1. leht 1-st

ülepinge?

Postitatud: 28 Juun 2015, 09:34
Postitas imelik

Kiirusel 180 plahvatasid esi ja tagatule pirn, mootor seiskus. Peatudes aku kees ja süüte kaitse oli läbi põlenud.
Küsiks targematelt nõu, millest alustada?
Tegemist siis 96 a gsxf-iga


Re: ülepinge?

Postitatud: 28 Juun 2015, 09:37
Postitas Piipz

Pingerelee andis saba, vist. Või lihtsalt lühis kusagil juhtmes (ja pingerelee andis ka saba).


Re: ülepinge?

Postitatud: 28 Juun 2015, 09:38
Postitas Pan

Kahtlustan et kaitseingel rakendus :D


Re: ülepinge?

Postitatud: 28 Juun 2015, 10:33
Postitas imelik
Piipz kirjutas:

Pingerelee andis saba, vist. Või lihtsalt lühis kusagil juhtmes (ja pingerelee andis ka saba).

Pingerelee? Kas see Aku ja starteri vahel olev plönn?


Re: ülepinge?

Postitatud: 28 Juun 2015, 10:33
Postitas imelik
Pan kirjutas:

Kahtlustan et kaitseingel rakendus :D

Seda niikuinii


Re: ülepinge?

Postitatud: 28 Juun 2015, 11:21
Postitas Black

Pigem aku ja geneka vahel olev plönn. Ja tänapäevased on siiski "releed" vaid kõnekeeles, reaalsuses on nad elektroonilised vidinad. "Pingeregulaator" on õigem sõna.

Midagi sarnast üldjuhul:

Pilt


Re: ülepinge?

Postitatud: 28 Juun 2015, 14:33
Postitas isakene

Kui pingekas (regulator-rectifier) lühisesse läheb, võib kogu elektrisüsteem saada peale 100+V vahelduvvoolu. Minu SuperTenere oli sellise laksu üle elanud, kui ma ta Saksast ära tõin, tulemus oli see, et praktiliselt kogu elektrisüsteem oli maha kärsanud, välja arvatud suunatuled, süütepool ja generaator. Vahetusse läksid kõik pirnid, tahhomeeter, pingekas loomulikult ja aku. CDI oli ka läbi, aga tuttava elektrooniku abiga õnnestus see ära remontida. Kui soodsalt hangitud doonorit poleks olnud, oleks väga valus laks olnud.
Nii et alustuseks vii kirikusse andamiks kroonlühter :D ja palveta, et sul nii hullusti ei läinud. :bsmile:


Re: ülepinge?

Postitatud: 28 Juun 2015, 15:49
Postitas kassikas

Sellel masinal on generaator pisut teistsugune-pildil detail nr. 10 kood 32500-27A00

http://www.ronniesmailorder.com/oempart ... alternator


Re: ülepinge?

Postitatud: 30 Juun 2015, 23:25
Postitas hevimees

Selle ratta ülepinge probleeme olen korduvalt pidanud lahendama.Laadimis pinget mõõdetakse läbi ülipika kaabli ,millel vahel veel lisaks süütelukule mitu ühendusklemmi. Kui selles ahelas tekib kehv ühendus millaga kaasneb oluline pinge langus siis köetakse ergutusmähisele ohtralt peale, kuni selle pika kaabli teises otsas pinge normis.Aku aga on ühendatud väga lühikese kaabliga ja seal on tegelikult juba pinge kosmoses.Lahendusi on mitmeid:1 teed kogu ahela ühendused puhtaks ka süüteluku klemmid seest. 2 paigaldad kuni süütelukuni lisakaabli (soovitav katsetamiseks vedada selline)mis on ebakorrektne lahendus.
3 olen mitmele generaatorile paigaldanud sisse 3 lisadioodi ja näidikuplokki laadimistule, sarnane lahendus on ka kasutusel vanematel auto generaatoritel.selliselt saab mõõteahela võimalikult lühikeseks.