1. leht 2-st

Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 11 Juun 2015, 08:37
Postitas jargo

Soov osta endale kergemapoolne matkaratas. Konkreetset marki ja mudelit ei oskagi nimetada.Pakkuda võib kõike. Jõudu peaks piisavalt olema,et ka mägedes liikuda jaksaks.
Hea kui oleks ka kohvrite raamid olemas.

Pakkuda võib siis kõike.
Ise olen vaadanud selliseid asju:
tdm900
bandit 1200
bmw k1200rs
yamaha fjr1300
bmw r1100rs
ehk miskit sellist! Nimekiri pole loomulikult täielik. Need on vaid rattad,mis a24 silma hakanud! Ehk on kellegil hea matkaratas,millest ma midagi kuulnudki ei ole.
Hinnapiiriks oleks 3500€


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 11 Juun 2015, 09:51
Postitas Hr.Nõel

rahvamoto.ee pood Pärnus.
Sinu nimekirjast on poes olemas:
TDM 900
GSF 1250
FJR 1300
Vaata edasi rahvamoto.ee


Re: O:Kergema matkaratta

Postitatud: 11 Juun 2015, 14:26
Postitas v301060

Selles nimekirjas küll ühtki kergemapoolset pole.
Kergemapoolne oleks Yamaha XT.


Re: O:Kergema matkaratta

Postitatud: 11 Juun 2015, 14:37
Postitas jargo

võibolla väljendan ennast lihtsalt valesti!.
Need siiski kergemapoolsed.Need saab äärmisel juhul ka üksi püsti,kui peaks ümber kukkuma.

Raskemad oleks vast:
Honda ST 1100
Honda GoldWing 1.5

ehk väiksema sõiduauto kaalus olevad masinad!


Re: O:Kergema matkaratta

Postitatud: 12 Juun 2015, 15:23
Postitas kalle

Kui nii, siis peaksid FJRi ka siia allapoole kasti tooma. Märgkaalud FJRl 295, ST1100 317 (kaal ilma absita). Olenb muidugi kuhu piir tõmmata. Aga püsti saab need rattad mõlemad:)

Kk


Re: O:Kergema matkaratta

Postitatud: 12 Juun 2015, 17:10
Postitas üksik hunt

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=5839
Hinnas annab ka kaubelda ,kui sul kohvrid olemas siis raamid teen pealekauba.


Re: O:Kergema matkaratta

Postitatud: 12 Juun 2015, 21:54
Postitas Macintosh

Su nimekirjast on puudu vähemalt kaks väga matkakõlbulikku sinu hinnaklassi masinat.
Kawasaki Versys - lõbus sõiduvahend, mis sobib nii mägedes trippimiseks, kui kui ka linnas tiirutamiseks. 206 kg koos vedelikega
Suzuki Vstrom - pisut vähemlõbus, kui eelnev aga see-eest on sadul laiem ja mugavam ning ees on 19" ratas mis võtab sportlikkust pisut vähemaks. 220 kg koos vedelikega.


Re: O:Kergema matkaratta

Postitatud: 13 Juun 2015, 07:57
Postitas prohor

Re: O:Kergema matkaratta

Postitatud: 13 Juun 2015, 08:13
Postitas prohor

Kerge ratas siis siin sõidab nii metsas kui asfaldil
http://rahvamoto.ee/listing/suzuki-freewind-650/


Re: O:Kergema matkaratta

Postitatud: 14 Juun 2015, 22:38
Postitas Mihkel S

Matkata annab vaga erinevaid teeolusid(v6i selle puudumist) pidi. Kui see kysimus enda sees selgeks tehtud siis annaks vast kandidaatide ringi kokkupoole t6mmata.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 15 Juun 2015, 21:55
Postitas jargo
Macintosh kirjutas:

Su nimekirjast on puudu vähemalt kaks väga matkakõlbulikku sinu hinnaklassi masinat.
Kawasaki Versys - lõbus sõiduvahend, mis sobib nii mägedes trippimiseks, kui kui ka linnas tiirutamiseks. 206 kg koos vedelikega
Suzuki Vstrom - pisut vähemlõbus, kui eelnev aga see-eest on sadul laiem ja mugavam ning ees on 19" ratas mis võtab sportlikkust pisut vähemaks. 220 kg koos vedelikega.

Versysega käisin isegi proovisõidul. Tundus päris hea ratas.Mõnusa püstise sõiduasendiga jne.Proovisin ka Suzuki Banditit.See ei olnud eriti meeltmööda.Liiga baigilik.

Mõned päevad tagasi uurisin siin foorumis ühe Banditi kohta,mis oli 650cm2 ja siis laideti see suhteliselt maha.Mõistlikum olevat kohe võimsam osta!
650-ne pidi nõrgaks jääma.Sellepärast ei oskagi eriti enam valida ja olen ratta ostuga suhteliselt kitsikusse aetud.Enamik enduurokaid ja matkakaid(mis mulle sobiksid)on 650cm ja KW on vähe.
Kust ma tean,kas need saavad ka mägedes hakkama,kui mul kolm kohvrit küljes ja ise peal!
Samas sõidangi enamasti just euroopas,mitte ei tiiruta eestis ringi! Jõgeva treffil vast käin,kuid see on ka kõik!

Ehk tekitaks uuesti küsimuse.
Kas Vstrom ja Versys saavad mägedes ilusti hakkama,või on see ilmselge ratta piinamine.Samas peab ratas ka kiirteel enamvähem stabiilselt teel seisma.

Vaatasin veel ka Aprilia caponord etv 1000

Tänud kõigile vastanutele!


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 15 Juun 2015, 22:48
Postitas eerikkarts

Kuidas caponord oli? Mul pole otseselt õnnestunud rattaga sõita, kuid turnisin selle otsas niisama. Ja meeldis väga iste, istumisasend käteasend tuulevari ja ergonoomika.
Võimalusel tahaks proovida seda. Aga mulle tundus hea matkaratas olevat.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 15 Juun 2015, 23:20
Postitas prohor

Käisime eelmine aasta Hispaanias,Vardero1000,Versys 650 ja Bandit 650 kusjuures Banditi peal oli kaks inimest ja kolm kohvrit ei jäänud ta mingis asendis alla teistele ratastele.Ei mägedes ega sirge peal.
Aga varsti mul tulemas Triumph Rocket 3 kui teised jäävad lahjaks.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 15 Juun 2015, 23:22
Postitas Macintosh
jargo kirjutas:
Macintosh kirjutas:

Versysega käisin isegi proovisõidul. Tundus päris hea ratas.Mõnusa püstise sõiduasendiga jne.
....
Mõned päevad tagasi uurisin siin foorumis ühe Banditi kohta,mis oli 650cm2 ja siis laideti see suhteliselt maha.Mõistlikum olevat kohe võimsam osta!
650-ne pidi nõrgaks jääma.Sellepärast ei oskagi eriti enam valida ja olen ratta ostuga suhteliselt kitsikusse aetud.Enamik enduurokaid ja matkakaid(mis mulle sobiksid)on 650cm ja KW on vähe.
Kust ma tean,kas need saavad ka mägedes hakkama,kui mul kolm kohvrit küljes ja ise peal!
....

Eks siin ole vastakaid arvamusi, mõned arvavad, et kohe on vaja on vähemalt "paari liitrist" tsiklit, sest tõelised mehed vähemaga ei sõida. Ringrajal sõites on 1000cc kindlaslt kõvasti abiks aga kui olulist plaani seda teha või kiiireteedel uhada pole, siis on 650cc piisvalt hea mootor.
Eks sa pead otsustama, mida tahad, kas pisut kergemat ja mõnusamat ratast, mille jaksad ise ka üksi püsti tõsta või kolakat, millega on pigem hea kiirteedel uhada. Mägedes need kilovatid väga juurde ei anna, pigem madalalt tulev vääne, tsikli juhitavus ja kaal. Üks hea sõber võttis kord teema tabavalt kokku: "Need on sellised vana mehe tsiklid, ma pole veel selles eas. Küll jõuab." Jutt käis meil suurtest matkaratastest: Versys 1000, GS1200 jms. Seega esita endale küsimus, kas sa oled selles eas või mitte.

jargo kirjutas:

Ehk tekitaks uuesti küsimuse.
Kas Vstrom ja Versys saavad mägedes ilusti hakkama,või on see ilmselge ratta piinamine. Samas peab ratas ka kiirteel enamvähem stabiilselt teel seisma.

Ma olen Versysega mägedes käinud paaril korral. Ühel korral suisa kehekesi sadulas ja kolme kohvriga pluss paar lisakotti (läheb tänavaasta kordamisele). Ühelgi valitud rajal hätta ei jäänud. Kordagi ei tundnud, et masin on nõrk. Käiku pead tõesti pisut rohkem lappama, kui suurema kubatuuri juuures. Kahekesi 130+kmh juures möödasõidule minnes pead natuke ette planeerima. Kiirteel on on ca 140kmh juures üsna OK, sealt ülespoole saab sõita aga väga ei taha. Varasemalt arvasin et järmiseks ostan Versys 1000 aga möödunud aastal reisilt tulles väga ei kiblenud - tunuds, et ta ei paku seda lõbu, mis 650.
Vstromil on kilovatte kuue jagu rohkem ja väänet umbers samapalju. Viimane saadakse kätte juba 6000rpm juures (Versys 8400rpm), seega tundub ta pisut "tööphobusem" olevat. Saab hakkama nii kolme kohvri, kui ka kahe sõitajaga seal otsas. Ta tundub seda pisut enam nautivat, kui Versys. Samas Versys on vaieldamatult lõbusam.
Et sul ka segadust rohkem oleks, siis suutis sõber mulle kilgi pähe pakkudes alternatiivi Versys 650-le - Triumph Tiger 800- ja sellel mõttel tunudb isegi jumet olevat. Ainukeseks hädaks minu silmis on eelneva põlvkonna Tiigri inetu välisilme.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 15 Juun 2015, 23:25
Postitas Macintosh

------------------------
Ma tõstan selle jutu nüüd üldteemasse, sest otseselt rattaostuga pole siin veel miksit pistmist - pigem ratta valik.
------------------------


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 10:51
Postitas Tsikkelröövel

Macintoshil terve suhtumine.
See on veider suhtumine, et mägedes peab mingi röögatu kubatuuriga ja ülivõimas loom olema, et sõita saaks.
Mul 800 kuupi, aga vaid 35 kW ratas, koos kohvritega ja naine ka pära peal. Võisin Alpides puudust tunda kõigest, aga kindlasti mitte ei jõust ega kiirusest. Mägedes pole sul kusagil võimalik saavutada kiirust (130 +), kus kilovatid lugema hakkavad. Argument on moment, seal kubatuur muidugi loeb, aga ma sõitsin Grossglocknerile ilma, et oleks tajunud liigset käikude lappamist.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 12:32
Postitas urmas66

Kas TDM jäi siis sinu arust mägedes lahjaks?Võibolla oli sinu ratas juba hõredaks sõidetud,aga mina olen ka enda omaga igalpool Alpides ja ka mujal täislastis sõites küll hakkama saanud.Isegi ei ole nagu millesti puudu jäänud peale oma julguse.Sõber kellega koos sõidame on 100kw Honda X11-ga ja pole mina temast mägedes maha jäänud ega talle jalgu jäänud.Viimasel reisil oli meiega üks 750-ne chopper ja tema kurtis,et lihtsalt rattas on ebamugav mägedes serpadel sõitmiseks.Aga mootori võimsuse üle ta ka pigem ei kurtnud.Võimsust oligi puudu kiirteel just 120+ kiirustel.Reisil olles on mul ratta kogukaal sinna 450-500kg vahele.Kaks inimest 3kohvrit,paagikott ja telk tagakohvri peal.Kuna olen ka pikalt sõitnud Varderoga,siis ei ütleks,et sellel oleks märgatav vahe TDM-ga.KW on veits rohkem,aga olulist tajutavat vahet ei ole.Ratas ise 50+kg raskem ka.
Kui lihtsalt uut ratast otsid,siis see selleks,aga ka minu arust on liigne tähelepanu just võimsusele natuke liiast.Vaata mis meeldib ja millega mugav sõita.Mugavus ja ökonoomsus palju olulisemad kui kümme-kakskümmend kw siia sinna.Seda enam,et kasutad ratast just kaugemateks trippideks ja vist üksi sõites.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 12:52
Postitas jargo

Tdm-iga sain enamvähem hakkama,kui jah!Tuleb tõdeda,et väga palju tuli sõita ka 1-se käiguga!
teisega enam lihtsalt jaksu ei olnud!
aga eks meie seltskonnas oli ka paar r1 mootoriga isendit ja ka nemad kurtsid et nagu ei liigu enam hästi! Ainuke kes liikumise kohta ei kurtnud oli africa twini omanik oma 44kw-ga :)

Pigem otsin lihtsalt endale uut ratast mis ei oleks kindlasti nõrgem kui tdm850,sest sellega oli viimane piir sõita.
liskas peab ratas ka olema suutlik sõitma kiirteel kiiruseni kuni 170 km tunnis ja seda täislastis masinaga. Mõõdasõidud võiks ka ohutud olla!

aga eks ma käin ja proovij neid veel järjest läbi. Kõige tähtsam on minu jaoks tegelikult sõiduasend,kuna selg annab aegajalt tunda!


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 14:26
Postitas KIBU

tere
ilmselt hakkan ma vanaks jääma kuna viimasel ajal hakkab kujunema arvamus et hea matkaratas on selline millega on mugav aeglaselt sõita mitte kiiresti. aeglaselt all mõtlen lubatud piirkiirust. selleks on olulised isteasend ja tuulekaitse. ka sadul on selliseks tarbeks teistsugune. mootori suurus on siinjuures pigem maitse asi. 650 kuubikut on oma olemuselt kindlasti hoopis midagi muud kui näiteks üle 1000 kuubikuline. palju sõltub ka silindri valemist. mina isiklikult eelistan suure kubatuuriga (üle 1000) mootoreid. väike käib kõrgematel pööretel mis ühtlasel sõidul häirib, sagedased käiguvahetused.
väikesemate mootoritega rataste juures on oluline tegur registrimass. kahekesti sõites koos varustusega võib max load suht piiripeale minna ja see mõjutab oluliselt juhitavust ja ka tsikli kulumist. üksi sõites seda muret ei ole.
Ma pigem küsiksin miks eelistada väiksema kubatuuriga, kergemapoolset ratast matkarattaks kui see just ei ole maastikusuunitlusega?


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 15:20
Postitas jargo

Miks Mina konkreetselt just kergemat matkaratast soovin?
Põhjuseid on mitu:
Minu enda kaal on ca 70kg ja natuke peale.
Vahest on hea ka kohvrid küljest võtta ja soolorattaga mäkke ronida.Samas ka linnas ringi tiirutada.
Itaalias on hommikuti tipptunni ajal hea rolleritega koos startida.Need seal hullud sipelgad :D suure matkakaga istuks seal siiamaani. :)
Mägilinnades on tihti 30 kraadised tõusud ja enne ristmikku peab ka teed andma. Isegi tdm-i kinni hoidmine oli päris kunst!
Kergem ratas võib ka õkomoomsem olla!
Kukub ümber,siis saab selle ka üksi püsti!
Ühele parkimiskohale mahub mitu ratast jne

Tegemist on siis minu läbielatud kogemustega,mitte mingi reegliga!


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 16:00
Postitas urmas66

Kui ma seda praegust TDM-i vahetama hakkan,siis ei tea ka ilmselt mida tahta.Järgmisegi aasta ilmselt sõidan veel sellega.Mul ta veel nii heas korras,et kahju müüagi.Läbisõitu peaegu,et polegi.Kui vahetan,siis ilmselt kahe valiku otsas.
Ma ise olen Teneret vaadanud 1200-st,sest 660-ne tundub liiga lahja kahekesi sõiduks(kuigi proovinud pole).Need küll praegu veel alates 7000+ kandis,aga eks aeg läheb edasi ja ka hinnad sulavad.On küll raskem,aga kergesti käsitletav.
Teine valik Honda Crosstourer või Crossrunner.Pole kumbagi proovinud,aga väiksem on natuke TDM-st raskem ja hinnad algavad saksas seal 5000+kandis.1200-ne crosstourer kallim kui sama Tenere.
1200 Tenere juures meeldib mulle see,et on kardaan ja on tavaline kiige,mitte monokiige.Hondal samuti suurem ratas kardaaniga,aga on monokiige.
1200 Tenere on lisaks sama mootori valemiga,mis TDM ehk 270kraadise vändaga rida 2.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 16:30
Postitas KIBU
urmas66 kirjutas:

Kui ma seda praegust TDM-i vahetama hakkan,siis ei tea ka ilmselt mida tahta.Järgmisegi aasta ilmselt sõidan veel sellega.Mul ta veel nii heas korras,et kahju müüagi.Läbisõitu peaegu,et polegi.Kui vahetan,siis ilmselt kahe valiku otsas.
Ma ise olen Teneret vaadanud 1200-st,sest 660-ne tundub liiga lahja kahekesi sõiduks(kuigi proovinud pole).Need küll praegu veel alates 7000+ kandis,aga eks aeg läheb edasi ja ka hinnad sulavad.On küll raskem,aga kergesti käsitletav.
Teine valik Honda Crosstourer või Crossrunner.Pole kumbagi proovinud,aga väiksem on natuke TDM-st raskem ja hinnad algavad saksas seal 5000+kandis.1200-ne crosstourer kallim kui sama Tenere.
1200 Tenere juures meeldib mulle see,et on kardaan ja on tavaline kiige,mitte monokiige.Hondal samuti suurem ratas kardaaniga,aga on monokiige.
1200 Tenere on lisaks sama mootori valemiga,mis TDM ehk 270kraadise vändaga rida 2.

youtubes leiduvad tsiklivõrdlused annavad Tenerele juhitavuse osas suht hävitava hinnangu võrreldes konkurentidega. suurest käis jutt. olen tihti mõtelnud, et kui tõsiselt selliseid hinnanguid võtma peaks.?
lisaks pakub huvi miks vahetada TDM kui asfaltimasin Tenere vastu? kas reaalselt on vaja maastikusuutlikumat kahekesti sõiduks? mul endal samuti tsikli valimine käsil (minu puhul vana lenukitehase toodang valikus) ja ei suuda otsustada kas pigem kruusasõbralik gs või parema tuulekaitse ja mugavusvarustusega rt. olen täheldanud et tänapäevased sport touring rehvid võimaldavad ka kruusal täitsa sõita mitte vaid hädapärast. samas kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] ratas kardab lendavaid kive ja puuoksi, on madalama kliirentsiga. teisalt ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ratta puhtana hoidmine on tülikas, rääkimata tuule ja vihmakaitsest. paljusõitnud meeste kogemusest on sellises arutluses ehk ka teemaalgatajale ja teistele kasu.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 16:44
Postitas villy

2013+ 650 V-strom on ka palju head vastukaja saanud. Kui sooviks ise matkata ja enamus asfaldil, võtaksin selle. Kahtlen, et jõust puudu jääb(kui sa midagi ette ei kujuta ise)


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 17:12
Postitas jargo

hei!
on kellegil sellise rattaga ka kogemusi olnud?
Ratas ise küll vana,kuid BMW pidi põlvest põlve kestma.
Boonuseks oleks ABS ja kardaan!
Neid hetkel müügis kaks tükki.Ise ei ole ühtegi sellist proovinud!
Palju sellisel mootoril eluiga võiks olla ja mis võiksid nõrgemad kohad olla?

BMW R 1100 RS BXR 66kW -96

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 18:22
Postitas urmas66
KIBU kirjutas:

youtubes leiduvad tsiklivõrdlused annavad Tenerele juhitavuse osas suht hävitava hinnangu võrreldes konkurentidega. suurest käis jutt. olen tihti mõtelnud, et kui tõsiselt selliseid hinnanguid võtma peaks.?
lisaks pakub huvi miks vahetada TDM kui asfaltimasin Tenere vastu? kas reaalselt on vaja maastikusuutlikumat kahekesti sõiduks? mul endal samuti tsikli valimine käsil (minu puhul vana lenukitehase toodang valikus) ja ei suuda otsustada kas pigem kruusasõbralik gs või parema tuulekaitse ja mugavusvarustusega rt. olen täheldanud et tänapäevased sport touring rehvid võimaldavad ka kruusal täitsa sõita mitte vaid hädapärast. samas kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] ratas kardab lendavaid kive ja puuoksi, on madalama kliirentsiga. teisalt ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ratta puhtana hoidmine on tülikas, rääkimata tuule ja vihmakaitsest. paljusõitnud meeste kogemusest on sellises arutluses ehk ka teemaalgatajale ja teistele kasu.

Ega ikka enne teada ei saa ,kui ise ei proovi.Kui aga seda proovi teeb mingi enduro virtuoos,siis ma arvan,et suurem enamus meist seda vahet ei tee,mida nemad seal eelistavad või kehvaks peavad.Mingi tõde seal kindlasti on,aga eks oma perse teeb selle viimase valiku.Tenere iste on kaheosaline ja muideks väga mugav ning veidi ka asend seadistatav.
Miks ma selliseid rattaid vaatan,siis peamiselt selleks,et on mugava istumisega ja ega nendega suuremas osas asfaldilt maha ei käidagi.Ja TDM on mõne arust ju peaaaegu enduro.Mitte küll minu arust.Kui vaadata millega alpides kohvritega sõidetakse,siis need on suuremas osas GS-d(tubli pool või enam) või midagi seda tüüpi ehk Crosstourer-runner,Capnord,Tenere,V-Strom jne..Ilma kohvriteta on suuremas osas baigilised,millega käiakse läheda maa pealt mägedes paugutamas.Siin on Itaalia poole peal just nende oma toodangut rohkem silma hakanud.Ja siis sinna vahele natuke igast teisest tüübist ka.Minu arust on see ühtemoodi nii Pranstuse,Šveitsi,Austria kui Itaalia mägiteedel.Itaalias on ikka GS-i ja sarnaseid rattaid väga palju liikvel.Endale BMW kogu oma esindusega meil, ei istu kohe üldse.Ja mono kiigest, on mul raske rattaga rasketes oludes, ka oma arvamus.Ehk ei ole minu arust parim insenertehniline lahendus.
gondlit,mis varjab, on neil kõigil piisavalt ja nagu elu näitab,siis igasugu lisa klaasid-spoilerid jne,pead ikka juurde ostma,et oleks nagu ise tahad.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 18:39
Postitas urmas66
jargo kirjutas:

hei!
on kellegil sellise rattaga ka kogemusi olnud?
Ratas ise küll vana,kuid BMW pidi põlvest põlve kestma.
Boonuseks oleks ABS ja kardaan!
Neid hetkel müügis kaks tükki.Ise ei ole ühtegi sellist proovinud!
Palju sellisel mootoril eluiga võiks olla ja mis võiksid nõrgemad kohad olla?

BMW R 1100 RS BXR 66kW -96

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1

Ei ole küll täpselt sama rataga tegu,aga mingi ettekujutuse võiks anda
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=56&t=68994


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 18:51
Postitas jargo

Eero rattaga olen päris hästi kursis!.
Eks seal leiab probleeme küll!
ABS jne.
Kuigi jah! Tema rattal on juba kõik vead korda tehtud.Selle võiks ideepoolest ju ligi võtta,kui oleks vaid rohkem sirge selja aparaat ja korralik klaas ees :)

Hetkel olen kodutööd teinud ka Caponordi kohta,tundub,et peab minema ja proovisõidu tegema.
Välimuselt ka täiesti ok!
Pooled enduuro,matkakad on ikka nagu õudusunenäod.Nagu ka Versys aastast 2009.
Muidu tore ratas,kuid esiots on ikka väga hull! :wack: Võibolla olen mina lihtsalt vanamoeline :) Ja maitse puudub!


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 19:07
Postitas Bastard

Versysel on jah, p*rse millegipärast ette paigutatud. Krt neid rattaid vaadates tuleb omal ka isu TDM millegi huvitavama vastu vahetada :D


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 19:09
Postitas v301060
jargo kirjutas:

hei!
on kellegil sellise rattaga ka kogemusi olnud?
Ratas ise küll vana,kuid BMW pidi põlvest põlve kestma.
Boonuseks oleks ABS ja kardaan!
Neid hetkel müügis kaks tükki.Ise ei ole ühtegi sellist proovinud!
Palju sellisel mootoril eluiga võiks olla ja mis võiksid nõrgemad kohad olla?

BMW R 1100 RS BXR 66kW -96

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1

No kui 650-ne tundub jõuetu(?) ja 1200-ne liiga raske, osta siis R850R. Mul just selline 2007.a. pakkuda.


Re: Soov osta endale kergemapoolne matkaratas

Postitatud: 18 Juun 2015, 19:22
Postitas KIBU
jargo kirjutas:

hei!
on kellegil sellise rattaga ka kogemusi olnud?
Ratas ise küll vana,kuid BMW pidi põlvest põlve kestma.
Boonuseks oleks ABS ja kardaan!
Neid hetkel müügis kaks tükki.Ise ei ole ühtegi sellist proovinud!
Palju sellisel mootoril eluiga võiks olla ja mis võiksid nõrgemad kohad olla?

BMW R 1100 RS BXR 66kW -96

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1

olen tiba BMW r rataste kohta lugenud internetist. kokkuvõte oleks selline, et iga uuem põlvkond on vanemast parem kuid korraliku hoolduse juures on nad kõik head tööloomad. see 1100 on ehk tänapäeva mõistes juba liiga uunikum. ise vaataks pigem R1150. eks hind paneb kõik paika. vigadeks ehk tagakiige reduktori laagrid need kestavad vähemalt 30k seega bemmi puhul vähe :) see abs on algeline ja kui rikkis siis kallis remontida. samas kommentaare maailmast on pooleks. ühed ütlevad et vilets teised ütlevad et pole viga midagi. kardinaalne uuendus tuli abs-i kohapealt vist 2007a seega paljud sõidavad siiani ja pole häda.
mootor on töökindel a vanakool. vibreerib ja jõuetu a see on kõik suhteline. sama lugu ka vedrustuse ja piduritega. omalajal oli tasemel aga tänapäevases mõistes iganend. aga see on ka suhteline.käigukastis on üks nõrk koht(täpselt ei mäleta enam) a see remonditav. samas on ratas väga lihtne ja infot on bemmi R kohta palju. retrorattana väga viis kui ta läbisõit just mitmendal ringil ei ole.