Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Sooviks end siis natukene harida!
Sattus minu kätte selline ratas nagu suzuki gsx-r 750 aastast 96.
Kuna ratas ideaalselt just ei käinud ( tühi koht sees kui madalalt pöördelt kiirendada) , siis otsustasin karpad maha võtta ja ära puhastada!
Vaatepilt mis mulle sealt avanes oli selline et esimesel ja neljanda silindri karpal on sees düüdid mõõduga 112,5 ning kahel keskmisel karpal 115.
Oskab keegi arvata miks nii???
Nõelad on ka kõik võimalikult avatud asendisse tõstetud!
Kui keegi targem teab siis võiks kohe kindlasti mõne rea kirjutada
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
See on küll imelik, peaks täpselt vastupidi olema. Keskmised silindrid on kuumemad ja tahavad mingil määral vähem kütet saada. Kuid minuarust peaksid kõik düüsid ühtlase suurusega olema. Mis värvi küünlad on? Kuidas segu on. Rikas või lahja?
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Vahepeal endal rf-ga ka sama jama. Karpad puhastasin, küünlad ilusad. Õhufilter vana ja tiba kahtlane. Võib see seda tekitada? Jälgin huviga teemat ...
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 08 Juul 2008, 00:21
- Tsikkel: vesigixxer
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Ei taha vaielda aga kas mitte rikkam segu ei langeta temperatuuri? Jahutuse pärast siis suuremad. Lahja segu ajab just tempi yles ju?
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Mis te vaidlete, otsige parem manuaal välja! V2 mootoritel on päris tavaline, et 1. ja 2. silindritel erinevad düüsid - silindrite erineva temperatuuri pärast. Ridaneljal ju ka keskmistel vähem jahutust.
Päikest!
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Mait.V kirjutas:See on küll imelik, peaks täpselt vastupidi olema. Keskmised silindrid on kuumemad ja tahavad mingil määral vähem kütet saada. Kuid minuarust peaksid kõik düüsid ühtlase suurusega olema. Mis värvi küünlad on? Kuidas segu on. Rikas või lahja?
Peal on iriidium küünlad ja tunduvad täiesti normaalsed olevat.
Kõigil neljal silindril ühte moodi.
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: 04 Apr 2014, 11:18
- Tsikkel: Suzuki GSX600F
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Lahjem küttesegu = kõrgem põlemistemperatuur.
Düüsidega on sul korras.
Kui rattal on alumises otsas tühi auk, siis
kontrolli idle circuit üle, mõõda ujuki tasemed - kuni ~ 3000 rpm
Kui oled summutit vahetanud või õhufiltrit, siis võib nõela tõstest abi olla (auk 5000 rpm)
Kui ratas enne selles seades käis ja pole muutnud miskit, siis korralik puhastamine aitab.
Samuti võib olla vajadus uute kummiosade järele, ebay või louis.de aitab.
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Vanal rattal on karpades kōik asjad pisut kulunud. Endal on mitmel korral aidanud dynojeti komplekti panek, seal on uued tihedndid, nōelad, düüsid.
Vikiile: hijuti vahetasin ühel rf900-l nōelad ära ja probleem kadus. Samas maksid nōelad pea 50 eurot, mis on rohkem kui 1/3 dynojet kit hinda. Mina oleks tellinud dyno kiti, siis on suva mis ōhufilter ja sumpa jne.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Ok siis tean mis suunas liikuda. Eks talvel läheb jälle ehitamiseks siis võtab ka dyno kiti ligi. Hetkel ei viitsi jännata sellega. Nii hull ka pole et metsikult häiriks sõitmist.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Raunokaselo kirjutas:Lahjem küttesegu = kõrgem põlemistemperatuur.
Düüsidega on sul korras.
Kui rattal on alumises otsas tühi auk, siis
kontrolli idle circuit üle, mõõda ujuki tasemed - kuni ~ 3000 rpm
Kui oled summutit vahetanud või õhufiltrit, siis võib nõela tõstest abi olla (auk 5000 rpm)
Kui ratas enne selles seades käis ja pole muutnud miskit, siis korralik puhastamine aitab.
Samuti võib olla vajadus uute kummiosade järele, ebay või louis.de aitab.
Selles asi ong et ma ei tea kas ratas käis sellises seades ka kunagi korralikult või mitte.
Kui ta sain siis oli kohe algusest peale sama probleemiga!
PS: Nõelad on juba nii üleval kui veel vähegi olla saavad...
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki gsx-r 750 erineva mööduga düüsid
Teiste sita üle järele mõelda on mõttetu, pane nõelad-kruvid raamatu järgi vabrikuseadesse ja siis hakka edasi mõtlema. Liiga kõrgele tõstetud nõelad võivad samamoodi "auku" tekitada.
Vanema gikseri manual ütleb, et suuremad düüsid käivad äärmistesse silindritesse, väiksemad keskele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.