Benelli plussid ja miinused.
Mida rahvas arvab sellisest mootorrattast?
http://www.auto24.ee/used/1754749
Mida rahvas arvab sellisest mootorrattast?
http://www.auto24.ee/used/1754749
Ma arvan, et seda rahvast pole eriti, kes sulle sellest rattast rääkida oskaks
Kuna pole massiratas, siis mulle meeldib, välimus ka ilus-kuri. Võta ära! Elad ju ainult üks kord ja iga kogemus on väärt. See on hea, et oled ikka Itaalia lainel ![]()
Brutale-et ei pakuta kuskil? Selle mootor ka õige silindriasetusega ![]()
Kas see natukene kallis ei ole Sinu standardeid arvestades ![]()
Aga muidu kiire otsing andis tulemuseks:
-kehv pöörderaadius(piirajate pärast)
-probleemid soojalt käivitamisega
-varuosade saadavus(USA's)
Ülejäänud oli suht +
jõud, välimus jmt.
edu
varuosade saadavusel kohalt on vähemalt eestis kõik tsiklid ja mopeedid üli haruldased eksoodid millele pole kohapealt ühtegi juppi võtta ja peab kaugelt väljamaalt tellima
yeekim kirjutas:Kas see natukene kallis ei ole Sinu standardeid arvestades
Aga muidu kiire otsing andis tulemuseks:
-kehv pöörderaadius(piirajate pärast)
-probleemid soojalt käivitamisega
-varuosade saadavus(USA's)Ülejäänud oli suht +
jõud, välimus jmt.edu
Tänud aga kallis on siis, kui on kaks kätt ümber, õnneks hinna määrab ikka ostja, see on selge, et sellise hinnaga seda konkreetset ratast ei osta keegi ära, min. 900€. tuleb sellest hinnast alla nagu ludin, sest muidu ostetakse smasugune ratas välismaalt
Tundub siiski, et Itaalia parim ratas on ikkagi Aprilia ![]()
426f kirjutas:varuosade saadavusel kohalt on vähemalt eestis kõik tsiklid ja mopeedid üli haruldased eksoodid millele pole kohapealt ühtegi juppi võtta ja peab kaugelt väljamaalt tellima
Sul tegelt ka ei ole mitte muffigi teha oma ajaga? Väljas ilus ilm, mine sõida või midagi ![]()
Tuono, võta ligi see tuline tüdruk. Jätad võtmata, kahetsed elu lõpuni ![]()
Ja siis räägid meile ülejäänutele ka, kuidas on, äkki siis keegi julgeb veel mõne sellise Maarjamaale tuua ![]()
426f kirjutas:varuosade saadavusel kohalt on vähemalt eestis kõik tsiklid ja mopeedid üli haruldased eksoodid millele pole kohapealt ühtegi juppi võtta ja peab kaugelt väljamaalt tellima
Lõpeta see oma inin, ära hakkab tüütama. Kui eesti esinduste tarnekiirus ei sobi, siis telli välismaalt.
tali kirjutas:Sul tegelt ka ei ole mitte muffigi teha oma ajaga? Väljas ilus ilm, mine sõida või midagi
Tuono, võta ligi see tuline tüdruk. Jätad võtmata, kahetsed elu lõpuni
Ja siis räägid meile ülejäänutele ka, kuidas on, äkki siis keegi julgeb veel mõne sellise Maarjamaale tuua
Ma olen näinud ühte sellist rohelist pilli lähedalt ja tegelikult elusast peast on veel ilusam, kui piltidel.
Herrr Tuonooooo, siin ei ole pikalt jokutamist! Minu praegune itaallane sai samuti ostetud hetkeemotsiooni ajel. Tuli müügikuulutus ja kohe ka minu käpp peale läks. Isegi mitte tingimine ei käinud asja juurde. See selleks.
Sa tead ja tunned itaallast/itaallannat, ei ole vaja möelda ja pödeda mingite varuosade või külameeste juttude pärast. Tegelt ka! VÖTA see ära!
Ma tahan kuulda edaspidiseid Omaniku jutte ![]()
See varuosade nututeema on tavaline hala igas sarnases teemas.
Ma saan aru, et oodatakse ka minu sisendit siia teemasse. Kuigi ma olen Benellidest vaid tulistanud, siis kõhutunne ütleb ikkagi, et see ratas tasub ära võtta, kõik muu on poh ![]()
Tuono kirjutas:Tundub siiski, et Itaalia parim ratas on ikkagi Aprilia
Kui Ducati välja arvata ![]()
sõbral oli tema kiitis. ütles et sõita on väga hea kuigi tahab veits harjumist. väga väiksel kiirusel ilma piisava pöördeta (tühikäik?) võib mootori käuks seisma võtta ja kui selline asi ootamatult juhtub oled rinnuli lenksul
vääne on madalalt algav ja sujuv. olla natuke nagu v2 ja rida nelja hübriid.
proovimiseks osta on riskantne kuna müüa sellist on eestis väga raske. ps päriselus on ilusam kui pildil!
Põhiline miinus on see, et ei ole japside tehtud ja siis on seda Eestis väga raske müüa. Kõik ülejäänu peaks pluss olema.
Valmet kirjutas:Põhiline miinus on see, et ei ole japside tehtud ja siis on seda Eestis väga raske müüa. Kõik ülejäänu peaks pluss olema.
Õige jutt, kehtib kõikide itaallaste kohta. Kuigi miinuseks seda omadust päris ei nimetaks, pigem "konksuks". Sest tegu on siiski paremate ratastega kui jaapanlased ![]()
Itaallased on ikka iseloomuga rattad mitte nagu jaapanlased mis kõik ühesugused.
Käisid ostsid ära juba?
või millal näha saab?
puna kirjutas:Itaallased on ikka iseloomuga rattad mitte nagu jaapanlased mis kõik ühesugused.
Vähe on neid mehi kes Jaapanlasega iseloomukalt sõita oskavad
Kui sa 2 pütti Jaapanlasel ära võtad, siis nimetad ka masinat iseloomukaks? ![]()
Tuono, osta ära see roigas...teiste vigadest oskab igaüks õppida ![]()
Kui peale setu murde veel keeli oskad siis test ja võrdlus:
http://www.motorradonline.de/einzeltest ... 33?seite=3
http://www.motorradonline.de/vergleichs ... kes/360952
edu
Mu oli selline tsikkel.
Seal oli paar tehase tüüpviga. Uuri kas need on korras. Kui mootor oli soe, siis starteri hammakas paisus ja ei suutnud mootorit ringi vedada. Tegi kiirelt aku tühjaks. Benellitehas saatis mulle uued ja ümberdisainitud jupid tasuta.
Teine asi oli, et genekat kinnihoidev polt tuli lahti ja võis mingit jama korraldada. Sinna ma panin mingi lukustusseibi ja asi sai korda.
Muidu kõige, mis vaja läks sai ebayst.
tambet12 kirjutas:Mu oli selline tsikkel.
Seal oli paar tehase tüüpviga. Uuri kas need on korras. Kui mootor oli soe, siis starteri hammakas paisus ja ei suutnud mootorit ringi vedada. Tegi kiirelt aku tühjaks. Benellitehas saatis mulle uued ja ümberdisainitud jupid tasuta.
Teine asi oli, et genekat kinnihoidev polt tuli lahti ja võis mingit jama korraldada. Sinna ma panin mingi lukustusseibi ja asi sai korda.
Muidu kõige, mis vaja läks sai ebayst.
Küsisin täna ja vastati, et starteri hammaka vahetuse kohta pole tal mingit infi aga pidavat sooja mootoriga ilusti käima minema (muidugi seda ma ei tea, kui soe see mootor oli, ilmselt niisama õuepeal paar mintsa käinud), eks müügimees peab ikka kiitma, et haruldusest lahti saada ![]()