
Postitas sepi

Kas see tähendab et paagi ja mootori vahele peax jääma miski bensuaurude filter.
Minul sellist ei paista. Toru algab paagist ja l6ppeb mootoris, keskele jääb klamber millest saab vooliku katkestada.


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 23 Juul 2015, 09:33
Postitas Snowhite
sepi kirjutas:

Kas see tähendab et paagi ja mootori vahele peax jääma miski bensuaurude filter.
Minul sellist ei paista. Toru algab paagist ja l6ppeb mootoris, keskele jääb klamber millest saab vooliku katkestada.

See oligi pigem kontroll-küsimusena mõeldud.
esialgne SAS- süsteemi eemaldamine ja ka "purge canister" -i eemaldamine oli vägagi seotud sarnaste murede lahendamiseks.
Meie kandi sõidutingimustes väga ei esinenud aga palava ilma korral võis vahel üllatusi olla.
SAS - eemaldamisest ja ka canisterectomi on kirjeldatud näiteks siin:
http://advrider.com/index.php?threads/d ... dv.407113/

Euro versioonidel seda kütuseaurude filtrit ei olnud üldjuhul (canisteri).
Aga konkreetse ratta murede otsingut peaks siiski alustama ikka sealt elektri ja elektroonika poole pealt ja siis edasi muudesse muredesse süvenema, kas ja kui neid esineb.
:bsmile:


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 23 Juul 2015, 15:21
Postitas sepi

Saaga jätkub järgmine nädal. Hetkel m6neks päevax eemale garaasist.
Tänud vastamast ja alustan siis pingetest ja laadimisest uuel nädalal.


Re: KTM superduk 990 LC8 probleem tyhikäigu pööretega

Postitatud: 23 Juul 2015, 18:36
Postitas Junzu

Mul Tartus juhe olemas, võin laenata, et saaksid tuneecu-ga diagnosti jms teha.