ülepinge?
Kiirusel 180 plahvatasid esi ja tagatule pirn, mootor seiskus. Peatudes aku kees ja süüte kaitse oli läbi põlenud.
Küsiks targematelt nõu, millest alustada?
Tegemist siis 96 a gsxf-iga
Kiirusel 180 plahvatasid esi ja tagatule pirn, mootor seiskus. Peatudes aku kees ja süüte kaitse oli läbi põlenud.
Küsiks targematelt nõu, millest alustada?
Tegemist siis 96 a gsxf-iga
Pingerelee andis saba, vist. Või lihtsalt lühis kusagil juhtmes (ja pingerelee andis ka saba).
Kahtlustan et kaitseingel rakendus
Piipz kirjutas:Pingerelee andis saba, vist. Või lihtsalt lühis kusagil juhtmes (ja pingerelee andis ka saba).
Pingerelee? Kas see Aku ja starteri vahel olev plönn?
Pan kirjutas:Kahtlustan et kaitseingel rakendus
Seda niikuinii
Pigem aku ja geneka vahel olev plönn. Ja tänapäevased on siiski "releed" vaid kõnekeeles, reaalsuses on nad elektroonilised vidinad. "Pingeregulaator" on õigem sõna.
Midagi sarnast üldjuhul:
Kui pingekas (regulator-rectifier) lühisesse läheb, võib kogu elektrisüsteem saada peale 100+V vahelduvvoolu. Minu SuperTenere oli sellise laksu üle elanud, kui ma ta Saksast ära tõin, tulemus oli see, et praktiliselt kogu elektrisüsteem oli maha kärsanud, välja arvatud suunatuled, süütepool ja generaator. Vahetusse läksid kõik pirnid, tahhomeeter, pingekas loomulikult ja aku. CDI oli ka läbi, aga tuttava elektrooniku abiga õnnestus see ära remontida. Kui soodsalt hangitud doonorit poleks olnud, oleks väga valus laks olnud.
Nii et alustuseks vii kirikusse andamiks kroonlühter ja palveta, et sul nii hullusti ei läinud.
Sellel masinal on generaator pisut teistsugune-pildil detail nr. 10 kood 32500-27A00
Selle ratta ülepinge probleeme olen korduvalt pidanud lahendama.Laadimis pinget mõõdetakse läbi ülipika kaabli ,millel vahel veel lisaks süütelukule mitu ühendusklemmi. Kui selles ahelas tekib kehv ühendus millaga kaasneb oluline pinge langus siis köetakse ergutusmähisele ohtralt peale, kuni selle pika kaabli teises otsas pinge normis.Aku aga on ühendatud väga lühikese kaabliga ja seal on tegelikult juba pinge kosmoses.Lahendusi on mitmeid:1 teed kogu ahela ühendused puhtaks ka süüteluku klemmid seest. 2 paigaldad kuni süütelukuni lisakaabli (soovitav katsetamiseks vedada selline)mis on ebakorrektne lahendus.
3 olen mitmele generaatorile paigaldanud sisse 3 lisadioodi ja näidikuplokki laadimistule, sarnane lahendus on ka kasutusel vanematel auto generaatoritel.selliselt saab mõõteahela võimalikult lühikeseks.