Öli shadow1100
,Nagu ikka klassika...peale ölivahetust siduri libisemine. See öli mis enne sees oli,seda enam ei toodeta/valvoline mineraal. sisse läks poolsunt,libiseb.Mis oleks see hea mineraal mis teistel järgi proovitud.
,Nagu ikka klassika...peale ölivahetust siduri libisemine. See öli mis enne sees oli,seda enam ei toodeta/valvoline mineraal. sisse läks poolsunt,libiseb.Mis oleks see hea mineraal mis teistel järgi proovitud.
Alates 2008 kasutanud Castrol Power1 4T 10W-40 ja mingeid probleeme veel pole ilmnenud. See küll poolsünt.
Sama õli on nii shadow vt1100 (1996) ja vtx1800 kasutusel.
Motul 3000 4T 20W-50 on ühes vanemas mootoris ja ei ole kurdetud siiani.
Proovisin motuli oma aga ikka hakkas libisema kuigi möötmise järgi kettal kulumispiirini aega veel. Vahetan kettad ja survevedru ära. ..
Valvoline toodab mineraalõlidest 10w 40 ja 20w 40 (Määrdekeskus), just eile vahetasin ja ka läksin poolsündilt tagasi mineraalile siduri pärast. Tegelikult võis asi olla ka viskoossuses- varem kasutasin 20w 50 mineraali mitme aasta jooksul erinevate tootjate oma, eelmine aasta oli poolsünt 10w 40, mis on ka tehase poolne soovituslik viskoossus norm. kliimaoludes. Hakkas libisema. Nüüd uue õliga on taastumisperiood- sõidetud umbes 50km ja on saanud tunduvalt paremaks, loodan, et saab täiesti korda. Ega see õlivärk mingi aamen kirikus ei ole, see mis ühel tsiklil siduri libisema võtab, toimib teisel aastaid laitmatult. Eks ta sõltub iga konkreetse tsikli siduri kulumisastmest ja ketaste materjalist. Ja muidugi ka kilovattidest ja mehest kes neid kilovatte peale keerab.
Päikest!
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=371&item=3149
castroli Act-Evo 20W-50 4T kohta ei saa kah midagi halba öelda.